میرنیوز

دشمن در جنگ رسانه‌ای چهره سیستان و بلوچستان را ناامن نشان می‌دهد/ ملت در برابر توطئه ها هوشیار باشند

دشمن در جنگ رسانه‌ای چهره سیستان و بلوچستان را ناامن نشان می‌دهد/ ملت در برابر توطئه ها هوشیار باشند 2022-11-25T20:38:04+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه‌های حفظ و تحصیل تقوای الهی دل بستن به آمرزش، عفو، لطف، فضل الهی و درخواست از بارگاه خداوند متعال است.

امام جمعه زاهدان به قرائت و تفسیر دعای مکارم اخلاق امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه پرداخت و افزود: «اللَّهُمَّ إِلَی مَغْفِرَتِکَ وَفَدْتُ، وَ إِلَی عَفْوِکَ قَصَدْتُ، وَ إِلَی تَجَاوُزِکَ اشْتَقْتُ، وَ بِفَضْلِکَ وَثِقْتُ، وَ لَیْسَ عِنْدِی مَا یُوجِبُ لِی مَغْفِرَتَکَ، وَ لَا فِی عَمَلِی مَا أَسْتَحِقُّ بِهِ عَفْوَکَ، وَ مَا لِی بَعْدَ أَنْ حَکَمْتُ عَلَی نَفْسِی إِلَّا فَضْلُکَ، فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ تَفَضَّلْ عَلَیَّ» خداوندا به سوی آمرزشت آمدم و مشتاق گذشت تو هستم، به احسانت اعتماد کردم و چیزی نزد من نیست که به خاطر آن سزاوار آمرزش تو شوم و عملی که به خاطر آن مستحق بخششت باشم و پس از اینکه بر ضد خود داوری کردم، به این نتیجه رسیدم که چیزی جز احسانت برایم نیست پس بر محمّد و آلش درود فرست و به من احسان کن.

آیت‌الله محامی به بیان چند نکته برگرفته از این فراز دعای مکارم اخلاق امام سجاد (ع) پرداخت و بیان کرد: باید به این سوال پاسخ داد که انسان با نافرمانی خداوند متعال مستحق چه مقدار عذاب می‌شود و فرمایشات خود امام سجاد (ع) در دعاهای دیگر این است که خدایا اگر کوچک‌ترین گناهی را مرتکب شوم مستحق بالاترین عذاب تو هستم و وجوه مختلف دارد یک وجه این است که خداوند متعال خیلی بزرگ است و بزرگی بی‌نهایت خداوند زشتی کوچک‌ترین نافرمانی را زیاد می‌کند و به هر میزانی که مولا بزرگ‌تر باشد بدی نافرمانی او بیشتر است.

وی ادامه داد: در روایات آمده هیچ گناهی را کوچک نشمارید و کوچک‌ترین گناه نافرمانی خداوند و این معصیت استحقاق عذاب فراوان دارد و لذا امام سجاد (ع) در دعاهای دیگر عرض می‌کند خدایا اگر من یک عمر عبادت کنم باز هم طلبکار بخشش تو در مقابل آن گناه نیستم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: سوال دیگر این است که انسان با عبادت خداوند چه مقدار طلبکار پاداش می‌شود که جواب آن می‌شود هیچ چرا که همه هستی ما از خداوند است و چیزی از خود نداریم و محصولش برای ما نیست تا از خداوند متعال طلبکار باشیم.

وی عنوان کرد: لطف خداوندی این است که به بندگان خود لطف فرموده و وعده پاداش داده و علیرغم اینکه مال و اموال بندگانش برای اوست اما فرموده چه کسی است که به خداوند قرض بدهد تا خداوند چند برابر به او قرض دهد همانگونه که در بحث خمس آمده خداوند امکانات و نعمت‌هایی در اختیار شما قرار داده است و از آن استفاده می‌کنید اما یک پنجم مازاد استفاده خود را به من بدهید و لطف خداوند این است که به پاداش چندین و چند برابری وعده کرده و قطعاً به وعده خود عمل خواهد کرد.

