میرنیوز

اختتامیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر / اسماعیلی: هنر تئاتر باید در جایگاه رفیع خود بایستد

 اختتامیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر / اسماعیلی: هنر تئاتر باید در جایگاه رفیع خود بایستد 2022-02-16T16:09:31+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در بخش آغازین اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پیامی ویدئویی از محمودسالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین مسافرآستانه، دبیر چهلمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر پخش شد.

محمود سالاری در سخنانی کوتاه گفت: «چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با تلاش و فعالیت گسترده اعضای ستاد برگزاری که افتخار دادند و همیاری کردند به فرجام رسید و امروز، در اختتامیه این رویداد، همزمان با میلاد حضرت علی (ع) وظیفه خود می‌دانم ازهمه کسانی که حمایت مادی و معنوی‌مان کردند خاضعانه تشکر کنم، ان‌شاالله که این راه با حضور چهره‌های جدید ماندگارتر وپربرکت‌تر شود.»

پیام ویدئویی حسین مسافرآستانه نیز به این شرح بود: «از خداوند سپاسگزارم که دبیری یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر منطقه که در راستای پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود را به بنده حقیر ارزانی داشت. از 109 اثر حاضر در جشنواره چهلم میزان قابل توجهی به هنرمندان تئاتر استان‌های کشور اختصاص داشت. بر خود لازم می‌دانم از همه هنرمندانی که سال گذشته در شرایط بسیارسخت، چراغ تئاتر استان‌های کشور را روشن نگه داشتند و با حضور در سالن‌های نمایشی و ارتباط با مخاطبان همراه مردم بودندسپاسگزاری کنم.»

قادر آشنا نخستین سخنران مراسم اختتامیه بود که در ابتدای صحبت‌های خود با تبریک میلاد امام علی (ع) درودی به روح شهدا ‌و سروقامتان جاودانه تاریخ فرستاد و گفت: «آنها روز مرد نداشتند اما مردانه جنگیدند تا دشمنانی را که بخشی از خاک وطن‌مان را اشغال کردند اثری از آن‌ها نباشد. به یمن این جان‌فشانی، امروز ما هستیم و ایران عزیزتر از جان‌مان.»

مدیرکل هنرهای نمایشی با تقدیر و تشکر از هنرمندانی که در شرایط بسیار سخت چراغ تئاتر را روشن نگاه داشته و در جشنواره فجرشرکت کرده‌اند، گفت: «در این دوره از جشنواره شاهد همگرایی بسیار زیبایی بودیم؛ از وزارت امور خارجه و آقایان دلخوش و ادیب وسفیر ایران در تاجیکستان تشکر ویژه‌ای دارم. همچنین از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که باعث شد گروه‌های خارجی به راحتی وارد کشورمان شوند متشکرم چراکه این اتفاق بزرگی بود. از وزارت بهداشت و درمان هم ممنونم که سال گذشته بدون چشم‌داشتی ازکلیه هنرمندان تست پی‌سی‌آر گرفتند و امسال هم همین کار را با یک تلفن انجام دادند. تشکری ویژه هم از بنیاد رودکی و آقای افضلی،استاندار و مردم شریف یزد که باعث شدند افتتاحیه بسیار شریفی برگزار کنیم و از شورای شهر و شهرداری تهران دارم.»

در ادامه محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی و حسین مسافرآستانه، دبیرچهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور روی صحنه از نصرت‌اله ظفری (مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت)، محمدهاشمی (مدیرکل روابط‌عمومی وزارت بهداشت) و مهدی افضلی (مدیرعامل بنیاد رودکی) تقدیر و تشکر کردند. ظفری به علت ابتلا به کرونا، در این رویداد حضور نداشت.

سپس محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود سالاری معاون هنری او برای اهدای جایزه بخش سرباز وطن جشنواره روی صحنه آمدند.

جایزه ویژه این بخش به نمایش «روزگار سرد» به کارگردانی سمیرا سلطانی از سقز اهدا شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض تبریک و تهنیت سالروز ولادت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و درود به روح پاک و ملکوتی امام عزیز و شهید عالی‌مقام، حاج قاسم سلیمانی این‌گونه گفت: «تشکر می‌کنم از همه اهالی هنر، از همه اهالی تئاتر که در دو سال اخیر علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مکرر فعالیت‌های هنری چراغ این هنر اصیل را همچنان روشن نگه داشتند، مشکلات را تحمل کردند و اجازه ندادند این مشکلات برکارشان سایه بیندازد و کارشان را دچار اختلال کند.»

