میرنیوز

اخبار رادیو و تلویزیون| از پشت پرده ترور رهبر انقلاب تا سریال تلویزیونی برای شهید بهشتی

 اخبار رادیو و تلویزیون| از پشت پرده ترور رهبر انقلاب تا سریال تلویزیونی برای شهید بهشتی 2020-06-24T18:41:17+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:

مستندی از ترور رهبر انقلاب

مستند «یک روز به خصوص» روایت شاهدان عینی از ترور آیت‌الله خامنه ای در ششم تیر 1360، پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

مستند «یک روز به خصوص» که روایت شاهدان عینی از ترور آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در ششم تیر 1360 است، برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است.

میکائیل دیانی کارگردانی این مستند را بر عهده داشته، مستندی که از سوی گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه‌ملی تولید شده است.

در «یک روز به خصوص» شاهد گفت‌وگو با افرادی همچون فریدون خیام‌باشی محافظ شخصی آیت‌الله خامنه‌ای، مطلبی امام جماعت مسجد ابوذر و موسوی از اعضای بسیج آن مسجد خواهیم بود.

این مستند را می‌توانید پنجشنبه 5 تیرماه ساعت 20 از شبکه افق تماشا کنید. بازپخش «یک روز به خصوص» هم برای ساعت 12 روز بعد درنظر گرفته شده است.

چراغ سبز صبا به دانشجویان/خبرخوش رییس دانشگاه رسانه‌ملی

رؤسای مرکز پویانمایی صبا و دانشگاه صداوسیما با هدف ارتقای سطح همکاری‌های دو طرف و افزایش بار علمی و تولیدی دانشجویان در بخش انیمیشن، دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرحیم لیوانی در این دیدار، حضور شهاب اسفندیاری که تجربه و آشنایی کاملی با فرآیند برنامه‌سازی رادیو و تلویزیونی دارد را به عنوان رییس دانشگاه صداوسیما بسیار مغتنم و اثربخش دانست.

رییس مرکز پویانمایی صبا افزود: جهش تولیدات کمّی تلویزیونی در مرکز صبا نسبت به بخش های دیگر بسیار مشهود بوده است. بطوری که تا پیش از سال 97 تولید انیمیشن صبا روی عدد 100 ساعت درسال ثابت مانده بود اما این عدد از سال 1397 رشد کمّی خود را آغاز و در یک برنامه 5 ساله قرار است تا پایان سال 1401 به تولید 500 ساعت انیمیشن در سال افزایش یابد.

لیوانی گفت: پیش از این، تعداد مجموعه های پویانمایی مرکز صبا بعضاً کمتر از 13 قسمت بود اما امروزه 30 درصد تولیدات انیمیشنی 52 قسمتی و 70 درصد مابقی مجموعه ها، بالای 100 قسمتی شده اند همچنین برای ارتقای کیفی تولیدات چه از نظر محتوا و چه از نظر ساخت، اقدامات موثری انجام شده بطوری که طبق نظرسنجی ها، برنامه های که زیر 50 درصد مخاطب داشته را حذف و برنامه های پرمخاطب را تقویت کردیم.

رییس مرکز پویانمایی صبا ادامه داد: بسیاری از برنامه های مرکز صبا مانند پهلوانان، شکرستان، مثلنامه، مهارت های زندگی و تعدادی دیگر به برند مرکز تبدیل شده‌اند و در مسیر افزایش تولید قرار دارند. در کیفیت ساخت انیمیشن ها هم شاهد حرکت به سمت تولید فول اچ دی و4K   هستیم. امروزه برنامه‌های مرکز برای مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان است و هدف‌گذاری آینده تولید برنامه‌های بلندمدت برای بزگسالان است.

در ادامه شهاب اسفندیاری با استقبال از افزایش سطح تعامل علمی و اجرایی با مرکز صبا گفت: بازدید و حضورکارگاهی دانشجویان از پروژه ها و آثار انیمیشنی درحال تولید مرکزصبا، فرصت بسیار مغتنمی برای افزایش یادگیری دانشجویان خواهد بود.

