میرنیوز

جزییات اجرای یک نمایش متفاوت در بیمارستان مخروبه

جزییات اجرای یک نمایش متفاوت در بیمارستان مخروبه 2022-07-22T11:48:22+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نشست خبری نمایش «چخوف / ساد» با حضور محمد رحمانیان (کارگردان)، نازنین کریمی (تهیه‌کننده) فردین خلعتبری (آهنگساز)، هادی ثابت (نوازنده)، سودابه خسروی (طراح چهره پردازی)، حسن علیشیری (مشاور کارگردان)، مریم ناظم الرعایا (طراحی صحنه) و جمعی از بازیگران این نمایش و اهالی رسانه در شهر کتاب الهیه برگزار شد.

روایت رحمانیان از تولید و اجرای یک نمایش در بیمارستان

در ابتدای این نشست رحمانیان درباره چگونگی شکل‌گیری نمایش «چخوف / ساد» گفت: این نمایش از اول قرار نبود «چخوف / ساد» باشد و با کلاس‌هایی شروع شد که من و مهتاب نصیرپور برای آموزش بازیگری در ترم‌های مختلف راه اندازی کردیم و در یکی از این کلاس‌ها من عنوان کار را روی آثار چخوف گذاشتم و چندین کلاس برگزار شد و شاید حدود ۷۰ نفر درگیر این پروژه شدند، اما خروجی چندان مناسبی نداشت و ما در حال آماده شدن برای اجرای آثاری از چخوف با نام «چخوف نازنین» بودیم.

وی ادامه داد: در این فاصله قاسم جعفری مکان جدیدی را برای تئاتر محیطی به نام «بوتیک تأتر ایران» افتتاح کرد که بدنه اصلی آن در حقیقت بیمارستان «امید» بود. همزمان که درحال تغییر نمایشنامه برای اجرای آن در این بیمارستان بودم، نازنین کریمی به گروه پیوست و این امکان را برای ما فراهم کرد که سالن را بر اساس طراحی مدیر هنری، محسن شاه ابراهیمی و اجرای درخشان مریم ناظم الرعایا مجهز و آنجا را تبدیل به جایی برای اجرا کنیم که هم مختصات یک بیمارستان را داشت و هم جایی برای تماشا بود و این مجموعه کاری بود که ما انجام دادیم.

رحمانیان با اشاره به موسیقی کار نیز عنوان کرد: من از فردین خلعتبری خواهش کردم که برای این نوع اجرا در این مکان طراحی موسیقی داشته باشد و این اتفاق افتاد. پس از آن هم سودابه خسروی به ما پیوست که می‌دانیم طراح گریم سینماست و همیشه به ما لطف داشته و این سومین یا چهارمین کاری است که با ما همکاری می‌کند و مهربانانه در کنار ما ایستاد و طراحی گریم را با توجه به همه مختصات پذیرفت. همچنین این چندمین کاری است که با حسن علیشیری به عنوان مشاور کار می‌کنم و در کنار تمام این دوستان نمایش را روی صحنه بردیم.

این نویسنده و کارگردان تئاتر افزود: چخوف حدود ۶۰۰ داستان کوتاه دارد که حدود ۲۰۰ اثر به فارسی ترجمه شده و ما ترجمه فارسی داستان کوتاه «جراحی» را در نمایش نداشتیم. بنابراین، از میان تمام آنها که باقی مانده بود، ۱۵ کار را انتخاب کردیم. البته من حدود پنج ماه است که این نمایش را اجرا می‌کنم، اما روند این همکاری آن خیلی طولانی‌تر است. به‌عنوان مثال، قطعه «زن بی‌پناه» را شخص دیگری بازی می‌کرد، اما وقتی نوشین اعتماد اضافه شد، به این نتیجه رسیدیم که چقدر برای این نقش مناسب است.

