میرنیوز

اظهارات سید جواد هاشمی درباره حمایت از تیم ملی در جام جهانی

 اظهارات سید جواد هاشمی درباره حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2022-11-24T14:51:42+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نبودنش در این دوره از جام جهانی برخلاف برخی از دوره‌ها عنوان کرد: روز قبل از سفر به قطر، انصراف دادم، قرار بود با چند نفر از دوستان و هنرمندان بروم اما نرفتم. گاهی اوقات شما سبک و سنگین می‌کنید، ببینید چه کاری بهتر است و من هم ترجیح دادم مثل همه مردم از تلویزیون بازی‌ها را ببینم.

هاشمی در ادامه درباره تیم هنرمندان عنوان کرد: من 22 سال است که در تیم هنرمندان مشغولم و همچنان در حال بازی هستیم. ما بیش از 750 بازی خیریه در این سال‌ها انجام دادیم، چه در داخل و چه در خارج از کشور. نه تنها درآمدی کسب نکردیم که اتفاقا سعی کردیم درآمدی برای امور خیریه، معلولین، زندانیان در بند و... جمع آوری کنیم.

این بازیگر درباره حمایت‌ها از تیم ملی و اینکه برنامه‌ای با هنرمندان برای این منظور دارند یا خیر؟ بیان کرد: گاهی اوقات باید در برابر موج های این چنینی سکوت کرد. بدون هیچ تردیدی می‌گویم که متاسفم که حتی حرف حق را باید در خاموشی و با دهان بسته گفت. بهتر است هیچ نگوییم چون هر چه بگوییم به یک نفر برمی‌خورد. متاسفم از جامعه‌ای که نباید دو قطبی می شد و شد و الان باید سکوت کرد. این حرف من نیست و حرف اهالی هنر و ورزش هم هست که هرچه بگوییم ممکن است اتفاق بدی پس آن رخ دهد.

وی با بیان اینکه "کاش فضای گفتگو فراهم بود" ادامه داد: ما کشوری هستیم که مدعی تمدن چند هزار ساله‌ایم و یعنی چه که نتوایم با هم حرف بزنیم یا حرف هم را بشنویم! یا حق را بشنویم یا نتوانیم عذرخواهی کنیم، یعنی چه که لجبازی کنیم و متاسفانه برخلاف روش اخلاق مدارانه حرکت کنیم. در شرایط فعلی این اتفاق در تمامی ارکان ورزش، فرهنگ، هنر و... در حال رخ دادن است.

این کارگردان درباره فیلم‌های خود نیز توضیح داد: فیلم سینمایی «جزیره فضایی» را آماده اکران دارم و «شهر گربه ها 2» را باید تغییرانی بدهم و مجوز آن منوط به این تغییرات است. این دو فیلم را در نوبت اکران دارم یکی را شاید حدود یک ماه دیگر مجبور شوم اکران کنم. با توجه به شرایطی هم که داریم سخت است اما چاره ای نیست و مجبورم به خاطر نیمی از سرمایه فیلم که توسط شخص دیگری گذاشته است آن را اکران کنم و اگر دلم به حال خودم هم نسوزد به حال آن فرد باید بسوزد.

هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدوارم چراغ تئاتر و سینما روشن باقی بماند. از اینکه بچه‌ها کار می‌کنند خوشحالم و از این که کار نکنند ناراحت می‌شوم. به همه مردم هم می‌گویم که انتظار نداشته باشند هنرمندان کار نکنند، مگر می‌شود هنر این کشور تعطیل شود. همین الان این حرف‌ها را بیان می‌کنم، ناسزا می‌شنوم اما باید از این فضا خارج شویم و تحمل و صبوری خود را بالا ببریم.

سید جواد هاشمی در گفت‌وگو با برنامه "استودیو هشت" با اجرای محمدحسین امیدی و تهیه کنندگی محمد بخشایش این سخنان را مطرح کرد.
انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

ورودِ شبکه پرس‌تی‌وی به مروارید خلیج‌فارس

 ورودِ شبکه پرس‌تی‌وی به مروارید خلیج‌فارس
2022-11-29T03:05:00+03:30
آخرین تحولات بحرین در شبکه انگلیسی‌زبانِ صدا و سیما با عنوانِ «در مروارید خلیج‌فارس چه می‌گذرد؟» پیگیری می‌شود.

