میرنیوز

انتصاب سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور

انتصاب سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور 2020-09-01T11:08:09+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین واعظی در این حکم آورده است:

نظر به استعفای حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بنافی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق منصوب می‌نمایم.

مراقبت از برنامه ریزی های انجام شده و مدیریت امور اداری و منابع انسانی و مالی شعبه از اهم انتظاراتی است که ان شاءالله به نحو احسن در انجام آن کوشش لازم را به کار خواهید بست.

از خداوند منان توفیق جنابعالی را در انجام وظایف، مسئلت دارم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

به دنبال رستگاری در سوریه/ این کتاب قداست حرم را حفظ کرده است

 به دنبال رستگاری در سوریه/ این کتاب قداست حرم را حفظ کرده است
2020-09-26T16:25:38+03:30
مجید قیصری در مراسم رونمایی از کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین» گفت: کتاب اصلاً تلاش نکرده است تا قداست حرم را به زور در متن بریزد؛ خود متن قداست ح...

چله عزت|شهید ۱۵ ساله‌ای که کمتر از دوماه حضور در جنگ آسمانی شد

 چله عزت|شهید ۱۵ ساله‌ای که کمتر از دوماه حضور در جنگ آسمانی شد
2020-09-26T16:12:23+03:30
برادر شهید محمود مهاجر گفت: ایشان پس از آنکه از مرخصی بازگشت با آنکه بیش از دوماه در منطقه نبود به فیض شهادت نائل شد و پس از ۲۵ سال به آغوش خانواده بازگشت.

سریال "حاج قاسم" در اتاق تاریک!/ تحقیق، پژوهش و انتخاب تهیه‌کننده و کارگردان را جدی بگیرید

 سریال "حاج قاسم" در اتاق تاریک!/ تحقیق، پژوهش و انتخاب تهیه‌کننده و کارگردان را جدی بگیرید
2020-09-26T15:58:57+03:30
گمانه‌زنی‌ها درباره کارگردان سریال و فیلم "حاج قاسم" از همان بدو شهادت در فضای رسانه‌ای بوجود آمد. جایی کارگردان فیلم سینمایی را رایزنی کردند که ت...

تصویر دفاع مقدس| ماجرای قابلمه یخ روی بی‌سیم‌ها در اتاق‌های عملیات

 تصویر دفاع مقدس| ماجرای قابلمه یخ روی بی‌سیم‌ها در اتاق‌های عملیات
2020-09-26T15:05:37+03:30
رزمندگان دفاع مقدس با وجود گرما طاقت‌فرسا در جنوب کشور، در ماه مبارک رمضان روزه دار بودند و با فعالیت‌های جسمی فراوان یاد خداوند را فراموش نمی‌کردند.

کتاب «ایران و القرآن» در الجزایر منتشر شد

کتاب «ایران و القرآن» در الجزایر منتشر شد
2020-09-26T14:45:36+03:30
کتاب «ایران و القرآن، جهود الایرانیین فی خدمه القرآن الکریم و علومه، قبل الثوره و بعدها» نوشته نور الدین بولحیه، اندیشمند و نویسنده بزرگ الجزایری در این کشور...

«وقف»، راهکاری است برای مساوات و برابری است

«وقف»، راهکاری است برای مساوات و برابری است
2020-09-26T14:18:56+03:30
استاندار تهران با اشاره به اینکه «وقف» می‌تواند راهکاری برای مساوات و برابری باشد، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی بسیار پویا و فعال هستند و در هر سازمانی ...

چالش‌های مربوط به آزادی دین و اقلیت‌های دینی بررسی شد

چالش‌های مربوط به آزادی دین و اقلیت‌های دینی بررسی شد
2020-09-26T14:18:56+03:30
نشست «بررسی چالش‌های مربوط به آزادی دین و اقلیت‌های دینی» با حضور نمایندگان اقلیت‌های دینی از جمله مسلمانان از سوی مدافع عمومی گرجستان و شورای ادیان مدافع عم...

چله عزت| ماجرای رانندگی بی‌ترمزهای پانزده ساله با بیل میکانیکی عراقی

 چله عزت| ماجرای رانندگی بی‌ترمزهای پانزده ساله با بیل میکانیکی عراقی
2020-09-26T14:12:19+03:30
از طرف سنگرهای عراقی گرد و خاک بلند شد. ماشینی می‌آمد طرفمان. داد زدم: «بچه‌ها. آرپی‌جی!» وقتی آمد جلوتر، یکی داد زد: «نزنید... نزنید، بی‌ترم...

