میرنیوز

اخبار تلویزیون| از بازگشت "دارا و ندار"‌ به آنتن تا پویش "ماسک" هنرمندان

 اخبار تلویزیون| از بازگشت "دارا و ندار"‌ به آنتن تا پویش "ماسک" هنرمندان 2020-07-05T18:21:05+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه ببینید:

«دارا و ندار» روی آنتن شبکه افق

سریال تلویزیونی «دارا و ندار» از این هفته هر شب روی آنتن شبکه افق می‌رود. مجموعه تلویزیونی «دارا و ندار» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده و پیش از این از شبکه تهران پخش شده است. داستان این سریال درباره تیمور گلچین مرد مسن، خودخواه وثروتمندیست که تمامی دارائیش را فروخته و در امر ساختمان سازی در دبی سرمایه‌گذاری کرده و برای همیشه به آنجا می‌رود.

در مسیر فرودگاه او با حاجی فیروزی برخورد لفظی پیدا می‌کند و حاجی فیروز به او از آه مظلوم و عدم ثبات روزگار می‌گوید, در دبی تیمور بطور غیر منتظره‌ای با عوارض بحران اقتصادی جهانی مواجه می‌شود و می‌فهمد شریک ایرانی‌اش فرار کرده است. فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، نگار فروزنده، مرجانه گلچین، سام درخشانی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، مریم سلطانی، سید جواد هاشمی، مریم کاویانی، یوسف صیادی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، عباس محبوب، فاطمه طاهری و فرهاد بشارتی از جمله بازیگران «دارا و ندار» هستند.

این سریال که در سال 1389 ساخته شده از این هفته هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت های 10 و 15:30 روز بعد پخش خواهد شد.

هنرمندان به پویش «من ماسک می‌زنم» دعوت شدند

مدیریت صندوق اعتباری هنر از تمامی اعضای این مجموعه خواست تا با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا و تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان بهداشتی به پویش «من ماسک می‌زنم» بپیوندند. سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: با توجه به تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید مقام معظم رهبری و مسئولان بهداشتی کشور، از تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر دعوت می‌کنیم ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به‌عنوان پرچمداران اصلاح فرهنگ عمومی، سهم خود را در راه مبارزه با این ویروس با پیوستن به کمپین «من ماسک می‌زنم» به شکل مطلوب ادا کنند.

وی افزود: اعضا صندوق که علاقمند به مشارکت در پویش «من ماسک می‌زنم» هستند، می‌توانند از اقدامات خود در راستای مبارزه با ویروس کرونا عکس تهیه کرده و به صفحه اینستاگرامی صندوق اعتباری هنر ارسال کنند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی کشور اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های آن‌ها امیدواریم که همه هموطنان با رعایت اصول خودمراقبتی گام موثری در قطع زنجیره انتقال این ویروس بردارند.

«خروس زیرک» روی آنتن امید

سری جدید انیمیشن « خروس زیرک، روباه کلک» هر روز ساعت 15 : 10 صبح از شبکه امید پخش می‌شود. سری جدید پویانمایی « خروس زیرک، روباه کلک» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در 13 قسمت 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی میترا عبدی و علی صمیمی زاد با تکنیک کات اوت مهمان آنتن تابستانه شبکه امید شد.

پیش از این، سری اول و دوم این این مجموعه با 46 قسمت سالهای قبل تولید و از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده بود. سری سوم این مجموعه هم نوروز امسال با 13 قسمت تولید و از شبکه امید و کودک به نمایش در آمد.

فیلمنامه «خروس زیرک، روباه کلک» بر اساس داستانهای پندآموز کهن ایرانی نوشته شده و با استفاده از بار نمایشی مجموعه‌ عظیم ادبیات کلاسیک ایران شکل گرفته است. در سری اول و دوم این مجموعه سعی شده بود علاوه بر جنبه سرگرمی برای مخاطب، بطور غیرمستقیم نکات اخلاقی و تربیتی نیز به مخاطب ارائه شد، در سری سوم و چهارم، داستان با کمی تغییر علاوه بر جنبه سرگرمی بر مخاطبان، نکات اخلاقی، تربیتی، آداب و معاشرت، نگهداری از منابع طبیعی، استفاده درست از تکنولوژی، اهمیت مطالعه و علم آموزی مطرح شد.