جزئیاتی از سفر رئیس صدا و سیما به هند

 جزئیاتی از سفر رئیس صدا و سیما به هند
2022-11-28T20:38:32+03:30
پیمان جبلی رئیس صداوسیما به منظور حضور در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU به دهلی نو رفته و قرار است با رؤسای شبکه‌های رادیووتلویزیونی چند ک...

مسابقه فوتبال "ایران و آمریکا" را در سینماها ببینید

 مسابقه فوتبال "ایران و آمریکا" را در سینماها ببینید
2022-11-28T20:38:30+03:30
با موافقت رئیس سازمان سینمایی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، سینماها فردا شب پذیرای مخاطبان و مشتاقان فوتبال و بازی ایران و آمریکا خواهند بود.

آخرین وضعیت ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

 آخرین وضعیت ابوالفضل پورعرب در بیمارستان
2022-11-28T20:38:30+03:30
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را در منزل می‌گذراند.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق مربیان پاره‌وقت کانون

 افزایش ۱۰ درصدی حقوق مربیان پاره‌وقت کانون
2022-11-28T17:31:50+03:30
معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افزایش دستمزد مربیان پاره‌وقت شاغل در مراکز کانون به میزان ۱۰ درصد خبر داد.

تقسیمِ پخش بازی‌های جام‌جهانی در شبکه ورزش و سه/ ایران و آمریکا را کدام شبکه پخش می‌کند؟

 تقسیمِ پخش بازی‌های جام‌جهانی در شبکه ورزش و سه/ ایران و آمریکا را کدام شبکه پخش می‌کند؟
2022-11-28T17:05:08+03:30
در آستانه دهمین روز از برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲، برخی از بازی‌ها به طور همزمان در کشور میزبان برگزار خواهد شد.

فراخوان جذب ایده‌ برای سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

 فراخوان جذب ایده‌ برای سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
2022-11-28T16:38:43+03:30
ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به فراخوان جذب ایده برای هرچه با شکوه برگزار شدن این مراسم کرد.

با نگاهی به انیمیشن «لوپتو»؛ محفل چهل‌وسوم عصرنشینی هنر و اندیشۀ «دیدار» برگزار می‌شود

 با نگاهی به انیمیشن «لوپتو»؛ محفل چهل‌وسوم عصرنشینی هنر و اندیشۀ «دیدار» برگزار می‌شود
2022-11-28T15:31:44+03:30
چهل‌وسومین عصرنشینی هنر و اندیشۀ «دیدار» به‌صورت حضوری و برخط با موضوع تصویرسازی و اسبابِ بازی و با نگاهی به انیمیشن «لوپتو» برگزار می‌ش...

دوره آموزشی عملیاتی روایت نصر با محوریت جهاد تبیین برگزار می‌شود

دوره آموزشی عملیاتی روایت نصر با محوریت جهاد تبیین برگزار می‌شود
2022-11-28T14:58:01+03:30
دوره آموزشی عملیاتی روایت نصر ویژه طلاب برادر برگزار می‌شود. در این دوره موضوع جهاد تبیین با محوریت طرح کلان رهبری و تطبیق آن بر اغتشاشات از مبانی معرفتی تا ...

برگزاری سلسله نشست‌های جریان‌شناسی فکری - سیاسی حوزه علمیه قم

برگزاری سلسله نشست‌های جریان‌شناسی فکری - سیاسی حوزه علمیه قم
2022-11-28T14:58:01+03:30
سلسله نشست‌های جریان‌شناسی فکری - سیاسی حوزه علمیه قم با همکاری معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

آمریکا را شکست می‌دهیم/ این تیم فوتبال ملت ایران است

 آمریکا را شکست می‌دهیم/ این تیم فوتبال ملت ایران است
2022-11-28T15:05:03+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی کشورمان ضمن تأکید بر این نکته که تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملت ایران است، از برد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل آمریکا می...

سرودخوانی نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای تیم ملی فوتبال ایران

 سرودخوانی نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای تیم ملی فوتبال ایران
2022-11-28T15:05:01+03:30
نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب سه گروه سرود برای تیم ملی فوتبال کشورمان سرودخوانی کردند.

