میرنیوز

سریال‌های تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری / کوچ چهره‌ها به آگهی بازرگانی و رادیو

 سریال‌های تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری / کوچ چهره‌ها به آگهی بازرگانی و رادیو 2022-03-09T08:16:11+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اگر به شناسنامه کاری بسیاری از هنرمندان توجه کنیم، اولین کارهایشان در تلویزیون بوده و با قابِ جادویی سیما خودشان را به مخاطب معرفی کرده‌اند. به طور مثال، بهنوش بختیاری که این روزها بیشتر ترجیح می‌دهد و شاید هم ناچار شده در آگهی بازرگانی تلویزیون باشد تا سریال‌ها! جلوی دوربین تبلیغات بازرگانی می‌رود. البته حد و مرزی هم قائل نیست و او را در صفحه‌های مجازی هم به عنوان یک مبلّغ می‌بینیم. شاید یکی از علت‌های اصلیِ این اتفاق دستمزد و به تعبیرِ‌خودشان فیلمنامه باشد اما حتماً خطوط قرمز چند گانه و رهاییِ قابل تأملی که در فضایِ نمایش‌خانگی وجود دارد هم در کمرنگ شدنِ بازیگرانِ سریال‌های قدیمی‌تر صدا و سیما مؤثر باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون که با سریال‌های نود شبی صداوسیما بیشتر شناخته شد در برنامه «سریالیست» نامِ اردلان شجاع‌کاوه را هم آورد. بازیگری که او هم این روزها کم‌کارتر از گذشته است؛ در سریالِ ضعیفی مثلِ «پلاک 13» ایفای نقش می‌کند که به کارنامه موفق او آسیب می‌زند اما انگار چاره‌ای نیست. چون این روزها بیشتر در تلویزیون بازیگرهایی می‌بینیم که از این سریال به آن سریال می‌شوند. به جای اینکه از قدیمی‌ترها، کاربلدها، کنارگذاشته‌ها و خانه‌نشین‌ها استفاده شود. 

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

سوگل طهماسبی در نجلا

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

سوگل طهماسبی در خانه امن

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

سوگل طهماسبی در بیگانه‌ای با من است

کافی است به چند سریال تلویزیون نگاهی داشته باشیم، میان چند بازیگر ثابت می‌چرخد. در این مدت، سوگل طهماسبی با خانه امن، بیگانه‌ای با من است، نجلا بیشتر دیده شده یا رحیم نوروزی که در خانه امن، سرجوخه، بوم و بانو، سرزده، دخترم نرگس و این روزها مارماهی می‌خواهد دوباره در تلویزیون باشد. سیاوش طهمورث از 021 و شرم تا خداداد عید نوروز، نگار عابدی و الهام طهموری و حتی مهرداد ضیایی که فارغ از سریال تلویزیونی، اجرا هم می‌کند. 

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

رحیم نوروزی در سریال «سرجوخه»

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

رحیم نوروزی در دخترم نرگس

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

سیاوش طهمورث در 021

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

سیاوش طهمورث در سریال «شرم»

همزمانی نقش‌آفرینی برخی از این‌ها در سریال‌های شبانه نیز به زعم مخاطبان جلوه خوبی به این زمان نمی‌دهد به‌طوری که انگار قرار نیست بازیگر جدیدی معرفی شود و یا حتی از بازیگرانی که سال‌هاست کاری نکرده‌اند، استفاده شود. تجربه همکاری کارگردانان نیز با جمع خاصی از بازیگران، به این یکنواختی و گعده‌ای شدن هنرمندان کمک بیشتری کرده به نحوی که انگار این دسته از سریال‌سازان ترجیح می‌دهند صرفاً با بازیگران خود کار کنند مگر اینکه شرایط طور دیگری رقم بخورد!

بدون هرگونه گمانه‌زنی در مورد کیفیت این مجموعه‌ها، چنین رویه‌ای البته در سریال‌های شبکه نمایش خانگی هم ادامه دارد؛ با این تفاوت که شبکه خانگی به اجبار دست روی بازیگران اسم و رسم‌داری می‌گذارد تا به هر شکل ممکن ولو با قصه و فیلمنامه ضعیف، سود خود را به جیب بزند. همچنان که در بسیاری موارد ضعف قصه‌ها و کارگردانی بی‌کیفیت صدای مخاطبان این بخش را درآورده است.

با این حال تلویزیون با وجود مواجهه با مخاطبان گسترده و علی‌الخصوص عام و همه‌گیرتر که شاید سر و کاری با تولیدات پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال هم نداشته باشند، در حال حاضر به دام این کرختی و یکنواختی افتاده است. بررسی کامنت‌ها و نظرات مردمی در فضای مجازی نیز حکایت از این ماجرا دارد که اتفاقا همین رویکرد اسباب شوخی‌ها و کنایات به این طیف از مجموعه‌ها و هنرمندان هم شده است.

