میرنیوز

دشمن در مقابل اراده مستحکم مردم محکوم به شکست است/ انزجار ملت از اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ

دشمن در مقابل اراده مستحکم مردم محکوم به شکست است/ انزجار ملت از اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ 2022-10-28T14:52:10+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه کلید همه موفقیت‌ها تقوا و پرهیزگاری است؛ اظهار داشت: عمر انسان محدود است، سپری می‌شود، در تاریخ نسل‌هایی قبل از ما بوده‌اند و در میان الان نیستند اما آنچه که از آنها بر جای مانده است، اعمال صالحی است که برخواسته از تقوا و ایمان است.

وی عنوان کرد: تقوا و ایمان است که برای انسان ماندگار است، نام و شهرت و ثروت و مقام و… موقت است، اما آن چیزی که ماندگار است عمل صالحی است که بر گرفته از تقوا و ایمان است، خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوا، ایمان، عمل صالح و دوری از محرمات و پرهیز از شبهات فرا می‌خوانم.

ابراز انزجار همگان از حمله تروریستی و ناجوانمردانه به حرم شاه چراغ (ع)

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، مناسبت‌های این هفته را سالروز شهادت شهید دانش آموز «محمد حسین فهمیده» در سال ۵۹، روز نوجوان و بسیج دانشجویی، ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ولادت امام حسن عسکری (ع)، شهادت آیت الله سید محمد علی قاضی طباطبایی امام جمعه شهر تبریز به عنوان اولین شهید محراب، روز پدافند غیر عامل عنوان کرد.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمله تروریستی و ناجوانمردانه به حرم شاه چراغ (ع) و هتک حرمت نسبت به این بارگاه نورانی و شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران این حضرت عنوان کرد: همه دلسوزان و کسانی که به ایران و اسلام وفادار هستند نسبت به این حادثه ابراز انزجار کردند.

دشمن آتش افروز و خائنین و افراد جاهل و غافل هم هر کدام به میزانی که در این گونه امور دخالت داشته‌اند مورد مجازات واقع شوند

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در پیام امید بخش و روح بخش خودشان خواستار مجازات حتمی عامل و عاملان این حادثه تروریستی شدند و دستور دادند که سررشته‌های این فاجعه آفرینی‌ها به زودی شناسایی شود و اقدام قاطع در مورد آنها صورت گیرد، دشمن آتش افروز و خائنین و افراد جاهل و غافل هم هر کدام به میزانی که در این گونه امور دخالت داشته‌اند مورد مجازات واقع شوند و در موردشان اعمال قانون شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه همه ما از دستگاه‌های امنیتی، قوه قضائیه، فعالان در عرصه فکر، اندیشه، تبیین و تبلیغ باید همه ید واحد شویم تا بتوانیم بر دشمن غلبه کنیم، همان طور که تا به حال این چنین بوده است، گفت: این قسمت از پیام مقام معظم رهبری ما را به سمت جهاد تبیین راهنمایی می‌کند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۰ در سوریه منتشر شد که دانش آموزانی شعارهایی روی دیوار نوشته‌اند و حکومت سوریه اینها را دستگیر و شکنجه داده است، که بعد معلوم شد این امر اساسی نداشته و دروغ بوده است گفت: انتشار این خبر، خوراکی را برای تبلیغات رسانه‌ای و امپراطوری رسانه‌ای دشمنان فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه انتشار این خبر باعث شد که جمعی به عنوان اعتراض به خیابان‌ها بیایند و به این امر اعتراض کردند که چرا دانش آموزانی دستگیر شدند، ادامه داد: نهایت این اعتراضات به اینجا منتهی شد که معترضین را در مقابل نیروهای مسلح قرار داد و این تقابل منجر به کشته سازی شد، عده‌ای در این تقابل کشته شدند که باز هم مشخص شد در این موضوع هم دست‌های دشمن سوریه وجود داشته است، دامنه این اعتراضات افزایش پیدا کرد و جنس اعتراضات تبدیل به خشونت، آشوب و خسارت جانی و مالی شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: عده‌ای که به عنوان اعتراض آمده بودند از کار خودشان پشیمان شدند و عقب نشینی کردند اما گروه‌های مخالفی که از قدیم با حکومت سوریه درگیری داشتند پیدا شدند و خود به خود معترضین را کنار زدند و عرصه و میدان را در دست گرفتند، اعتراضی که به عنوان انتقاد به دستگیری چند دانش آموز شروع شد، منجر به جنگ مسلحانه شد، جنگ مسلحانه گروه‌های تجزیه طلب در مقابل حکومت سوریه. دیگر خبری از اعتراض نبود، دشمنان ملت سوریه که آمریکا و کشورهای اروپایی و غربی بودند شروع به آموزش استفاده از سلاح و ساخت مواد منفجره، وارد کردن انواع سلاح و تجهیزات به سوریه، انتقال گروه‌های تبهکار و جانی به داخل کشور سوریه، همه اینها نیز مورد حمایت تجهیزاتی، مادی و نیروی انسانی قرار گرفتند، از گروه‌های مختلف با نام‌های مختلف تا توانستند حمایت کردند، بعد از آن نیروهای چند ملیتی را وارد سوریه کردند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به تحمیل جنگ داخلی هفت ساله خانمان سوز در کشور سوریه گفت: کشورهای دیگر هم مانند عراق در این رابطه تحت تأثیر قرار گرفتند، اینکه در یک زمان کوتاه ۲۵ هزار اسلحه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی ما در داخل کشور کشف می‌شود در همین راستا است، طرح و برنامه در همین راستا است، اینجا بود که مدافعان حرم پای کار آمدند و کسانی مانند شهید سلیمانی و سرداران شهید و مدافعان حرم برنامه‌های اینها را به هم زدند و اینچنین در مقابل آنها ایستادند و داعش را شکست دادند، این کارنامه موفق نظام جمهوری اسلامی است.