شرط اجابت دعا عمل و خواستن واقعی است

امام جمعه زاهدان با اشاره به روایت «وَیلٌ لِمَن غَلبت آحادُه عشراته» بیان کرد: در این روایت آمده است وای به حال کسی که یگانه‌اش به دهگانه‌اش غلبه کند بدین معنا که خداوند گناه را یک به یک مجازات می‌کند اما کار خیر را یک به ده پاداش می‌دهد و وای به حال کسی که یگانه‌اش به دهگانه‌اش غلبه کند و مهم است که ما به درستی خدا را شناخته، جایگاه خود را دانسته و خود را بدهکار به خدا بدانیم زیرا معصومین خود را بدهکار خداوند می‌دانند چه برسد به ما انسان‌های معمولی که در پرونده عمل خود دچار خلاهایی هستیم.

آیت‌الله محامی گفت: در روایات در بحث آداب دعا آمده است که ابتدا به گناه و تقصیر خود اعتراف، بر پیامبر و آلش درود فرستید و سپس از خداوند متعال تقاضا داشته باشید و امام سجاد (ع) نیز در این جملات ابتدا به قصور خود اعتراف و سپس از خداوند تقاضای لطف و فضل الهی را دارد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: از نگاه فردی هر کسی را که بسنجیم از خدا طلبکار نیست و باید دل به فضل الهی ببندد و در جامعه نیز به همین شکل است و جامعه‌ای از خدا طلبکار نیست و می‌تواند زمینه فضل الهی را فراهم کند و لذا ما چه در جنبه فردی و اجتماعی همواره باید دل به لطف و فضل الهی بسته و از خداوند بخواهیم تا با فضل خود با ما برخورد کند.

آیت‌الله محامی بیان داشت: در آداب دعا شرط استجابت این است که دعا همراه با عمل و خواستن شما واقعی باشد و نشانه خواستن واقعی این است که در عمل هم به دنبال تحقق آن باشیم.

وی ادامه داد: اگر دعای ما برای آمرزش باشد طلب آمرزش دارای شروطی است دارد ابتدا اینکه نسبت به کار انجام شده پشیمان باشیم، دیگر آن را تکرار نکنیم و تاجایی که می‌توانیم برای جبران آن تلاش کنیم.

بسیج یکی از ارکان مقابله با جنگ ترکیبی است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی، اقتدا به اولیا ی الهی، حفظ اقتدار جامعه اسلامی، دفاع از دین و ادامه راه پر افتخار شهداست.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) و هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام خمینی است و در دوران جنگ ترکیبی دشمن که باید آمادگی برای دفاع و مقاومت ترکیبی داشته باشیم، بسیج یکی از ارکان مقابله است چون در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

آیت‌الله محامی تاکید کرد: باید در زمینه کمی، برای گسترده و فراگیر شدن بسیج و از لحاظ کیفی برای تقویت مبانی فکری و اعتقادی، تقویت انگیزشی، تقویت آموزش‌های مهارتی تلاش کرده و مهارت‌های لازم را آموزش بدهیم تا بسیجیان بتوانند در عرصه دفاع ترکیبی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در طول دوران، افزود: نظام اسلامی از روزهای آغازین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با لطف خداوند و مقاومت مردم روز به روز مقتدرتر شده و وضعیت ما با سال‌های ابتدایی کاملاً متفاوت است و این اقتدار، دشمن را اندوهگین و وادار می‌کند که همه توانش را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و عوامل و اسباب متعددی دارد، خاطرنشان کرد: عرصه نظامی، دفاعی و امنیت که ارکان آن بسیج و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و در قالب نیروهای زمینی، دریایی و هوایی یکی از عوامل حفظ اقتدار نظام اسلامی که باید روز به روز برای حفظ و تقویت آن بکوشیم.

اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی

امام جمعه زاهدان ادامه داد: نظام اسلامی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هم مقتدر است و روز به روز هم خبرهای مختلفی از پیشرفت‌ها در این عرصه‌ها می‌شنویم البته در برخی از عرصه‌ها مثل اقتصاد کاستی‌هایی وجود دارد و رهبری هم بر این امر اشاره داشته‌اند اما در بسیاری از عرصه‌ها رشد داشتیم که همین دشمن را عصبانی کرده است.

آیت‌الله محامی یکی از عرصه‌ها و عوامل اقتدار را وحدت امت و مقاومت یکپارچه مردم در برابر توطئه‌های دشمن دانست و بیان داشت: دشمن در جنگ ترکیبی، بر هم زدن همین وحدت و مقاومت یکپارچه را در دستور کار قرار داده است.

وی ابراز داشت: در این اوضاع کشور، جمعیتی اندک به صحنه آمدند اما دشمن جنگ رسانه‌ای راه انداخته و جمعیت حاضر در خیابان را در شبکه‌های معاند ده‌ها و صدها هزار برابر نشان می‌دهند و همین افراد معدود نیز بعد از دستگیری می‌گویند هیجانی شده و نتوانستند احساسات خود را کنترل کنند و اشخاص ضد نظام در کشور از این تعداد هم خیلی کمتر است و حتی این اشخاص هم بر خلاف نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی حاضر نیستند تا پای جان خود بایستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان داشت: با تبلیغات دشمنان، کسانی که در خارج از کشور هستند گمان می‌کنند نظام در حال فروپاشی است و متأسفانه گاهی داخلی‌ها هم چون فقط تلویزیون‌های خارجی را دنبال می‌کنند گمان می‌کنند خبری است.

امام جمعه زاهدان افزود: در استان سیستان‌وبلوچستان هم شاهد بودیم که در روزهای شلوغی در شهرهای با جمعیت چند ده هزار نفر، تعدادی اندک در آشوب‌ها شرکت کردند اما در جنگ رسانه‌ای، دشمن چهره‌ای ناامن و پر از درگیری از استان را نشان می‌دهد.

ضرورت هوشیاری ملت ایران و گرفتار نشدن در توطئه رسانه‌ای دشمنان

آیت‌الله محامی افزود: در آن دوران خیلی‌ها تماس می‌گرفتند که ما می‌گفتیم در حال زندگی هستیم و مشکلی وجود ندارد اما تبلیغات دشمن این گونه است.

وی با تاکید بر هوشیاری ملت ایران و گرفتار نشدن در توطئه و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن و عمل به وظیفه، بیان داشت: اصحاب رسانه در جنگ رسانه‌ای حضور پیدا کنند و از نظام اسلامی در برابر تهاجم دشمنان دفاع کنند و حتی خود را برای هجوم به دشمن آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: مسئولان امنیتی هم باید برای حفظ امنیت تلاش کنند زیرا دشمن اقتدار و وحدت جامعه را نشانه گرفته و هر کس را بتواند می‌کُشد و شیعه و سنی برایش مطرح نیست و در این ایام نیروهای بسیج، انتظامی، مرزبانی و روحانیت ما شهید شدند از جمله شهیدان نیک پور، براهویی مقدم، شاهوزهی و برای دشمن فرقی نمی‌کند چه شیعه و چه اهل سنت در برابرش باشد از بین می‌برد البته برای ما هم شیعه و سنی فرقی نمی‌کند و این عزیزان در کنار هم برای دفاع از میهن جان داده‌اند.

امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.

آیت‌الله محامی با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) و هم چنین روز بزرگداشت شیخ مفید، روز پرستار را به پرستاران تبریک گفته و عنوان داشت: حضرت زینب (س)، انسانی بزرگ و نمونه‌ای از انسان کامل بود و الگویی نه تنها برای زنان بلکه برای همگان در ایمان، معرفت، اخلاق، ادب، صبر، مقاومت، حجاب و عفاف بود.