در روزهایی که مجموعه‌های نمایشی متنوعی در سیما در حال ساخت و پخش است، دست گذاشتن روی طیف قلیلی از بازیگران، جای تعجب دارد. این در حالی است که هم‌اکنون بسیاری از هنرمندان خانه‌نشین‌اند که هم کیفیت کاری بالایی دارند و هم کمتر شاهد حضور آنان جلوی دوربین بوده‌ایم.

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

شاید می‌توان به این صحبتِ هنرمندان، از بهنوش بختیاری گرفته که با صدایِ بلند در «سریالیست» فریاد می‌زند که مافیا در سینما، تلویزیون و نمایش‌خانگی حضور جدّی دارند در تلویزیون و نمایش‌خانگی بیشتر! او به صراحت می‌گوید: "شاید بدترین حوزه در این موضوع، شبکه نمایش خانگی باشد. در سریال‌های شبکه نمایش خانگی شما مدام چند چهره را می‌بینید که از این سریال به سریال دیگر می‌روند و همه جا هستند و در مقابل عده زیادی از بازیگران هم اصلاً حضور ندارند. خیلی‌ها می‌خواهند بگویند که باندبازی وجود ندارد اما با چشمان خودمان می‌بینیم که واقعاً هست."

این صحبتِ بهنوش بختیاری را بسیاری از هنرمندانِ قدیمی سینما و تلویزیون هم می‌گویند. جهانگیر الماسی که این روزها بیشتر صدایش را در رادیو می‌شنویم و در برنامه «نوروز با هنرمندان» رادیو فرهنگ و برنامه تخصصی سینما فرهنگ هم به عنوان مجری و تحلیلگر حضور دارد. این دردها را با صدایِ بلند بر زبان می‌آورد.

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

او به خبرنگار تسنیم گفت: باور کنید مافیا و باندبازها امانِ ما را بریده‌اند؛ من سال‌هاست می‌نویسم، می‌خواهم بسازم و بازی کنم اما این اتفاق نمی‌افتاد. آخرین اتفاقی که برای من رقم خورد، «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا بود. من دوست دارم در سریال‌های تلویزیون باشم و این اتفاق نمی‌افتد. در رادیو هستم و افتخار می‌کنم حداقل همو‌طنانم صدایم را می‌شنوند. 

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

اگر از این پیشکسوت بگذریم، پیش‌تر یوسف مرادیان بازیگر قدیمی فیلم «آقای رئیس‌جمهور» ابوالقاسم طالبی که این روزها تک و توک کاری از او می‌بینیم، به همین مافیا و باندبازی و گروه‌بازی‌ها اشاره کرده بود. اصلاً کمرنگ شدن و خانه‌نشینی یکسری از هنرمندان را منوط به این گروه‌های خاص می‌داند. البته که کاربلدها همیشه گفته‌اند فیلمنامه خوب هم نیست و اصطلاحاً کارهای بزن‌برویی بیشتر ساخته می‌شود. 

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

در این مدت، رادیو و آگهی‌های بازرگانی پیشتاز بودند. سریال‌هایی که رادیو نمایش برای آنتن آماده می‌کند تا رادیو جوان که فرزاد حسنی را برای اجرایِ خودش برمی‌گزیند و رادیو ایران که «صبح جمعه با شما» را با پیشکسوتان حوزه طنز پخش می‌کند. اما این پررنگ بودن بازیگران به نحو دیگری در آگهی‌های بازرگانی هم رونقِ بیشتری دارد.

اگرچه این ستاره‌ها، بیشتر ترجیح می‌دهند با تعداد روز کمتر و دستمزد بیشتر در سینما حضور داشته باشند؛ یا در نمایش‌خانگی با کمترین محدودیت‌ها و خطوط قرمز نقش‌آفرینی کنند، اما دعوتِ تلویزیون را به خاطر آگهی‌هایش و یا بعضاً برنامه‌های مناسبتی‌اش می‌پذیرند. حضور بازیگران سرشناس و محبوب تلویزیون و سینما در آگهی‌های تبلیغاتی گرچه پیشینه‌ای قدیمی دارد اما در یکی دو سال اخیر شدیدتر از گذشته است. هجوم انبوه ستاره‌ها به تیزرهای تبلیغاتی معامله‌ای دو سر سود و برد – برد برای آنها و آگهی‌دهنده‌هاست؛ پولی که به جیب بازیگران می‌رود و سودی که شرکت‌های تولیدی و سازنده‌های تیزر از پخش گسترده آگهی‌های این چهره‌ها می‌برند داستانی نیست که کسی از جزئیات آن آگاه نباشد.