رییس دانشگاه صدا و سیما افزود: بزرگترین مزیت مرکز صبا برای دانشجویان دانشگاه صدا و سیما این است که رییس مرکز صبا هم روزگاری خود از دانش آموختگان همین دانشگاه بوده و این امر بسیار برای جوانان دانشجو انگیزه‌بخش است.

وی گفت: بخش هنرهای دیجیتال در دانشگاه صداوسیما فراز و فرودهای بسیاری داشت تا با همت و پیگیری ریاست سازمان صداوسیما، گروه هنرهای دیجیتال چهره‌ای جدی و علمی‌تر به خود گرفت و از سطح یگ گروه به یک دانشکده مستقل در دانشگاه صدا و سیما ارتقاء یافت و آقای دکتر سفلایی به عنوان رییس این دانشکده در دو سال اخیر تحولات علمی و اجرایی بسیاری مفیدی را در این دانشکده باعث شده‌‎اند.

اسفندیاری ادامه داد: یک خبر خوش برای علاقه مندان رشته انیمیشن دارم. خبر این است که دو رشته جدید کارشناسی ارشد تهیه کنندگی انیمیشن برای اولین بار در ایران و رشته جلوه های ویژه انیمیشن به تازگی در وزارت علوم برای تدریس در این دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صداوسیما تصویب شده است. البته به دنبال اخذ رشته‌های جدیدی همچون هنرهای رایانه ای و تولید چندرسانه ای با گرایش مولتی مدیا نیز هستیم.

در پایان این گفت‌وگو، رییس و مدیران مرکز پویانمایی صبا به اتفاق رییس و استادان دانشکده هنرهای دیجیتال از کارگاه ها، استودیوها و بخش های مختلف دانشگاه صداو سیما بازدید کردند.

پنجمین قسمت "ملازمان حرم"؛ مدافع حرمی که 4 سال گمنام بود

پنجمین قسمت مجموعه مستند «ملازمان حرم»، گفت‌وگو با سارا عجمی همسر شهید مدافع حرم محمود نریمانی، پنجشنبه 5 تیر از شبکه افق پخش خواهد شد.

شهید محمود نریمانی از جمله مدافعان حرم بود که دی ماه سال 1366 در کرج به دنیا آمد، او چهار بار برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به سوریه رفت که آخرین بار آن، مردادماه 95 بود.

ماه رمضان همان سال و در عملیاتی در منطقه حماه، در مقابله با تکفیری‌ها به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از چهار سال گمنامی، شناسایی شد.

سارا عجمی همسر این شهید سرافراز مدافع حرم است که در پنجمین قسمت مستند «ملازمان حرم» با فضه سادات حسینی به گفت وگو می نشیند.

این مجموعه پنجشنبه‌ها ساعت‌های 17:30 و 21:30 از شبکه افق پخش می‌شود.

آتیلا پسیانی و صالح‌علا با «آب و تاب» گفت‌وگو می‌کنند

برنامه «آب و تاب» این هفته (جمعه 6 تیر) با حضور آتیلا پسیانی و اجرای محمد صالح‌علا روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

برنامه «آب و تاب» به گفت‌وگوی زنده محمد صالح‌علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آنها در حوزه‌های تخصصی‌شان است.

معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی این برنامه است، مهمان این هفته آتیلا پسیانی است.

آتیلا پسیانی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر است. بازی در تئاتر را از سال 1356 آغاز کرده و بازی در سینما را از سال 1360 با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد.

«زیر هشت» (سیروس مقدم)، «مدینه» (سیروس مقدم)، «پرده‌نشین» (بهروز شعیبی) و «مادرانه» (جواد افشار) سریال‌هایی است که پسیانی در آنها ایفای نقش کرده است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند جمعه از ساعت 21 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز شنونده برنامه «آب و تاب» باشند.

«آب و تاب» در ساختار کلامی ـ آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه‌ها ساعت 21 به طور زنده به تهیه‌کنندگی پروانه طهماسبی پخش می‌شود.

