میرنیوز

ارائه روزانه بیش ۵۰ هزار خدمت درمانی به جانبازان / برگزاری دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران

 ارائه روزانه بیش ۵۰ هزار خدمت درمانی به جانبازان / برگزاری دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران 2022-11-06T14:52:11+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول زاده در حال برگزاری است. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست گفت: حوادث اخیر نشان داد که ما همچنان امنیتمان مردم‌پایه است و روح سلحشوری و روح استقلال‌خواهی، روح وطن‌خواهی، روح اسلام‌خواهی در مردم ما زنده است.

شهدای ما مردمی هستند که یا مظلومانه به شهادت رسیدند و یا پاسداران امنیت کشورند و داوطلبند. جزو کادر و نیروهای رسمی نیستند. این امر نشان می‌دهد همان طور که انقلاب بر پایه حرکتی مردمی به پیروی رسید در فتنه های اول انقلاب و ترورهای داخلی، مردم پای کار بودند. در دفاع مقدس وقتی مردم به میدان آمدند، امروز هم مردم، امنیت‌‍ساز هستند. وی افزود: حضور و شور بی‌نظیر مردم در همین تشییع پیکرهای مطهر شهدای امنیت از اقوام و مذاهب و جنسیت‌های مختلف و استقبال عظیمی که صورت گرفت، همگان دیدیم. خیلی دشمن تلاش می‌کند از طرق مختلف سبب یأس و دلزدگی مردم شود. مشکلات گوناگون را تشدید و مردم را مأیوس کند تا ملت از حمایت خودشان از نظام دست بردارند و بر ملت غلبه کند. دشمن فهمیده نقطه قوت نظام، حمایت مردمی است، اما هر بار مردم آنها را پشیمان می‌کنند.

قاضی‌زاده با تصریح بر اینکه حفاظت و حراست از دستاوردهای ایثار و شهادت وظیفۀ رسانه‌هاست، گفت: ملت ما را فداکاری‌های و ایثارگری‌های حافظان امنیت حفظ کرده است، وگرنه در همان ابتدای انقلاب، کشور را تجزیه کرده بودند. ابتدای انقلاب آمدند بلوچستان و کردستان و ... را تجزیه کنند و ببرند، در داخل کشور هم می‌خواستند دولت‌های دیکتاتوری ایجاد کنند، اما به حول و قوه الهی نتوانستند. ما 17 هزار شهید ترور داریم. حفظ این دستاوردها وظیفۀ رسانه است.

وی افزود: باید بدانیم دشمن از عدم روایت‌گری تاریخ سوءاستفاده می‌کند. وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی بیاید، از این زاویه است. آمریکایی‌ها دشمنی را از جایی شروع کردند که دولت وقت ما می‌خواست با آمریکا رابطه داشته باشد. به همان هم رحم نکردند و کودتا کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برخی مصوبات شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: طبق ماده 63 قانون جامعۀ ایثارگران، شورایی تحت عنوان شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که رئیس آن، رئیس جمهوری و اعضای آن، فرادولتی‌اند؛ یعنی از تمام عناصر بخش‌های مختلف نظام از مجلس گرفته تا نیروهای مسلح در آن حضور دارند. خوشبختانه آخرین جلسه‌اش را برگزار کردیم و مصوبات آن توسط رئیس جمهور ابلاغ شد. اول از همه دستورالعمل اجرایی بند «کاف» تبصره قانون بودجۀ 1401 است. در این قانون ذکر شده همه دستگاه‌ها موظفند یک درصد بودجۀ خود را به جز فصل اول و ششم، در حوزۀ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند. در آنجا پیش‌بینی شده بود دستورالعمل اجرایی‌ آن وسط شورای عالی ترویج به تصویب برسد که به تصویب رسده است. خلاصه‌اش این است که مسئولیت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است؛ 20 درصد آن در شورای استانی ما تصمیم می‌گیرند، 20 درصد به سامانه امور ایثارگران و 20 درصد هم دستگاه‌ها می‌توانند در اختیار بنیاد شهید قرار دهند. هزینه‌هایی هم که خودشان می‌خواهند انجام دهند، باید در قالب موافقت‌نامه‌ای باشد که بین دستگاه و شورا انجام می‌شود و شورا هم بر این مجموعه نظارت می‌کند.