گرچه آغاز حضور بازیگران سینما و تلویزیون و تا حدودی خواننده‌ها و ورزشکاران در دنیای آگهی و تبلیغات به چند سال پیش بازمی‌گردد اما شاید این یکی دو سال اخیر را بتوان اوج این رویکرد به ویژه در آگهی‌های تلویزیونی دانست. امیرحسین آرمان، سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح و حتی نوید محمدزاده، محمدرضا گلزار، آزاده صمدی، راه را برای حضورِ بازیگران دیگری هموار کرده‌اند که به سمتِ تبلیغ بازرگانی می‌روند. سروش جمشیدی، پژمان جمشیدی، شبنم فرشادجو و بهنوش بختیاری که به پایِ ثابت این عرصه تبدیل شده‌اند. مردم صدای رویا تیموریان و میرطاهر مظلومی و چند چهره دیگر را در تبلیغات شنیدند. البته این مسیر با حضورِ بازیگران دیگری مثلِ میلاد کی‌مرام و برخی دیگر هم مثلِ امین حیایی ادامه دارد. 

در این مسیر، نام سفیر تبلیغی هم به گوش می‌رسد. مثلاً می‌گویند امین حیایی سفیر یک برند سس شده و از صدا و چهره آشنایش بیشترین بهره را برای خدمت کردن به صاحب آگهی می‌برد. برزو ارجمند هم به خدمت یک برند تولید مواد غذایی درآمد و نه به اندازه حیایی اما در جای خودش تا حدودی موفق بود. در خیابان‌ها هم بیلبوردهای دیگری می‌بینیم که بازیگران سخت مشغول تبلیغ برای کسب درآمدهای هنگفت‌اند. 

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

آتیلا پسیانی از نسل دوم بازیگران سینما و تلویزیون هم به تدریج جای خود را در آگهی‌های یک برند تولید مواد غذایی باز کرد و هنوز هم حضوری پررنگ در دنیای تبلیغات تلویزیون دارد؛ هرچند او چندی پیش در برنامه‌ای اینترنتی به تلویزیون کنایه‌ای زد که 17 سال است فقط فوتبال را از تلویزیون می‌بیند، اما این روزها سریالِ او را می‌توان از شبکه سه سیما دید! پسیانی بیش از تئاتر و سینما با تلویزیون کار می‌کند. او چند روز بعد از انتقادها و ناراحتی‌هایی که در فضای‌مجازی نسبت به صحبت‌هایش ایجاد شد از این حرفِ خود عقب‌نشینی و عذرخواهی کرد. او گفت: "فراموش نمی‌کنم و فراموش نکنیم که من با بازی در «محله برو بیا» برای اولین‌بار دیده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پایان تماشاگران عزیز بوده‌ام."

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

سیامک انصاری هم که روزگاری پایِ ثابت سریال‌های تلویزیونی بود، ناگهان سر از تبلیغات و حضورِ‌ به عنوان مجری درآورد. او این روزها در «جوکر» به نوعی هدایتگرِ ماجراهای هنرمندان در این برنامه است. اما چرا آن‌قدر با این عبارت از او یاد می‌کنند «من سیامک انصاری هستم! گویی انگار می‌خواست تمام آبروی چند دهه فعالیت را با حضور گسترده و شبانه‌روزی در آگهی‌های یک سایت فروش کالا و خدمات به حراج بگذارد. او البته در این راه تنها نبود و صدای یکی دیگر از بازیگران پرکار این سال‌ها هم همراهی‌اش می‌کرد؛ بهنام تشکر، ستاره سریال‌های جدی و طنز یک دهه اخیر.

شیرین‌کاری‌های محسن کیایی برای یک برند تجاری و حضورِ آزاده صمدی و برخی از بازیگران دیگر هم در نوعِ‌خودش جالب است. هر چه باشد، نقش‌آفرینی در آگهی‌های تلویزیونی دنیایی تازه و البته پرسود برای بازیگران است؛ نه دردسرهای چند ماه حضور جلوی دوربین را دارد نه نگرانی از کم و زیاد شدن نقش در تدوین. کافی است آقا یا خانم ستاره قرارداد ببندد، چک را نقد کند و در یکی دو هفته در چند آگهی جلوی دوربین برود؛ بی‌هراس از کرونا دوری از شهر و زندگی و خانواده!

