میرنیوز

منافع ملت در مذاکرات حفظ شود/ لزوم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

منافع ملت در مذاکرات حفظ شود/ لزوم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها 2022-04-08T15:29:15+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه تقوا نهایت خوشنودی خداوند از بندگان است و متقین همان کسانی هستند که خود را به زیور تقوا آراسته‌اند اظهار داشت: تمام خوبی‌های دنیا و آخرت را انسان‌های با تقوا کسب کرده‌اند، یک انسان با تقوا در وجودش همه خوبی‌های دنیا و آخرت است، لذا در بین هوشمندان و انسان‌های زیرک و دانا، داناترین و هوشمندترین آنها، کسانی هستند که صفت تقوا را همراه خودشان دارند، خودم و همه شما نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی فرا می‌خوانم.

وی بیان داشت: غایت تقوای الهی رسیدن به فلاح و رستگاری است، شش آیه از آیات قرآن به «لعلکم تتقون» منتهی می‌شود و سه آیه از آیات قرآن بعد از تقوا می‌فرماید «لعلکم تفلحون»، غایت تقوا رسیدن به فلاح و رستگاری است و در رستگاری هم نجات از بدی‌ها است و هم رسیدن به خیر و صلاح است و این همان نائل شدن به عبودیت خداوند است، غایت تقوا فلاح است و فلاح و رستگاری منتهی به عبودیت خداوند می‌شود.

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: پیام ماه مبارک رمضان، تقوا، درک خیر و صلاح و عبودیت خداوند است، وجود چنین آثار ارزشمندی در ماه رمضان اقتضا دارد که همه احترام این ماه را حفظ کنند، کسانی که عذر شرعی دارند و نمی‌تواند روزه بگیرند، یا مسافر هستند و یا به هر دلیلی روزه نمی‌گیرند از روزه خواری، خوردن و آشامیدن در انزار عمومی خود داری کنند، البته مردم لرستان مردمی متدین و انقلابی هستند و حتماً توجه دارند که تظاهر به روزه خواری به صورت عمدی، عملی حرام است، حتی در قانون مجازات اسلامی در ماده ۶۳۸ برای کسانی که عمداً روزه خواری کنند مجازات تعیین شده است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: صرفه نظر از نگاه مجرمانه به روزه خواری عمدی، مهم امر به معروف و نهی از منکر است، در خیلی از محله‌های مرکز استان و شهرستان‌های استان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است، یکی از وظایف این شورا، امر به معروف و نهی از منکر زبانی است که باید برای حفظ شئون ماه مبارک رمضان آمران به معروف و ناهیان از منکر، به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: موجوداتی آسمانی به زمین نمی آیند که امر به معروف و نهی از منکر کنند، امر به معروف و نهی از منکر زبانی یک وظیفه همگانی است، البته هماهنگی‌هایی با نیروی انتظامی به عمل آمده که شوراهای محله با ورودی که به سامانه‌ای که راه اندازی شده، دارای کد می‌شوند، به نیروی انتظامی متصل می‌شوند و از حمایت‌های قانونی قضائی برخوردار خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: چنین کاری در نوروز صورت گرفت که موفقیت آمیز بود، باید همین روش با ورود به سامانه آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین نیروی انتظامی در همه سال گسترش پیدا کند، دشمن مدت هاست که یک جنگ ترکیبی را آغاز کرده و آن را استمرار می بخشد و ما آن را در شهادت دو تن روحانیون جهادی و انقلابی در حرم رضوی مشاهده کردیم، برای دفاع و تهاجم علیه چنین دشمنی باید متناسب با او ساماندهی فرهنگی، نظامی و اقتصادی صورت گیرد، برخی از دلسوزان از وضعیت موجود ناراحت و نگران هستند که حق دارند، اما نگرانی کافی نیست، باید متناسب با دسیسه‌های شیطانی، امر به معروف و نهی از منکر به صورت زبانی و هماهنگ با نیروی انتظامی انجام گیرد.

ضرورت برخورد قاطع با مسببان حادثه تلخ حرم رضوی

حجت الاسلام شاهرخی بیان داشت: عموم مردم، امت حزب الله، اساتید حوزه و دانشگاه، چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی و سیاسی، نخبگان، پیشکسوتان ایثار و جهاد باید علیه چنین دشمنی با برنامه و هماهنگ با حامیان آمران به معروف و ناهیان از منکر عمل کنند و تلاش کنیم این توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم که چنین تجربه موفقی را ما داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دست ناپاک جهل و تکفیر در حرم مطهر رضوی موجب شهادت دو روحانی جهادی و مجروح شدن یک نفر از عزیزان روحانی شد عنوان کرد: پشت صحنه این حادثه تلخ و اندوه بار، مستقیم یا غیر مستقیم، بی واسطه یا با واسطه دسیسه‌های شیطان بزرگ و حامیان منطقه‌ای شیطان بزرگ است تا در بین مسلمانان ایجاد تفرقه و اختلاف کند، اما ملت شریف و با بصیرت ایران با شناخت دقیق امور را نظاره می‌کند و از امام خود تبعیت می‌کند و در دام تفرقه و آشوب نخواهد افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: مردم استان لرستان با تأسف و اندوه از این حادثه تلخ شهادت این دو روحانی مجاهد را به امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری و ملت شریف و خانواده‌های این دو روحانی تبریک و تسلیت می‌گویند و از مقامات قضائی و انتظامی و امنیتی می‌خواهند که ریشه این گونه حرکات که مدتی است در گوشه و کنار کشور اتفاق می‌افتد را شناسایی کند و برخورد قاطع، فوری، همراه با اقتدار نسبت به دشمنان اسلام و ایران اسلامی به عمل آورد.