شجاعی: خدمت بدون "راهبرد ظهور" یک نوع انحراف در مسیر انقلاب است

 شجاعی: خدمت بدون "راهبرد ظهور" یک نوع انحراف در مسیر انقلاب است
2022-11-28T15:05:00+03:30
مدیر مؤسسه منتظران منجی می‌گوید ذات انقلاب اسلامی ذاتی برای آماده‌سازی حکومت مهدی موعود در آینده است. در اندیشه امام خمینی (ره) هیچ اتفاقی نباید سبب غفلت مس...

بهره‌مندی چاپ دیجیتال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما

 بهره‌مندی چاپ دیجیتال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما
2022-11-28T13:24:57+03:30
نائب رئیس اتحادیه کلیشه و لیتوگراف از بهره‌‌مندی فعالان چاپ دیجیتال از قانون معافیت حق بیمه سهم کارفرما تا سقف پنج نفر خبر داد.

دانشگاهیان مفهوم "مقاومت" را به فرهنگ تبدیل کنند/ رونمایی از پوستر کنگره ادبیات پایداری

 دانشگاهیان مفهوم "مقاومت" را به فرهنگ تبدیل کنند/ رونمایی از پوستر کنگره ادبیات پایداری
2022-11-28T12:58:22+03:30
مراسم رونمایی از پوستر دهمین کنگره ادبیات پایداری برگزار شد؛ امیر سرتیپ سهرابی بر تبدیل مفهوم مقاومت و پایداری به فرهنگ عمومی در جامعه تأکید کرد.

دوست دارم در آب شهید شوم

 دوست دارم در آب شهید شوم
2022-11-28T12:58:21+03:30
بعضی از نیرو‌ها لباس غواصی نداشتند. آب در میان لباس‌های‌شان که از جنس بادگیر بود نفوذ کرده و با تمام تجهیزاتی که به همراه داشتند، به زیر کشیده می‌­شدند...

انتشار پوستری جدید به مناسبت سالروز شهادت شهیدان فخری‌زاده و شهریاری+ عکس

 انتشار پوستری جدید به مناسبت سالروز شهادت شهیدان فخری‌زاده و شهریاری+ عکس
2022-11-28T12:58:21+03:30
پوستر «هسته‌های بی‌کران علم» به مناسبت سالروز شهادت شهدای سرافراز عرصه علم و پیشرفت؛ محسن فخری‌زاده و مجید شهریاری تولید و منتشر شد.

همسر غلامرضا سلیمانی: امیدوارم بتوانم کتاب‌های منتشرنشده‌اش را آماده کنم

 همسر غلامرضا سلیمانی: امیدوارم بتوانم کتاب‌های منتشرنشده‌اش را آماده کنم
2022-11-28T12:58:21+03:30
فاطمه طارمی شاعر و همسر زنده‌یاد غلامرضا سلیمانی گفت: امیدوارم بتوانم در نبود او کتاب‌هاى منتشر نشده‌اش را منتشر کنم تا روحش از ما راضى و خشنود باشد.

جدیدترین تصاویر از سریال پلیسی معمایی تلویزیون منتشر شد

 جدیدترین تصاویر از سریال پلیسی معمایی تلویزیون منتشر شد
2022-11-28T12:31:42+03:30
تصویربرداری سریال تلویزیونی "شهباز" به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیر حسین آشتیانی پور و مهدی علینقی پور به پایان رسید.

۱۰ "مستندنگاری" بخش مسابقه جشنواره تلویزیونی مستند

 ۱۰ "مستندنگاری" بخش مسابقه جشنواره تلویزیونی مستند
2022-11-28T12:31:41+03:30
هیئت داوران بخش مستندنگاری جشنواره تلویزیونی مستند، ۱۰ اثر راه یافته به بخش مسابقه این رویداد را انتخاب کردند.

اظهارات معاون سازمان تبلیغات درباره صدور مجوز "سامانه‌های همسریابی"

 اظهارات معاون سازمان تبلیغات درباره صدور مجوز "سامانه‌های همسریابی"
2022-11-28T12:31:41+03:30
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به تسهیل شرایط صدور مجوز برای "سامانه‌های همسریابی" می‌گوید: هر کسی با هر نیتی و با هر کاری نمی‌تواند...

