میرنیوز

برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

 برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند 2022-10-21T18:45:31+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه‌ بخش تئاتر خیابانیِ هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، صبح امروز جمعه 29 مهر 1401 در سالن منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، کاظم نظری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم با معرفی برگزیدگانِ جشنواره در بخش‌های مختلف همراه بود.

نخستین سخنران این مراسم احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد بود. عابدی در سخنانی کوتاه به تمام حاضران در مراسم خیرمقدم گفت.

وحید فخر موسوی دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت سخنران بعدی این مراسم بود.

فخرموسوی گفت: این جشنواره از پانزدهم شهریور از کربلای معلی و با حضور گروه‌های نمایشی در پیاده‌روی اربعین آغاز شد و در آذرماه در مشهد مقدس پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: این جشنواره پس از 18 دوره بین‌المللی بود. ما گام اولِ بخش بین‌الملل را در عراق شروع کردیم و بخش دوم را در پنج کشور دیگر برگزار خواهیم کرد. با این تفاوت که ما اجرایی از آن کشورها به ایران نمی‌آوریم بلکه اجراهایی از ایران را به این پنج کشور می‌بریم و در آنجا اجرا خواهیم کرد. در این زمینه از طریق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال رایزنی هستیم.

فخرموسوی گفت: بخش تئاتر خیابانیِ این دوره از جشنواره در استان یزد و با حضور 110 هنرمند از 10 استان کشور برگزار شد. باید دست این 110 هنرمند را بوسید که به یزد آمدند و اجراهایِ خیابانی خود را در این استان برگزار کردند.

هیهاوند و کروغلی تقدیر شدند

تقدیر از دو پیشکسوت هنر تئاتر بخش بعدی این مراسم بود. استاد هوشنگ هیهاوند و مرتضی کروغلی دو پیشکسوت عرصه تئاتر بودند که در این مراسم به پاسِ یک عمر فعالیت هنری تقدیر شدند. این دو هنرمند با حضور سردار فدوی، محمد نادری، حسین مسافرآستاته، کاظم نظری و حسین عابدی تقدیر شدند و هدایای خود را دریافت کردند.

صادق آتشی خواننده یزدی در این قسمت از‌ برنامه به اجرای آهنگی انقلابی پرداخت. او آهنگ "به یادِ" را خواند.

انقلاب اسلامی مفهوم مقاومت را به مردم دنیا آموخت

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان ویژه این مراسم بود.

سردار فدوی دقایقی در این‌مراسم سخنرانی کرد و گفت: گفته شده که همه مصیبت‌های عالم جمع شد و از صبح تا غروبی بر اهل بیت پیامبر وارد شد. وقتی وعده‌ای را پیغمبر خدا و معصوم بگوید حتما عملی می‌شود. آنچه در کربلا و بر اهل بیت پیامبر گذشت را باید همه دنیا بدانند و بعد ظهور امام زمان صورت خواهد گرفت.

سردار فدوی تاکید کرد: هنر زیبایی‌هایی دارد که همه‌پسند است. هر کسی در هر جایی که هست به نوعی خودش را با یکی از روایت‌های هنر منطبق می‌داند. ما آفریده‌ی خاص خدا هستیم. خدا وقتی انسان را خلق کرد به خودش بارک‌الله گفت. بعد به این بنده اختیار کامل داد و گفت به دنیا برو. چون نگران بنده بود 124 هزار پیامبر را برای نگهداری انسان‌ها فرستاد. بعد با ظهور پیامبر اکرم هر آنچه پیامبران کرده بودند را تکمیل کرد. برای ضمانت اجرایی معصومین را فرستاد. ولی معصوم دوازدهم را نفرستاد تا روزی که وعده‌ الهی تحقق یابد.

وی ادامه داد: هیچ اجباری خداوند درباره انسان‌ها نکرده است. بندگان خدا خودشان باید انتخاب کنند که خوبی یا بدی را انتخاب کنند. شیطان هم سلطه‌ای بر بندگان خدا ندارد. شیطان فقط انسان‌ها را وسوسه می‌کند ولی اختیار 100 درصد با خود آدم است. خداوند حتی یک بنده را برای به جهنم فرستادن خلق نکرده است.