قاضی‌زاده درباره موضوع نظارت و ارزیابی بر اقدامات دستگاه‌ها در حوزه ایثار و شهادت گفت: در مادۀ 86 قانون برنامۀ ششم هم ذکر شده بود که باید شاخص‌هایی برای نظارت و ارزیابی مصوب شود. پیش‌بینی شد این کار را دبیرخانه شورای ترویج انجام دهد.

بررسی قانون برای مفهوم "شهید"

وی توسعه مفهوم شهید را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید معرفی کرد و گفت: در این سالها کمتر به موضوع مبانی نظری مفهوم شهید و توسعۀ مفهوم شهید در حوزۀ ایثار و شهادت پرداخته شده بود؛ خیلی از دستگاه‎‌ها انتظار دارند کارمندانی که در مأموریت دچار سانحه می‌شوند، جزو شهدا محسوب شوند. این مسئله با قانون ما در تعارض است؛ لذا باید یک کار اساسی انجام دهیم و ببینیم توسعۀ شهادت گستره‌اش تا کجاست تا بتوانیم بر آن اساس، قوانین را اصلاح کنیم. وزارت علوم با کمک حوزۀ علمیه مأمور شدند در این باره تحقیق و نتایج را به ما اعلام کنند. همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات موظف شدند با همکاری بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار، ظرف سه ماه، سنجه‌های مربوط به فرهنگ جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت را در فرآیند پیمایش ارزش و نگرش‌ها و رصد فرهنگی، تبیین کنند و به تصویب برسد.

وی در خصوص فعالیت‌های اقتصادی بنیاد گفت: دو نوع فعالیت اقتصادی در بنیاد است یکی اموالی که به طور مستقیم متعلق بنیاد است و برخی اموال متعلق به بنیاد نیست اما بنیاد وکیل خانواده ایثارگران است. در مورد بانک دی بعد از تغییر هیئت مدیره آن فعالیت‌های مربوط به بورس در سال 1400 در ریل شفافیت قرار گرفت.

قاضی‌زاده با اشاره به اینکه ما تاکنون شاخص افت و رشد در جامعه نداریم تا بدانیم چقدر جامعه در حوزۀ فرهنگ ایثار و شهادت افت یا رشد کرده است، افزود: در حوزۀ مسجدمحور کردن امورات فرهنگی مربوط به ایثار و شهادت، امور مساجد وظیفه پیدا کرد. وزارت کشور برای دیوارنگاره‌ها و مبلمان شهری موظف شد نام و یاد شهدا و رویدادهای مربوط به حوزۀ جهاد و شهادت را در حوزه تصاویر شهری و معابر کار کند. وزارت فرهنگ و ارشاد موظف شد پیوست فرهنگی مجموعۀ اقدامات در حوزه ایثار و شهادت را برای مجموعه اقداماتی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند، تهیه کند. موزه‌ها، یادمان‌ها و مناطقی داریم که مربوط به حوزه ایثار و شهادت است. در این باره وزارت میراث و گردشگری با کمک بنیاد حفظ آثار مسئول شد تا دربارۀ حفظ یادمان‌ها و توسعۀ برنامۀ راهیان نور برنامه‌ای مدون کند. وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم و فناوری پیرامون وارد کردن محتوای حوزۀ فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه مکتب شهید سلیمانی مسئولیت پیدا کرد. دبیرخانه شورای عالی وظیفه یافت در نحوۀ توزیع اعتبارات فرهنگی در این حوزه نظارت کند. سازمان صدا و سیما مسئولیت یافت این مصوبات شورا را مطالبه‌گری و پیگیری کند. وزارت بهداشت موظف شد جلوه‌های ایثار و فداکاری مردم، کادر درمان و گروه‌های جهاد را چه در دوران دفاع مقدس و چه در دورۀ شیوع ویروس کرونا مستندسازی کند.