گفت‌وگوی زنده سیاسی در "رودررو" تلویزیون

گفت‌وگوی زنده سیاسی شبکه چهار سیما پنجشنبه 5 تیرماه به موضوع «زوال نظم لیبرال » اختصاص یافته است. مجله زنده تلویزیونی "رودررو" با اجرای دکتر مراد عنادی، پنجشنبه ساعت 19 با موضوع زوال نظم لیبرال روی آنتن می‌رود. شهریار زرشناس استاد دانشگاه و پژوهشگر مهمان این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خواهند بود.

زمزمه‌های افول تمدن غرب از سالهای خیلی قبل به گوش می‌رسید و بسیاری از اندیشمندان غرب نسبت به آن هشدار داده بودند. وقوع بحران کرونا و ناتوانی غرب در مواجهه با آن و همچنین اوج گرفتن جنبش‌های ضدسرمایه‌داری و عدالتخواهی در غرب و بویژه آمریکا به قول فرانسیس فوکویاما خبر از زوال نظم لیبرال می‌دهد. به همین منظور گفت‌وگوی سیاسی  این هفته شبکه چهار به این موضوع اختصاص یافته است.

برنامه گفت‌وگو محور «رودررو» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور و اجرای مراد عنادی، با حضور کارشناسان هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت 19 در قالب یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، به بررسی مهمترین موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جهان می‌پردازد.

مروری بر زندگی «شهید بهشتی» در سریال

سریال 40 قسمتی مروری بر زندگی شهید بهشتی دارد.  مجموعه تلویزیونی "شهید بهشتی" به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در مرحله تحقیق‌های قبل از نگارش است.

هنوز نگارش این سریال آغاز نشده است و بعد از پایان یافتن مراحل تحقیقی نگارش نیز از سر گرفته می شود.

حدود چهار ماه است که گروه نویسندگان این سریال مشغول تحقیق هستند و داستان آن از زمان نوجوانی این شهید آغاز شده و تا زمان شهادتشان ادامه پیدا می کند.

منابع تحقیقی برای نگارش این سریال علاوه بر کتاب هایی که از زندگی این شهید نوشته شده است، مصاحبه های دوستان و همکاران ایشان نیز هست و در ادامه مصاحبه با دوستان و نزدیکان است.

"ماهی سیاه کوچولو" راهی آی فیلم شد

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» برای پخش در آخر این هفته در جدول پخش آی‌فیلم قرار گرفته است. کانال فارسی این شبکه هر هفته پنجشنبه شب یک فیلم سینمایی ایرانی برای طرفدارانش به نمایش می‌گذارد.

این هفته «ماهی سیاه کوچولو» به‌کارگردانی مجید اسماعیلی که در سال 1394 اکران شد، روی آنتن می‌رود. مصطفی کیایی، مریلا زارعی، همایون ارشادی و جمشید گرگین بازیگران اصلی این فیلم سینمایی‌اند.

«ماهی سیاه کوچولو» ساعت 23 روی آنتن می‎رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 7‌ و 15 روز جمعه قابل مشاهده است.

"تشرف" ویژه برنامه شبکه یک در دهه کرامت

همزمان با آغاز دهه کرامت، شبکه یک سیما ویژه برنامه‌ "تشرف" را روی آنتن می‌برد. ویژه برنامه10 قسمتی "تشرف" از فردا پنجشنبه 5 تیر با اجرای سیدکاظم احمدزاده پخش می‌شود.

این برنامه هر روز حوالی ساعت 17 از جوار حرم امام رضا(ع) بطور زنده پخش خواهد شد. تشرف هر روز میزبان هنرمندان، خوانندگان و بازیگران مطرح رسانه ملی خواهد بود و فضایی شاد، مفرح، معنوی و در عین احساسی و با موضوع نقش امام رضا(ع) در زندگی شخصی و کاری ایشان را رقم می‌زند.

مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه 3000008 و تماس با این برنامه، احساسات خود را درباره امام رئوف و خاطرات خود از تشرف‌شان به زیارت امام رضا(ع) ابراز کنند. در این برنامه هر روز با تعدادی از مخاطبانی که از طریق این سامانه تماس گرفته‌اند، توسط مهمانان برنامه ارتباط صوتی و تصوی از حریم رضوی برقرار می گردد.

