X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

بیانیه سازندگان "کامیون": لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز فراهم می‌کنیم

 بیانیه سازندگان "کامیون": لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز فراهم می‌کنیم 2020-03-04T14:23:44+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیانیه تهیه‌کنندگان و کارگردان سریال نوروزی شبکه 2 سیما (کامیون) آمده است: همان‌طور که در شرایط موجود پرستاران و پزشکان کشور در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی به مردمند گروه تولید سریال "کامیون" نیز هم در صحنه رسانه و فرهنگ خود را موظف به حضور می‌دانند. به این اعتقاد رسیدیم که با توجه به در پیش بودن نوروز و مسئولیتی که بر عهده رسانه ملی است در سنگر خود باشیم و با تولید کاری خوب با پشتیبانی رسانه‌ ملی  بتوانیم لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز 1399 فراهم کنیم. 

تصویربرداری و تولید سریال "کامیون" با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهران ادامه دارد و در تلاشیم بتوانیم به مردم که شاید اکنون در شرایط روحی مساعدی نباشند، خدمت‌رسانی کنیم و لحظات خوشی را برای پزشکان، پرستاران و کسانی که چه‌ بسا از بیمارستان تماشاگر ما باشند، رقم بزنیم.  

مجموعه تلویزیونی "کامیون" به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی مشترک ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور کاری از شبکه 2 سیما است.

این مجموعه طنز درباره‌ یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

کرونا هیمنه تمام ابرقدرتهای جهان را درهم شکست

کرونا هیمنه تمام ابرقدرتهای جهان را درهم شکست
2020-06-05T15:34:00+04:30
دهاقان-امام جمعه دهاقان گفت:کرونا هیمنه همه ابرقدرت ها را در همه شکست و همه نظام های سیاسی و اجتماعی دنیا را در گیر خود کرد.

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند
2020-06-05T15:34:00+04:30
گناوه- امام جمعه گناوه گفت: مسئولان برای حل مشکل ساحل نشینان که معیشت و کسب و کار و درآمد آنها با توجه به شیوع کرونا متوقف شده است چاره اندیشی کنند.

امام (ره) جایگاه ویژه ای بین آزادی خواهان جهان دارد

امام (ره) جایگاه ویژه ای بین آزادی خواهان جهان دارد
2020-06-05T15:20:41+04:30
زرقان _ امام جمعه زرقان گفت: امام خمینی (س) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه ای در بین آزادی خواهان جهان پیدا کند.

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود

مشکلات برق شهرستان لامرد برطرف شود
2020-06-05T15:20:40+04:30
لامرد _ امام جمعه لامرد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه به زودی شاهد گرمای بیش از حد خواهیم بود به همین دلیل مسئولین باید زیر ساخت های برق منطقه را سا...

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند
2020-06-05T15:20:40+04:30
اسالم- امام جمعه اسالم تأکید کرد: امروز مسئولان باید زمینه را برای حضور و فعالیت جوانان در پست های مدیریتی فراهم کنند.

امام (ره) در راه خدا قیام کرد و به دنبال منافع شخصی نبود

امام (ره) در راه خدا قیام کرد و به دنبال منافع شخصی نبود
2020-06-05T15:07:20+04:30
زرقان _ امام جمعه زرقان گفت: امام خمینی(ره) تنها برای رضای خدا و در راه خداوند قیام کرد و هیچ منفعت شخصی در این مسیر نداشت.

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است
2020-06-05T15:07:20+04:30
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان نسبت به محیط زیست گیلان، گفت: فرهنگ سازی ضروری است.

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته‌لنجی

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته‌لنجی
2020-06-05T14:54:01+04:30
بوشهر - امام جمعه دلوار با تاکید بر رفع مشکلات ملوانان، گفت: مشکل ته لنجی باید به صورت پایدار حل شود و در عین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان ...

امام خمینی هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست

امام خمینی هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست
2020-06-05T14:54:01+04:30
بوشهر - امام جمعه موقت اهرم گفت: امام خمینی(ره) هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست.

تحریم فرماندهان ایران نشانه عجز و خباثت آمریکا است

تحریم فرماندهان ایران نشانه عجز و خباثت آمریکا است
2020-06-05T14:54:00+04:30
پردیس- امام جمعه پردیس گفت: تحریم فرماندهان ایران نشانه عجز و خباثت آمریکا است.