رئیس بنیاد شهید درباره مصوباب جلسه سوم شورای عالی گفت: این مصوبات به صورت خلاصه به این صورت است: سند راهبردها و سیاست‌های برگزاری یادواره‌های و کنگرۀ شهدا به تصویب رسید و ابلاغ شد. دستوالعمل ساماندهی حمایت و تشویق تشکلات مردمی در حوزۀ ترویج و توسعۀ فرهنگ ایثار و شهادت و سیاست‌های شورای عالی ترویج و توسعۀ فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس بیانیۀ گام دوم انقلاب و همچنین کلیات سند ملی گلزارهای شهدا و یادمان شهدای گمنام و مراکز فرهنگی وابسته تهیه و ابلاغ شد.
قاضی‌زاده درباره اقدامات سال جاریِ بنیاد شهید گفت: طی سال گذشته برای اجرای قوانینی که فقط بنیاد باید اجراء کند و یا واسطه اجرایی آن مصوبات، بنیاد است، 126 هزار میلیارد بار مالی داشت. با رفت و برگشتی، در نهایت 50 هزار میلیارد تومان به عنوان بودجۀ عمومی اختصاص یافت. غیر از این، جهت پرداخت بدهی‌هایی که بنیاد طی دهه‌های قبل داشت، 20 هزار میلیارد تومان هم در تبصره‌ها برای ما پیش‌بینی کردند. در این زمینه تخصیص‌هایی که به ما دادند خوب بود. پاداش پایان خدمت جانبازان شروع به پرداخت شده، کمک معیشت افزایش یافته است. صد در صد ردیف‌های رفاه اجتماعی‌مان افزایش یافته است.

خدمات بهداشتی و درمانی

وی دربارۀ خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد شهید گفت: یکی از حوزه‌های خدماتی که به طور ویژه خدمت می‌دهد، بهداشت و درمان است که شامل پایش سلامت، تجهیزات پزشکی، تحت پوشش بیمه‌های همگانی و تکمیلی می‌شود. در حوزه خدمات مستقیم، شامل یکسری مراکز آسایشگانی و درمانگاهی و بیمارستانی داریم. روزانه بیش از 50 هزار خدمت درمانی و ماهانه 25 هزار بستری داریم که 10 هزار نیاز به جراحی می‌یابند. پایش سلامت عمومی و تخصصی ایثارگران، 200 هزار نفر انجام شده است؛ چکاب تخصصی و فوق تخصصی جانبازان نخاعی و شیمیاییِ شدید و متوسط، انجام شده است. آموزش تخصصی خودمراقبتی به 250 هزار ایثارگر اتفاق افتاده است. خدمات توانبخشی در منزل برای 60 هزار ایثارگر صورت گرفت. 124 هزار 335 قلم تجهیزات پزشکی در طی یک سال گذشته به ایثارگران تحویل داده شد و 7 هزار و 500 تجهیزات کمک تنفسی به عزیزان ایثارگر اختصاص یافت که در این زمینه رشد 45 درصدی داشتیم. 4 هزار و 700 ویلچر به صورت متمرکز و غیر متمرکز در طی 6 ماه ارائه شد و سبب رشد 400 درصدی در این حوزه شد. توزیع 4 هزار و 700 تخت مکانیکال، 170 تخت برقی مکانیکال ظرف 6 ماه و انواع پروتز شامل 13 هزار و 41 قطعه بود که نسبت به زمان مشابه خود، 200 درصد رشد داشت. در طی این 6 ماه اخیر 19 دستگاه آمبولانس تدارک دیده شد. 1 میلیون و 586 هزار پروندۀ سلامت الکترونیک برای ایثارگران ایجاد شد. در همین مدت، در 28 مرکز استان، مراکز جامع رفاه، ورزشی و توانبخشی تدارک شده است.

قاضی‌زاده درباره وضعیت بیمۀ تکمیلی جانبازان گفت: افراد تحت پوشش ما 1 میلیون و 607 هزار نفر هستند که هزینه‌های درمان این بزرگواران پرداخت شد. تفاهم‌نامه‌هایی با هلال احمر برای تأمین دارو و نیز سازمان اقتصادی کوثر برای تأمین آمبولانس و پروتز بسته شده است. تعداد زیادی ایثارگر داشتیم که برای احراز، پشت در بنیاد مانده بودند. 23 هزار و 106 پرونده رسیدگی شده است و بر این اساس، جمع ایثارگران جانباز ما اکنون به 616 هزار نفر رسیده ا ست. در طرح جهش ملی مسکن، 5 درصد از تمام مسکن‌هایی که ساخته می‌شود، به ایثارگران اختصاص یافته است.

