میرنیوز

هماهنگی دشمنان برای ضربه زدن به استقلال کشور/ «امنیت» زیرساخت همه ابعاد زندگی است

هماهنگی دشمنان برای ضربه زدن به استقلال کشور/ «امنیت» زیرساخت همه ابعاد زندگی است 2022-10-07T15:32:05+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: راه کسب رضایت خداوند تبارک و تعالی، ایمان، عمل صالح، تقوا و اخلاص است.

وی با بیان اینکه شخص مخلص و با اخلاص آن کسی است که کارهایش را برای رضایت خداوند متعال انجام می‌دهد، در کارهایش به دنبال نام و آوازه و شهرت نیست، تصریح کرد: هرکس کار را برای خدا انجام داد متصل می‌شود به قدرت عظیم و لایتنهی الهی، به قدرت بی پایان خداوند متصل می‌شود، فکر و اندیشه و رفتار و عملش پیوند می‌خورد با آن قدرت عظیم.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه وقتی کار برای رضایت خداوند بود، هم کننده کار و هم خود آن کار محبوب خدا می‌شود و بنابراین پیوند می‌خورد با قدرت لایزال الهی، افزود: این را انسان مقایسه کند با اینکه بخواهد کاری را برای رضایت یک شخصی انجام دهد، قدرت عظیم خداوند کجا و انجام این کار برای شخصی که از قبل او به مقام و شهرت و ثروتی برسد کجا، خسران عظیمی است اینکه کسی کاری را انجام بدهد که برای رضایت خداوند متعال نباشد. قدرت لایزال الهی کجا و آن بنده ضعیف حقیر کجا.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه اگر کسی کاری را برای رضایت خداوند انجام داد هم مردم در مورد او داوری خوبی خواهند داشت و هم تاریخ درباره او قضاوت درستی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بنابراین انسان با اخلاص به دنبال نام و نشان و شهرت طلبی نیست، بلکه از اینان فاصله می‌گیرد و بالاتر از این می‌خواهد به دنبال گمنامی باشد و هرجا که احتمال می‌دهد می‌خواهند او را مطرح کنند از آنجا فاصله می‌گیرد.

پیام حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در آئین دانش آموختگی نیروهای مسلح

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز وفات حضرت عبدالمطلب جد بزرگوار رسول گرامی اسلام است که در سرپرستی پیامبر اسلام نقش مهمی را داشتند و این روز را تسلیت می گویم، تصریح کرد: روز شنبه هم شهادت سردار سرافراز اسلام حاج حسین همدانی است، سرداری که در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مدافعین حرم و حریم این افتخار بزرگ را آفریدند و در مقابل زورگویان عالم ایستادند و نقشه آنها را از بین بردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در آئین دانش آموختگی نیروهای مسلح در محل پادگان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی حضور پیدا کردند و سخنرانی ایراد فرمودند و این حضور و این سخنرانی پیام‌های مهم و فراوانی را در بر داشت، اظهار داشت: اولاً رهبر معظم انقلاب با حضور مقتدرانه در آئین دانش آموختگی و سان دیدن از نیروهای مسلح و آن سخنرانی طولانی و مقتدرانه را انجام دادن، تبلیغات بچگانه نظام سلطه را خنثی کردند.

دختران و پسران سرزمین ایران به ارزش‌های دینی و اسلامی پایبند هستند

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه نکات مهمی این سخنرانی در بر داشت، رهبر انقلاب ایراد فرمودند که جوان ایرانی، دختران و پسران سرزمین ایران و مردان و بانوان نجیب ایران اسلامی پایبند به ارزش‌های دینی و اسلامی هستند و نظام سلطه تبلیغات رسانه‌های دشمن می‌خواهند چنین القا کنند که جوانان ما از ارزش‌های دینی فاصله گرفته‌اند، تصریح کرد: دفاع از ایران اسلامی و حضور در خدمات اجتماعی و در آئین‌های مذهبی و دینی، حضور جوانان در پیشرفت‌های علمی و جهاد فرهنگی و ده‌ها عرصه دیگر حاکی از حرکت و جنب و جوش دختران و پسران ایران اسلامی و پایبندی آنان به ارزش‌ها است.