سردار فدوی گفت: هنر‌ می‌تواند حرف خدا و پیامبرش را به گونه‌ای مقبول به بندگان خدا منتقل کند. اگر هنرمندی این کار را بکند، اولین خیرش برای خودِ آن هنرمند است. ما باید حرف خدا و پیامبر و معصومان را به مردم منتقل کنیم، نه حرف شیطان را. الان دعوای حق و باطل جاری است. همین آمریکا را ببینید که نماد شیطان است و قریب به اتفاق دنیا هم با آنها هستند، ما هم این سمت ماجرا هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: دهه هفتاد آمریکا متوجه شد که در جنگ سخت حریف ما نمی‌شود. به همین دلیل دنبال خباثت‌های دیگری رفت. الان احساس می‌کنند که می‌توانند به لحاظ جنگ‌های ترکیبی بر ما پیروز شوند. این هم اشتباه محاسباتی آنهاست که شکست خواهند خورد؛ درست مثل دفعات قبل که شکست خوردند.

وی ادامه داد: در قرآن صریح ذکر شده که دو حزب در جهان هست؛ یکی حزب خدا و یکی حزب شیطان. خداوند تعیین کرده که همیشه حزب خدا پیروز است. مشخصات حزب خدا و حزب شیطان مشخص است. وقتی خداوند خلقت ما را طوری قرار داده که تا ابد در بهشت قرار بگیریم؛ پس خودمان هم باید اقدام کنیم و اصرار بورزیم.

فدوی گفت: هنر یکی از مؤثرترین روش‌ها برای کمک به خلق خدا برای رسیدن به بهترین نقطه‌ی انسانیت است. همیشه برای سخنرانی‌های رئیس جمهور آمریکا تیمی قدرتمند وارد عمل می‌شود. وقتی حادثه زندان اوین رخ داد، رئیس‌جمهور آمریکا سریع آمد و صحبت کرد. این یک اشتباه محاسباتی بود. خودشان به زودی اعتراف خواهند کرد. عراقی‌ها وقتی به ما حمله کردند، هر جا تیری به سمت‌شان شلیک شد، دیگر قادر به پیشروی نبودند.

وی ادامه داد: در 10 سال اخیر برخی از کشورها در‌ مقابل آمریکا و طرح‌هایش در شورای امنیت مقابله می‌کنند. همه این‌ها از صدقه سر انقلاب اسلامی است. قبل از انقلاب چنین چیزی اصلا نبوده است. بساط ظلم و ستم و پدرسوختگیِ آمریکا را انقلاب اسلامی به‌هم زده است. این دعوای بین حق و باطل هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و حق و باطل هم هیچ‌وقت کنار هم قرار نمی‌گیرند.

سردار فدوی تأکید کرد: پیامبر درخواست‌های زیادی از خداوند به نفع امت اسلامی داشته است که این درخواست‌ها پذیرفته شده؛ به جز یک درخواست. آن هم زمانی بود که پیامبر از خدا خواست حسابرسی را از امت اسلام بردارد و خداوند نپذیرفت.

وی ادامه داد: 43 سال است که در همه‌ی دعواهای با آمریکا، آنها حتی یک پیروزی هم نداشته‌اند. این پیروزی‌های ما به این دلیل است که امت ما به طور نسبی به دستورات و تکالیف خدا عمل می‌کنند. حال تصور کنید اگر‌ ما به طور کامل به تکالیف الهی عمل کنیم چه خواهد شد. ما باید از خدا حساب ببریم نه از شیطان. هنر یکی از بهترین زبان‌ها و روش‌ها برای انتقال این مفاهیم است.

فدوی گفت: در‌ جنگ یمن سایه‌ای از انقلاب اسلامی افتاد و می‌بینید که چگونه در حال مقاومت هستند. در این هشت سال روبه‌روی سعودی‌ها و تمام دنیا ایستادند. وقتی جنگ یمن شروع شد، حوثی‌ها فقط کلاشینکف داشتند. الان اعلام کرده‌اند که بُرد موشک‌هایشان به تمام اهداف‌شان می‌رسد. همین مسئله موجب وحشت صهیونیست‌ها شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: وقتی انگلیسی‌ها را در دریا گرفتیم، سربازان‌شان به شدت ترسیده بودند. آنها خودشان را خراب کرده بودند. این سربازان انگلیسی به سختی انتخاب می‌شوند و دوره‌های به شدت سختی را پشت سر می‌گذارند. از آنها به نام قدرقدرت یاد می‌شود که گویی شکست‌ناپذیرند. اما در مقابل ما زانو زدند.

