میرنیوز

"مردی شبیه باران" و "رقص پرواز" در آخر هفته تلویزیون

 "مردی شبیه باران" و "رقص پرواز" در آخر هفته تلویزیون 2020-08-21T00:41:25+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «استرداد»، «روزهای زندگی»، «عاشورائیان»، «هیهات»، «مرغ دریایی»، «رقص پرواز»، «مردی شبیه باران»، «قانون سرزمین»، «فرستاده»، «پیراهن ورزشی»، «میزبان»، «شاه لیر»، «جاده های سرد»، «سایه روشن روز»، «هواپیماها»، «صدای پای من»، «تیم کشتار» ،«انار»، «ترانه آتش» ،«ریون، ناقلای کوچولو»، «شهر راز»، «صبح روز بعد»، «فوتبال شائولین»، «پرونده مجهول»، «قصه‌ها و واقعیت‌ها»، «پدر یک سرباز»، «نقش عشق»، «همشهری کین»، «پشت پرده مه»، «ماجراهای هاکل بری فین»، «پلیس مهد کودک2»، «اینک آخر الزمان»، «روز هشتم»، «حصارها»، «سیاره گنج»، «به دنیا آمدن»، «نوری در میان اقیانوس»، «هدف»، «دزد دوچرخه»، «راز پنهان» و «جانگوی آزاد شده» پنجشنبه و جمعه 30 و 31 مرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

رقابت "استرداد" و "روزهای زندگی" در شبکه یک

فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری»، پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: فرامرز تکین سرهنگ مورد اطمینان رژیم پهلوی، مأمور دولت ایران برای گرفتن غرامت جنگ جهانی دوم از شوروی می‌شود. تکین به همراه هیئت همراه غرامت را به صورت شمش‌های طلا از دولت شوروی دریافت می‌کند و ... حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، بهنام تشکر، شیرین یزدان بخش و صالح میرزا آقایی در فیلم سینمایی «استرداد» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی «پرویز شیخ طادی»، جمعه 31 مردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم «روزهای زندگی» به آخرین روزهای جنگ تحمیلی مربوط است. در یک بیمارستان صحرایی نزدیک خط مقدم جبهه دکتر «امیرعلی علوی» که سرپرستی بیمارستان را به عهده دارد با تمام تخصص و علاقه و توانش به مداوای مجروحان جنگ مشغول است و همسرش «لیلا» نیز که پرستار و دستیارش است با او کار می‌کند. دکتر جوانی به نام «سامان امینی» از مرکز برای خدمت در این بیمارستان اعزام می شود اما او که آدمی ترسو و بی اعتقاد است و به اجبار به این مأموریت آمده، از همان ابتدا با دکتر «علوی» و همسرش و «سیما» پرستار وظیفه‌شناس بیمارستان درگیری دارد. با این حال مدت زیادی نمی‌گذرد که با پذیرفته شدن قطع نامه 598 به نظر می‌رسد جنگ به پایان رسیده اما ساعتی پس از اعلام پذیرفتن قطعنامه عراقی‌ها با بمب‌افکن و هلی کوپتر و تانک و نیروی پیاده حمله سخت و مرگ باری را آغاز می‌کنند و این بیمارستان نیز در سر راه آنهاست...

حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، کریم اکبری مبارکه، کوروش سلیمانی و حسن سالار در فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ایفای نقش کرده‌اند.

"هیهات" و "رقص پرواز" در شبکه دو

فیلم سینمایی «عاشورائیان» به کارگردانی «ناهید صمدی امین»، پنجشنبه 30 مردادماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این انیمیشن داستان مسلم ابن عقیل و طرح توطئه خیانت به او و قتلش در کوفه است.