وقتی خوانش یک نمایشنامه زندگی آقای کارگردان را زیرو رو کرد

رحمانیان درباره چگونگی تسلط خود به بیماری‌های روانی نیز با ارجاع به گذشته خود توضیح داد: خواندن نمایشنامه پتر وایس «ماراساد» و بعدتر دیدن اجرای پیتر بروک از این نمایشنامه و همچنین نقد سوزان سانتاگ از این نمایشنامه، زندگی من را زیر و رو کرد و اگر بخواهم خط کشی در زندگی هنری خود داشته باشم به قبل و بعد از خواندن این‌ها تقسیم می‌شود.

در ادامه جلسه، رحمانیان در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه در آثار شما به مخاطب عام توجه می‌کنید گفت: من به وی در ادامه، در پاسخ به اینکه چرا به نمایشنامه‌های ایرانی نمی‌پردازد، گفت: دلیل نپرداختن به نمایشنامه‌های ایرانی را نمی‌دانم. زندگی کاری من از سال ۹۲ بعد از چهار سال ممنوع الکاری ادامه پیدا کرد و برایم بخش اسنادی تئاتر مهم بود. به عنوان برایم «ترانه‌های محلی» و کارهایی که در این فضا انجام دادم، مهم بود، چون به نظر خودم سندی از یک دوران مثل «عشق روزهای کرونا» ارائه می‌دهم و احتمالاً نمایشنامه‌های قوی نیستند، اما به دلیل وجه اسنادی برایم مهم هستند.

این کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایشنامه‌هایی مانند آثار شاهنامه و ابولقاسم فردوسی گفت: باید به این فکر کنیم که چطور می‌توانیم نمایشنامه‌هایی مانند فردوسی را با اجرایی ساده‌تر روی صحنه ببریم. من سه طرح درباره کارهای فردوسی به‌خصوص «سیاوش» دارم و امیدوارم امکانی برای اجرای آن روی صحنه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: صحنه‌های ما چندان امکان اجرای نمایشنامه‌هایی در فضای کارهای فردوسی را ندارد و شاید تنها سالن خوب موجود تالار وحدت است که آن هم برای از ما بهتران شده است، چون قرار بود نمایشی را در تالار وحدت اجرا کنم اما نامه‌ای را نوشتند که براساس آن من امکان استفاده از سالن‌های دولتی مثل تالار وحدت، تئاتر شهر، سنگلج و ایرانشهر را ندارم.

رحمانیان درباره چگونگی تسلط خود به بیماری‌های روانی نیز با ارجاع به گذشته خود توضیح داد: خواندن نمایشنامه پتر وایس «ماراساد» و بعدتر دیدن اجرای پیتر بروک از این نمایشنامه و همچنین نقد سوزان سانتاگ از این نمایشنامه، زندگی من را زیر و رو کرد و اگر بخواهم خط کشی در زندگی هنری خود داشته باشم به قبل و بعد از خواندن این‌ها تقسیم می‌شود.

موسیقی مجلل ما باید از «چخوف / ساد» رحمانیان درس بگیرد

در ادامه، فردین خلعتبری درباره چگونگی ساخت موسیقی نمایش «چخوف / ساد» تشریح کرد: وقتی آدم با آقای رحمانیان کار می‌کند، مسئولیتش کمتر می‌شود؛ چون معمولاً پروژه‌هایی هستند که باید تا لحظه آخر مواظب باشید که اتفاق خاصی نیفتد. به دلیل اینکه بخشی از اجرای کار بداهه نوازی است، آهنگساز این کار تنها من نیستم بلکه بخشی از مسئولیت اجرای این کار به عهده هادی ثابت و این دومین همکاری ما با یکدیگر است.