جالب است یکی از بازیگران پُر کار آگهی‌های تبلیغاتی چندی پیش درباره دستمزد سلبریتی‌ها برای بازی در آگهی‌های تبلیغاتی گفته بود: «امروز این چهره‌ها از حدود 300 میلیون تا چند میلیارد تومان دستمزد دریافت می‌کنند. دو سلبریتی که برادرند درصدی از فروش سالانه آن محصول را هم دریافت می‌کردند. چندی پیش مهراب قاسمخانی بازیگران تیزرهای تبلیغاتی را مسخره کرده بود اما همسر خودش برای یک نوشابه آگهی بازی کرد. به نظرم جز محمدرضا گلزار و امیرحسین آرمان که مناسب مدلینگ هستند، تعداد زیادی بازیگر نداریم که مناسب این کار باشند. برخی سلبریتی‌ها هم که حاضر نیستند در تلویزیون کار کنند، در تیزرها حاضر می‌شوند.»

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

اما اگر به کنداکتور نوروزی چند شبکه رادیویی توجه کنیم، به همین نکته خواهیم رسید، بازیگران کمرنگ شده سیما در رادیو بیشتر حضور دارند. اگر به «صبح جمعه با شما» رادیو ایران نگاه کنیم که تحت عنوان «صبح عید با شما» هر روز در ایام نوروز ساعت 9 تا 11:30 صبح روی آنتن می‌رود، بازیگران پیشکسوت و کاربلدی را می‌بینیم که به غیر از بیوک میرزایی و چند کارِ کوتاه، مابقی کمتر در تلویزیون دیده می‌شوند. عباس محبی که در این برنامه رادیویی خوش می‌درخشد بارها سؤال خودش این بوده، چرا من نیستم؟ من سال‌ها برای تلویزیون و ایفای نقش در کارهای مختلف، تلاش کرده‌ام اما چرا من نباید باشم؟

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

منوچهر آذری در سریال «جناب عالی»

یا منوچهر آذری که این روزها در رادیو فرهنگ صدایش بیشتر شنیده می‌شود بارها این گلایه را داشته که چرا برای نقش‌های سالخورده‌ها، سراغِ هنرمندان پیشکسوت نمی‌روند‌؟ و جوان‌ها را پیر می‌کنند. بازی او در سریال‌های تلویزیونی به همین «جناب عالی» برمی‌گردد که معلوم نیست در ایام نوروز روی آنتن خواهد رفت یا خیر. چون ابتدا قرار بود در شبکه سه پخش شود که این شبکه تلویزیونی سریال عیدانه و رمضانی خودش را معرفی کرد. حالا گمانه‌زنی‌هایی برای پخش این سریال از شبکه نسیم مطرح می‌شود. این بازیگر قدیمی بعد از مدت‌ها با این سریال برمی‌گردد. اما همان نکته‌ای که خودش به آن اشاره کرد فیلمنامه‌های خوبی به ما پیشنهاد نمی‌شود و نقش‌ها هم مثلِ گذشته تأثیرگذار نیستند. 

فرزاد حسنی گزینه دیگری است که در رادیو جوان اجرا می‌کند. او یکی از قدیمی‌های اجرا در سال تحویلِ تلویزیون است که حالا این کار را برای شبکه رادیویی جوان انجام می‌دهد. در کنارِ او مجریانی هم وجود دارند که این روزها جای‌شان در تلویزیون خالی‌ است و تک و توک در برنامه‌های رادیویی دیده می‌شوند. 

سریال , آگهی‌های بازرگانی , صدا و سیما , شبکه نمایش خانگی , بازیگران ,

اگر به کنداکتورِ نوروزی رادیو فرهنگ و رادیو نمایش هم نگاه کنیم؛ نام‌های آشنایی دیده می‌شوند که کمتر در تلویزیون حضور دارند. ایرج نوذری مدتی قبل در سریالی رادیویی ایفای نقش کرد و حتی میرطاهر مظلومی که بیش از تلویزیون در رادیو حضور دارد. در رادیو فرهنگ هم در کنار برنامه‌های موسیقی‌محورِ نوروزی، برنامه‌ای تحت عنوان «نوروز با هنرمندان» روزهای شنبه تا پنجشنبه به صورت ضبطی ساعت 14:30 تا 15 روی آنتن خواهد رفت که نام‌های آشنایی از هنرمندانی دیده می‌شود که سال‌ها است حضور کمرنگی در تلویزیون دارند.

هومن برق‌نورد که آخرین کار او به «دودکش2» برمی‌گردد و حامد کمیلی که مدت‌ها است خبری از او نیست. آخرین کارِ او «قبله عالم» بود که ضعفِ فیلمنامه‌ای و اجرایی این سریال، انتقادات زیادی را به همراه داشت. جهانگیر الماسی و محمد اصفهانی هم در این کاروانِ هنرمندان نوروزی حضور دارند.

گزارش از مجتبی برزگر

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)