فیلم سینمایی «هیهات» به کارگردانی «هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی و هادی مقدم دوست»، جمعه 31 مرداد ماه ساعت 40 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم حکایت مادر پیری است که سال‌ها در حسرت زیارت کربلا مانده و حالا گذر ضریح جدید امام حسین از محل سکونتش، فرصتی است برای آن که در انتهای عمر، دست کم ضریح جدید مولایش را زیارت کند. تلاش های پسر پیرزن برای ایجاد این فرصت ثمر نمی‌دهد و ... حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی و آلا نجم در فیلم سینمایی «هیهات» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مرغ دریایی» به کارگردانی «مرتضی مطوری»، جمعه 31 مردادماه ساعت 16:40 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره عاطفه پرستار جوانی است که در آستانه ازدواج با نامزدش امیر است. آنها پیگیر مقدمات مجلس عروسی است، تا این که به دلیل شیوع بیماری کرونا مجبور می شوند مراسم عروسی‌شان را برای بار چندم عقب بیندازند. پدر عاطفه و امیر، اصرار دارند که تحت هر شرایطی مراسم عروسی را برگزار کنند، اما او که در جریان وخامت اوضاع و خطرناکی کرونا است، با این مسأله مخالفت می‌کند. با ورود اولین بیمار کرونایی به بیمارستانی که عاطفه در آنجا کار می‌کند، شرایط تغییر می‌کند.

از سوی دیگر امیر که با مردی به نام سیروس در یک شرکت تهیه اقلام بهداشتی شراکت دارد، تصمیم می‌گیرد از این شرایط استفاده کرده و با انبار کردن دستکش و ماسک و سپس گرانتر فروختن، درآمد قابل توجهی کسب کند. از سوی دیگر سیروس بدون اطلاع امیر، مقداری الکل تقلبی خریداری کرده و ... خدیجه بابادی، علیرضا پریشانی، حسن سلیمی‌فر و عاطفه تندل در فیلم سینمایی «مرغ دریایی» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «رقص پرواز» به کارگردانی «احمد مرادپور»، شنبه 1 شهریور ساعت 10 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. «رقص پرواز» داستان پزشک حاذقی است که به هنگام جنگ تحمیلی به ایران می آید و در پی اتفاقی به خط مقدم می‌رود. در این بین با زنی به نام ملیحه آشنا می شود که در پی یافتن همسرش به اهواز آمده است. ملیحه سعی دارد همسر خود را که چند ماهی از او بی ‌خبر است بیابد که ... مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، سیروس گرجستانی، بیوک میرزائی و امیرحسین صدیق در این فیلم بازی کرده‌اند.

"مردی شبیه باران" و "فرستاده" شبکه سه

فیلم سینمایی «مردی شبیه باران» به کارگردانی «سعید سهیلی»، پنجشنبه  30 مرداد ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: منصور قاسمی یکی از فرماندهان برون مرزی سپاه در جریان حمله نیروهای دشمن موجی و دستگیر می‌شود. عراقی ها برای شناسایی فرمانده اسرا فردی را به جاسوسی در میان آن ها اجیر می‌کنند. جاسوس که به طور اتفاقی در جریان مکالمه منصور و همسرش او را شناسایی کرده بود توسط منصور کشته می‌شود. عراقی‌ها با کشته شدن نیروی نفوذی خود و همچنین بی نتیجه ماندن شناسایی فرمانده، شکنجه اسرا را تشدید کرده و ... ابوالفضل پورعرب، حسین انصاری، فاطمه صامتی، محمد طالقانی، مجید عبدالعظیمی، رضا سعیدی، حسن چودن و محمود ثابت‌نیا در فیلم سینمایی «مردی شبیه باران» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قانون سرزمین» به کارگردانی «جاسی هیلتانون»، پنج‌شنبه 30 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی ولی ویرتانن، آنتی هولما و مایکو نوانون خواهیم دید: یک افسر بازنشسته پلیس به نام کنتنه  متوجه می‌شود که پسرش به نام یاکو که سی سال او را از وجود خود بی اطلاع گذاشته است از زندان آزاد شده و منطقه را به وحشت انداخته است. حال او می‌خواهد کنترل اوضاع را به دست گیرد. اما برای این کار ناچار است با گذشته‌ی خود روبرو شود. مادر یاکو که سرطان دارد و یک سال بیشتر وقت ندارد به یاکو می گوید که پدرش کیست و ...