ایران اسلامی به کشوری خط شکن در دنیا تبدیل شده است

ایران اسلامی به کشوری خط شکن در دنیا تبدیل شده است
2020-06-05T14:54:00+04:30
کوهچنار _ امام جمعه کوهچنار گفت: در گام دوم انقلاب و با شهادت سردار سلیمانی ایران اسلامی به کشوری خط شکن تبدیل شده است.

مرز مهران هرچه سریعتر بازگشایی شود

مرز مهران هرچه سریعتر بازگشایی شود
2020-06-05T14:00:41+04:30
ایلام-امام جمعه با اشاره به اینکه در مرز مهران هزاران نفر کارگر و تاجر آسیب دیده اند، گفت: مرز مهران هرچه سریعتر بازگشایی شود.

امام خمینی(ره) منشاء تحول در سراسر دنیا بودند

امام خمینی(ره) منشاء تحول در سراسر دنیا بودند
2020-06-05T14:00:40+04:30
شاهرود- امام جمعه رویان با بیان اینکه امام خمینی(ره) منشاء تحول نه تنها در ایران و خاورمیانه بلکه در سراسر دنیا بودند، گفت: امام راحل(ره) احساس حقارت مردم ای...

دولت بودجه‌ای را از صندوق ذخیره ارزی توسعه ملی به بخش فرهنگ و هنر اختصاص دهد

 دولت بودجه‌ای را از صندوق ذخیره ارزی توسعه ملی به بخش فرهنگ و هنر اختصاص دهد
2020-06-05T14:07:25+04:30
یک مدیرسینمایی گفت: اخیراً شاهد بازگشایی تمامی اصناف حوزه‌های مختلف تجمعی بوده‌ایم که هیچ قابلیت کنترل فاصله‌های اجتماعی را ندارند. سینماها تنها جاییند که ق...

گزارش «آب و هوای ضدنژادپرستی» دیوید لینچ

 گزارش «آب و هوای ضدنژادپرستی» دیوید لینچ
2020-06-05T13:54:10+04:30
بعد از بازیگران هالیوود اینبار دیوید لینچ از اعتراضات این روزهای‌ آمریکا حمایت کرد.

چه کسی بازیگر "سنجرخان" می‌شود؟/ شروع تصویربرداری از پاییز

 چه کسی بازیگر "سنجرخان" می‌شود؟/ شروع تصویربرداری از پاییز
2020-06-05T13:54:10+04:30
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "سنجرخان" از شروع تصویربرداری و انتخاب بازیگران و عوامل خبر داد و گفت: دنبال این هستیم که اگر مشکلی پیش نیاید و مراحل ...

توسل تهیه‌کننده "بچه‌مهندس" به امام رضا(ع)/ وقتی بچه روستایی با مقوا کوادکوپتر می‌سازد + تیزر

 توسل تهیه‌کننده "بچه‌مهندس" به امام رضا(ع)/ وقتی بچه روستایی با مقوا کوادکوپتر می‌سازد + تیزر
2020-06-05T13:54:10+04:30
جالب است که کارگردان "بچه‌مهندس" در لابه‌لای میزگرد این سریال تلویزیونی که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد و به دغدغه‌های ساخت سریال درباره غرورآفرینی...

رسوایی آمریکا ادامه دارد/ کشتار مردم در عین ادعای حقوق بشر

رسوایی آمریکا ادامه دارد/ کشتار مردم در عین ادعای حقوق بشر
2020-06-05T13:34:00+04:30
آرادان- امام‌جمعه موقت آرادان بابیان اینکه رسوایی که امروز آمریکا با آن روبرو است کماکان ادامه خواهد داشت، گفت: نژادپرستی و کشتار سیاه‌پوستان در این کشور مد...

تشخیص نقد از تخریب توسط دلسوزان انقلاب/وحشی گری آمریکا محکوم است

تشخیص نقد از تخریب توسط دلسوزان انقلاب/وحشی گری آمریکا محکوم است
2020-06-05T13:20:40+04:30
ورامین- امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر تشخیص نقد از تخریب توسط دلسوزان انقلاب، گفت: وحشی گری آمریکا محکوم است.