او ادامه داد: «سپاسگزاری می‌کنم از همه پیشکسوتان که در این جلسه شرف حضور دارند، از معاون هنری، از مدیرکل هنرهای نمایشی و از همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که همراهی‌مان کردند. جشنواره امسال ویژگی بسیار مهمی داشت و آن اینکه، شاهد برگزاری افتتاحیه‌اش در خارج از تهران و در استان یزد بودیم. اتفاقی که نشان از قابلیت‌های ویژه مراکز استان‌ها وشهرستان‌ها داشت.»

محمدمهدی اسماعیلی افزود:«هنر تئاتر به دلیل قدمت، به دلیل تقدم رتبه باید در جایگاه رفیع خود بایستد و این اهتمامی جدی می‌طلبد. ما در حوزه تولید ادبیات نمایشی نیازمند برقراری ارتباطات لازم برای ایجاد آموزش‌های لازم هستیم و بایستی اداره‌کل هنرهای نمایشی اهتمامی بر تربیت نیرو در حوزه ادبیات نمایشی داشته باشد. این تکلیف قطعی در دوره جدید است. همچنین تقویت زیرساخت‌ها نکته دیگری است که مورد تاکید ماست. ما در سفر استانی همراه با رئیس‌جمهور محبوب توانستیم بخشی از این زیرساخت‌ها را که در حال تبدیل شدن به موزه بودند ببینیم و ان‌شاالله همه اعتبارات مورد نیازشان را تخصیص داده‌ایم و شاهد افتتاح‌شان خواهیم بود.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:«مفتخرم که اعلام کنم در همین 6ماه اخیر، نزدیک به سه هزار میلیارد تومان برای این حوزه هزینه کرده‌ایم. هفته پیش همراه با رئیس‌جمهور محترم از موزه هنرهای معاصر بازدید کردیم و ایشان به گفت‌وگو با هنرمندان بخش‌های مختلف نشستند و در جریان امور قرار گرفتند. مرجعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اتفاق مهمی است که ان‌شاءالله باید بیش از پیش شاهد آن باشیم.»

اسماعیلی افزود: «توجه به استان‌ها که در افتتاحیه اتفاق افتاد، ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد و من در همین راستا در چند استان، درافتتاحیه تئاترهای استانی شرکت کردم و این کار را تکرار خواهم کرد و ادامه خواهم داد چراکه در همان‌جا باید به تربیت نیرو و تشویق کسانی که با کمترین امکانات کار می‌کنند، بپردازیم. بحث توجه به نماد جشنواره، نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد. جشنواره‌های ما در حوزه هنر، عنوان زیبای فجر را بر پیشانی خود دارند و 40 دوره که در ایام فجر برگزار می‌شوند و حتما بایستی به هویت خودپایبند بمانند.»

او در ادامه گفت: «ارتباط بیشتر تئاتر حرفه‌ای با تئاتر دانشگاهی نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد. همچنین ما شورای مشورتی هنر را در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی کرده‌ایم که محل حل مشکلات حقوقی و ساختاری در حوزه هنر خواهد بود وان‌شالله جلسات آن از هفته آینده برگزار می‌شود. ما پیشنهاد تشکیل این شورا را دادیم و در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد وان‌شاالله پیشکوستان هنر هم در این شورا حضور خواهند داشت و این‌گونه نیست که عوامل اجرایی به تنهایی تصمیم بگیرند.»

بخش پایانی سخنان محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با آرزوی سلامتی برای اهالی هنر به شرح زیر بود: «کار هنر را باید با حضور خود هنرمندان عزیز پیش برد و حتما از عزیزان دعوت می‌کنیم که افتخار دهند و عضو شورای هنر شوند. ماپیش‌بینی کرده‌ایم عزیزانی از دانشگاه هنر هم در کنار ما باشند تا از این طریق ارتباط تئاتر حرفه‌ای با تئاتر دانشگاهی بیش از پیشتقویت شود.»

