میرنیوز

ماجرای انتخاب نقش فرخ توسط رحیم نوروزی در سریال "پس از باران"

 ماجرای انتخاب نقش فرخ توسط رحیم نوروزی در سریال "پس از باران" 2020-11-21T13:44:08+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال "پس از باران"، به‌بهانه بازپخش این سریال در شبکه آی‌فیلم به ناگفته‌هایی اشاره کرد.

او گفت:  زمانی که فیلمنامه سریال "پس از باران" به دستم رسید، تئاتر کار می‌کردم و گویا بازی من را در تئاتر دیده بودند که سریال "پس از باران" به من پیشنهاد شد. وقتی فیلمنامه را خواندم از همان ابتدا مشخص بود این سریال، سریال متفاوت و پرطرفداری می‌شود؛ زیرا هم تیم کارگردانی خوب بود، هم فیلمنامه از همان ابتدا قوی نوشته شده بود و هم اینکه تمام عوامل چه در مقابل دوربین چه در پشت دوربین به خوبی چیده شده بودند.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

رحیم نوروزی و نقش متفاوت در سریال "خانه امن"

نوروزی که در سریال "خانه امن" با بازی متفاوتی ظاهر شده است و در قسمت‌های آتی این مجموعه تلویزیونی خواهیم دید، بازی در نقش فرخ را سکوی پرتابش به دنیای هنر دانست و اظهار کرد: زمانی که فیلمنامه را به من دادند نگفتند کدام نقش برای من است. من در آن دوران جوان بودم و چند نقش از جمله نقش غلام را به من پیشنهاد دادند. برای من هم مهم این بود که نقشی داشته باشم که بتوانم توانایی‌های خودم را نشان بدهم. نقش فرخ برای شروع خیلی مناسب به نظر می‌رسید و باعث شد در میان مردم شناخته شوم.

بازیگر نقش فرخ در این سریال در پاسخ به این سؤال که اگر به 20 سال قبل برگردید، باز هم همین نقش را می‌پذیرید، گفت: قطعاً من نقش فرخ را باز هم انتخاب می‌کردم. به نظرم فرخ مشکلات درونی داشت و یکسری عقده که نشان دادن آن عقده‌ها برای بازیگر چالش است. من نقش فرخ را دوست دارم. به نظرم بیشتر از ذات بد که خیلی‌ها فکر می‌کنند فرخ بدجنس است، فرخ از مشکلات روحی رنج می‌برد و احساس تنهایی می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشنواره سینماحقیقت اولین جشنواره برخط امسال خواهد بود/ تعویق ۸ روزه جشنواره تحت تأثیر تعطیلات کرونایی

 جشنواره سینماحقیقت اولین جشنواره برخط امسال خواهد بود/ تعویق ۸ روزه جشنواره تحت تأثیر تعطیلات کرونایی
2020-12-02T15:09:56+03:30
نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت برگزار و شیوه برگزاری این جشنواره که امسال به صورت برخط برگزار می‌شود، تشریح شد.

چرا تلویزیون در سرگرم‌ کردن مخاطبش موفق نیست؟/ مدیران ریسک‌ناپذیر پشتِ امتحان‌پس‌داده‌ها پنهان شده‌اند

 چرا تلویزیون در سرگرم‌ کردن مخاطبش موفق نیست؟/ مدیران ریسک‌ناپذیر پشتِ امتحان‌پس‌داده‌ها پنهان شده‌اند
2020-12-02T15:09:56+03:30
کربلایی‌زاده سرگرم‌سازی را با جسارت و شجاعت مدیران تلویزیون امکان‌پذیر می‌داند و معاونی بر حفظ داشته‌ها و توجه به "میراث جام‌جم" تأکید دارد.

«حاج قاسمی که من می‌شناسم»/ انتشار کتابی جدید درباره شهید سلیمانی و سوریه

 «حاج قاسمی که من می‌شناسم»/ انتشار کتابی جدید درباره شهید سلیمانی و سوریه
2020-12-02T14:56:33+03:30
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از تدوین خاطراتش درباره شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد. این اثر به کوشش سعید علامیان منتشر خواهد شد.