فیلم سینمایی «فرستاده» به کارگردانی «جواد شمقدری»، جمعه 31 مرداد ماه ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: سلیمان یکی از فرستادگان امام حسین‌(ع) است که حامل نامه ایشان برای مردم کوفه و دعوت آن‌هاست اما مأمورین حاکم او را شناسایی میکنند و به شهادت می‌رسانند. حسین یاری، زیبا بروفه، زنده یاد محمدعلی کشاورز و گلاب آدینه در فیلم سینمایی «فرستاده» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پیراهن ورزشی» به کارگردانی «گاتام تینانوری»، جمعه 31 مردادماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی نانی، شاردا سرینت و هریش کالیان خواهید دید: رجون بازیکن تیم محلی در رشته کریکت است. او بازی بسیار خوبی دارد و مردم شهرش او را می شناسند. تا این که در سن 26 سالگی به علت نامعلومی از بازی کریکت کناره‌گیری می‌کند و بیکار می‌شود. و این در حالی است که آرجون به تازگی ازدواج کرده و یک نوزاد هم دارد. همسر آرجون مجبور می‌شود کار پیدا کند تا بتواند مخارج زندگی را تأمین کند. آرجون هر روز بیکار در منزل می نشیند و زندگی آنها در فقر است. تا اینکه تولد 10 سالگی پسرش نانی می رسد یعنی زمانی که آرجون 36 شده است. نانی از پدرش می‌خواهد لباس ورزشی تیم ملی کریکت هند را برای او بخرد اما آرجون هیچ پولی ندارد. آرجون از اینکه در مقابل فرزندش شرمنده شده است ناراحت است و با اصرار مربی سابقش تصمیم می‌گیرد دوباره به بازی برگردد. او تلاش فراوانی می‌کند تا ...

"جاده‌های سرد" شبکه چهار

فیلم سینمایی «میزبان» به کارگردانی «بونگ جون هو» پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 10:30 از شبکه چهار سیما پخش می ‌شود. در این فیلم با بازی سونگ کانگ هو و بیون هی بونگ خواهیم دید: فردی موادی را در فاضلاب کشور کره وارد می‌کند که باعث جهش ژنتیکی یک موجود عجیب و عظیم الجثه می‌شود. این موجود عجیب از  فاضلاب وارد شهر شده و به مردم حمله می‌کند. دختر جوانی توسط این موجود ربوده می‌شود و پدر و برادرهای دختر تصمیم می‌گیرند دختر را نجات دهند. آنها ابتدا باید محل اختفای این موجود را پیدا کرده و به شیوه‌ای او را از پا درآورند...

 فیلم سینمایی جدید «شاه لیر» به کارگردانی «ریچارد ییر»، پنجشنبه 30 مرداد ماه ساعت 20:45 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی آنتونی هاپکینز و اما تومپسون آمده است: شاه لیر، پادشاه انگلستان، تصمیم می گیرد به دلیل کهولت سن قلمرو پادشاهی خود را بین دو دخترانش تقسیم کند. هر دختری که چاپلوسی بیشتری می کند و به اغراق و دروغ از عشق پدر سخن می‌گوید، بخشی از قلمرو پادشاهی پدر را تصاحب می‌کند. دو دختر بزرگ پادشاه با همین شیوه تمام قلمرو پدر را به دست می‌آورند. اما دختر کوچک پادشاه که اهل تزویر و چاپلوسی نیست از ارث محروم و تبعید می‌شود. پس از تقسیم قلمرو سلطنت، دو دختر پادشاه خوی واقعی خود را نشان داده و پدر را از خود می‌رانند، به گونه‌ای که پادشاه پیر در کوچه و خیابان آواره می‌شود. دختر کوچکتر که از ماجرا با خبر می‌شود، پدر را یافته و از او نگهداری می‌کند. اما ...

