میرنیوز

حوزه علوم اسلامی دانشگاه علم و صنعت در دوره جدید دانشجو می پذیرد

حوزه علوم اسلامی دانشگاه علم و صنعت در دوره جدید دانشجو می پذیرد 2020-11-21T12:57:28+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حوزه علوم اسلامی علم و صنعت برای دوره جدید معرفت‌جو می پذیرد. دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند، جهت شرکت در فرایند پذیرش می توانند از طریق زیر ثبت نام کنند.

۱- ثبت اطلاعات در فرم ثبت نام

فرم ثبت نام خواهران

فرم ثبت نام برادران

۲-همچنین  دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند می توانند جهت شرکت در فرایند پذیرش درخواست خود را به صفحه اینستاگرام یا شناسه های زیر در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.

برادران:  iust_hodat_ir_admin@

خواهران:  hodat_kh@

۳-همچنین دانشجویان دانشگاه می توانند برای ثبت نام  به تشکل خود یا دفتر حوزه دانشگاهیان واقع در ساختمان ۱۵ خرداد طبقه سوم مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

رئیس سازمان تبلیغات درگذشت برادر حاج منصور ارضی را تسلیت گفت

رئیس سازمان تبلیغات درگذشت برادر حاج منصور ارضی را تسلیت گفت
2020-12-04T09:36:33+03:30
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی با صدور پیامی رحلت حاج محمود ارضی پیرغلام اهل بیت (علیهم السلام) و برادر حاج منصور ارضی را تسلیت گفت.

چگونه از راه دور امام حسین (ع) را زیارت کنیم؟

چگونه از راه دور امام حسین (ع) را زیارت کنیم؟
2020-12-04T08:56:33+03:30
روزهای جمعه یکی از زمان‌هایی است که زیارت حضرت امام حسین (ع) در آن توصیه شده است.

علت تعلق روز جمعه به امام زمان(عج)

علت تعلق روز جمعه به امام زمان(عج)
2020-12-04T08:43:14+03:30
علت اینکه جمعه را یکی از عیدهای چهارگانه شمرده اند در حقیقت به خاطر زمان ظهور امام زمان است که در آن هنگام زمین را از آلودگی شرک و کفر پاکیزه می گرداند.

چگونه خود را از وسوسه‏ شیطان برهانیم؟

چگونه خود را از وسوسه‏ شیطان برهانیم؟
2020-12-04T08:43:13+03:30
آیت الله جوادی آملی می گوید: کسی که با آبروی مسلمانی معامله می‌کند، از درون آتش می‌گیرد؛ نه از بیرون. این شخص دیگر شب‌ها خواب ندارد. هرچه قرص خواب بخورد، باز...

رشد فوق العاده عقل در عصر ظهور

رشد فوق العاده عقل در عصر ظهور
2020-12-04T08:43:13+03:30
آنچه در روایت امام باقر (علیه السلام) آمده این است که آمدن حضرت مهدی (علیه السلام) زمینه ترقی و تکامل عقل و خرد مردم است.

نماز جمعه در استان بوشهر برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در استان بوشهر برگزار نمی‌شود
2020-12-04T02:56:34+03:30
بوشهر - مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، این هفته نماز جمعه در استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

سهم هنرهای تجسمی از بودجه ۱۴۰۰ چقدر است؟

 سهم هنرهای تجسمی از بودجه ۱۴۰۰ چقدر است؟
2020-12-04T00:23:13+03:30
روز گذشته لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت تقدیم مجلس شد که در این لایحه بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۸۴ میلیون ...

یوسف تیموری در نقش "دایی محمود"/ ۸ قسمت سریال "هشت‌آباد" ساخته شد

 یوسف تیموری در نقش "دایی محمود"/ ۸ قسمت سریال "هشت‌آباد" ساخته شد
2020-12-03T23:43:16+03:30
سریال نوروزی تلویزیون به کارگردانی علی مسعودی با اضافه شدن بازیگر جدید از مرز ۴۰ درصد تصویربرداری گذشته‌ و در تلاشند طنز جذابی را به آنتن برسانند.

چه کسانی نمی خواهند شهدای هسته ای دیده شوند؟

 چه کسانی نمی خواهند شهدای هسته ای دیده شوند؟
2020-12-03T23:43:15+03:30
پدر شهید احمدی روشن گفت: اکثر مردم، شهید فخری زاده را نمی شناختند و اینکه رژیم صهیونیستی چطور او را شناخته بود برای ما جای تعجب است.