بیانیه مجریان و گویندگان صدا و سیما: با عاملان ترور شهید هسته‌ای، قاطعانه برخورد کنید

 بیانیه مجریان و گویندگان صدا و سیما: با عاملان ترور شهید هسته‌ای، قاطعانه برخورد کنید
2020-12-02T14:56:33+03:30
۲۴۳ مجری و گوینده رسانه ملّی با انتشار بیانیه‌ای با آرمان‌های شهید محسن فخری‌زاده تجدید پیمان کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان این ترور شدند.

رجب‌پور: بیشتر از ۷۵ درصد موسیقی شنیداری مردم غیرمجاز است! / برخی خوانندگان داخلی برای کمپانی های آمریکایی کار می کنند

 رجب‌پور: بیشتر از ۷۵ درصد موسیقی شنیداری مردم غیرمجاز است! / برخی خوانندگان داخلی برای کمپانی های آمریکایی کار می کنند
2020-12-02T14:56:33+03:30
محسن رجب‌پور معتقد است در حال حاضر بیش از ۷۵ درصدِ موسیقیِ شنیداری مردم غیر مجاز است و در عین حال افزایش قیمت دلار و اعمال محدودیت‌ها دو عامل مهمِ مهاجرت خو...

آیا اسرائیل سال ۲۰۴۰ را می‌بیند؟/ بررسی تحولات جمعیتی صهیونیسم در کتاب "آغاز پایان"

 آیا اسرائیل سال ۲۰۴۰ را می‌بیند؟/ بررسی تحولات جمعیتی صهیونیسم در کتاب "آغاز پایان"
2020-12-02T13:43:17+03:30
نویسنده کتاب "آغاز پایان" می‌گوید: روند رشد جمعیتی در اسرائیل چالش جدی سال‌های آینده رژیم صهیونیستی است، اتفاقی که شاید نابودی اسرائیل را تا پایان...

جهاد جوانان مسجد ثارالله در مبارزه با کرونا ادامه دارد/ کمک به محرومان، دغدغه‌ امام جماعت جهادی

 جهاد جوانان مسجد ثارالله در مبارزه با کرونا ادامه دارد/ کمک به محرومان، دغدغه‌ امام جماعت جهادی
2020-12-02T12:36:42+03:30
جوانان جهادگر مسجد ثارالله (ع) خدمات متنوعی را به مردم مناطق محروم منطقه ۵ تهران ارائه می‌دهند؛ از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ایمنی تا توزیع اقلام معیشتی.

تولید اثری شنیدنی درباره شهید ابراهیم همت

 تولید اثری شنیدنی درباره شهید ابراهیم همت
2020-12-02T12:36:42+03:30
سوره مهر الکترونیک کتاب صوتی «معلم فراری» را با صدای رامین عسگرپور منتشر کرد. این اثر روایتگر بخش‌هایی از زندگی شهید همت است.

خانه مداحان را خانه مداحان نگه دارید!

 خانه مداحان را خانه مداحان نگه دارید!
2020-12-02T12:36:42+03:30
تصاویر بعد از مراسم هفتگی خانه مداحان گواه این است که مداحان ارتباط خوبی با این محفل داشتند و آنجا را خانه خود می‌دانند.

لنزهای بی‌باک| عکاسی که در بخش راه می‌رفت و برای بیماران کرونایی حمد شفا می‌خواند/ ضجه‌های جانباز شیمیایی روحم را مچاله می‌کرد

 لنزهای بی‌باک| عکاسی که در بخش راه می‌رفت و برای بیماران کرونایی حمد شفا می‌خواند/ ضجه‌های جانباز شیمیایی روحم را مچاله می‌کرد
2020-12-02T12:36:42+03:30
«فاطمه عالی» عکاس خبرگزاری مهر می‌گوید که هدفش نشان دادن سختی‌های حاکم بر مبارزه با کرونا است؛ به ویژه آن دسته از سختی‌هایی که بیشتر مردم از آنها ...

نمایشگاه مجازی عکس با موضوع حرم حضرت فاطمه معصومه (س)

نمایشگاه مجازی عکس با موضوع حرم حضرت فاطمه معصومه (س)
2020-12-02T11:49:56+03:30
این نمایشگاه مجازی عکس، «روزنه عکاس» نام دارد و مجموعه عکس‌های امیر امیری با محوریت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) است.