فیلم سینمایی «جاده های سرد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی»، جمعه 31 مردادماه ساعت 20:45 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در یک زمستان برفی جوانی به نام اسماعیل باید برای تهیه داروی پدرش از کوهستان برفی عبور کرده و به شهر برود. او به همراه معلم و یکی دیگر از اهالی روستا رهسپار جاده می شوند. معلم در بین را از آنها جدا می‌شود و مورد حمله گرگ قرار می‌گیرد و به گودالی پناه می‌برد. اسماعیل و همراهش پس از تهیه دارو به سمت روستا بازمی‌گردند که... علی نصیریان و حمید جبلی در فیلم سینمایی «جاده‌های سرد» ایفای نقش کرده‌اند.

"صدای پای من" در شبکه پنج

فیلم سینمایی «سایه روشن روز» به کارگردانی «ماربروک ال مشری»، پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 1 بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود. این فیلم با بازی هنری کویل، ورونیکا ایچه گویی، بروس ویلس و سیگورنی ویور درباره ویل است که در یک شرکت بازرگانی کار می‌کند و برای تعطیلات به اسپانیا می‌رود تا در کنار خانواده‌اش باشد. پدر وی مارتین شاو مرد مرموزی است که همواره از خانواده خود دور بوده و همین موضوع درگیری‌هایی را بین اعضای خانواده پدید آورده است. وقتی ویل و خانواده اش روی یک قایق تفریحی در میانه دریا هستند ناگهان اتفاقاتی رخ می‌دهد که به ناپدید شدن خانواده ویل منجر می شود. اما مارتین ناگهان پیدایش می‌شود و به همراه ویل به سراغ زنی به نام جین کاراک می‌روند. مارتین از جین سراغ خانواده‌اش را می‌گیرد اما به زودی کشته می‌شود و ...

فیلم سینمایی «هواپیماها» به کارگردانی «کالی هال»، پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: یک هواپیمای سمپاش که در یک مزرعه کار می‌کند، همیشه رویای شرکت در مسابقات پرواز دور دنیا را دارد. او به کمک یک هواپیما جنگی که در آشیانه وجود دارد تمرین می‌کند و در مسابقات انتخابی مرحله اول، رتبه سوم را می‌گیرد. بعد از ورود سمپاش به مسابقات اصلی با رقبای حرفه‌ای و جدیدی مواجه می‌شود و یکی از آنها که به او حسادت می‌کند، سعی دارد با ترفندهای مختلف اورا از دور رقابت خارج کند که ...

فیلم تلویزیونی «صدای پای من» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، جمعه 31 مردادماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: دانیال در روستایی زندگی می‌کند که قهرمان دو آنجا است او برای نجات دادن یک لاک‌پشت که شاهین می‌خواهد آن را در زمین های مین دار باقیمانده از زمان جنگ بیندازد با شاهین یک مسابقه می‌دهد و در نزدیکی محل مین‌دار پایش روی یک مین می‌رود و دانیال یک پایش را از دست می‌دهد. پدرش برای او یک پای مصنوعی از شهر می‌خرد اما دانیال دوست ندارد که واقعیت را قبول کند اما بالأخره از پا استفاده می‌کند. معلم روستا که به آنها آموزش دو می‌داد موضوع را متوجه می‌شود و از دانیال می‌خواهد که آرمان هایش را از دست ندهد و او را برای مسابقه آماده می‌کند که ... مهران احمدی، فرشته سرابندی و مرتضی زارع بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

فیلم سینمایی «تیم کشتار» به کارگردانی «دن کراس»، جمعه 31 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم با بازی الکساندر اسکارسگارد، نت ولف و آدام لانگ خواهیم دید: اندرو برگمن یک سرباز جوان آمریکایی است که در سال 2009 به فرماندهی گروهبان دیکستر و بقیه سربازان گردانشان به قندهار افغانستان رفته اند. او شاهد اتفاقات وحشیانه و کشتار بی دلیل مردم افغان است و از این قضیه خیلی ناراحت می شود ولی هیچ‌کس اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. سایر سربازان به راحتی با این قضیه کنار آمده‌اند ولی ...