تندروهای واقعی سینما چه کسانی بودند؟/ طومارنویسی که بعدها سر از پاریس درآورد

 تندروهای واقعی سینما چه کسانی بودند؟/ طومارنویسی که بعدها سر از پاریس درآورد
2020-09-26T14:12:19+03:30
سینمای دفاع مقدس در آغاز راه خود شاهد شکل‌گیری سینمایی بود که می‌توانست در سال‌های بعد طیف گسترده‌ای از جوانان را به خود جذب کند اما تندروی مدیران فرهنگی و ...

درخواست رئیس‌جمهور از صداوسیما/ عزاداری اربعین را به خانه‌ها ببرید

 درخواست رئیس‌جمهور از صداوسیما/ عزاداری اربعین را به خانه‌ها ببرید
2020-09-26T13:45:39+03:30
رئیس‌جمهور از رسانه ملی و فضای مجازی خواست عزاداری اربعین و روزهای پایان صفر را به دل و خانه‌های مردم ببرند.

درخواست رئیس جمهور از صداوسیما/ عزاداری اربعین را به خانه‌ها ببرید

 درخواست رئیس جمهور از صداوسیما/ عزاداری اربعین را به خانه‌ها ببرید
2020-09-26T13:18:59+03:30
رئیس جمهور از رسانه ملی و فضای مجازی خواست عزاداری اربعین و روزهای پایان صفر را به دل و خانه‌های مردم ببرند.

آیا سقوط هواپیما در ۷ مهر ۶۰ دستکاری شده بود؟‌/ عملیات ثامن‌الائمه آغاز تغییر استراتژی در جنگ بود

 آیا سقوط هواپیما در ۷ مهر ۶۰ دستکاری شده بود؟‌/ عملیات ثامن‌الائمه آغاز تغییر استراتژی در جنگ بود
2020-09-26T13:18:59+03:30
نشست واکاوی عملیات ثامن‌الائمه و رونمایی از جلد دوم کتاب تاریخ شفاهی سردار سرلشکر رحیم صفوی با عنوان «از شرق بصره تا مهران» همزمان با سالگرد شکستن...

جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب درباره خرید و فروش "سهام در بورس"

 جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب درباره خرید و فروش "سهام در بورس"
2020-09-26T13:18:59+03:30
رهبر معظّم انقلاب به استفتائی دربارۀ خرید و فروش سهام در بورس ایران و خارج از کشور پاسخ فرمودند.

هیأت مکان رشد عقلانیت و حکمت است/برقراری شبکه روضه های خانگی

هیأت مکان رشد عقلانیت و حکمت است/برقراری شبکه روضه های خانگی
2020-09-26T12:58:57+03:30
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اهالی روضه امسال روضه‌ها را به خانه‌ها بیاورند، گفت: ذاکرین اهل بیت(ع) و روضه‌خوان‌ها بهتر است امسال این شبکه خانگی را با اعضا...

«دائرة‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» بررسی می‌شود

«دائرة‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» بررسی می‌شود
2020-09-26T12:58:57+03:30
برنامه تلویزیونی «چراغ مطالعه» این هفته میزبان جعفر شیرعلی‌نیا خواهد بود و با او در مورد کتاب «دائرةالمعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق» به گفتگو خواهد پرداخت.

فراخوان طرح پژوهشی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن کریم

فراخوان طرح پژوهشی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن کریم
2020-09-26T12:58:56+03:30
دبیرخانه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم کشور با موضوع طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن کریم در داخل و خارج از کشور و استانداردسازی و استخراج مدلهای مطلوب فراخوان...

از دزفول تا کربلای جزیره مجنون؛ روایت ۱۱ سال انتظار در «هما»/ داستان زنانی که «اسماعیل»شان را به قربانگاه فرستادند

 از دزفول تا کربلای جزیره مجنون؛ روایت ۱۱ سال انتظار در «هما»/ داستان زنانی که «اسماعیل»شان را به قربانگاه فرستادند
2020-09-26T13:05:44+03:30
نویسنده کتاب «هما» می‌گوید: شهید امیدی در نامه‌ای به همسرش می‌گوید که اسماعیل تو منم، اسماعیل من هم تو هستی، باید بدون تردید کارد بر گردن این اسما...

نخستین نشست هم اندیشی جمعی از فعالان مردمی اربعین برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی جمعی از فعالان مردمی اربعین برگزار شد
2020-09-26T12:45:36+03:30
نخستین نشست هم اندیشی جمعی از فعالان مردمی اربعین، با محوریت ایده‌های عملیاتی اربعین ۹۹ در سالن همایش‌های سرچشمه برگزار شد.

نگرانی ناشران از ۵ برابر شدن قیمت کتاب در نبود ارز برای کاغذ

 نگرانی ناشران از ۵ برابر شدن قیمت کتاب در نبود ارز برای کاغذ
2020-09-26T12:38:56+03:30
در حالیکه بیش از شش ماه است ارزی برای کاغذ نشر اختصاص داده نشده،‌ ناشران این نگرانی را دارند که با وضعیت فعلی کتاب دچار افزایش قیمت پنج برابری شود.

