میرنیوز

«بدون قرار قبلی» سینماست/ اثری تأثیرگذار که حس انسانی را جاری کرد

«بدون قرار قبلی» سینماست/ اثری تأثیرگذار که حس انسانی را جاری کرد 2022-06-23T13:53:07+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» شامگاه اول تیر با حضور علی نصیریان، بهروز شعیبی کارگردان، الهام کردا و امین میری بازیگران فیلم و محمود بابایی تهیه کننده در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

پیش از نمایش فیلم الهام کردا در سخنانی کوتاه عنوان کرد: از همه شما عزیزان قدردانی می کنم که فیلم «بدون قرار قبلی» را برای دیدن انتخاب کرده اید و برای من بسیار ارزشمند است در این شرایط دشوار و اتفاقات این روزها، به سینما می آیید و چراغ سینما را روشن نگاه می دارید، من و عوامل فیلم عاشق این اثر هستیم، امیدوارم که شما نیز از تماشای این فیلم لذت ببرید و اگر دوست داشتید آن را به دوستان خود نیز توصیه کنید.

امین میری دیگر بازیگر فیلم نیز گفت: من بسیار خوشحالم که امشب در کنار شما هستم و برای من باعث افتخار است که استاد نصیریان قرار است فیلم «بدون قرار قبلی» را به تماشا بنشینند. من به شخصه این فیلم را خیلی دوست دارم و خوشحالم که در این پروژه در کنار آقای شعیبی و بابایی حضور داشتم. امیدوارم که هم برای شما مخاطبان عزیز و هم برای استاد گرانقدرم آقای نصیریان این فیلم راضی کننده باشد.

محمود بابایی تهیه کننده فیلم در ادامه از حضور علی نصیریان و خانواده فرزندان اتیسمی در سالن ابراز خوشحالی کرد و گفت که باعث افتخار است که امشب در خدمت شما بزرگواران هستیم.

بهروز شعیبی کارگردان «بدون قرار قبلی» نیز گفت: من به استاد علی نصیریان که افتخار داده اند و برای تماشای فیلم بدون قرار قبلی به اینجا آمده اند، خیر مقدم می گویم. امروزه در هر حوزه‌ای بزرگانی داریم که امپراطور آن حوزه محسوب می شوند و به نظر من استاد علی نصیریان امپراطور هنر نمایش هستند. حضور ایشان برای تماشای فیلم «بدون قرار قبلی» بزرگ ترین افتخاری است که در این سال ها نصیب من شده است.

وی افزود: ما با بزرگان مان عاشق سینما می شویم، این روزها فیلمی با بازی استاد علی نصیریان در سینماها در حال اکران است که استاد بزرگ و گرانقدرم آقای داریوش مهرجویی آن را کارگردانی کرده است، که همه ما تحت آموزش فیلم های ایشان به سینما علاقمند شده ایم.

شعیبی در پایان گفت: به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم که فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و با بازی استاد علی نصیریان را در سینماها تماشا کنید. امروز تولد استاد عزیزم آقای عباس کیارستمی است، یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم و امیدوارم خداوند همه بزرگان را حفظ کند.

همچنین پس از تماشای فیلم، علی نصیریان ضمن قدردانی از بهروز شعیبی و عوامل فیلم، اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» سینماست. این فیلم داستان یک احساس انسانی را به تصویر می کشد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اتیسم در این اثر است و چقدر زیبا زندگی یک کودک اتیسمی را روایت می کند که این نشان دهنده خلاقیت بالای کارگردان فیلم است، چرا که در این فیلم انسان ها به صورت خود واقعی نشان داده می شوند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در پایان یادآور شد: «بدون قرار قبلی» در رده فیلم های بسیار تاثیر گذار است چون توانسته است حس انسان را جاری کند. من از آقای شعیبی انتظار کارهای فوق العاده دارم چون توانایی بالای ایشان را تولید فیلم خوب و تاثیرگذاری چون بدون قرار قبلی دیده ام.