وطن فارسی این بار از شاعران افغانستانی روایت می‌کند

وطن فارسی، امروز با موضوع بررسی اشتراکات زبانی بین ایران و‌افغانستان  از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. برنامه وطن فارسی این بار ضمن معرفی شاعر ارزنده کشور افغانستان ابوطالب مظفری شاعر و محقق و مدیر مجله در و دری  با او گفت‌وگویی درباره زندگی و خدمات فرهنگی ایشان ترتیب داده است که شنیدنی و قابل توجه است.

در این برنامه بخش اول از گرامیداشت شاعر سفر کرده تاجیک شادروان محمدعلی عجمی با حضور علی اشرف مجتهدی سفیر سابق ایران در تاجیکستان و نیز رستم عجمی پسر استاد عجمی برگزار خواهد شد که صداهایی از مرحوم عجمی به همراه نغماتی از غزل‌های او در موسیقی خوش خرام تاجیکستان این برنامه را آکنده و دلنواز کرده است.

وطن فارسی به تهیه‌کنندگی محمدحسینی باغسنگانی، کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است که یکشنبه‌ها ساعت 14:30 به گویندگی بهروز رضوی روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز پخش می‌شود.

پخش برنامه اول الحجج از شبکه الکوثر

ویژه برنامه «اول الحجج» با موضوع بیان سجایای اخلاقی حضرت علی (ع) و فاطمه (س) یکشنبه پانزدهم تیر، به وقت تهران از شبکه الکوثر پخش می‌شود. براساس روایات اسلامی روزهای یکشنبه به نام حضرت امیرالمومنین علی (ع) و فاطمه (س) شناخته می‌شود و برنامه «اول الحجج» در مدت زمان 55 دقیقه به موضوع «حضرت علی (ع) حدفاصل و تعیین کننده بهشت و دوزخ» اختصاص دارد.

آیتم سخنان کارشناسی با حضور دکتر حیدرالسعدی و بیان سجایای اخلاقی حضرت (ع)، میان برنامه‌هایی با موضوع معرفی فعالیت‎های آستان مقدس حضرت علی (ع) و گزارش‎های مردمی از صحن مطهر حرم از بخش‎های مختلف این برنامه مناسبتی و تولیدی است. «اول الحجج» با اجرای سعید قنبر، تهیه‎کنندگی موسسه رسانه‎ای «امل» و محصول گروه معارف شبکه الکوثر است.

سارق حرفه‌ای در «خونه رو» از تجربه‌هایش می‌گوید

مستند «خونه رو» درباره سارقی که تجربه طولانی در ورود به منازل دارد، یکشنبه این هفته از شبکه افق پخش خواهد شد. سارقان مختلف، روش‌های متفاوتی برای ورود به منازل و خالی کردن آنها دارند، تجربه‌هایی که گاه شنیدن آنها مفید است و می‌تواند مانع از موفقیت همکارانشان شود.

مستند «خونه رو» چنین روایتی را دنبال می‌کند، در این مستند با سارقی با تجربه درباره انواع روش های ورود به منازل گفت‌وگو شده است. این مستند به کارگردانی محمد کارت، یکشنبه 15 تیرماه ساعت 22 روی آنتن شبکه افق می‌رود. بازپخش «خونه رو» برای ساعت 16:30 روز بعد درنظر گرفته شده است.