شیوه‌ متفاوتی در چیدمان ارکستر/ نگاهی شاعرانه، آهنگین و لطیف به حماسه عاشورا

 شیوه‌ متفاوتی در چیدمان ارکستر/ نگاهی شاعرانه، آهنگین و لطیف به حماسه عاشورا
2020-09-26T12:38:56+03:30
ارکستر سمفونیک تهران با چیدمانی متفاوت و با حصارهایی برای رعایتِ پروتُکل‌های کرونایی به اجرای کنسرت نمایش «علمدار» می‌پردازد.

هیئت داوران سوگواره «بر آستان اشک» معرفی شدند

هیئت داوران سوگواره «بر آستان اشک» معرفی شدند
2020-09-26T12:18:56+03:30
رئیس فرهنگسرای اندیشه هیئت داوران سوگواره شعر آئینی «بر آستان اشک» را معرفی کرد و گفت: مهلت ارسال آثار این سوگواره تا ۱۰ مهرماه است.

حجت‌الاسلام علوی تهرانی از بیمارستان مرخص شد

 حجت‌الاسلام علوی تهرانی از بیمارستان مرخص شد
2020-09-26T11:45:38+03:30
حجت‌الاسلام علوی تهرانی پس از چند روز بستری و بهبود وضعیت جسمانی، از بیمارستان مرخص شد.

نقش اصلی شهید احمد کاظمی در شکست حصر آبادان چه بود؟

 نقش اصلی شهید احمد کاظمی در شکست حصر آبادان چه بود؟
2020-09-26T11:45:38+03:30
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، لیاقت احمد کاظمی به اثبات رسید. احمد به شیوه‌های مرسوم عمل نمی‌کرد. به جای حمله رودررو به دشمن، نیروهای آن‌ها را چنان ماهرانه دور زد که سا...

حرکت دسته‌های عزاداری اربعین در تهران ممنوع است

حرکت دسته‌های عزاداری اربعین در تهران ممنوع است
2020-09-26T11:25:35+03:30
مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران گفت: حرکت دسته‌های عزاداران تهرانی در روز اربعین با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ...

وبینار بررسی اندیشه‌های آیت الله تسخیری برگزار می‌شود

وبینار بررسی اندیشه‌های  آیت الله تسخیری برگزار می‌شود
2020-09-26T10:58:56+03:30
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به پاس بزرگداشت نام و یاد آیت الله تسخیری(ره) وبینار «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های حضرت آیت الله تسخیری» را هشتم مهرماه برگ...

حرکت دسته های عزاداران تهرانی در روز اربعین ممنوع است

حرکت دسته های عزاداران تهرانی در روز اربعین ممنوع است
2020-09-26T10:58:56+03:30
عبداللهی گفت: حرکت دسته های عزاداران تهرانی در روز اربعین با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران حسینی ممنوع است.

ساموئل ال جکسون در سریال مارولی بازی می‌کند

 ساموئل ال جکسون در سریال مارولی بازی می‌کند
2020-09-26T11:05:48+03:30
بازیگر فیلم‌ «هشت‌ نفرت‌انگیز» برای اولین‌بار در یک سریال تلویزیونی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ضربه‌ای که هنر دفاع مقدس از شهردار طیف کارگزاران خورد/ هنرمندان انقلابی چطور در دهه دوم انقلاب به حاشیه رانده شدند؟

 ضربه‌ای که هنر دفاع مقدس از شهردار طیف کارگزاران خورد/ هنرمندان انقلابی چطور در دهه دوم انقلاب به حاشیه رانده شدند؟
2020-09-26T11:05:48+03:30
غلامعلی طاهری؛ هنرمند رشته نقاشی از ضربه‌ای می‌گوید که برای نخستین‌بار طی سال‌های پس از جنگ تحمیلی توسط طیف کارگزاران سازندگی به هنرمندان دفاع مقدس وارد شد.

آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین برگزار می‌شود

آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین برگزار می‌شود
2020-09-26T10:45:35+03:30
آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین روز سه‌شنبه (۱۵ مهرماه) در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

با کاروان حسینی تا اربعین|گریه اهالی آسمان‌های هفتگانه بر امام حسین(ع)

 با کاروان حسینی تا اربعین|گریه اهالی آسمان‌های هفتگانه بر امام حسین(ع)
2020-09-26T10:25:41+03:30
ای مردم! پس از این مصیبت کدامیک از مردان شما به سرور خواهد نشست؟ کدام دلی است که از غم و اندوه و درد تهی بماند؟ کدام چشمی است که از ریختن اشک امتناع ورزد؟ ه...