ضرورت ورود به عرصه جهاد تبیین

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما باید برای دانش آموزان و دانشجویان اینها را بازگو کنیم، قرآن می‌فرماید که اندیشه کنید ما آیات و نشانه‌های خداوندی را برای شما ارسال می‌کنیم تا شما تفکر کنید و راه صحیح را انتخاب کنید در همین راستا است، گفت: در مقابل جهاد تبیین، تحریف قرار دارد، اگر کم کاری کنیم، آثار تحریف خودش را نمایان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه با تحریف کاری کردند که کشتن امام حسین (ع) را ثواب می‌دانستند، تصریح کرد: این تحریف بود که امام حسین (ع) را تنها گذاشت و آن حادثه اندوهناک که تا برپایی روز قیامت بر دل‌های همه ما آزادگان جهان است رقم خورد، پس باید دقت کرد، تبیین کرد، توضیح داد، با صبر، حوصله و منطق.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه دختری در خیابان با تیغ برنده‌ای که در دست دارد چندین بار به پلیس حمله می‌کند و هر بار پلیس صبر و حوصله نشان می‌دهد، اما وقتی با سلاح ورود پیدا می‌کند پلیس برای دفاع از خودش این دختر را هول می‌دهد که نتواند به او آسیب بزند گفت: این دختر دستگیر می‌شود، مادرش برای پیگیری حال این دختر مراجعه می‌کند، وقتی از مادر می‌پرسند که چرا دختر شما این رفتار را با پلیس داشته است، می‌گوید که این دختر من دایی دارد در یکی از کشورهای اروپایی و گفته است برای اینکه اقامت بگیرد باید بروی با پلیس درگیر شوی، آنقدر درگیر شوی که پلیس از خودش واکنش نشان دهد، از این صحنه فیلم و عکس گرفته شود و اینها را برای من ارسال کنی تا من در آن کشور برای تو اقامت بگیرم، رسانه‌های دشمن فقط آن لحظه‌ای که پلیس آن دختر را هول می‌دهد را نشان می‌دهد، اتفاقات قبل را نشان نمی‌دهد، اینکه از طرف چه کسی این دختر تحریک شده را نشان نمی‌دهند، باید اینها را برای نسل جوان ما بگوییم.

وی ادامه داد: اهل قلم و رسانه، سخنوران، برجستگان، فرهیختگان حوزوی، دانشگاهی، بازاری، عموم مردم و در جمع‌های خانوادگی اینها باید بیان شوند و حقایق به عنوان جهاد تبیین توضیح داده شود.

حرکات سست و منفعلانه در برابر اراده مستحکم و ایمانی مردم ما شکست خورده است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ما رژیم ۲۵۰۰ ساله سلطنتی را با حامیانش شکست دادیم، گفت: این مفسدینی که در پشت صحنه تحریک می‌کنند و عده‌ای را از سر نادانی وادار به تخریب و آشوب می‌کنند و به دنبال آن حادثه حرم شاهچراغ (ع) که همه ما را داغدار کرد، منجر به شهادت جمعی از عزیزان می‌شود، اما این حرکات سست و منفعلانه در برابر اراده مستحکم و ایمانی مردم ما شکست خورده است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه ما گاهی با یک امری روبرو می‌شویم که در او ابهام است و اقدامات خود را به تأخیر می‌اندازیم تا صحنه برای افراد بی اطلاع روشن و ابهامات برطرف شود گفت: به نظر می‌رسد که در این یک ماه وقایعی اتفاق افتاد که دیگر صحنه کاملاً روشن و آشکار است، البته ضمن اینکه ما همه نیروهای انتظامی و امنیتی را به خویشتن داری و اقدامات بخردانه و عاقلانه، همان طور که تا به حال چنین بوده دعوت می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد که دیگر صحنه کاملاً روشن و آشکار است.

وی گفت: تا چه زمانی باید خون جوانان مظلوم و مقتدر این ملت دست بسته در این کشور ریخته شود؟ باید اقداماتی کرد که چنین رویدادی رخ ندهد، تا چه زمانی باید شاهد هتک حرمت نسبت به کتاب قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت، کشف حجاب، بدزبانی و تلاش برای اختلاف در مراکز علمی و هتک حرمت نسبت به بارگاه نورانی حضرت شاهچراغ (ع) و شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران این حضرت باشیم؟ آیا از این آشوب گرانی که خسارت زننده به جان و مال مردم هستند صدای مطالبه گری و مبارزه برای عدالت اجتماعی شنیده شده است؟ چنین صدایی از آنها شنیده نشد، آیا صدایی از اینها شنیده شد که بخواهند دنبال حق و حقیقت باشند؟ این چنین نشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: به نظر می‌رسد که باید طرح نو و اقدامات جدیدی برای جلوگیری از اغتشاش، آشوب و خسارت مالی و جانی در کل کشور تصمیم گیری شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)