میرنیوز

اخبار جعبه جادو|خواننده فراموش‌شده دهه ۱۳۶۰ و محمد کاسبی به تلویزیون می‌آیند

 اخبار جعبه جادو|خواننده فراموش‌شده دهه ۱۳۶۰ و محمد کاسبی به تلویزیون می‌آیند 2020-02-09T17:14:37+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:

سیمای حضور چهل و یکم

 معاونت سیما در روز 22 بهمن نمایش حضور و اقتدار مردم ایران را بار دیگر با به کارگیری بیش از 60 دوربین در قاب شبکه‌های سیما به تصویر می‌کشد. معاونت سیما با اعزام 11 دستگاه واحد سیار و 8 دستگاه SNG و با بهره‌مندی بیش از 60 دوربین ثابت، کابلی و پرنده از میدان فردوسی تا میدان آزادی از ابتدای مراسم با مردم همیشه در صحنه همراهی خواهد کرد.

از ابتدای صبح روز 22 بهمن دوربین های مستقر رسانه ملی در 17 نقطه از مسیر راهپیمایی، صحنه‌های پرشور تظاهرات مردمی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را به تصویر درمی‌آورند.

همچنین پرواز با 2 فروند بالگرد با قابلیت ارتباط زنده از فراز شهر تهران، خیل عظیم و میلیونی مردم را در تظاهرات 22 بهمن از آسمان ها روایت می‌کنند.

انعکاس حماسه حضور پرشکوه مردم در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه‌های ملی و برون مرزی را بیش از 300 تن از عوامل تولید فنی و پشتیبانی سیما برعهده دارند.

شبکه‌های معاونت سیما همچنین ویژه برنامه‌هایی را در جایگاه های اختصاص یافته در طول مسیر راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن تهیه و تدارک دیده است که می‌توان به حضور و گفت‌وگو با اقشار مردم مختلف، مدیران، اساتید، قاریان بین‌المللی، پیشکسوتان و کارشناسان قرآنی و معارفی و ... اشاره کرد.

«دومین گام» ویژه برنامه شبکه چهار برای انتخابات

برنامه تلویزیونی «دومین گام» با نگاهی متفاوت به اهمیت قانون‌نویسی در ایران روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. این روزها برنامه‌های زیادی از رسانه ملی در جهت شناخت جایگاه مجلس و اهمیت انتخابات تولید و پخش می‌شود. در این میان گروه سیاسی شبکه چهار تصمیم گرفت با نگاهی متفاوت به اهمیت قانون‌نویسی در ایران بپردازد. به همین دلیل برنامه «دومین گام» به تهیه‌کنندگی مصطفی مژدهی‌فر در این شبکه تولید شد.

مژدهی‌فر درباره هدف تولید این برنامه گفت: ما تلاش داشتیم تحولات اجتماعی و سیاسی ایران را در 4 دهه گذشته با متغیری ثابت به نام قانون ورانداز کنیم بنابراین این برنامه خوانشی است از تکامل قانون‌نویسی در 10 مجلس گذشته که هر قسمت برنامه در حوزه‌ای تخصصی آن را بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برنامه «دومین گام» با بررسی تجربه‌های گذشته درباره آینده هم صحبت می‌کند. در نیمه پایانی هر قسمت برنامه نیازهای  آینده ایران که مجلس یازدهم می‌تواند آن را حل کند هم پیشنهاد خواهد شد. برنامه دومین گام، به صورت مستند آرشیوی و در 10 قسمت به قانونگذاری در حوزه رشد علمی ، فناوری‌های نوین ، کشاورزی،  فضای مجازی، جمعیت،  معدن، خصوصی‌سازی، خام فروشی ، گمرک و انتخابات خواهد پرداخت.

وی تأکید کرد: این مستند قرار است مهمترین قوانین کشور را ورانداز کند. به گفته احمد یوسفی پژوهشگر برنامه دومین گام. قوانین عادی ، برنامه‌های پنج ساله توسعه و  بودجه‌های سالیانه به عنوان ملاک در توسعه کشور مد نظر بوده است تا ساختار برنامه  تهیه شود.

این تهیه‌کننده اظهارداشت: بیننده مستند دومین گام متوجه می‌شود که چه‌طور قانون‌نویسی می‌تواند ریل‌گذاری تحول اقتصادی یا علمی را باعث شود. حتی بسیاری از کارشناسان حوزه‌های مختلف شناختی از این تبارشناسی قانون ندارند و این برنامه توصیه می‌کند که برای تحول بعدی قوانین گذشته حتماً مرور شوند.

تهیه‌کننده برنامه دومین گام با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مهر ماه امسال سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری را ابلاغ کرده‌اند. افزود: مجلس آینده حتماً باید قانونگذاری را با نگاه دقیق‌تر ببیند. به قوانین گذشته مراجعه کند و بر اساس بند 9 سیاست‌های  ابلاغی، پالایش اساسی در قوانین گذشته صورت پذیرد تا مسیر اجرای گام دوم تسهیل شود.