فدوی با اشاره به جایگاه روایت فتح در رویدادهای فرهنگی گفت: روایت فتح جای بزرگی است. یادگار شهید آوینی است. یکی از کارهای روایت فتح برگزاری چنین جشنواره‌هایی است که خوشبختانه با قدرت انجام می‌دهد و در ادامه هم باید با قدرت پیش برود. کسی که در عرصه هنر هست باید بتواند از حداکثرها استفاده کند و نباید به حداقل‌ها اکتفا کند.

بخش پوستر و بروشور

تقدیر از مهدی اسدی‌تبار برای طراحی پوستر و بروشور دو نمایش «عاشقانه های یک زیر خاکی» و «سرزمین مادری»

تقدیر از آقای امیر قاسمی برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «قل اب» از یزد

بخش موسیقی

تقدیر از آقایان نورالدین زمانی و پژمان پهلوانی برای موسیقی نمایش «بازمانده» از شیراز

جایزه برگزیده بخش موسیقی محمد نادری برای نمایش‌های «چمدان» از شاهین شهر و «عقیق» از لاهیجان

بخش طراحی لباس ( بدون اولویت از سه گروه نمایشی زیر تقدیر می‌شود)

تقدیر از بهاره زاهددوست برای طراحی لباس نمایش «عاشقانه‌های یک زیرخاکی» از تهران

تقدیر از شراره وطن پرست برای طراحی لباس نمایش «سرزمین مادری» از تهران

تقدیر از سحر محسنی کیاسری و آقای حمید ناطقی برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری

بخش طراحی صحنه و فضا

تقدیر از مختار محمدی برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان

تقدیر از پدرام شیخ مظفری برای نمایش «اروند رود» از کرمان

جایزه برگزیده بخش طراحی صحنه و فضا سحر محسنی کیاسری و برای نمایش‌های «پرسه در نیاز» از ساری

بخش بازیگری زن

تقدیر از هیام احمدی برای نمایش «چمدان» از شاهین شهر

تقدیر از مریم السادات هاشمی برای نمایش «قل آب» از یزد

جایزه رتبه سوم بازیگری زن اهدا می‌شود به گروه بازیگران نمایش «پرسه در نیاز» خانم ها فاطمه ذوالفقاری کیاسری، مهدیس بابائی و مهدیس رجبی از ساری

جایزه رتبه دوم بازیگری زن اهدا می‌شود به دنیا فتحی برای نمایش «سرزمین مادری» از تهران

دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول بازیگری زن) اهدا می شود به بهاره فیروزه چی برای نمایش «بی نشان» از مشهد

بخش بازیگری مرد

تقدیر از حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» از تهران

جایزه رتبه سوم بازیگری مرد اهدا می‌شود به بهنام کاوه برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان

جایزه رتبه دوم بازیگری مرد اهدا می‌شود به مختار محمدی برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان

دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول بازیگری مرد) اهدا می‌شود به علیرضا داننده فرد برای نمایش «بازمانده» از شیراز

بخش طرح و ایده نمایشی

تقدیر از محمد جعفری لفوت برای نمایش «شط ... رنج» از آستانه اشرفیه

جایزه رتبه سوم طرح و ایده اهدا می‌شود به بهنام کاوه برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان

جایزه رتبه دوم طرح و ایده اهدا می‌شود به پدرام شیخ مظفری برای نمایش «اروند رود» از کرمان

دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول طرح و ایده) اهدا می‌شود به سمیه رضایی سمنگانی برای نمایش «سرزمین مادری» از شیراز

بخش کارگردانی

تقدیر از سحر محسنی کیاسری برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری

تقدیر از سرکار خانم بهناز زحمتکش برای نمایش «قل آب» از یزد 

جایزه رتبه سوم کارگردانی اهدا می‌شود به پدرام شیخ مظفری برای نمایش «اروند رود» از کرمان

جایزه رتبه دوم کارگردانی اهدا می‌شود به پدرام مختار محمدی برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان

دیپلم افتخار و تندیس جشنواره (رتبه اول کارگردانی) اهدا می‌شود به مریم دهقانی برای نمایش «بازمانده» از شیراز

محمد نادری رئیس بنیاد روایت فتح با حضور روی صحنه نشان جشنواره تئاتر مقاومت را به سردار فدوی تقدیم کرد.

با اعلام کاظم نظری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از میان نمایش‌های حاضر در بخش خیابانیِ جشنواره تئاتر مقاومت، نمایش‌های قل آب، غم‌دیدگان، پرسه در نیاز، بازمانده و سرزمین مادری برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)