میرنیوز

ویژه‌های نوروزی و تحویل سال در تلویزیون با اجرای عمو پورنگ، علی ضیاء و رامبد جوان

 ویژه‌های نوروزی و تحویل سال در تلویزیون با اجرای عمو پورنگ، علی ضیاء و رامبد جوان 2022-02-25T13:22:48+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها تلویزیون در تدارکِ سبد رنگارنگی از سریال‌ها و برنامه‌های نوروز 1401 است. کنداکتوری که رقابتی را بین سریال‌سازها شکل خواهد داد؛ این رقابت با حضور «زیرخاکی3» به اوج خودش خواهد رسید. 

در میان ویژه برنامه‌ها، احتمالاً رقابت اصلی بین احسان علیخانی و عصرجدید، رامبد جوان و خندوانه و در صورتِ رسیدن، مهران مدیری و دورهمی باشد. در میان گمانه‌زنی‌ها، «عصرجدید» هم خودش را به کنداکتور نوروز رساند و شبکه سه را در رقابت با شبکه نسیم و حتی برخی از شبکه‌های دیگر، تنها نگذاشت. 

برنامه‌ای که اتفاقاً با داوران جدید پا به میدان گذاشته و علیخانی از دوره‌های گذشته فقط امین حیایی را کنارِ خود دارد. برگِ برنده‌ این برنامه، هیجان و رقابتِ جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است که این روزها جایش در صدا و سیما خالی‌تر از همیشه است.

گاهی اوقات ادابازی‌های «خندوانه» و این روزها رقابت‌های «خنداننده‌شویی‌ها» مخاطب را پایِ این برنامه نشانده اما «دورهمی» فقط به صرف حضور مهران مدیری نمی‌تواند مثلِ دوره قبل خود، روی آنتن برود و امیدی به استقبال داشته باشد.

حتماً باید طراحان «دورهمی» و خودِ مهران مدیری به فکرِ کار متفاوتی باشند، وگرنه رقبا گوی سبقت را خواهند ربود. شاید به مراتب «شوتبال» جدید و «تهمتن» جدید بتوانند جای مهران مدیری و  بودنِ همیشگی‌اش را پر کنند. 

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

شبکه یک با معرفی "چهره مردمی" با اجرا و تهیه‌کنندگی علی ضیاء به استقبال ایامِ نوروز می‌رود و شبکه دو هم احتمالاً با عمو پورنگ و همکارانش، سالش را تحویل می‌کند. شبکه سه احتمالاً از حضور احسان علیخانی و جذابیت «عصر جدید» به عنوان ویژه برنامه تحویل سال بهره خواهد برد و شاید هم سراغِ گزینه‌های دیگری برود. اما تجربه نشان داده علیخانی مجریِ جذاب‌تری برای تحویل سال شبکه سه بوده است.

شبکه پنج هنوز برنامه‌اش را مشخص نکرده اما عید نوروز در راه است را با یکی از مجریان شناخته شده تا تحویل سال خواهد داشت و احتمالاً برنامه‌ای همچون «نوروزترین نوروز» سال گذشته از لحظه تحویل سال را با اجرای یکی از مجریان شناخته شده تلویزیون تا پایان تعطیلات نوروز روی آنتن خواهد داشت. 

جالب است که براساس پیگیری‌های تسنیم، به نظر می‌رسد شبکه نسیم همچون سالِ گذشته ویژه برنامه تحویلِ سال خود را برعهده برنامه «خندوانه» بگذارد. این برنامه با حضور رامبد جوان و «جناب خان» فضایِ گرمی را به خانه‌ها خواهد آورد و رقابت را در لحظه تحویل سال هم سخت خواهد کرد. 

اگر بخواهیم واردِ جزئیات بشویم امسال شبکه‌های تلویزیونی دنبالِ ایجاد تفاوت، تنوع و جذابیت‌اند. بسیاری از برنامه‌سازها و سریال‌سازها دنبالِ روایت‌هایی‌ جالب‌اند که شبیه به هم نشوند. چرا که سال‌های قبل شاهدِ شباهت‌هایی خصوصاً در برنامه‌سازی عیدانه تلویزیون بوده‌ایم.