ضرورت مقاوم سازی واحدهای روستایی

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۳ فروردین، روز ارتحال حضرت خدیجه افزود: ایشان جز کانون اصلی اسلام بود، کانون اصلی اسلام بعد از وجود مقدس پیامبر، با امام علی (ع) و حضرت خدیجه شکل گرفت.

وی عنوان کرد: اولین ویژگی ایشان این بود که با وجود اینکه از تمکن مالی برخوردار بود اما زیور، زینت و مال دنیوی را کنار گذاشت و همه را در خدمت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی قرار داد، از موقعیت اجتماعی خودش گذشت و از دیگران خصوصیات ایشان که نیاز بوده بانوان به این بانوی گرامی اقتدا کنند و ایشان را الگوی خودشان قرار دهند، معرفت، بصیرت، عقل، درایت، ولایت پذیری، شجاعت و ایثاری است که در وجود ایشان بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به روز تشکیل بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام راحل گفت: از تلاش‌های جهادی همه کارکنان شریف بنیاد مسکن تشکر و قدردانی می‌کنم، البته هنوز در کشور و استان ما کسانی هستند که در کپر ها زندگی می‌کنند و نیاز است با برنامه ریزی دقیق برای اینها مسکن ساخته شود، این دسته از افراد غالباً کسانی هستند که در امور کشاورزی و دامداری فعالیت می‌کنند هر گونه خدمت به اینها خدمت به تولید هم است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: نوسازی، مقاوم سازی و بهسازی همچنان مورد نیاز در استان ما هست، در مذاکره‌ای که با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتم، اعلام آمادگی کردند که بنیاد آمادگی دارد با همکاری دستگاه‌های مرتبط در شهرهایی که دارای حاشیه هستند و منازل آنها نیاز به مقاوم سازی و نوسازی و بهسازی دارند را انجام دهد.

وی ادامه داد: بنابر این از مسئولان استانی درخواست می‌کنم که از این امر استقبال کنند و وارد مذاکره شوند.

در مذاکرات منافع ملت حفظ شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: این مطلب به قضیه برجام هم گره خورده است، ایران اسلامی در برجام به دنبال توافق قوی، مستحکم، با تضمین‌های مشخص برای رفع تحریم همراه با راستی آزمایی طرف مقابل است، در این راستا در این توافق باید منافع ملت حفظ شود، تضمین‌های مشخص برای رفع تحریم‌ها گرفته شود، راستی آزمایی صورت بگیرد.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: آنچه از شیطان بزرگ و استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار می‌شنویم این گمان را تقویت می‌کند که به دنبال پیچیده سازی روند مذاکرات و فرار از مسئولیت خویش است، این را هم بدانند که ایران اسلامی به دانش هسته‌ای دست یافته، دانش هسته‌ای و فواید آن را حق خودش می‌داند و این روز ملی را گرامی می‌دارد و تکریم می‌کنیم شهدای هسته‌ای و همه عزیزانی که در فعالیت‌های هسته‌ای، ایجاد گشایش در امور اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند.

تنظیم بازار اولویت اول مسئولان باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید ملاحظات لازم را داشته باشیم، چون ویروس کرونا در کشور و استان ما وجود دارد، فاصله اجتماعی، اصول بهداشتی، استفاده از ماسک همچنان جز برنامه‌ها باشد، کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، نوبت واکسنی که دارند را حتماً تزریق کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین به موضوع تنظیم بازار اشاره کرد و بیان داشت: یکی از عدم موفقیت‌های دولت سابق این بود که نتوانست بازار را تنظیم کند، همچنان تاکید می‌کنم که تنظیم بازار باید جز اولویت‌های دولت سیزدهم باشد، از افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها جلوگیری شود، این امری است که مردم را آزار می‌دهد.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: باید بحث تنظیم بازار هم در سطح کلان و هم در استان جز اولویت‌های برنامه دولت و مسئولان استانی باشد و مردم تنظیم بازار را در گشایش سفره‌های خودشان ببینند، اینکه شعار داده شود راه به جایی نمی‌برد، موفقیت دولت سیزدهم در این است حتماً همه دستگاه‌های مرتبط، وزارت خانه‌های مرتبط، سازمان‌ها و ادارات در سطح کشور و استان با جدیت کامل تنظیم بازار را در صدر کارهای خودشان قرار دهند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)