آخرین خبر از وضعیت بیماری آیت‌الله مصباح یزدی

آخرین خبر از وضعیت بیماری آیت‌الله مصباح یزدی
2020-12-02T11:49:56+03:30
دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

آخرین خبر از وضعیت بیماری آیت الله مصباح یزدی

آخرین خبر از وضعیت بیماری آیت الله مصباح یزدی
2020-12-02T11:36:35+03:30
در اطلاعیه دفتر آیت الله مصباح یزدی آمده است:مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

چهره‌های جدید در داوری مسابقات سراسری قرآن/ مسابقات از ۱۵ آذر پخش می‌شود

 چهره‌های جدید در داوری مسابقات سراسری قرآن/ مسابقات از ۱۵ آذر پخش می‌شود
2020-12-02T10:36:37+03:30
پخش و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان از شامگاه شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.‌

تهیه‌کنندگان سینمای ایران به سازمان ملل نامه نوشتند

 تهیه‌کنندگان سینمای ایران به سازمان ملل نامه نوشتند
2020-12-02T10:23:16+03:30
اتحادیه تهیه‌کنندگان طی نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار محکوم کردن ترور شهید فخری زاده و انتخاب کمیته‌ای برای اعلام کشور عامل این جنایت شد.

توصیۀ امام علی (ع) به تقویت زیرساخت‌های نظامی/ بر اساس کدام آموزه باید دست دوستی به دشمن داد؟

 توصیۀ امام علی (ع) به تقویت زیرساخت‌های نظامی/ بر اساس کدام آموزه باید دست دوستی به دشمن داد؟
2020-12-02T10:23:16+03:30
پژوهشگر نهج البلاغه می‌گوید وقتی برابر دشمن ذلیلانه رفتار کنیم، او به دنبال کسب امتیاز بیشتر است. مذاکره باید در شرایط اقتدار شکل بگیرد.

"عصرجدید" دی ماه پخش می‌شود

 "عصرجدید" دی ماه پخش می‌شود
2020-12-02T10:09:57+03:30
مجری و تهیه‌کننده برنامه "عصر جدید" با اشاره به شروع برنامه‌ای بدون حضور تماشاگران از هفته آینده و پخش در دی‌ماه خبر داد.

شعر افشین علا برای شهید فخری‌زاده/ بیچاره دشمن! فارس را نشناخت، پنداشت فخری‌زاده می‌میرد

 شعر افشین علا برای شهید فخری‌زاده/ بیچاره دشمن! فارس را نشناخت، پنداشت فخری‌زاده می‌میرد
2020-12-02T09:56:43+03:30
افشین علا جدیدترین شعر خود را در توصیف دانشمند هسته‌ای کشورمان، شهید فخری‌زاده که توسط ایادی صهیونیزم ترور شد سرود و منتشر کرد.

دستاوردهای گفت‌وگوی بین مذهبی

دستاوردهای گفت‌وگوی بین مذهبی
2020-12-02T09:36:36+03:30
کنفرانس «گفت‌وگوی بین مذهبی چه دستاوردی دارد؟» به همت مسئول امور ادغام دولت آلمان و به دلیل بحران کرونا به صورت دیجیتال برگزار شد.

"عصرجدید" دی ماه پخش می شود

 "عصرجدید" دی ماه پخش می شود
2020-12-02T09:43:19+03:30
مجری و تهیه‌کننده برنامه "عصر جدید" با اشاره به شروع برنامه‌ای بدون حضور تماشاگران از هفته آینده و پخش در دی‌ماه خبر داد.

استاد عبدالباسط هدیه خدا بود

استاد عبدالباسط هدیه خدا بود
2020-12-02T09:09:55+03:30
کریم منصوری گفت: عبدالباسط نعمتی بود که خداوند به ما ارزانی داشت. اگر ۲۰۰ سال پیش به دنیا می‌آمد، شاید آثارش به ما نمی‌رسید و اگر الان به دنیا می‌آمد، شاید ا...

بیان نکات جذاب زندگی قاریان مشهور در «قرائت‌نامه»

بیان نکات جذاب زندگی قاریان مشهور در «قرائت‌نامه»
2020-12-02T08:56:35+03:30
«قرائت‌نامه» با دو هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام، الگوسازی در حوزه تلاوت و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت‌های زیبا...

