میرنیوز

نقش درخشان زندگی‌ام را بازی نکرده‌ام/ پخته‌ترین آثار در ۱۰ سال پیش

نقش درخشان زندگی‌ام را بازی نکرده‌ام/ پخته‌ترین آثار در ۱۰ سال پیش 2022-04-19T15:20:41+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نوروزی که شب گذشته ۲۹ فروردین مهمان برنامه «رخ به رخ» بود با اشاره به برداشت‌های نادرست از گفتگوهایش بیان کرد: من آمده‌ام اینجا که آخرین گفتگوی خود را در زندگی چه تلویزیونی و چه مطبوعاتی با هر رسانه‌ای انجام داده باشم. پیش از این یک تجربه ناموفق گفتگو داشتم. البته خودِ تجربه خیلی بد نبود اما حواشی ایجاد شده مرا اذیت کرد.

وی در توضیحی بیشتر افزود: بخشی از دوستان رسانه‌ای ما که علاقه‌مند به معرفی‌های تک‌پاراگرافی و دو پاراگرافی از تمام شخصیت و سابقه کاری افراد هستند و دارند کارشان را هم انجام می‌دهند به پس و پیش صحبت‌ها کاری نداشته و دریافت خودشان را منتشر کردند.

بازیگر «نفس گرم» ادامه داد: در همین گفتگوی اخیر از من پرسیده شد که هیچ‌وقت در زندگی بی‌انگیزه و ناامید شده‌ام؟ که من هم پاسخ مثبت دادم و گفتم در این ۱۰ سال گذشته از این اتفاقات زیاد افتاده است. من هرگز نگفتم که پشیمان شدم که بازیگر هستم. متاسفانه از زبان من تیتر کردند که «از بازیگر شدن پشیمانم» چون در ۱۰ سال گذشته اتفاقات مختلفی افتاده است.

وی در ادامه افزود: اتفاقاً من در ۱۰ سال گذشته درخشان‌ترین و پخته‌ترین کارهایم را انجام داده‌ام. در همین بازه زمانی من دانشگاه رفتم، نزدیک ۵۰ سالگی فوق لیسانسم را گرفتم. در همین دهه من بازیگر برتر سال تئاتر شدم به خاطر بازی در نقش مورسو در نمایش بیگانه. از سال ۹۳ تا ۹۸ که من در دانشگاه هنر تهران درس می‌خواندم حدود ۱۲ تئاتر حرفه‌ای و سنگین کار کردم. در همین سال‌ها من سریال‌های «بوم و بانو»، «وارش»، «معمای شاه»، «ایراندخت» و بسیاری از سرالس‌هایی را کار کردم که خیلی دوست‌شان دارم، اینها همه ثمره ۱۰ سال گذشته است.

بازیگر «یوسف پیامبر» گفت: بله من آنجا گفتم کمی بی‌انگیزه شدم. این معرفی رسانه‌ای از کسی که در حوزه تصویر کار می‌کند قشنگ نیست. یک عبوری از کنارت می‌کنند و یک برخورد کوتاه مدت را تیتر می‌کنند باعث می‌شود برداشت‌های نادرستی از آدم منتشر شود.

نوروزی ادامه داد: دوست داشتم بیایم اینجا یک بار صادقانه گپ بزنیم و بگویم آقا این چهره‌ای که از من می‌شناسید قاتل، نقش منفی، اخمو، عبوس، پس از باران و … تمام شد. این‌ها مال زندگی شخصی من نیست. من آدم منضبطی هستم، اصول‌گرا هستم و روی اصولی که در کارم دارم، فکر می‌کنم هر چیزی باید جای خودش باشد.

آرزویم یک پشت صحنه آرمانی است

وی ادامه داد: تصورم این است که رفتار پشت‌صحنه گروه‌های فیلم‌سازی ما درگیر عادت‌های غلط و جا افتاده‌ای است. یعنی به محض اینکه پیش تولید شروع می‌شود می‌گویند خب گروه گریم، تدارکات، سرویس و … می‌خواهیم، یک چیزهایی در ذهن‌مان جا افتاده که این‌ها را باید بچینیم توی پیش تولید و در چیدمان عوامل، عناصر و رده بندی به نیازهایی که برای تولید یک اثر وجود دارد دقت نمی‌کنیم و خلاق عمل نمی‌کنیم.

این بازیگر عنوان کرد: من یکی از آرزوهایم این است که فیلم بسازم برای اینکه بتوانم یک پشت صحنه آرمانی درست کنم. پشت صحنه‌ای باشد که کسی در آن فریاد نزند، آدم اضافی نایستد. بگویند سکوت آماده آماده. توضیح اضافی نمی‌خواهد، یک آدمی را که انتخاب کردیم و می‌دانیم درست است و به او باور داریم.