علاوه براین  شب گذشته نیز قاضی‌زاده هاشمی در برنامه ویژه خبری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید به نکاتی اشاره کرده بود که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

طراحی 3000 برنامه عملیانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران
سند تحول مردمی، برنامه دولت سیزدهم بوده است و هر کدام از دستگاه‌ها مسئولیت به عهده داشتند که بنیاد هم راهبردها و برنامه عملیاتی را در این خصوص تدوین کرده است که حدود 3 هزار برنامه عملیاتی طراحی شد. چالش مهم ضعف در نهادینه کردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بود که نیاز به هماهنگی جدید با دستگاه‌ها داشت. ناکارآمدی شیوه خدمات رسانی به ایثارگران به دنبال نارضایتی برخی خانواده‌های ایثارگران از نحوه خدمت‌رسانی نیز موضوع دیگری بود که بر این اساس چند برنامه راهبردی پیش‌بینی شد.

مردمی‌سازی فرهنگ ایثار شهادت توسط فعالان اجتماعی، افزایش کمک معیشت ایثارگران فاقد شغل و درآمد، افزایش سرانه حق پرستاری ایثارگران و افزایش حق نگهداری والدین معظم شهدا و افزایش آن از 3 و نیم میلیون تومان به 5 میلیون و 600 هزار تومان، پرداخت پاداش خدمت ایثارگران، موضوع خود اشتغالی ایثارگران، مسکن ایثارگران، ایجاد خانه‌های خلاق، خدمات فرهنگی در حوزه تولید فیلم سینمایی و مستند، خاطره‌نگاری از ایثارگران و پایش سلامت ایثارگران از جمله برنامه‌هایی بود که انجام شد.

ثبت خاطرات والدین معظم شهدا و جانبازان تا سال 1402
بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی به استان‌ها، خاطرات والدین معظم شهدا و جانبازان 70 درصد باید تا سال 1402 ثبت شود و امیدوارم که در طول 5 سال خاطرات همه ایثارگرانی که تحت پوشش بنیاد هستند ثبت و ضبط شود زیرا ما عقب هستیم و ذخایری را هم از دست داده‌ایم. میانگین سن ایثارگران بیش از 60 سال و والدین شهدا بالای 80 سال دارند که ممکن است که بر اثر مرور زمان برخی از خاطرات شهدا را فراموش کرده‌ باشند اما بنیاد با جدیت این کار را دنبال می‌کند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله دستگاه‌های برتر ارائه خدمات الکترونیک است
مطابق گزارشات دستگاه متولی بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو 10 دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیک است و حدود 105 فرایند خدمت ثبت شده است که این تعداد به حدود 130 خدمت خواهد رسید و از این 105 خدمت تاکنون 60 خدمت کاملاً هوشمندسازی شده است به عنوان نمونه ایثارگران عزیز می‌توانند درخواست مراجعه و دیدار با رئیس و مدیران بنیاد را به صورت الکترونیکی از طریق سایت ایثار و نرم‌افزارهای تلفن همراه ارسال کنند و بدین منظور نظام پاسخگویی ایجاد شده است که در حال توسعه آن هستیم.

برگزاری دومین آزمون اختصاصی استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد تا پایان سال
دو موضوع در زمینه اشتغال ایثارگران مطرح است و یک مورد خود اشتغالی دیگر موضوع است. نخستین موضوع این است که فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند، دوم تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و سوم سهمیه استخدام ایثارگران در آزمون‌های استخدامی است. در مورد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد حدود 7 هزار و 560 نفر در آزمون اول قبول شدند و بعد از حل مشکل تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه به تدریج سرکار می‌روند. خبر خوب این است که دومین آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد تا انتهای امسال طبق قول سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران بیش از حدود 100 هزار نفر کد تبدیل وضعیت را دریافت‌ کرده‌اند و حدود 30 هزار تبدیل وضعیت شده‌اند و فرآیند تبدیل وضعیت آنها انجام شده است. مراحل تبدیل وضعیت سایر ایثارگران نیز در حال انجام است و مشکلی در سازمان‌های دولتی نداریم و مشکل در دستگاه‌های غیردولتی است.  در مورد سهمیه استخدامی هر سال آزمون برگزار می‌شود و ایثارگران مشمول آن می‌شوند.

افزایش هفت برابری وام خوداشتغالی
وام خوداشتغالی نیز 7 برابر شده است و منابع آن در اختیار ما قرار دارد و تقریباً متقاضی پشت نوبت نداریم. هر ایثارگری بتواند طرحی مصوب و مجوزی دریافت کند و بتواند مجوز را به ما بدهد، صندوق اشتغال و کارآفرینی، او را برای دریافت وام معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)