پیش از آغاز فیلم پوستر جدید فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با طرحی از محمد روح الامین توسط علی نصیریان رونمایی شد.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که از ۱۸ خرداد اکران عمومی آن در سینماها سراسر کشور آغاز شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

تیم «در انتهای الوند» تغییر کرد/ خداحافظی حامد مهربانی با برنامه

تیم «در انتهای الوند» تغییر کرد/ خداحافظی حامد مهربانی با برنامه
2022-07-02T16:44:30+04:30
حامد مهربانی مجری برنامه «در انتهای الوند» طی تغییراتی که این برنامه به خود دیده است امروز صبح از آن خداحافظی کرد.

خالق «فرندز» عذرخواهی کرد/ به نژادهای دیگر بی‌توجهی کردم

خالق «فرندز» عذرخواهی کرد/ به نژادهای دیگر بی‌توجهی کردم
2022-07-02T14:17:50+04:30
خالق سریال «فرندز» به خاطر بی‌توجهی به تنوع نژادی و نادیده گرفتن اقلیت‌های دیگر جامعه عذرخواهی کرد و برای جبران ۴ میلیون دلار به دانشگاه بخشید.

کوتوله‌ها سقف موسیقی را پایین آوردند!/ یادآوری در سالروز تولد استاد

کوتوله‌ها سقف موسیقی را پایین آوردند!/ یادآوری در سالروز تولد استاد
2022-07-02T12:44:30+04:30
آیین رونمایی از آلبوم «در عشق زنده باید» با هنرمندی سه نوازنده شناخته شده موسیقی جمعه دهم تیر همزمان با سالروز تولد مرحوم همایون خرم در فرهنگسرای سرو برگزار شد.

کف دستمزد عکاسان سینما اعلام شد/ ۳۵ میلیون تومان ماهانه

کف دستمزد عکاسان سینما اعلام شد/ ۳۵ میلیون تومان ماهانه
2022-07-02T12:04:31+04:30
مصوبه انجمن عکاسان سینما درباره تعیین حداقل دستمزد سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

اولین تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی» رونمایی شد/ ادامه تصویربرداری

اولین تصویر بازیگر نقش «سلمان فارسی» رونمایی شد/ ادامه تصویربرداری
2022-07-02T11:37:50+04:30
همزمان با آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در شهرک دفاع مقدس، از تصویر علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش سلمان فارسی رونمایی شد.

کارگردان «دزدان خیابان جردن» درگذشت

کارگردان «دزدان خیابان جردن» درگذشت
2022-07-02T11:24:30+04:30
وحید اسلامی منتقد و کارگردان سینما درگذشت.

سازهای «چارتار»در پایتخت کوک می‌شوند/ فروش بلیت ۴۵۰ هزار تومانی

سازهای «چارتار»در پایتخت کوک می‌شوند/ فروش بلیت ۴۵۰ هزار تومانی
2022-07-02T11:11:10+04:30
گروه موسیقی «چارتار» که طی سال‌های اخیر فعالیت چندانی در حوزه اجرای زنده نداشته است، طی روزهای پیش رو فصل تازه کنسرت‌های خود را آغاز می‌کند.

۱۵ سال چالش روایت‌گری در «پرس تی‌وی»/ ۸ بار از یوتیوب پاک شدیم!

۱۵ سال چالش روایت‌گری در «پرس تی‌وی»/ ۸ بار از یوتیوب پاک شدیم!
2022-07-02T10:57:50+04:30
مراسم سالگرد پانزدهمین سال تأسیس شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی با حضور رئیس رسانه ملی و معاونان برون‌مرزی و سیاسی سازمان صداوسیما، برگزار شد.

کاندیداهای مدیرعاملی خانه تئاتر بررسی می‌شوند/ هنوز انتخابی نکردیم

کاندیداهای مدیرعاملی خانه تئاتر بررسی می‌شوند/ هنوز انتخابی نکردیم
2022-07-02T07:51:11+04:30
عضو هیأت مدیره خانه تئاتر اعلام کرد که هنوز از میان کاندیداهای مدیرعاملی این خانه، انتخابی قطعی صورت نگرفته است.