این طراح موسیقی تشریح کرد: بسیاری از موزیسین‌ها وقتی کنار سینما و تئاتر قرار می‌گیرند، ممکن است فکر کنند دارند لطف می‌کنند، اما نمی‌دانند از راه تئاتر به سینما به موسیقی و از راه همراهی ادبیات با هنرهای تجسمی لطف می‌شود. هیچ آدمی منفک از تأثیرپذیری از محیط پیرامون نیست و تأتر خیلی زیاد این شرایط را ایجاد می‌کند. امکان این وجود دارد که برای هر بار اجرا موسیقی جدیدی نوشت و به همین دلیل بداهه نوازی اتفاق خوبی روی صحنه است و اگر نوازنده توانا باشد، می‌تواند خلق‌الساعه باشد و آن اجرا با اجراهای دیگر متفاوت باشد.

اجرای یک نمایش در شرایط محدود امکانات

در ادامه سودابه خسروی با یادآوری اینکه عمده فعالیتم در زمینه سینما بوده است، گفت: ایده‌های آقای رحمانیان همیشه برایم جذاب و جالب است و خیلی به موضوعات به شکل مینیمال نگاه می‌کند و چندان درگیر شرایط نیست. ما این شعر «هنر برتر از گوهر آمد پدید» را بارها شنیدیم و معتقدم در شرایطی قرار می‌گیرید که دیگر امکان خریدن هنر با پول وجود ندارد و حتی با فقدان امکانات هم خروجی هنری لازم را به دست می‌آورید و این در مورد آقای رحمانیان در این چند کار صدق می‌کند و در محدودترین شرایط بهترین کار را ارائه می‌دهد.

خسروی افزود: وقتی لوکیشن و بداهه موجود در اجرا را دیدم، خیلی برایم جذاب بود و برای گریم سعی کردیم خیلی مینیمال به نظر برسد و یک چیز کلی برای همه بازیگرها به شکلی که انگار همه در این بیمارستان هستند و مشکل روحی دارند، در نظر گرفتیم؛ یعنی یک جوری به نظر بیاید که انگار تمام بیماران برای اجرای نمایش، خود را گریم می‌کنند. به عنوان مثال؛ سعی کردیم کسی که حالت فراموشی دارد، گریم خود را نصفه بگذارد.

آقای شاعر و ایده‌هایی برای آینده تئاتر ایران

در ادامه حسن علیشیری شاعر و ترانه سرا درباره همکاری خود با رحمانیان گفت: این چهارمین همکاری من با آقای رحمانیان است و از ایشان و تیم درجه یک‌شان یاد می‌گیرم و در کنار بقیه گروه کارگردانی سعی کردیم فضای مورد نظر ایشان را در تمرین و اجرا فراهم کنیم و با توجه به صحبت‌های خانم خسروی، هر اجرا متفاوت است و برای من به عنوان مخاطب تئاتر اتفاق ویژه‌ای دارد و واکنش مخاطب به این میزان بداهگی که تمام آن تمرین شده، جذاب است.

وی افزود: تئاتر خارج از صحنه (آف استیج) موضوع تازه و غریبی نیست، اما این شکل از اجرا و بازخوردگیری از مخاطب اتفاق جدیدی در تئاتر ما رقم می‌زند که می‌تواند راه ما را برای کارهای آینده باز کند.

در ادامه مریم ناظم الرعایا درباره همکاری با رحمانیان گفت: کار کردن با آقای رحمانیان به دلیل خلاقیت و تسلط به آنچه می‌خواهد، خیلی راحت‌تر است. از طرفی با فضای بیمارستان روانی طرف بودیم که بچه‌ها قرار بود خودشان نمایشی اجرا کنند و باید این طور به نظر می‌رسید که طراح صحنه خود بچه‌ها هستند و وسایل ساخته شده و آنچه تدارک دیده شده، باید از ذهن آنها خارج شده باشد. بنابراین؛ فکر می‌کردیم با وسایل و آنچه اطراف خود مثل مقوا، کارتن و سیخ (که شمشیر درست کردیم) می‌دیدند، ملزومات صحنه را بسازیم.