صحبت‌های صریح کارگردان "افسانه هزارپایان"/ سریال تولیدی شبکه نسیم به آنتن می‌رسد؟

 صحبت‌های صریح کارگردان "افسانه هزارپایان"/ سریال تولیدی شبکه نسیم به آنتن می‌رسد؟
2020-06-04T23:51:15+04:30
کارگردان سریال "افسانه هزارپایان" شبکه نسیم اعلام کرد که اگر مشکلی پیش نیاید ان‌شاءالله پایان خردادماه و یا نهایتاً اوایل تیرماه به آنتن خواهیم رس...

دستگاه‌های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند

دستگاه‌های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند
2020-06-04T19:57:52+04:30
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه‌های حاکمیتی اگر کوتاهی‌هایی در زمینه گرامیداشت پانزده خرداد داشته اند باید جبران کنند و نباید مانع هویت مردمی قیام پان...

نامگذاری ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری و توانایی

نامگذاری ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری و توانایی
2020-06-04T11:37:54+04:30
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی یادداشتی پیشنهاد کرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آتی نسبت به تصویب و نامگذاری روز ۱۴ خرداد به عنوان روز ملی حکمت، رهبری...

بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"

 بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"
2020-06-04T10:24:37+04:30
وقتی از "بهمن دان" بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می‌پرسیم چرا نیستید؟ جواب‌های قابل توجهی می‌دهد. درباره سریال "معمای شاه" و نقش "ح...

یادداشت| بازیگری یا کنتراتچی!

 یادداشت| بازیگری یا کنتراتچی!
2020-06-04T08:11:18+04:30
نویسنده سریال "بچه مهندس" در پایان این مجموعه تلویزیونی، یادداشتی را درباره نقش "دکتر توفیقی" و ایفای هنرمندانه فرهاد قائمیان در اختیار ...

۴ ویژگی قرآنی امام خمینی (ره)

 ۴ ویژگی قرآنی امام خمینی (ره)
2020-06-04T00:51:20+04:30
شهدای راه امام هم روحیه جهادی داشتند و هم اهل صبر و مقاومت بودند، گرسنگی، تشنگی، تهدید و تحریم و حتی جنگ چیزی نیست که بخواهد ما را از پای در بیاورد، هیچ یک ...

ماجرای طلسم شیخ بهایی در ساخت حرم امام رضا(ع)

 ماجرای طلسم شیخ بهایی در ساخت حرم امام رضا(ع)
2020-06-04T00:11:15+04:30
مرحوم شیخ بهایی به معماران و بناها گفته بود شما طبق این نقشه بسازید و به سردرهای ورودی و خروجی را دست نزنید تا من بعداً طرح‌ آنها را به شما بدهم ...

عمار تفتی و همکارانش، "راز طاهر" را برملا می‌کنند

 عمار تفتی و همکارانش، "راز طاهر" را برملا می‌کنند
2020-06-03T23:44:39+04:30
پخش سریال رادیویی "راز طاهر" از هفته آینده در رادیو نمایش آغاز می‌شود.

بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ مگر من نمی‌توانم از ایران بروم، گرین‌کارت بگیرم و به ملتم بخندم!/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"

 بهمن دان: چرا به خاطر بازی در "معمای شاه" پشیمان باشم؟/ مگر من نمی‌توانم از ایران بروم، گرین‌کارت بگیرم و به ملتم بخندم!/ ماجرای بریز و بپاش‌های سریال "شهرزاد"
2020-06-03T23:44:38+04:30
وقتی از "بهمن دان" بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می‌پرسیم چرا نیستید؟ جواب‌های قابل توجهی می‌دهد. درباره سریال "معمای شاه" و نقش "ح...

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از زحمات طلاب جهادی در ایام کرونا

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از زحمات طلاب جهادی در ایام کرونا
2020-06-03T13:11:14+04:30
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان در نامه‌ای از زحمات آیت الله اعرافی، طلاب جهادی و رئیس و اعضای شورای عالی حوزه در ایام کرونا تقدیر کرد.

نیاز اساسی به بازشناسی اندیشه تمدنی امام داریم / منظور امام خمینی (ره) از آزادی چیست؟

 نیاز اساسی به بازشناسی اندیشه تمدنی امام داریم / منظور امام خمینی (ره) از آزادی چیست؟
2020-06-03T13:17:56+04:30
عضو هیئت علمی پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی معتقد است آزادی در اندیشه امام خمینی (ره) با آن تعریفی که در اندیشه برخی احزاب و گروه‌ها نهفته است، تفاوت ...