«واگویه» آلبوم شد/ شنیدن رنگین کمانی از احساسات یک نوازنده

«واگویه» آلبوم شد/ شنیدن رنگین کمانی از احساسات یک نوازنده
2022-07-02T07:51:10+04:30
آلبوم «واگویه» با هنرمندی رامین صفایی از جمله آثار تازه منتشرشده در فرآیند فروش محصولات موسیقایی است که در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

شانزدهمین حراج تهران برگزار شد/ ۸ میلیارد تومان برای «شکار سیمرغ»!

شانزدهمین حراج تهران برگزار شد/ ۸ میلیارد تومان برای «شکار سیمرغ»!
2022-07-01T20:24:31+04:30
شانزدهمین حراج تهران با ارائه ۱۲۰ اثر هنر معاصر در حالی برگزار شد که تابلوی «شکار سیمرغ» با قیمت ۸ میلیارد تومان عنوان گران‌ترین اثر این حراجی را به نام خود ...

شانزدهمین حراج تهران برگزار شد/ گران‌ترین آثار کدام است؟

شانزدهمین حراج تهران برگزار شد/ گران‌ترین آثار کدام است؟
2022-07-01T20:11:11+04:30
شانزدهمین حراج تهران با ارائه ۱۲۰ اثر هنر معاصر شامگاه جمعه ۱۰ تیرماه در تهران برگزار شد.

شانزدهمین حراج تهران آغاز شد/ گران‌ترین آثار کدام است؟

شانزدهمین حراج تهران آغاز شد/ گران‌ترین آثار کدام است؟
2022-07-01T19:04:32+04:30
شانزدهمین حراج تهران با ارائه ۱۲۰ اثر هنر معاصر شامگاه جمعه ۱۰ تیرماه آغاز به کار کرد.

شانزدهمین حراج تهران آغاز شد

شانزدهمین حراج تهران آغاز شد
2022-07-01T18:37:51+04:30
شانزدهمین حراج تهران با ارائه ۱۲۰ اثر هنر معاصر شامگاه جمعه ۱۰ تیرماه آغاز به کار کرد.

پخش «عبور از بحران» با موضوع چالش تامین گاز زمستانی کشور

پخش «عبور از بحران» با موضوع چالش تامین گاز زمستانی کشور
2022-07-01T13:44:32+04:30
مستند سه قسمتی «عبور از بحران» با موضوع چالش تامین گاز زمستانی کشور در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ از شبکه مستند سیما پخش می شود.

مستند «طرح» اکران شد/ بررسی میراث کیارستمی از «گزارش» تا «بلیت‌ها»

مستند «طرح» اکران شد/ بررسی میراث کیارستمی از «گزارش» تا «بلیت‌ها»
2022-07-01T13:17:51+04:30
ویژه‌ برنامه «یک روز با کیارستمی» همراه با نمایش و تحلیل سه فیلم «طرح»، «گزارش» و «بلیت‌ها» در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

نقاشی جدید حسن روح‌الامین رونمایی شد

نقاشی جدید حسن روح‌الامین رونمایی شد
2022-07-01T12:24:32+04:30
همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، حسن روح الامین از نقاشی با این موضوع رونمایی کرد.

«کاغذپاره‌ها» به اکران آنلاین رفت

«کاغذپاره‌ها» به اکران آنلاین رفت
2022-07-01T11:17:52+04:30
اکران آنلاین مستند انیمیشن «کاغذپاره‌ها» اثری از بهزاد نعلبندی آغاز شد.

«ایوب خان» منتشر شد/ «احمد شمس و پوران جون» به تئاتر شهر می‌رسند؟

«ایوب خان» منتشر شد/ «احمد شمس و پوران جون» به تئاتر شهر می‌رسند؟
2022-07-01T11:17:51+04:30
امیر دژاکام از انتشار مجموعه نمایشنامه «ایوب خان» خبر داد و عنوان کرد نمایشنامه «احمد شمس و پوران جون» که جزو تعهدات مدیریت قبلی تئاتر شهر بوده همچنان در انت...

مافیای کنکور چه کسانی هستند؟/ دستاورد ۱۲ سال تحصیل؛ تقریباً هیچ!

مافیای کنکور چه کسانی هستند؟/ دستاورد ۱۲ سال تحصیل؛ تقریباً هیچ!
2022-07-01T10:51:12+04:30
محمدمهدی انتظار نویسنده و تدوینگر مستند کوتاه «۱۲ – هیچ» مطرح کرد که مافیای کنکور، تنها کسانی هستند که از بزرگنمایی کنکور منتفع می‌شوند و تنها بازنده این مید...