نماز جمعه در هیچ یک از شهرهای خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در هیچ یک از شهرهای خراسان شمالی برگزار نمی‌شود
2020-12-03T18:49:53+03:30
بجنورد- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان، نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای خراسان شمالی لغو شد.

نماز جمعه این هفته در هیچ شهر استان فارس برگزار نمی شود

نماز جمعه این هفته در هیچ شهر استان فارس برگزار نمی شود
2020-12-03T17:29:53+03:30
شیراز - به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا نماز جمعه این هفته در هیچکدام از شهرهای استان فارس برگزار نخواهد شد.

امضاء تفاهم نامه همکاری میان رادیو معارف و جامعه قرآنی عصر

امضاء تفاهم نامه همکاری میان رادیو معارف و جامعه قرآنی عصر
2020-12-03T15:16:33+03:30
مدیر رادیو معارف گفت: تبیین، نشر و ترویج مفاهیم و معارف ناب قرآنی از وظایف اصلی رادیو هست و برای رسیدن به این اهداف آمادگی کامل برای تعامل بیشتر با جامعه فره...

محفل مناجات با نوای میثم مطیعی برگزار می شود

محفل مناجات با نوای میثم مطیعی برگزار می شود
2020-12-03T15:03:16+03:30
به دلیل شرایط کرونایی این محفل از طریق صفحات مجازی حاج میثم مطیعی پخش می‌گردد.

نرخ رشد جمعیت مسلمانان فرانسه بالاتر از غیرمسلمانان است

نرخ رشد جمعیت مسلمانان فرانسه بالاتر از غیرمسلمانان است
2020-12-03T15:03:16+03:30
تعداد فرانسویان غیرعرب که به اسلام تغییر دین داده اند مشخص نیست اما بعضی آمارها حاکی است که بیش از ۳۰ هزار نفر از فرانسویان در چند دهه گذشته اسلام آورده اند.

حضور حمید علیمی و سید رضا نریمانی برای کمک به مردم بندر امام

حضور حمید علیمی و سید رضا نریمانی برای کمک به مردم بندر امام
2020-12-03T15:03:15+03:30
به دنبال وقوع آب‌گرفتگی شدید در بندر امام، حمید علیمی و سیدرضا نریمانی از مداحان اهل بیت(ع) برای کمک به مردم آسیب‌دیده در بندر امام خمینی حاضر شدند.

نظارتی بر قیمت ها در بازار نیست/فرهنگ سازی برای مبارزه با فساد

نظارتی بر قیمت ها در بازار نیست/فرهنگ سازی برای مبارزه با فساد
2020-12-03T14:23:13+03:30
قم- یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مبارزه با فساد نیازمند فرهنگ‌سازی است، ابراز داشت: در این زمینه صدا و سیما موظف است با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کنند.

حل مشکلات اقتصادی با قطع دست دلال ها/مقاومت در برابر صهیونیست ها

حل مشکلات اقتصادی با قطع دست دلال ها/مقاومت در برابر صهیونیست ها
2020-12-03T14:23:12+03:30
قم- یکی از مراجع تقلید گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید دست واسطه‌ها را قطع کند تا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده سود ببرد.

اساس شکل‌گیری و رویکرد قیام توابین/ توبه‌کنندگان بعد از قیام عاشورا چه کسانی بودند؟

 اساس شکل‌گیری و رویکرد قیام توابین/ توبه‌کنندگان بعد از قیام عاشورا چه کسانی بودند؟
2020-12-03T10:29:54+03:30
گروهی از کسانی که از یاری امام حسین (ع) در روز عاشورا ابا کرده و یا مقابل آن حضرت شمشیر کشیدند، بعداً پشیمان شده و قیام توابین را شکل دادند.

بازیگران به سریال "از سرنوشت" کمک کردند یا پولشویی؟

 بازیگران به سریال "از سرنوشت" کمک کردند یا پولشویی؟
2020-12-03T09:23:14+03:30
وقتی قصه‌های سریال "از سرنوشت" وارد ماجرای پولشویی و اتفاقات روز شد، مردم بیشتر دوست داشتند، یا هدایت درستِ کارگردان و یا جاافتادن شخصیت‌ها نقش دا...

نمایش «خاطرات خانه‌ای که ...» تلاشی برای دور شدن از کلیشه‌های تئاتر دفاع مقدس

 نمایش «خاطرات خانه‌ای که ...» تلاشی برای دور شدن از کلیشه‌های تئاتر دفاع مقدس
2020-12-03T08:29:54+03:30
کارگردان تئاتر «خاطرات خانه‌ای که ...» گفت: این نمایش سعی دارد تا با نشان دادن انسان‌هایی به شدت معمولی در دفاع‌مقدس از کلیشه‌های همیشگی این فضا د...

دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان در کاشمر برگزار می‌شود

دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان در کاشمر برگزار می‌شود
2020-12-03T06:49:55+03:30
مراسم قرائت دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان اسلام کنار مزار شهید آیت الله مدرس در شهرستان کاشمر برگزار خواهد شد.

ارتباط استجابت دعا با توبه

ارتباط استجابت دعا با توبه
2020-12-03T06:49:55+03:30
هنر توبه در آن است که موانع مهم استجابت دعا را رفع می‌کند موانعی که انسان را از دریافت رحمت بی‌منتهای پروردگار متعال محروم ساخته است.

خاطره‌بازی تلویزیون با "زرد قناری"/ کدام "مدرس" پخش می‌شود؟

 خاطره‌بازی تلویزیون با "زرد قناری"/ کدام "مدرس" پخش می‌شود؟
2020-12-02T23:49:56+03:30
تلویزیون برای دو روز آخر هفته‌اش، هم فیلم‌های طنز درنظر گرفته، هم خارجی و هم به مناسبت بزرگداشت شهید مدرس، "عمارت فرنگی" را با بازی حسین محجوب پخش...

روند درمان بیماری آیت الله مصباح در منزل ادامه دارد

روند درمان بیماری آیت الله مصباح در منزل ادامه دارد
2020-12-02T17:43:13+03:30
قم- حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی با اشاره به سابقه بیماری گوارشی آیت الله مصباح یزدی، گفت: نیازی به بستری پدر در بیمارستان نیست و اخبار مربوط به ایشان فقط از پ...

نماهنگ شلیک؛ ادای دین بچه‌های مسجد به شهید فخری‌زاده

نماهنگ شلیک؛ ادای دین بچه‌های مسجد به شهید فخری‌زاده
2020-12-02T16:09:53+03:30
حجت‌الاسلام سالاری از تولید نماهنگ «شلیک» کاری از گروه سرود فجر جاوید خبر داد و گفت: این نماهنگ حاصل تلاش اعضای کانون فرهنگی غدیر یزد است که در راستای گرامید...

آغاز پخش سری جدید برنامه «تلاوت من»

آغاز پخش سری جدید برنامه «تلاوت من»
2020-12-02T15:56:34+03:30
سری جدید برنامه «تلاوت من» با کارشناسی صالح اطهری فر دوشنبه شب ها ساعت ۲۰ از رادیو قرآن پخش می شود.

بودجه صدا و سیما در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟ + عکس

 بودجه صدا و سیما در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟ + عکس
2020-12-02T15:23:16+03:30
در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ آمده است که صدا و سیما هم همچون وزارت ورزش مکلف است درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به خزانه‌داری کشور واریز کند.

جشنواره سینماحقیقت اولین جشنواره برخط امسال خواهد بود/ تعویق ۸ روزه جشنواره تحت تأثیر تعطیلات کرونایی

 جشنواره سینماحقیقت اولین جشنواره برخط امسال خواهد بود/ تعویق ۸ روزه جشنواره تحت تأثیر تعطیلات کرونایی
2020-12-02T15:09:56+03:30
نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت برگزار و شیوه برگزاری این جشنواره که امسال به صورت برخط برگزار می‌شود، تشریح شد.

چرا تلویزیون در سرگرم‌ کردن مخاطبش موفق نیست؟/ مدیران ریسک‌ناپذیر پشتِ امتحان‌پس‌داده‌ها پنهان شده‌اند

 چرا تلویزیون در سرگرم‌ کردن مخاطبش موفق نیست؟/ مدیران ریسک‌ناپذیر پشتِ امتحان‌پس‌داده‌ها پنهان شده‌اند
2020-12-02T15:09:56+03:30
کربلایی‌زاده سرگرم‌سازی را با جسارت و شجاعت مدیران تلویزیون امکان‌پذیر می‌داند و معاونی بر حفظ داشته‌ها و توجه به "میراث جام‌جم" تأکید دارد.

«حاج قاسمی که من می‌شناسم»/ انتشار کتابی جدید درباره شهید سلیمانی و سوریه

 «حاج قاسمی که من می‌شناسم»/ انتشار کتابی جدید درباره شهید سلیمانی و سوریه
2020-12-02T14:56:33+03:30
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از تدوین خاطراتش درباره شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد. این اثر به کوشش سعید علامیان منتشر خواهد شد.