میهما‌ن‌هایی که بارها در شبکه‌های تلویزیون تکرار شده‌اند؛ حتی به طورمثال بازیگری میهمانِ یک برنامه تلویزیونی بوده و در چند ساعتِ بعدی به شبکه‌ای دیگری رفته است. این نکته بارها مورد انتقادِ اهالی رسانه بوده که برنامه‌سازها به سراغِ ساخت کارهای متفاوت از هم بروند؛ اصلاً هم نیازی نیست ترافیکی از برنامه در معرضِ نگاه مخاطب قرار دهند.

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

شبکه یک و معرفی چهره‌های مردمی سال/ علی ضیاء دوباره در تلویزیون

شبکه یک سالِ گذشته «دستپخت» را روی آنتن داشت و احتمالاً در کنار سری جدید «ایرانگرد»، این برنامه را به عنوان مجموعه سرگرمی آشپزی تلویزیون روی آنتن خواهد داشت. برنامه‌ای که خانواده‌های ایرانی را در رقابت با یکدیگر وارد گود آشپزی می‌کند و داورها در مورد توانایی‌های پخت آنها، نظر می‌دهند. 

ویژه برنامه معرفی چهره‌های مردمی سال که دو سالی است توسط «فرمول یک» به آنتن شبکه یک آمده، دوباره امسال با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیاء از 22 اسفندماه تا تحویل سال پخش خواهد شد. 

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

شبکه دو و توجه به کودک و نوجوان و احتمالِ حضور عمو پورنگ/ «تاک» و «کافه بازی» ویژه می‌شود

اگر شبکه 2 سیما را شبکه‌ای مخصوص نوجوانان و کودکان حداقل تا پیش از تأسیس شبکه پویا بدانیم، چندان بی‌راه نرفته‌ایم. با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم قرار است دوباره عمو پورنگ را روی آنتن داشته باشیم اگر دکور و شرایط دیگرِ این برنامه آماده شوند.

چرا که این روزها گروه عمو پورنگ و تهیه‌کننده آن مسلم آقاجانزاده در تدارکِ این برنامه‌اند. قرار است همچون سال 1396 عمو پورنگ و همکارانش ویژه برنامه چند ساعته‌ای را در تحویل سال داشته باشند. قرار است این برنامه تلویزیونی با دکور و فضایی متفاوت از نیمه شعبان تا تحویل سال به طور ویژه روی آنتن باشند.

اگر شرایط اجرای برنامه فراهم باشد نمایشِ عمو پورنگ با قصه‌های جدید کودکانه و نوجوانان و خانوادگی چند قسمت دیگر در خدمتِ تعطیلات ایام نوروز خواهد بود. این‌طور که پیگیری شده قرار نیست این برنامه به شکلِ برنامه‌های گفت‌وگومحور اجرا شود. آن شکل نمایشی خودش را حفظ کرده و گروه طراح در حال برنامه‌ریزی‌اند تا این برنامه را با تِم و شرایط خاصی برای ویژه چند روزه تا تحویل سال و ایام تعطیلات نوروز به آنتن برسانند. 

برنامه «تاک» با اجرای داریوش کاردان با قصه‌های متفاوت و فضایی جالب و جذاب در ایام نوروز به طور ویژه روی آنتن شبکه دو سیما خواهد بود. «کافه بازی» ماجد بازرگان از دیگر برنامه‌هایی است که به عنوان ویژه برنامه نوروزی، جدیدترین بازی‌های ویدئویی متناسب با سن نوجوانان را در این ایام معرفی می‌کند. 

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

شبکه سه با عصرجدید، زوجی‌نو، سمت خدا و خانه‌ما

احسان علیخانی اگر ماه رمضان را با ویژه برنامه ماه عسل رها کرد، شبکه سه و تلویزیون را رها نکرد و با عصر جدید، مسابقه استعدادیابی را دو فصل روی آنتن داشت. سری جدید را هم با داوران جدید (امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی) از نیمه شعبان پخش خواهد کرد و احتمالاً مثلِ سال گذشته برای تحویل سال هم ویژه برنامه‌ای را تدارک ببیند.

"زوجی‌نو" با فضایی متفاوت روی آنتن می‌رود و قرار است باربد بابایی لحظاتی مهیج و با نشاط را برای بینندگان داشته باشد. "اعجوبه‌ها" هم که جای خود را بین خانواد‌ه‌ها و به ویژه کودکان باز کرده، با اجرای حامد سلطانی، یکی دیگر از برنامه‌های شبکه سه در ایام نوروز خواهد بود.