بازیگر «تب» درباره حضور در فضای مجازی ادامه داد: من هرگز از حاشیه کارم نان نخوردم. اینکه ما در تلویزیون کار کردیم و قواعد بازی تبلیغاتی، به قول فرنگی‌ها پرزنت کردن خودمان و بازی‌های اینستاگرامی و فضای مجازی را بلد نبودیم یا بلد نبودیم برویم در مدلینگ و تجارت‌های دیگر دلیل بر دون‌پایه بودن من نسبت به آنهایی نیست که در صف اول سینمای خانگی یا سینما دارند کار می‌کنند. ما درجه دو نیستیم. تنوع کاری من بسیار وسیع‌تر از بخشی از کسانی هست که نامبر وان سینما هستند. اصلاً دلیل نمی‌شود که من چون سیمرغ دستم نبوده یا جایزه حافظ، یا اخبار حاشیه‌ای در اینستاگرام ندارم کارم را بلد نباشم به هر حال من که بیکار نمی‌مانم.

نقش درخشان زندگی‌ام را هنوز بازی نکرده‌ام

وی ادامه داد: من نقش درخشان زندگی‌ام را شاید هنوز بازی نکرده‌ام. یک نقش می‌خواهم که یک انفجاری در کار حرفه‌ای من باشد، دلم می‌خواهد رابینسون کروزوئه یا تارزان بازی کنم، یک ضد قهرمان، یک ابر قهرمان، من هنوز دلم می‌خواهد هملت بازی کنم، یک نقطه اوجی باشد که لااقل این اندوخته من یک جایی تبلور پیدا کند.

بازیگر «وارش» درباره تجربه بازی در سریال‌های رمضانی گفت: «چراغ های خاموش» که در گروه کودک تولید شد یک سریال رمضانی بود. شاید اولین بازی مهدی سلوکی بود که به همراه من و رضا حیدری سه جوانی بودیم که موتور سوار بودیم. آن موقع جوان‌تر بودم و موهای بلندی داشتم. بعدش «روز حسرت» را با آقای سیروس مقدم کار کردم. «نردبام آسمان» هم به ضرورت ماه رمضان پخش شد ولی عنوان سریال ماه رمضانی نداشت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

ایتن هاک و پدرو پاسکال مقابل دوربین آلمادوار/ یک وسترن نیم‌ساعته

ایتن هاک و پدرو پاسکال مقابل دوربین آلمادوار/ یک وسترن نیم‌ساعته
2022-06-29T06:36:49+04:30
فیلم وسترن پدرو آلمادوار با حضور ایتن هاک و پدرو پاسکال ساخته می‌شود.

سیاوش طهمورث بار دیگر «معرکه در معرکه» می‌گیرد/ «پهلوان» می‌مانم

سیاوش طهمورث بار دیگر «معرکه در معرکه» می‌گیرد/ «پهلوان» می‌مانم
2022-06-29T06:10:08+04:30
سیاوش طهمورث قصد دارد نمایش تحسین‌شده «معرکه در معرکه» را دو دهه پس از نخستین اجرا، بار دیگر از نیمه دوم مرداد سال جاری روی صحنه ببرد.

شیوه‌های قدیمی اکران دیگر جواب نمی‌دهد/ لزوم نگاه واقع‌بینانه

شیوه‌های قدیمی اکران دیگر جواب نمی‌دهد/ لزوم نگاه واقع‌بینانه
2022-06-28T21:03:29+04:30
همایون اسعدیان دبیر شورای صنفی نمایش در جلسه شورای راهبردی اکران بیان کرد که همه اعضای شورای صنفی معتقدیم در این وضعیت نمی‌توان به شیوه‌های قدیم و مثلا بر اس...

عکس دیده نشده «شهید بهشتی» در حوزه هنری رونمایی شد

عکس دیده نشده «شهید بهشتی» در حوزه هنری رونمایی شد
2022-06-28T18:23:28+04:30
مراسم رونمایی عکس دیده نشده‌ای از شهید مظلوم دکتر بهشتی در سالروز فاجعه هفتم تیر توسط خانه عکاسان ایران در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

ادریس آلبا و پیشنهاد یک میلیارد پوندی/ تحول در تلویزیون بریتانیا

ادریس آلبا و پیشنهاد یک میلیارد پوندی/ تحول در تلویزیون بریتانیا
2022-06-28T14:50:08+04:30
ادریس آلبا بازیگر مشهور بریتانیایی در حال مذاکره برای یک مسئولیت ۱.۲ میلیارد دلاری است.