سری جدید «بدون توقف» از امشب روی آنتن می‌رود

سری جدید برنامه تلویزیونی «بدون توقف» گفت‌و‌گویی چالشی با موضوع قوه قضائیه خواهد داشت. این برنامه، این بار با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از امشب یکشنبه 15 تیرماه بعد از خبر ساعت 19 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

برنامه چالشی ترکیبی «بدون توقف» فردا حوالی ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. «بدون توقف» به تهیه کنندگی رضا غلامحسین نژاد، کارگردانی رحیم صادقپور و سردبیری ابراهیم جلالیان کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و به صورت روزانه روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه سه مهمان خانه‌ها می‌شود.

موج دوم شیوع کرونا زیر ذره‌بین «+چرخ»

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» با بررسی ابعاد مختلف افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط جهان از 15 تیر روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود. ویژه‌برنامه‌های‌ «+چرخ» آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشرشده‌ منابع رسمی و معتبر، آخرین یافته‌ها درباره‌ شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت پروژه‌های ساخت واکسن کرونا و ... در نقاط مختلف دنیا را بررسی می‌کند.

اولین قسمت از ویژه‌برنامه‌ی «+چرخ»، ساعت 19 امروز، یکشنبه (15 تیرماه)، با بررسی مهم‌ترین خبرها و رویدادهای دنیای پزشکی، فناوری و نجوم پخش می شود. در این قسمت از برنامه‌ «+چرخ»، حافظ آهی به‌عنوان مجری ـ کارشناس «+چرخ» با هادی محمدی، پژوهشگر و روزنامه‌نگار علوم‌پزشکی درباره‌ی اثربخشی داروی فاویپراویر بر درمان بیماران مبتلا به ویروس کوید-19 گفت‌وگو خواهد کرد.

مهم‌ترین تحولات همه‌گیری ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط دنیا در این بخش از برنامه بررسی خواهد شد. در بخش دیگری از «+چرخ» شیرین شاطرزاده، کارشناس نجوم، از جزییات شبیه‌سازی ادغام دو سیاهچاله و در نتیجه تشکیل یک سیاهچاله‌ی بزرگتر خواهد گفت. هواپیماهای فراصوت هم موضوع بخش دیگری از برنامه خواهد بود که محمدحسین جهان‌پناه، روزنامه‌نگار علم و فناوری درباره‌ی جزییات آخرین خبرهای مربوط به این موضوع را تشریح خواهد کرد.

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ی ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی خواهد کرد.

«+چرخ» از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را برعهده دارند.

«روایت ناتمام» سردار ایرانی

مجموعه مستند «روایت ناتمام» در سه قسمت با موضوع زندگی حاج احمد متوسلیان، روزهای فرد هفته جاری از شبکه افق پخش می‌شود. مجموعه مستند «روایت ناتمام» با موضوع زندگی حاج احمد متوسلیان ساخته شده و در سه قسمت از شبکه افق پخش خواهد شد. احمد متوسلیان یزدی فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود البته سوابق مبارزاتی اش به دوران شاه باز می گشت.

اواخر خرداد 1361 احمد متوسلیان طی مأموریتی به همراه هیأتی رسمی از مسئولین سیاسی-نظامی ایران راهی سوریه شد تا راه‌های مساعدت به مردم لبنان علیه حمله و اشغالگری اسرائیل را بررسی کند، از آنجا با همراهی سید محسن موسوی (کاردار ایران در لبنان) برای بررسی وضعیت می‌رود که دیگر از سرنوشت او و همراهانش خبری در دست نیست. در «روایت ناتمام» شاهد گفت وگو با شخصیت های مختلفی پیرامون زندگی و ناپدید شدن احمد متوسلیان هستیم، شخصیت هایی همچون محسن رفیق دوست وزیر وقت سپاه پاسداران، محسن رضایی فرمانده وقت سپاه و محسن کاظمینی همرزم متوسلیان.

این مستند به کارگردانی مازیار حاتمی و نویسندگی «گلعلی بابایی» طی روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری ساعت 20 از شبکه افق پخش می‌شود. تکرار «روایت ناتمام» را می توانید روز بعد ساعت 11 از همین شبکه ببینید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)