در این میان فصل یازدهم مستند مسابقه «خانه ما» نوروز 1401 از قابِ شبکه سه میهمان خانه‌های مردم خواهد شد. برنامه‌ای که پیش از این در شبکه‌های مستند، نسیم و حتی بعضاً در شبکه دو سیما روی آنتن رفت، این بار فصلِ شهر قم خود را به شبکه سه سیما سپرده است. برنامه‌ای که راه ساخت مسابقه‌های خانوادگی و بدون تکلف را در تلویزیون باز کرد. این برنامه همواره نگاهی تازه به روش‌های متفاوت مصرف در بین خانواده‌های ایرانی داشته و سه خانواده در رقابتی حدوداً یک ماهه به خرج گروه سازنده زندگی می‌کنند و با چالش‌هایی روبرو می‌شوند. 

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

برنامه "سمت خدا" با رنگ و بوی نوروزی و با اجرای نجم‌الدین شریعتی پخش می‌شود و در برنامه ضیافت دوست، حال و هوای معنوی و روح‌بخش مناجات‌های سحر حرم مطهر امام رضا(ع) را به خانه‌ها خواهد برد.

در این میان علاقه‌مندان به فوتبال هم می‌توانند شاهد سه رویداد مهم باشند. برنامه "فوتبال برتر" و نمایش دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی و لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و "ویژه برنامه قرعه‌کشی جام جهانی" هم روز 12 فروردین از شبکه سه پخش خواهد شد.

به گفته قائم‌مقام شبکه سه  یک بسته نمایشی هم برای عید نوروز در نظر گرفته شده که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

شبکه پنج، نوروز در راه است و آشپزی با مامان!

شبکه پنج سالِ گذشته «نوروزترین نوروز» را با اجرای وحید رونقی و محیا اسناوندی روی آنتن داشت و هنوز معلوم نیست مجریانِ تحویل سال شبکه پنج چه کسی یا کسانی خواهند بود؟ اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این برنامه همچون سالِ گذشته از تحویل سال تا پایان تعطیلات نوروز روی آنتن خواهد بود و احتمالاً مجری شناخته‌شده‌ای اجرای آن را برعهده دارد.

برنامه «نوروز در راه است» مثلِ سال گذشته از اواخر اسفندماه تا قبل از تحویل سال به آنتن خواهد رسید. «آشپزی با مامان» که این روزها یکی از برنامه‌های سرگرم‌کننده این شبکه تلویزیونی به حساب می‌آید قرار است در ایام نوروز به شکلِ ویژه‌ای پخش شود.

شبکه یک , شبکه دو , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نسیم , صدا و سیما , عید نوروز , رامبد جوان , مهران مدیری , احسان علیخانی , سریال ,

اما شبکه نسیم و رقابتِ برندها/ از «خندوانه» تا «دورهمی»!

برنامه‌های شبکه نسیم امسال با فصلِ جدید «شوتبال» و «تهمتن» پیگیری می‌شود. با توجه به اینکه مجری «شوتبال» هنوز قطعی نشده اما قرار نیست حامد آهنگی دوباره جلوی دوربین این برنامه تلویزیونی برود.

«تهمتن» با رقابت ورزشکاران در چالش‌های ورزشی سنگین با به کار بردن ذکاوت و قدرت بدنی با تأکید بر روحیه پهلوانی پیش می‌رود. رضا نصیری بعد از تجربه چند فصلِ «کودک‌شو» این برنامه را تهیه‌ می‌کند و آیدین ختایی و بهداد سلیمی آن را اجرا می‌کنند. 

«خندوانه» ویژه برنامه‌ای را برای عید نوروز خواهد داشت که احتمالاً هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود. اما هنوز تکلیفِ «دورهمی» مشخص نشده است. با توجه به اینکه چند قسمت هم ضبط شده اما هنوز مشخص نیست به ایام نوروز برسد.

چرا که باید رویکردهای جدید محتوایی و فرمی را در فصل جدید خودش داشته باشد؛ چون فصلِ گذشته و تجربه اولیه مهران مدیری و همکارانش در قالبِ مسابقه نتوانست مخاطب را پروپاقرص پای برنامه‌اش بنشاند. باید دید با این اوصاف، دورهمی جدید مهران مدیری به عید نوروز 1401 خواهد رسید یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)