تبیین جایگاه ایمان و تعهدات آن نسبت به نبوت در رادیو معارف

تبیین جایگاه ایمان و تعهدات آن نسبت به نبوت در رادیو معارف
2020-12-02T08:43:16+03:30
رادیو معارف در برنامه "بیان" به تبیین جایگاه ایمان و تعهدات آن از منظر آیات و روایات می پردازد.

«عباد الرحمن» کسانی هستند که آگاهانه‌ بندگی خدا را می کنند

«عباد الرحمن» کسانی هستند که آگاهانه‌ بندگی خدا را می کنند
2020-12-02T08:29:55+03:30
آیت الله مصباح یزدی: انسان در مسیر زندگی خود یا بنده خداست یا بنده هوای نفس و راه سومی نیست.کسانی که خودشان برای خود تصمیم می‏ گیرند در واقع همان شیطان است ک...

آشنایی با یک حدیث عجیب؛ سرّ اینکه پیامبران و مؤمنین به گرفتاری‌ها مبتلا می‌شوند

 آشنایی با یک حدیث عجیب؛ سرّ اینکه پیامبران و مؤمنین به گرفتاری‌ها مبتلا می‌شوند
2020-12-02T08:36:37+03:30
طبق حدیث مستند، میزان مشکلات هرکسی به‌قدر ظرفیت ایمان اوست. هرقدر انسان بیشتر اهل ایمان باشد، گرفتاری بیشتری دارد تا صبر او لایق پاداش عظیم الهی باشد.

نگرانی عمو فیتیله‌ای تلویزیون از خوراک‌ مسمومِ ماهواره برای کودکان ایرانی

 نگرانی عمو فیتیله‌ای تلویزیون از خوراک‌ مسمومِ ماهواره برای کودکان ایرانی
2020-12-02T08:23:26+03:30
علی فروتن معروف به عمو فیتیله‌ای تلویزیون این روزها بیشتر نگرانِ کودکان است، چون شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال نابودی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کودکان‌اند.

خانواده ایرانی|مهارت‌های کلامی میان همسران برای داشتن خانواده شاد و سالم/ چرا باید محبت را به زبان بیاوریم؟

 خانواده ایرانی|مهارت‌های کلامی میان همسران برای داشتن خانواده شاد و سالم/ چرا باید محبت را به زبان بیاوریم؟
2020-12-02T07:29:56+03:30
پیامبر(ص) فرموده‌اند: «این گفتار مرد به همسرش که تو را دوست دارم هرگز از قلب زن بیرون نخواهد رفت.» بنابراین محبت کلامی راهی برای ایجاد محبت بین هم...

روایت مسعود روشن‌پژوه از رقابت اشتباه تلویزیون با فضای‌مجازی/ فکر می‌کنند با فالوور زیاد و بازیگر، برنامه‌شان دیده می‌شود

 روایت مسعود روشن‌پژوه از رقابت اشتباه تلویزیون با فضای‌مجازی/ فکر می‌کنند با فالوور زیاد و بازیگر، برنامه‌شان دیده می‌شود
2020-12-02T00:36:38+03:30
مجری "مسابقه محله" که این روزها برنامه "مثبت خانواده" را اجرا می‌کند اعتقاد دارد نگاه به وایرال‌شدن برنامه و رقابت تلویزیون با فضای‌مجاز...

"عصر جدید" دیماه پخش می شود

 "عصر جدید" دیماه پخش می شود
2020-12-01T23:43:18+03:30
مجری و تهیه‌کننده برنامه "عصر جدید" با اشاره به شروع برنامه‌ای بدون حضور تماشاگران از هفته آینده و پخش در دی‌ماه خبر داد.

عملیات حاج قاسم؛ هم افزایی دستگاه‌ها برای رفع موانع خدمت رسانی

عملیات حاج قاسم؛ هم افزایی دستگاه‌ها برای رفع موانع خدمت رسانی
2020-12-01T19:23:15+03:30
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تمام مردم ایران را مکتبی و انقلابی خواند و گفت: برخی بیشتر از بقیه انگیزه برای خدمت دارند و ما موظف به تسهیل این خدمت رسانی هستیم.