من تهیه کننده نیستم و آن را دوست ندارم

در ادامه نازنین کریمی درباره همکاری با این گروه تئاتری گفت: خیلی خوش اقبالم که توانستم در کنار این گروه باشم و خیلی بداقبالم که این همکاری در چهل سالگی برای اولین بار اتفاق افتاد. معتقدم این عنوان تهیه‌کننده برای من نیست و آن را دوست ندارم و تنها آقای رحمانیان به من این فرصت را داد که همراه آنها باشم. این اتفاق از آنجایی شروع شد که خیلی جوان بودم و در تئاتر شهر کارگاه شش ماهه‌ای وجود داشت که به ما نحوه کار با ریتم و بدن را آموزش می‌دادند و همیشه به این فکر می‌کردم که چرا ما را به سالن‌های بزرگ برای اجرا راه نمی‌دهند و علاوه بر این، اجازه کار نمی‌دهند؛ اما زمانی که اجرای بچه‌ها را دیدم، متوجه شدم چقدر صادقانه است و این همان چیزی بود که همیشه دنبال آن بودیم و می‌توانستیم بیان و بدن خود را نشان بدهیم و با آن کار کنیم.

در ادامه هادی ثابت درباره نواختن موسیقی ساکسیفون سرصحنه نمایش گفت: من مجری طراحی موسیقیِ آقای خلعتبری بودم. همیشه آقای خلعتبری جایگاهی در اختیارم قرار می‌دهد که من خودم را در آن پیدا و ایده‌هایم را اجرا کنم و در اینجا هم با تم‌های سخت آقای خلعتبری تمرین کردم و سر جای خود نشستم و کاری که فکر می‌کردم و از پس آن برمی‌آمدم را انجام دادم و به نوعی خود من هم به عنوان یکی از اعضای گروه در جریان این تراپی (درمان) قرار گرفتم. خوشحالم این تجربه را از سر می‌گذرانم و متشکرم از اعتمادی که به من کردند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

نمایش نقاشی کمتر دیده شده رنه مگریت در یک نشست هم‌اندیشی

نمایش نقاشی کمتر دیده شده رنه مگریت در یک نشست هم‌اندیشی
2024-11-21T20:53:56+03:30
دوازدهمین هم‌اندیشی «یک اثر یک نشست» ۵ آذر با نمایش «راه آسمان» اثری از رنه مگریت در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

«چشم در چشم» تا پایان آذر تمدید شد

«چشم در چشم» تا پایان آذر تمدید شد
2024-11-21T20:40:35+03:30
نادره رضایی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه «چشم در چشم» موزه هنرهای معاصر را تا پایان آذر تمدید کرد.

«قنلدرخونه» روایتی از تلفیق واقعیت با آیین‌های مردم بوشهر

«قنلدرخونه» روایتی از تلفیق واقعیت با آیین‌های مردم بوشهر
2024-11-21T15:20:35+03:30
فیلم‌تئاتر «قلندرخونه» به نویسندگی و کارگردانی ایرج صغیری در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

«کارگردان» به تئاتر شهر رسید

«کارگردان» به تئاتر شهر رسید
2024-11-21T14:53:55+03:30
پیش‌فروش بلیت‌ روزهای نخست نمایش «کارگردان» کاری از محمدرضا آگاه برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر، آغاز شد.

نمایشی از پوسترهای سینمایی در «سینما در حضور دیگران»

نمایشی از پوسترهای سینمایی در «سینما در حضور دیگران»
2024-11-21T14:07:16+03:30
«سینما در حضور دیگران» عنوان نمایشگاهی است که از دوم آذر برپا می‌شود.

جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ به وایولا دیویس اهدا می‌شود

جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ به وایولا دیویس اهدا می‌شود
2024-11-21T14:07:16+03:30
وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را دریافت می‌کند.

«نیکسن» با هیچ کاری نکردن و کاری کردن آمد

«نیکسن» با هیچ کاری نکردن و کاری کردن آمد
2024-11-21T12:07:16+03:30
نمایشگاه نقاشی «نیکسن» با آثاری از هانی نجم جمعه دوم آذر در گالری استخر افتتاح می‌شود.