پس از صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلیپی از تصاویر انقلاب با صدای رضا رویگری و سرود معروف «الله الله» او پخش شد و این هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون برای برپایی مراسم نکوداشت، روی صحنه آمد.

در ادامه با حضور محمود سالاری، ایرج راد و هوشنگ توکلی از رضا رویگری قدردانی شد.

رضا رویگری در صحبتی کوتاه گفت: روز ولادت امام علی را به همگی تبریک می‌گویم. این جشنواره برای ما ارزش ویژه‌ای دارد. امیدوارم هر سال باشد و دورهم بچه‌های شهرستان جمع شویم و چنین روزی را جشن بگیریم.

رویگری در ادامه با بیان اینکه من تا حالا یک صدافرین هم نگرفته بودم واین هدیه برایم ارزشمند است، گفت:« بالاخره بعد از 60 سال روی این صحنه جایزه‌ای به ما دادند، اما دیر بود، دیگر دست من جان ندارد این تندیس را نگه دارد و برایم سنگین‌تر شده. اما ازبچه‌های تئاتر تشکر می‌کنم که لوطی‌تر از سینمایی‌ها هستند. تئاتر خانه همه ماست.»

در ادامه با پخش کلیپی، جوایز برگزیدگان بخش رادیو تئاتر با حضور هیات داوران این بخش جواد پیشه‌ور، ایوب آقاخانی و فریدون محرابی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد و بهرام ابراهیمی اهدا شد.

در بخش رادیو تئاتر

دیپلم افتخار و جایزه نقدی «افکت» به نرگس موسوی‌پور، برای افکت نمایش‌های رادیویی «کمدی کافه» و «ضیافت مرغان مهاجر»

دیپلم افتخار و جایزه نقدی «صدابرداری» به مجید آینه برای صدابرداری نمایش رادیویی «کمدی کافه»

دیپلم افتخار و جایزه نقدی «بازیگری مرد» به بهرام سروری‌نژاد برای بازی در نمایش رادیویی «کمدی کافه»

دیپلم افتخار و جایزه نقدی «بازیگری زن» به الهه علیزاده برای بازی در نمایش رادیویی «مافگه» و همچنین به مریم مشهور برای بازیدر نمایش رادیویی «کمدی کافه»

دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش «نمایشنامه‌نویسی» به زهرا اسماعیلی برای نگارش نمایش رادیویی «مافگه»

دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش «کارگردانی» به زهرا اسماعیلی برای کارگردانی نمایش «مافگه»

اثر برگزیده این بخش نیز که موفق به کسب تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی نمایش برگزیده شد «مافگه» به تهیه‌کنندگی زهرا اسماعیلی بود.

در ادامه مراسم پس از پخش کلیپی، با حضور جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مریم معترف و اردشیر صالح‌پور روی صحنه، جوایز بخش دیگرگونه‌های اجرایی اهدا شد.

در بخش دیگرگونه‌های اجرایی از سه کارگردان تقدیر شد:

-مریم خلیلی برای نمایش «هفت تا نه و نیم»

-مهیار جوادی‌ها برای نمایش «رها»

-عیسی صادقی برای نمایش «دگردیسی شاعرانه یک گیشا»

مهیار جوادی‌ها پس از دریافت جایزه خود گفت: «بخش دیگرگونه‌های اجرایی وابسته به هنرنمایی بازیگرانش است و‌ منصفانه نیست که جایزه بخش بازیگری را در این دوره جشنواره حذف کردند.»

ادامه مراسم اختتامیه با اجرای پرواز همای، خواننده موسیقی ردیف دستگاهی و گروهش همراه بود.

 

در بخش نمایش‌های خیابانی:

دیپلم افتخار و جایزه نقدی «طراحی لباس» به هادی کیانی برای طراحی لباس نمایش «روده‌درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» اهدا شد

لوح تقدیر و جایزه نقدی «طراحی فضا» به محمدرضا پورعلی و میلاد حسن‌زاده برای نمایش «ارزش نداره» و در تندیس جشنواره به هادی کیانی برای طراحی فضای نمایش «روده‌درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» اهدا شد

لوح تقدیر و جایزه نقدی «موسیقی» به امیرحسین و امیرمحمد انصافی، محمدحسین رحیمی و نیما مهدوی برای نمایش «آخرین،اولین»، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آریان خسروی برای موسیقی نمایش «باجه تلفن» تعلق گرفت.

لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر «بازیگری» مرد به امیرحسین انصافی و امید حمیدی برای بازی در نمایش «آخرین، اولین» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هادی کیانی برای بازی در نمایش «روده‌درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» اهدا شد

لوح تقدیر و جایزه نقدی «بازیگری زن» به آرزو جعفری برای بازی در نمایش «قصه کفش‌ها»، دلارام ترکی برای بازی در نمایش«پی‌.او.وی»، مارال ایزدبخش برای بازی در نمایش «25 متر آرزو» تعلق گرفت این بخش برگزیده نداشت.

لوح تقدیر و جایزه نقدی «طرح و ایده» به افشین خدری برای نگارش نمایشنامه نمایش «باجه تلفن»، لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر«طرح و ایده» به سمیه مهری برای نگارش نمایشنامه «اولین، آخرین»، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی «طرح و ایده» به هادی کیانی برای نگارش نمایشنامه «روده‌درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» رسید.

لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش «کارگردانی» به افشین خدری برای کارگردانی نمایش «باجه تلفن»، در این بخش هیات‌داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی کارگردانی برگزیده را به هادی کیانی برای کارگردانی نمایش «روده‌درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» داد.

در ادامه با پخش نماهنگی، جوایز بخش تئاتر صحنه‌ای اهدا شد.

برای اهدای جوایز بخش اول هوشنگ توکلی، محمدعلی خبری، ایرج راد، اسماعیل خلج، قطب‌الدین صادقی، رضا مهدی‌زاده و حمیدنیلی به صحنه آمدند.

*طراحی گریم

-لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر اهدا شد به آژمان بیژنی‌نسبت و فرزانه رادفر برای نمایش «هملر بیژنی»

-تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برگزیده اهدا شد به محمد مسیبی برای نمایش «احتمالات»

*طراحی حرکت

-لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر اهدا شد به مهرداد آبیار برای نمایش «بانوی محبوب من»

-تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی برگزیده اهدا شد به مجتبی رستمی‌فر برای نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ ازسیمرغ»

*طراحی نور

-لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر اهدا شد به محمود کریمی برای نمایش «سویینی‌تاد»

-تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی برگزیده به ایمان نخلستانی برای نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» اهدا شد

*طراحی لباس

-لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر اهدا شد به سارا حسین‌پور برای نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ»

-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی برگزیده اهدا شد به آژمان بیژنی‌نسبت و نجمه زارعی «هملر بیژنی»

*طراحی صحنه

-لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر اهدا شد به سیدمهدی موسوی تبار و علی شمس برای نمایش «احتمالات»

-تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی برگزیده اهدا شد به مجتبی رستمی‌فر برای نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چندمرغ از سیمرغ»

*موسیقی

-لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر اهدا شد به آرمین سپیدار برای نمایش «سویینی‌تاد»

-تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد به ویلیام نیری برای نمایش «بانوی محبوب من»

لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر «بازیگری مرد» به پیام نوروزی برای بازی در نمایش «زندگی سگ مرده» و تندیس جشنواره، دیپلمافتخار و جایزه نقدی «بازیگری مرد» به تینو صالحی برای بازی در نمایش «سگک» اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر «بازیگری زن» به طور مشترک به الهام شعبانی برای بازی در نمایش «باباآدم» و نسریندرخشان‌زاده برای بازی در نمایش «احتمالات» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بازیگری زن به نورا هاشمی برای بازیدر نمایش «بانوی محبوب من» اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر «نمایشنامه‌نویسی» به کهبد تاراج برای نگارش نمایشنامه «سگک» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار وجایزه نقدی «طرح و ایده» در بخش نمایشنامه‌نویسی به باقر سروش برای نگارش نمایشنامه «سالخوردگی» رسید.

لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر «کارگردانی» به علی شمس کارگردان نمایش «احتمالات»، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزهنقدی «کارگردانی» به مجتبی رستمی‌فرد برای کارگردانی نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار» رسید.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)