"ترانه آتش" شبکه شما

فیلم تلویزیونی «انار» به کارگردانی «حسین حلاج»، پنجشنبه 30 مرداد ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره حاج رحمان است که کارخانه فرآوری پسته در روستای انار تأسیس کرده است، مصیب خان که کینه کهنه ای از حاج رحمان دارد با نقشه قبلی با کمک دو همدست اش نادر و بهمن کامیون های پسته حاج رحمان را می ربایند تا حاج رحمان مجبور شود برای پرداخت دیونش زندگی و اموالش را به حراج بگذارد، بر حسب اتفاق یکی از کارگران حاج رحمان که برای حمل و نقل گونی‌های پسته مخفی گاه مصیب را یافته است،گونی‌های پسته حاج رحمان را شناسایی کرده و ... مهدی امینی‌خواه، جلیل فرجاد و زهره فکورصبور در فیلم تلویزیونی «انار» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «ترانه آتش» به کارگردانی «روح‌الله سهرابی»، جمعه 31 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. «ترانه آتش» قصه یک مهندس ایرانی را روایت می‌کند که برای شکستن تحریم های نفتی علیه ایران وارد عمل شده و گروهی از نخبگان شرکت نفت را دور هم جمع می‌کند. اگرچه مشکلات خانوادگی به ویژه اختلاف نظر با فرزند بخش قابل توجهی از ذهن مهندس را به خود مشغول کرده اما ... جعفر دهقان، حمید لولایی، محمد کاسبی، رضا ایرانمنش و شهرزاد عبدالمجید در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

"شهر راز" شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «ریون، ناقلای کوچولو» به کارگردانی «اوته وان مانچو پل و ساندور جسی»، پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. داستان از این قرار است که رِیوِن کلاغ بازیگوشی است که باعث شکسته شدن سد جنگل و نشت آب به محل زندگی دوستانش می‌شود. او که همیشه دیگران را مقصر اتفاق‌های جنگل می‌داند، این بار مسئولیت این کار خود را به عهده گرفته و برای پیدا کردن سگ‌های آبی به همراه دوستانش به خارج از جنگل می‌رود. در راه اتفاق‌های گوناگونی برای آنها می‌افتد، اما سرانجام آنها موفق می‎شوند به کمک یکدیگر و یک سگ آبی به جنگل بازگردند و ...

انیمیشن سینمایی «شهر راز» به کارگردانی «مازیار محمدی‌نژاد»، جمعه 31 مردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. داستان در مورد نوجوانی از شهر شیراز است که در اثر یک اتفاق عجیب به گذشته سفر می‌کند. او در آن شهر باستانی، با ماجراهای شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌شود که برای حل آنها باید از دانش خود استفاده کند. شهر در اثر خرابکاری‌های حاکم، دچار بُحران کم‌آبی و مشکلات بزرگ دیگری شده که باید راه حل مناسبی برایش پیدا کرد؛ مثل معمای گم شدن الماس شهر، خطر اعدام استاد آهنگر مهربان و حملۀ جانور عظیم فلزی به شهر...

"قصه‌ها و واقعیت‌ها" شبکه امید

فیلم سینمایی «صبح روز بعد» به کارگردانی «رابرت زیمیکیس»، پنجشنبه 30 مرداد ماه ساعت 9 از شبکه امید پخش خواهد شد. این انیمیشن روایتی متفاوت از اسکروچ مردی خسیس و بداخلاق که در آستانۀ کریسمس با تنگ‌نظری خود قلب منشی همیشه وفادارش‌گری اولدمن را می‌شکند و در شب کریسمس طبق معمول تنهاست، تا این که ارواح کریسمس به سراغ او می‌آیند. آنها اسکروچ را با خود به سفری طولانی می‌برند تا چشم او را به اعمال زشتش باز کنند...