«من‌کشی» صاحب پوستر شد

«من‌کشی» صاحب پوستر شد
2024-11-21T11:13:57+03:30
پوستر نمایش «من‌کشی» به کارگردانی متشرک مریم رادپور و سلیم ثنایی که از ۶ آذر در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود، منتشر شد.

موزه موسیقی میزبان نمایشگاه نقاشی می‌شود

موزه موسیقی میزبان نمایشگاه نقاشی می‌شود
2024-11-21T11:13:56+03:30
نمایشگاه گروهی آیتای خرمی‌نژاد و گروهی از شاگردانش، پنجشنبه اول آذر در موزه موسیقی افتتاح می‌شود.

طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین و یک شیطان بزرگ

طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین و یک شیطان بزرگ
2024-11-21T11:13:56+03:30
طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین به شعاری علیه آمریکا اختصاص پیدا کرده است.

اعلام جزئیات دیدار معاون هنری وزیر ارشاد با چند انجمن هنری

اعلام جزئیات دیدار معاون هنری وزیر ارشاد با چند انجمن هنری
2024-11-21T11:00:36+03:30
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران انجمن‌های هنری خانه هنرمندان ایران بر ضرورت پیگیری تغییر وضعیت صنفی این انجمن‌ها در بسترهای حقوق...

رابرت پتینسون یک بار دیگر با کریستوفر نولان همراه می‌شود

رابرت پتینسون یک بار دیگر با کریستوفر نولان همراه می‌شود
2024-11-21T10:47:16+03:30
رابرت پتینسون به فیلم بعدی کریستوفر نولان پیوست.

قطعی برق اجرای «کاتیوشا» را لغو نکرد

قطعی برق اجرای «کاتیوشا» را لغو نکرد
2024-11-21T10:20:36+03:30
نمایش «کاتیوشا» به کارگردانی فرشاد ارج و آرش داودی که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، شامگاه ۳۰ آبان و با وجود قطعی برق به کار خود ادامه داد.

فصل جدید «عصر خانواده» شبکه دو فرا رسید

فصل جدید «عصر خانواده» شبکه دو فرا رسید
2024-11-21T10:20:36+03:30
برنامه «عصر خانواده» به میزبانی محیا اسناوندی از روز سوم آذر روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

مردم برای استاد دوست‌داشتنی سنگ تمام گذاشتند/ آغاز پرواز سیمرغ

مردم برای استاد دوست‌داشتنی سنگ تمام گذاشتند/ آغاز پرواز سیمرغ
2024-11-21T09:53:56+03:30
اولین اجرای زنده پروژه «منظومه سیمرغ-قاف» به آهنگسازی فرهاد فخرالدینی در حالی پیش روی مخاطبان قرار گرفت که این هنرمند ۸۷ ساله بعد از مدت‌ها چوب رهبری ارکستر ...

چالش‌های بازی در نقش یک «پشه» هدایتگر!/ لزوم توجه به تئاتر کودک و نوجوان

چالش‌های بازی در نقش یک «پشه» هدایتگر!/ لزوم توجه به تئاتر کودک و نوجوان
2024-11-21T08:20:36+03:30
الهه اصغری بازیگر نمایش «هوش پشه‌ای» از تجربه بازی در نقش یک حشره و لزوم توجه به تئاتر کودک و نوجوان گفت.

چالش‌های بازی در نقش یک «پشه» هدایتگر!

چالش‌های بازی در نقش یک «پشه» هدایتگر!
2024-11-21T08:07:16+03:30
الهه اصغری بازیگر نمایش «هوش پشه‌ای» از تجربه بازی در نقش یک حشره و لزوم توجه به تئاتر کودک و نوجوان گفت.

«باغ کیانوش» ۵ میلیاردی شد

«باغ کیانوش» ۵ میلیاردی شد
2024-11-21T07:27:18+03:30
اثر نوجوانانه «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورزحداد پس از ۲۰ روز از آغاز اکران بیش از ۵ میلیارد از فروش سینماها را از آن خود کرد.