وی با اشاره به برخوردهای نسنجیده برخی در سطح کشور و خراب‌تر شدن وضعیت عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: نکته این است که وظیفه ما در رابطه با عفاف و حجاب از بین نرفته است چه از باب امر به معروف و نهی از منکر چه از باب لزوم تلاش برای اصلاح جامعه و چه رشد فرزندانی که در جامعه می‌خواهند رشد کنند و مسئولیت ما از بین نمی‌رود و سنگین‌تر هم می‌شود.

نمایندگان مجلس از شهید مدرس الگوبرداری کنند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به مردم ادامه داد: مردم خودتان و خانواده خودتان را حفظ کنید از آتشی که آتش گیره آن انسان‌ها و سنگ‌ها هستند و همین انسان فاسد عامل شعله ور شدن آتش جهنم است و برای اطرافیان مصلحت حجاب و عفاف و مفسده‌های بی حجابی و توطئه‌های دشمن برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه و متلاشی کردن کانون گرم خانواده را تبیین کنیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس به دست نیروهای شاه و روز مجلس، بیان داشت: شهید مدرس انسانی وارسته و آزاد بود که باید الگوی همه خصوصاً نمایندگان مجلس ما باشد.

آیت‌الله محامی افزود: ساده‌زیستی و آزادمنش شهید مدرس؛ صراحت و صداقت و دفاع از مصالح کشور و منافع مردم؛ عدالت‌خواهی و خدمت‌گذاری به مردم؛ دوری از از محافظه‌کاری و معامله‌گری باعث شد ایشان را تبعید و سپس با زبان روزه شهید کنند و این انسان آزاده که همواره امام خمینی از ایشان به عظمت یاد می‌کرد باید برای همه خصوصاً نمایندگان مجلس الگو باشد و ما هم به این گونه انسان‌ها رأی بدهیم.

وی ادامه داد: شیخ مفید یا شهید مدرس‌ها باید برای ما طلبه‌ها، روحانیون و علمای دین در تلاش مجاهدانه برای تحصیل علم؛ مجاهدت در راه دفاع از دین تا پای جان و خدمت صادقانه به مردم الگو باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: لباس طلبگی لباس شاگردی در مکتب امام صادق (ع) و لباس سربازی حضرت ولی‌عصر (عج) و لباس دفاع جانانه از حق و حقیقت و دین خداوند و لباس خدمت به مردم است و ما میراث دار پیغمبر اکرم (ص) هستیم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: ما میراث دار پیغمبری هستیم که سنگ بر او زدند و دندانش را شکستند اما برای مردم تلاش کرد میراث دار امیری هستیم که حقش را پایمال شده دید اما برای حفظ وحدت امت اسلامی ۲۵ سال خار در چشم و استخوان در گلو صبر کرد و با کندن چاه و راه اندازی مزرعه برای کمک به اقتصادی جامعه اسلامی تلاش کرد و چاه را وقف مستمندان می‌کرد و ما میراث دار امام مجتبی (ع) هستیم که با صلح قهرمانانه توانست جبهه حق را حفظ و زمینه ساز قیام برادرش شود گرچه برخی حکمت او را نفهمیدند و به او توهین کرده و ایشان را به شهادت رساندند و ما آن مسیر و عقل و حکمت را باید حفظ کنیم و ما میراث دار امام حسین (ع) هستیم که برای دفاع از دین، همه هستی، فرزندان، خاندان و اصحاب را به میدان آورد و پا پس نکشید و در مسیر دفاع از اسلام ایستاد و ما هم باید همین گونه عمل کنیم و روحانیت شیعه در دل تاریخ پیشتازی خود را در دفاع از دین و شهادت نشان داده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)