خدا به داد سینما و مخاطبانش برسد/ مهمترین مشکل‌مان قیمت بلیت است

خدا به داد سینما و مخاطبانش برسد/ مهمترین مشکل‌مان قیمت بلیت است
2022-06-28T14:17:04+04:30
اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» شامگاه ۶ تیر در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

مواجهه با غول بی‌شاخ و دمی به نام «کنکور»!/ کسی راه‌حلی دارد؟

مواجهه با غول بی‌شاخ و دمی به نام «کنکور»!/ کسی راه‌حلی دارد؟
2022-06-28T13:50:25+04:30
کارگردان مستند «۱۲- هیچ» که به آسیب‌شناسی نظام آموزشی با محوریت پدیده کنکور می‌پردازد،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.

اهداف نخستین جشنواره «آیین سخن»/ زبان فارسی هویت ماست

اهداف نخستین جشنواره «آیین سخن»/ زبان فارسی هویت ماست
2022-06-28T13:37:04+04:30
اهداف و برنامه‌های نخستین جشنواره ملی «آیین سخن» که ویژه پاسداشت زبان فارسی، توسط معاونت صدا برگزار می‌شود، تشریح شد.

همکاری مرکز موسیقی و هنرهای نمایشی حوزه هنری برای اصلاح «تعزیه»

همکاری مرکز موسیقی و هنرهای نمایشی حوزه هنری برای اصلاح «تعزیه»
2022-06-28T12:30:26+04:30
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از همکاری با مرکز موسیقی حوزه برای اصلاح موسیقی، اشعار، نسخ و اجرای تعزیه خبر داد.

شایعه توافق جانی دپ با دیزنی رد شد/ مذاکره برای برگشت در کار نیست

شایعه توافق جانی دپ با دیزنی رد شد/ مذاکره برای برگشت در کار نیست
2022-06-28T11:37:04+04:30
نماینده جانی دپ مذاکره وی برای ایفای مجدد نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» را رد کرد.

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نواحی منصوب شدند

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نواحی منصوب شدند
2022-06-28T10:30:24+04:30
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی، اعضای شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را منصوب کرد.

«لیگ عشاق» دوباره به رادیو رسید/ مسابقه‌ای برای زوج‌های باسابقه

«لیگ عشاق» دوباره به رادیو رسید/ مسابقه‌ای برای زوج‌های باسابقه
2022-06-28T10:03:44+04:30
مسابقه «لیگ عشاق» تابستان ۱۴۰۱ با حضور زوج‌های باسابقه روی آنتن رادیو صبا می‌رود.

تشکیل آرشیو ملی نمایشنامه‌های تالیفی در مجموعه تئاتر شهر

تشکیل آرشیو ملی نمایشنامه‌های تالیفی در مجموعه تئاتر شهر
2022-06-28T09:37:05+04:30
رئیس مجموعه تئاتر شهر از برنامه‌ریزی برای تشکیل آرشیو ملی نمایشنامه‌های تالیفی در کتابخانه و مرکز اسناد این مجموعه طی هفته‌های آینده خبر داد.

ایجاد یک موقوفه هنری به نام رابرت دنیرو/ همکاری با دانشگاه تگزاس

ایجاد یک موقوفه هنری به نام رابرت دنیرو/ همکاری با دانشگاه تگزاس
2022-06-28T09:37:04+04:30
دانشگاه تگزاس برنامه‌ای برای گرامیداشت رابرت دنیرو تدارک دیده و قصد دارد با ایجاد یک موقوفه به نام این بازیگر این کار را انجام دهد.

دردسرهای مهاجرت زوج هنرمند در «نرفتن»/ باید دنبال مخاطب بدویم!

دردسرهای مهاجرت زوج هنرمند در «نرفتن»/ باید دنبال مخاطب بدویم!
2022-06-28T08:43:45+04:30
مجتبی واشیان کارگردان نمایش «نرفتن» عنوان کرد این نمایش درباره رفتارهای خارج از عرفی است که در شرایط این روزهای جامعه از قشر تحصیل کرده و فرهنگی جامعه سر می‌...

وودی آلن در مصاحبه زنده با آلک بالدوین شرکت می‌کند

وودی آلن در مصاحبه زنده با آلک بالدوین شرکت می‌کند
2022-06-28T08:43:44+04:30
آلک بالدوین اعلام کرد روز سه‌شنبه با وودی آلن به صورت زنده مصاحبه می‌کند.

سود سینماداری بیشتر است یا چلوکبابی؟/ امید «شین» به بازیگران خاطره‌ساز

سود سینماداری بیشتر است یا چلوکبابی؟/ امید «شین» به بازیگران خاطره‌ساز
2022-06-28T06:17:04+04:30
میثم کزازی کارگردان فیلم سینمایی «شین» بیان کرد که سینماداران شرایط مناسبی ندارند؛ اگر همین حالا سینمای خود را تعطیل کنند و به جایش چلوکبابی بزنند، بیشتر سود...