از موسساتی که خانواده اجاره می‌دهند چه می‌دانید؟

از موسساتی که خانواده اجاره می‌دهند چه می‌دانید؟
2024-11-21T07:27:17+03:30
ضحی کریمی کارگردان مستند «کودوکشی» با اشاره به مضمون این اثر از فراگیر شدن مسئله تنهایی در جهان و راه حل‌های مواجهه با آن گفت.

محمد شهبازی سلطانی سرپرست تامین و پخش شبکه تماشا شد

محمد شهبازی سلطانی سرپرست تامین و پخش شبکه تماشا شد
2024-11-20T17:27:16+03:30
محمد شهبازی سلطانی به سمت سرپرست مدیریت تامین و پخش کانال تماشا منصوب شد.

شهاب‌الدین شکیبا مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد

شهاب‌الدین شکیبا مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد
2024-11-20T17:27:16+03:30
با حکم رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید شهاب‌الدین شکیبا به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد. 

شهاب شکیبا مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد

شهاب شکیبا مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد
2024-11-20T17:13:57+03:30
با حکم رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید شهاب‌الدین شکیبا به عنوان مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد. 

موزه گرافیک ایران از ناشناس‌ها «نشان» می‌گیرد

موزه گرافیک ایران از ناشناس‌ها «نشان» می‌گیرد
2024-11-20T16:47:17+03:30
موزه گرافیک ایران در نمایشگاه «نشان» به بررسی پژوهشی و تاریخی نشانه‌های مطبوعات دوره قاجار می‌پردازد.

پوستر مستند «پروانه» در آستانه پخش رونمایی شد

پوستر مستند «پروانه» در آستانه پخش رونمایی شد
2024-11-20T16:47:16+03:30
هم‌زمان با اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد پروانه معصومی و با نزدیک شدن به زمان پخش مستند «پروانه» از پوستر آن رونمایی شد.

«زندگی در تئاتر» به خانه هنر دیوار رسید

«زندگی در تئاتر» به خانه هنر دیوار رسید
2024-11-20T16:33:56+03:30
نمایش «زندگی در تئاتر» به کارگردانی احسان حسینخانی از امروز ۳۰ آبان در خانه هنر دیوار روی صحنه می‌رود.

رونمایی از پوستر «با خشم به گذشته نگاه کن» در آستانه اجرا

رونمایی از پوستر «با خشم به گذشته نگاه کن» در آستانه اجرا
2024-11-20T16:33:56+03:30
در آستانه آغاز نمایش «با خشم به گذشته نگاه کن» به کارگردانی فضل‌اله عمرانی از پوستر این اثر نمایشی با طراحی مریم برادران رونمایی شد.

«خانواده خلج» یک مشت نمونه خروار است

«خانواده خلج» یک مشت نمونه خروار است
2024-11-20T16:20:37+03:30
آیین رونمایی و اکران فیلم مستند «خانواده خلج» به کارگردانی مریم الهامیان و مصطفی حاجی قاسمی در گروه سینمایی «هنروتجربه» برگزار شد.

«سایه سرو» به انگلیس می‌رود

«سایه سرو» به انگلیس می‌رود
2024-11-20T15:53:56+03:30
 انیمیشن «سایه سرو» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی به جشنواره بین‌المللی «نورویچ» انگلستان راه یافت.

کدام آثار سینمایی نامزد تندیس حافظ شدند؟

کدام آثار سینمایی نامزد تندیس حافظ شدند؟
2024-11-20T15:40:38+03:30
نامزدهای بخش سینمایی بیست و سومین رویداد سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) اعلام شد.

«خاله سارا» تهیه‌کننده برنامه ادبی شد

«خاله سارا» تهیه‌کننده برنامه ادبی شد
2024-11-20T15:40:37+03:30
مجموعه برنامه «آنگاه» از پنجشنبه اول آذر به میزبانی افشین علا و تهیه کنندگی سارا روستاپور روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)