همکاری مجدد داریوش خنجی با بونگ جون هو در «میکی ۷»

همکاری مجدد داریوش خنجی با بونگ جون هو در «میکی ۷»
2022-07-01T10:37:53+04:30
داریوش خنجی برای فیلمبرداری فیلم بعدی بونگ جون هو با عنوان «میکی ۷» انتخاب شد.

مراسم عقدکنان در ویژه برنامه رادیو/ ازدواج آسان را ترویج می‌کنیم

مراسم عقدکنان در ویژه برنامه رادیو/ ازدواج آسان را ترویج می‌کنیم
2022-07-01T10:37:52+04:30
تهیه کننده برنامه «جانم شو» عنوان کرد که به مناسبت سالگرد پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه «جانم شو» با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان روی...

«ایوب خان» منتشر شد/ «احمد شمس و پوران جون» به تئاتر شهر می رسند؟

«ایوب خان» منتشر شد/ «احمد شمس و پوران جون» به تئاتر شهر می رسند؟
2022-07-01T10:37:51+04:30
امیر دژاکام از انتشار مجموعه نمایشنامه «ایوب خان» خبر داد و عنوان کرد نمایشنامه «احمد شمس و پوران جون» که جزو تعهدات مدیریت قبلی تئاتر شهر بوده همچنان در انت...

«آب، باد، خاک، نان» ۲ جایزه گرفت/ سادگی زندگی در روستایی دورافتاده

«آب، باد، خاک، نان» ۲ جایزه گرفت/ سادگی زندگی در روستایی دورافتاده
2022-06-30T14:16:48+04:30
مستند آب، باد، خاک، نان» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری ۲ جایزه از جشنواره‌های خارجی گرفت.

جزئیات حضور بازیگر فقید تونسی در سریال «سلمان فارسی»

جزئیات حضور بازیگر فقید تونسی در سریال «سلمان فارسی»
2022-06-30T13:50:09+04:30
تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» بیان کرد که هشام رستم بازیگر تونسی این سریال قرار بوده در آینده برای بازی در سریال دوباره همکاری داشته باشد که از این همکاری م...

کارگاه گرافیکی «ورود کودکان ممنوع» آغاز شد/ همتی برای آگاهی بخشی

کارگاه گرافیکی «ورود کودکان ممنوع» آغاز شد/ همتی برای آگاهی بخشی
2022-06-30T12:43:28+04:30
کارگاه سه روزه «ورود کودکان ممنوع» با موضوع کودکان کار و خیابانی در کوشک باغ هنر تهران با همکاری حوزه هنری استان تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان بهز...

پخش یک مستند ضدآمریکایی از شبکه پنج

پخش یک مستند ضدآمریکایی از شبکه پنج
2022-06-30T10:56:48+04:30
«نمیتونیم نفس بکشیم» عنوان مستندی است که روز پنجشنبه نهم تیر از آنتن شبکه پنج سیما پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بی قراری‌های یک شهید روی آنتن شبکه پنج سیما

بی قراری‌های یک شهید روی آنتن شبکه پنج سیما
2022-06-30T10:03:29+04:30
مستند «بی قرار» به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی نهم تیر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

«بی‌مرگی» مهمان یک شبه تئاتر/ وقتی بهشت مثل غروب جمعه دلگیر می‌شود

«بی‌مرگی» مهمان یک شبه تئاتر/ وقتی بهشت مثل غروب جمعه دلگیر می‌شود
2022-06-30T10:03:28+04:30
نمایشنامه‌خوانی «بی‌مرگی» با نقش‌خوانی زهرا داونژاد ۱۲ تیر در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

«یک روز با کیارستمی» را در خانه هنرمندان تجربه کنید

«یک روز با کیارستمی» را در خانه هنرمندان تجربه کنید
2022-06-30T09:50:08+04:30
ویژه‌برنامه «یک روز با کیارستمی» در قالب نمایش و بررسی سه فیلم این کارگردان فقید سینما در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)