رقابت‌طلبی در تناسب‌اندام چگونه مازوخیستی شد؟/ چالشی که واقعی نیست

رقابت‌طلبی در تناسب‌اندام چگونه مازوخیستی شد؟/ چالشی که واقعی نیست
2022-06-27T14:43:44+04:30
جدیدترین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» به کارگردانی محسن کریمیان امشب ششم تیرماه با موضوع سیر تکامل و تغییرات شیوه‌های حفظ تناسب‌اندام روی آنتن شبکه مستن...

سیروس مقدم کارگردان مینی‌سریال «ترور» درباره حاج قاسم شد

سیروس مقدم کارگردان مینی‌سریال «ترور» درباره حاج قاسم شد
2022-06-27T14:03:44+04:30
سیروس مقدم کارگردان نام آشنای تلویزیون به عنوان سازنده مینی‌سریال «ترور» انتخاب شد.

امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک شد

امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک شد
2022-06-27T12:17:04+04:30
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به‌عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمیین جشنواره تئاتر کودک شد

امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمیین جشنواره تئاتر کودک شد
2022-06-27T12:03:44+04:30
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به‌عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

«باغ» حسن معجونی نقد و بررسی شد/ اثری با نگاه به امروز جامعه

«باغ» حسن معجونی نقد و بررسی شد/ اثری با نگاه به امروز جامعه
2022-06-27T11:23:44+04:30
نشست نقد و بررسی نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی عصر روز یکشنبه ۵ تیر در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد.

مأموریت‌های عسگرپور در خانه هنرمندان/ این خانه می‌تواند الگو باشد

مأموریت‌های عسگرپور در خانه هنرمندان/ این خانه می‌تواند الگو باشد
2022-06-27T10:57:03+04:30
ایرج راد رئیس شورای‌عالی خانه هنرمندان ضمن تشریح اولویت‌های مدنظر برای انتخاب مدیرعامل جدید، ابراز امیدواری کرد که اهداف خانه هنرمندان در دوره جدید محقق شود.

ثابت کردم می‌توان نقاشی و مسیر جدید زندگی را از ۴۳ سالگی شروع کرد

ثابت کردم می‌توان نقاشی و مسیر جدید زندگی را از ۴۳ سالگی شروع کرد
2022-06-27T10:17:05+04:30
هومن جعفر کرمانی هنرمند نقاش بیان کرد می‌خواستم با برگزاری نمایشگاه نقاشی به دیگران بگویم که در سن ۴۲، ۴۳ سالگی هم می‌شود مسیر تازه‌ای را باز کرد.

تام کروز برای اولین بار میلیاردی شد/ ماوریک «دکتر استرنج» را گرفت

تام کروز برای اولین بار میلیاردی شد/ ماوریک «دکتر استرنج» را گرفت
2022-06-27T10:17:04+04:30
«تاپ گان: ماوریک» فیلم جدید تام کروز هنوز در حال فتح گیشه‌هاست و دیروز با فروشی که در تعطیلات آخر هفته داشت، از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

«هیچ و پوچ» منتشر شد/ تراژیک‌ترین اتفاق شاهنامه در زندگی ۲ غسال

«هیچ و پوچ» منتشر شد/ تراژیک‌ترین اتفاق شاهنامه در زندگی ۲ غسال
2022-06-27T08:06:36+04:30
نمایشنامه «هیچ و پوچ» نوشته سهیل ملکی نویسنده و بازیگر تئاتر به تازگی وارد بازار کتاب شده است.

امیلیا کلارک از خودش انتقاد کرد/ برای تئاتر آماده نبودم

امیلیا کلارک از خودش انتقاد کرد/ برای تئاتر آماده نبودم
2022-06-27T07:53:16+04:30
امیلیا کلارک از نخستین تجربه‌اش روی صحنه نمایش انتقاد کرد و گفت برای این کار آمادگی نداشته است.

«مستوران» رئال است یا فانتزی؟/ سلیقه مخاطب را با طنز منحرف کرده‌ایم

«مستوران» رئال است یا فانتزی؟/ سلیقه مخاطب را با طنز منحرف کرده‌ایم
2022-06-27T06:19:56+04:30
مسعود آب پرور یکی از دو کارگردان سریال «مستوران» با اشاره به پخش چند قسمت از این مجموعه درباره ژانر آن بیان کرد که این مجموعه اثری فانتزی محسوب می‌شود.

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان ایران شد

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان ایران شد
2022-06-26T16:46:36+04:30
محمدمهدی عسگرپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان ایران انتخاب شد.

مشکل سینما بلیت ۴۵ هزار تومانی نیست!/ جلسه فوری برای نجات اکران

مشکل سینما بلیت ۴۵ هزار تومانی نیست!/ جلسه فوری برای نجات اکران
2022-06-26T16:06:36+04:30
همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی اکران ضمن ارایه گزارشی از خروجی جلسه این شورا بیان کرد که مشکل سینما بلیت ۴۵ هزارتومانی نیست.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)