از گفتگوی زنده با فلاسفه معاصر غافلیم/فلسفه ناظر بر رنج انسان است

از گفتگوی زنده با فلاسفه معاصر غافلیم/فلسفه ناظر بر رنج انسان است
2022-11-28T12:11:24+03:30
شجاعی، عضو هئیت علمی پژوهشگاه علوم انسانی گفت: فلسفه ناظر بر دغدغه و درد و رنج انسان است، لذا اهالی علوم انسانی و خاصه فلسفه نمی‌توانند نسبت به آلام مردم در ...

آیت‌الله بهشتی پاسخ می‌دهد؛ انسان چیست؟ از کجا آمده و به کجا می‌رود؟

 آیت‌الله بهشتی پاسخ می‌دهد؛ انسان چیست؟ از کجا آمده و به کجا می‌رود؟
2022-11-28T11:11:47+03:30
کتاب «انسان از منظر قرآن» دربردارنده مجموعه‌ای از گفتارها و نوشتارهای شهید آیت‌الله بهشتی است که سعی دارد به پرسش‌های بنیادین درباره آفرینش انسان ...

از شرور خیابان‌های گلشهر تا فرمانده تک‌تیراندازان فاطمیون

 از شرور خیابان‌های گلشهر تا فرمانده تک‌تیراندازان فاطمیون
2022-11-28T11:11:47+03:30
محمدکاظم کاظمی می‌نویسد:‌ «دوربرگردان» کتاب مهمی است؛ چرا که اولین روایت مکتوب از حضور مهاجران افغانستانی در جنگ سوریه به‌شمار می‌رود.

با دست خالی پای کار حاج قاسم ایستادیم

 با دست خالی پای کار حاج قاسم ایستادیم
2022-11-28T10:31:35+03:30
آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران شامگاه روز گذشته در پردیس تئاتر تهران با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

از شرور خیابان‌های گلشهر تا فرمانده تک‌تیراندازارن فاطمیون

 از شرور خیابان‌های گلشهر تا فرمانده تک‌تیراندازارن فاطمیون
2022-11-28T10:31:35+03:30
محمدکاظم کاظمی می‌نویسد:‌ «دوربرگردان» کتاب مهمی است؛ چرا که اولین روایت مکتوب از حضور مهاجران افغانستانی در جنگ سوریه به شمار می‌رود.

راهبردهای "تقویت سلامت و آرامش اجتماعی" با توجه به ۶ "ضعف و غفلت" ابلاغ شد

 راهبردهای "تقویت سلامت و آرامش اجتماعی" با توجه به ۶ "ضعف و غفلت" ابلاغ شد
2022-11-28T10:31:35+03:30
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده مصوب این شورا درباره «اهم مسائل و راهبردهای فرهنگی جهت تقویت سلامت و آرامش اجتماعی» ابلاغ کرد.

شما با میلیاردها تومان تئاتر شهرتان تعطیل است/ ما با دست خالی پای کار حاج قاسم ایستادیم

 شما با میلیاردها تومان تئاتر شهرتان تعطیل است/ ما با دست خالی پای کار حاج قاسم ایستادیم
2022-11-28T10:18:19+03:30
آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران شامگاه روز گذشته در پردیس تئاتر تهران با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

نامِ پیمان یوسفی در لیستِ گزارشگران روز نهم جام‌جهانی

 نامِ پیمان یوسفی در لیستِ گزارشگران روز نهم جام‌جهانی
2022-11-28T10:04:59+03:30
نهمین روز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو بازی برزیل و سویس و پرتغال و اروگوئه پیگیری می‌شود.

شما با میلیاردها تومان تئاتر شهرتان تعطیل است / ما با دست خالی پای کار حاج قاسم ایستادیم

 شما با میلیاردها تومان تئاتر شهرتان تعطیل است / ما با دست خالی پای کار حاج قاسم ایستادیم
2022-11-28T09:51:44+03:30
آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران شامگاه روز گذشته در پردیس تئاتر تهران با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)