وی افزود: نکته دیگر اینکه، امنیت زیرساختی برای همه ابعاد زندگی است و نیروهای مسلح از ارتش تا سپاه، نیروی انتظامی و بسیج تأمین کننده امنیت کشور هستند که همه ابعاد زندگی وابسته به امنیت است؛ لذا حمله به نیروی انتظامی و سپاه و ارتش و بسیج چه در قالب سخن گفتن و نوشتن و یا اقدام عملی حمله به امنیت کشور است.

حمله به نیروی انتظامی و سپاه و ارتش و بسیج چه در قالب سخن گفتن و نوشتن و یا اقدام عملی حمله به امنیت کشور است

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ما در رابطه با فوت دختر جوان ایرانی که مقام معظم رهبری هم تعبیرشان این بود که دل ما هم سوخت، شاهد یک واکنش‌هایی بودیم، گفت: اغتشاش و آشوب‌های برنامه ریزی شده را مشاهده کردیم، آمریکا و رژیم غاصب و جعلی اشغالگر قدس، گروه‌های تجزیه طلب، تبهکاران تروریست منافقین و همه آنانی که قبل و بعد از پیروزی انقلاب دشمنی با ملت ایران و اسلام را در کارنامه داشتند به آشوب و تخریب و انفجار فراخوانی کردند، همه اینها حکایت از یک هماهنگی برای ضربه زدن به استقلال کشور و شکستن مقاومت و اقتدار ایران اسلامی است.

هماهنگی دشمنان برای ضربه زدن به استقلال کشور

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه اینها همه با هم متحد شدند و رسانه‌ها و تبلیغات خود را به کمک گرفتند و آموزش تخریب و آشوب و خسارت مالی و جانی را به افراد آشوبگر دادند، این حاکی از یک برنامه از پیش تعیین شده است، گفت: این را باید شفاف و روشن بیان کنیم، همه کسانی که در این آشوب‌ها و اغتشاش‌ها حضور یافتند به ملت ایران آسیب و ضربه زدند، برخی از اینها را براساس فرمایش رهبری با هدایت و ارشاد و جهاد تبیین می‌شود از صفوف کسانی که خسارت جانی و مالی زدند حسابشان را جدا کرد و طبیعتاً دستگاه قضائی برخورد لازم را با اینان خواهد داشت.

آنانی که در حوادث اخیر با اظهار نظر یا اقدام در راستای اهداف دشمنان گام برداشتند باید اشتباه خود را جبران کنند

وی یادآور شد: آنانی که در حوادث اخیر با اظهار نظر یا اقدام در راستای اهداف دشمنان گام برداشتند باید اشتباه خود را جبران کنند، جای بسی تأسف است که هنوز هم شاهد بیانیه‌های دو پهلو و بیانیه‌هایی که حمایت از آشوبگران است، از سوی این افراد هستیم.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه در طول این ماه‌های اخیر شاهد خیلی از تجمعات و اعتراضات اصناف مختلف بودیم که حق و حقوقی را مطالبه می‌کردند، نه کسی تعرضی کرد نه درگیری ایجاد شد؛ اما در موضوع اخیر دیدیم اعتراضات تبدیل به آشوب و اغتشاش و خسارت مالی و جانی و هتاکی به مقدسات شد، تصریح کرد: دو ماه قبل حقیر عرض کردم، بحث بر سر اینکه چند تار مو پیدا باشد یا نباشد نیست، بحث بر سر ضربه زدن به استقلال و حاکمیت ایران است؛ البته این امر به یک معنا حکایت از قوی بودن ما دارد، کشورهایی که گاو شیرده هستند یا تسلیم نظام سلطه هستند را کسی سراغ آنها نمی‌رود و کاری با آنها ندارد.

بحث بر سر ضربه زدن به استقلال و حاکمیت ایران است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مشاهده کردیم در همین آشوب‌ها و اغتشاش‌ها از آشوبگران اسلحه گرفتند، مکان‌هایی را از اینها پیدا کردند که مواد منفجره درست می‌کردند، آیا کسانی که بیانیه می‌دهند از این افرادی که سلاح به دست گرفتند و به خیابان آمدند و برای مردم ناامنی ایجاد کردند حمایت می‌کنند؟ اظهار داشت: پیشنهادم این است که در شورای تأمین مطرح شود و دستگاه نظامی و انتظامی و امنیتی، این موارد را با مردم در جریان بگذارید و بگویید این سلاح افراد است و مکان‌ها را نشان دهید تا مشخص شود کسی که بیانیه می‌دهد آیا این موارد را هم می‌پذیرد؟