"تشرف" به تهیه‌کنندگی "مجید صفری" کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که با مشارکت رسانه‌های صوتی وتصویری آستان قدس رضوی با شعار خدمت کریمانه – همکاری مومنانه روی آنتن خواهد رفت.

پخش فیلم «مردی که موش شد» به بهانه درگذشت محمدعلی کشاورز

فیلم سینمایی «مردی که موش شد» با بازی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز و به کارگردانی احمد بخشی پنجشنبه شب در آی‌فیلم عربی روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «مردی که موش شد» با بازی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز، پنجشنبه 5 تیر ساعت 22 به‌وقت مکه برای آی‌فیلمی‌های عرب‌زبان نمایش داده می‌شود.

این فیلم که ساخته سال 1364 است، داستان تاجر سرمایه‌داری است که برای معافی از مالیات با پوشیدن لباس‌های ژنده و تظاهر به ورشکستگی به شعبه اخذ مالیات مراجعه می‌کند و مدعی می‌شود که در طول سال زیان داده‌ است؛ اما... اکبر عبدی، حمید جبلی، محبوبه بیات، بهرام فروغی، سعید امیرسلیمانی، سروش خلیلی، پرویز پورحسینی، و نعمت‌الله گرجی دیگر بازیگران این اثر بوده‌اند.

«مردی که موش شد» پنجشنبه شب ساعت 23:30 به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 05:30، 11:30 و 17:30 پخش می‎شود.

رادیو تهران همراه با آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، با توجه به برگزار نشدن نماز جمعه این هفته، خطبه‌ها را از رادیو تهران برنامه «در ساحت حضور» به سمع مخاطبان می‌رساند.

ستاد نماز جمعه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به دلیل تعهد به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان، نماز جمعه ششم تیر برگزار نخواهد شد. شبکه رادیویی تهران با توجه به برگزارنشدن مراسم نماز جمعه تهران، در گفت‌وگوی زنده با آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خلاصه‌ای از خطبه‌هایی که قرار بود در نماز جمعه این هفته مطرح شود از منبر مجازی رادیو تهران تقدیم مخاطبان می کند.

احمد برمر تهیه کننده برنامه در ساحت حضور ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه در ساحت حضور به گفت‌وگو با ائمه جماعت و شخصیت‌های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه و پخش برنامه 11:45 تا 14:30 ، همچنان پرچم نماز جمعه و فرهنگ نماز جمعه برافراشته بماند.

به گفته این تهیه‌کننده؛ به همین منظور هر هفته در برنامه در ساحت حضور ارتباط با ائمه محترم کشور، ائمه موقت شهر تهران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران برقرار می‌شود. ائمه جمعه به پرسش ما پاسخ می‌دهند که اگر بنا بود امروز برای اقامه نماز جمعه می رفتید چه مطلبی را در خطبه‌ها ایراد می‌کردید؟ بحث احکام روز نیز به همت حجت‌الاسلام سیدغدیر هاشمی بیان خواهد شد.

وی افزود: همچنین ارتباط زنده با حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهر آبادان که از چهره های سختکوش در جبهه سلامت در مقابله با کرونا در شهرشان بوده‌اند، خواهیم داشت.

دستیار تهیه رضا قربانی، مجتبی حیدری گوینده، صدابردار سعید خلیل نژاد دیگر عواملی‌اند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز شنونده ما خواهند بود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

"ماجرای نیمروز" عربی شد

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» جمعه شب‌ در کانال عربی این شبکه پخش می‌شود. «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلم‌نامه‌اش به‎همت محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده سیدمحمود رضوی است.

این فیلم به ترورهای سال 1360 به دست گروه مجاهدین می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر از ریاست جمهوری توسط مجلس شورای اسلامی‌ شدت می‌گیرند.

این فیلم محصول سال 1395 است و بازیگرانی‌ همچون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، محیا دهقانی، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی و مهدی پاکدل در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ماجرای نیمروز» جمعه 6 تیر ساعت 22 به‌وقت مکه (23:30 به‌وقت تهران) روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های 4، 10 و 16 شنبه است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)