مصطفی مژدهی‌فر تهیه‌کننده  برنامه معتقد است تا کنون برنامه‌ای  با این نگاه  علمی به مقوله توسعه و قانون  ساخته نشده و این برنامه برای اولین بار است که نخ تسبیح خود را متن قانون قرار داده است و به نامزدهای مجلس هم پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را ببینند تا در صورت انتخاب شدن بدانند در کجای این حلقه  قرار دارند و چه باید بکنند.

برنامه دومین گام  با روایت داود نماینده و حضور کارشناس متفاوت در هر برنامه زاویه جدید از اهمیت انتخابات را به مخاطب نشان می‌دهد که چگونه با انتخاب اصلح می‌تواند آینده کشور را بهتر بسازد.

 این برنامه از 23 بهمن هر روز ساعت 12 ظهر از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

«ویلایی‌ها» در شبکه نمایش

در آستانه فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شب اربعین شهادت سردار سرافراز و پرافتخار اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی، فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» دوشنبه 21 بهمن‌ماه، ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود. فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال 1396 است و قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش را در سال 1365 و در ایام دفاع مقدس روایت می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم  آمده است که: عزیز زن 50 ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاهای اسکان خانواده فرماندهان جنگ می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد اما...

ثریا قاسمی، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، صابر ابر و علی شادمان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی‌اند که به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«اینجا تهرانه» در جشن انقلاب

برنامه «اینجا تهرانه»  (ویژه دهه فجر) از امشب یکشنبه (20 بهمن ماه) تا بیست و دوم بهمن از شهرستان شهریار  به روی آنتن شبکه 5 می‌رود. مجموعه برنامه «اینجا تهرانه» کاری مشترک از گروه تهران و شهروندی شبکه 5 و استانداری تهران است که قرار است هر هفته جمعه ها از شبکه 5 سیما پخش شود، اما به پاسداشت ایام الله دهه فجر این برنامه به شکل ویژه‌ای پخش خود را با پرداخت به جشن‌های انقلاب در شهرستان‌های استان تهران زودتر آغاز کرده است و قسمت اول این برنامه نیز امشب یکشنبه، ساعت 21 از شبکه پنج پخش خواهد شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی صادق شمسایی و اجرای سید شهیار سعیدنیا روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود و در این برنامه هنرمندان مختلفی به اجرای برنامه می‌پردازند.

خواننده فراموش شده دهه 1360 در «چهل تیکه»

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» پخش هفتگی خود را امروز یکشنبه 20 بهمن ماه 1398 با حضور «رامتین محسنی» خواننده نوجوان اوایل دهه 1360 و «محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی آغاز می‌کند.

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» پخش هفتگی خود را امروز یکشنبه 20 بهمن ماه 1398 با حضور «رامتین محسنی» خواننده نوجوان اوایل دهه 1360 که در زمان خود شهرت بسیاری در بین نوجوانان کسب کرده بود و «محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی آغاز می‌کند.

رامتین محسنی برای اولین‌بار در برنامه تلویزیونی «گلاب بپاش» به همراه گروه سرودی به اجرای قطعاتی در قالب موسیقی پاپ ارکسترال پرداخت. در میان قطعاتی که «رامتین محسنی» نقش خواننده اصلی آن را بر عهده داشت، می‌توان به قطعات «کی بود کی بود که پرسید؟» و «بابام رو تو ندیدی» اشاره کرد که از محبوبیت خاصی در بین مخاطبان تلویزیون برخوردار بودند.

چهل‌تیکه برنامه پخش خود را تا روز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه ادامه می‌دهد. دوشنبه 21 بهمن‌ماه «محمدکاسبی» بازیگر سینما و تلویزیون مهمان چهل‌تیکه خواهد بود. سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه «مهدی فقیه» بازیگر سینما و تلویزیون به برنامه چهل‌تیکه خواهد آمد.

سپس در روز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه «فریبا متخصص» دیگر بازیگر نام‌آشنای تلویزیون در استودیوی چهل‌تیکه مقابل «محمدرضا علیمردانی» خواهد نشست. آخرین میهمان چهل تیکه که در روز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه به چهل تیکه خواهد آمد، «مجید قناد» مجری برنامه‌های کودک است که چندین سال با برنامه «فیتیله» در تلویزیون به اجرای برنامه برای کودکان می‌پرداخت.

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد. «چهل تیکه» از یکشنبه 20 بهمن‌ماه 1398 هفته پایانی دهه فجر تا پنجشنبه همین هفته از شبکه نسیم در ساعت 22 پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)