وی خاطرنشان کرد: گروهک منافقین زمانی می‌گفتند امام راحل هم ولی فقیه باشد و هم رئیس جمهور، ولی در نهایت به خاطر خبث طینت کارشان به اینجا رسید که به فاصله اندکی با سلاح به خیابان آمدند و آن کشتارها را انجام دادند و خود را به صدام و آمریکا فروختند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: جریان کاملاً روشن و مشخص است، کیست که نداند ما الان در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم؟ کیست که نداند امروز در یک گستره جغرافیایی گسترده در مقابل دشمنان هستیم، بعد کسانی بیایند در کشور قرآن‌ها را بر سر نیزه کنند؟ آیا تاریخ در حال تکرار شدن نیست؟ کسانی که روزی در درون جبهه اسلام و انقلاب بودند و در کنار علی بن ابی طالب ایستاده بودند امروز در مقابل علی بن ابی طالب می‌ایستند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: وقوع این حوادث گرچه تلخ بود و شهادت‌هایی را در پی داشت و صدمه جسمانی و خسارت جانی و مالی را در پی داشت، اما همه اینها حاکی از اقتدار ایران است.

پیشتازی نیروی انتظامی برای حفظ جان مردم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته فراجا، گفت: این هفته را به کارکنان فراجا و خانواده‌های آنها تبریک می گویم و برای شهدای اخیر فرماندهی انتظامی لرستان از خداوند متعال علو درجات را خواستارم و برای خانواده آنان صبر و شکیبایی را درخواست می‌کنم.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم ما در این هفته از فرماندهی انتظامی در لرستان تکریم و تجلیل و تقدیر به عمل خواهند آورد، تصریح کرد: برای جمعی از فرزندان این ملت در انتظامی و بسیج و سپاه که در حوادث اخیر مجروح شدند از خدای متعال شفای عاجل را درخواست می‌کنم.

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد: تقدیم ۱۳ هزار شهید فرماندهی انتظامی در کشور و قریب به ۵۰۰ شهید در لرستان گواهی بر پیشتازی این نیرو برای حفظ جان مردم است.

هم امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب بر کاربردی کردن وحدت بین اهل تشیع و تسنن تاکید دارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یکشنبه ۱۷ مهر و ۱۲ ربیع و هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: این هفته در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی یک راهبرد است، هدف بیان مشترکات اهل تشیع و تسنن است، هم امام راحل و هم رهبری بر کاربردی کردن این وحدت تاکید داشتند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نامگذاری میلاد رسول گرامی است به عنوان هفته وحدت بیان گر التزام به وحدت میان مذاهب است، اینکه قرآن محور برای امت اسلامی باشد و ابتکار روز قدس و تجمیع مسلمانان بر علیه رژیم اشغالگر، روشنگری در حج ابراهیمی، روز جهانی مساجد و روشنگری بر علیه جریانات تفرقه انگیز حاکی از این نگاه راهبردی است، تصریح کرد: تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب و برگزاری کنفرانس‌های بین المللی نیز از این مطلب حکایت دارد.

کودکان در هرجایی که نظام سلطه حضور دارد در مشقت و محرومیت و مصدومیت به سر می‌برند

حجت الاسلام شاهرخی همچنین با گرامیداشت روز جهانی کودک اظهار داشت: کودکان در فلسطین و افغانستان و یمن و سوریه و آفریقا و هرجایی که نظام سلطه حضور دارد در مشقت و محرومیت و مصدومیت به سر می‌برند و اینان مانعی هستند برای اینکه حقوق کودکان در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد.

وی افزود: کمیته امداد و بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد در رابطه با تعلیم و تربیت و رسیدگی به کودکان در کشور برنامه‌هایی دارند که البته نیاز است توجه بیشتری انجام بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به روز ملی کاهش آثار بلایای طبیعی، اظهار داشت: از ۴۳ مورد حوادث مترقبه ۳۲ مورد در ایران وجود دارد و کشور ما جزو ۱۰ کشوری است که به بلایای طبیعی مبتلا است، می‌طلبد مسئولین ملی و استانی در پیشگیری و مقابله علمی و منطقی و به حداقل رساندن آثار تخریب با ایمن سازی و آموزش عمومی و خصوصی، ساخت سدها و سیل بندها، ساخت منازل مقاوم و تأمین تجهیزات در این راستا اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)