فیلم سینمایی «فوتبال شائولین» به کارگردانی «استفان چاو»، پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: یکی از شاگردان مدرسه شائولین از برادرانش می خواهد تا با استفاده از مهارت‌های رزمی‌شان یک تیم فوتبال تشکیل دهند اما ...

فیلم سینمایی «پرونده مجهول» به کارگردانی «فومیهیکو تاکایاما»، جمعه 31 مردادماه ساعت 9 از شبکه امید پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو کارآگاه پلیس SV2 برای بررسی یک سری از اقدامات مرموز مرگبار به وجود آمده در داخل و اطراف خلیج توکیو مشغول به کار می‌شوند که ...

فیلم تلویزیونی «قصه‌ها و واقعیت‌ها» به کارگردانی «حجت قاسم‌زاده اصل»، جمعه 31 مرداد ماه ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: احمدی در پی احضار بی موقع رئیس اداره اش و در مسیر رفتن به محل کار با یک تریلی حامل آهن تصادف می‌کند و کشته می‌شود. در این میان با آدم هایی آشنا می شویم که به نوعی در این حادثه نقش داشته‌اند. مهدی هاشمی، آتنه فقیه نصیری، امین زندگانی، مریم بوبانی، امیرحسین مدرس، شبنم معززی نیا، رضا آحادی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر و حسین سلیمانی در فیلم تلویزیونی «قصه‌ها و واقعیت‌ها» بازی کرده‌اند.

"نقش عشق" شبکه افق

فیلم سینمایی «پدر یک سرباز» به کارگردانی «رزو چکایدزه»، جمعه 31 مردادماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی سرجیو زاکاریادز، ولادیمیر پریوالتسیو و آلکسنادر نازارو خواهید دید: در دوران جنگ جهانی دوم گیورگی ماخارا شویلی کشاورزی پیر دهکده خود را در گرجستان رها کرده و به خط مقدم جبهه می ‌رود تا پسر مجروح خود را پیدا کند. اما بیش از آن که بتواند به بیمارستان برسد پسر به عقب فرستاده می‌شود. او نمی‌تواند به دهکده خود بازگردد و ...

فیلم سینمایی «نقش عشق» به کارگردانی «شهریار پارسی‌پور»، جمعه 31 مرداد ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: دو جوان دانشجو در موزه هنرهای معاصر سنتی به تابلو بدون امضایی برمی‌خورند که گفته می‌شود کار دو نقاش قهوه‌خانه‌ای است. دو دانشجو به تحقیق درباره زندگی و آثار آن دو نقاش می‌پردازند و با پیگیری و مراجعه به دوستان و شاگردان آن دو نقاش گوشه‌هایی از زندگی نقاش اصلی را روشن می‌کنند؛ نقاش که نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای می‌کشیده پس از رکود کار همچنان به کشیدن نقاشی ادامه می‌دهد، تا ... جهانگیر الماسی، حسین محجوب، فریبا کوثری، هرمز سیرتی، الیزا جوهری، منوچهر حامدی و مهری مهرنیا در فیلم سینمایی «نقش عشق» ایفای نقش کرده‌اند.

آخر هفته شبکه نمایش؛ "پشت پرده مه" و "به دنیا آمدن"

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «همشهری کین»، «پشت پرده مه» به کارگردانی «پرویز شیخ طادی»، «ماجراهای هاکل بری فین»، «پلیس مهد کودک2»، «اینک آخر الزمان»، «روز هشتم» و «حصارها» پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «سیاره گنج»، «به دنیا آمدن» به کارگردانی «محسن عبدالوهاب»، «نوری در میان اقیانوس»، «هدف»، «دزد دوچرخه»، «راز پنهان» و «جانگوی آزاد شده» جمعه 31 مرداد ماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)