میرنیوز

ربا جنگ با خداست/ سبک زندگی علوی را همه باید اجرایی کنیم

ربا جنگ با خداست/ سبک زندگی علوی را همه باید اجرایی کنیم 2021-12-23T13:24:25+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در جمع خادمان غدیر استان آذربایجان شرقی به بیان سخنانی پرداخت. وی ضمن تسلیت ایام شهادت ام ابیهاگفت: خدا را شاکرم که ما در نظام جمهوری اسلامی توفیق زندگی پیدا کردیم. خدا را شاکرم که بعد از چهل و دو سال الحمدلله انقلاب که انقلاب غدیر است، انقلاب ولایت است، انقلاب امامت است، انقلاب اسلام ناب است استحکامش قابل مقایسه با اول انقلاب نیست. در عرصه‌های مختلف، هم تعمیق شده و هم توسعه پیدا کرده، یکی از این جبهه‌ها هم مسئله‌ی تبلیغ غدیر هست، مسئله‌ی غدیر مسئله‌ی اسلام ناب هست، اسلام خالص هست، توحید محض هست، بزرگترین خیانتی که شیطان کرده و شیطنتش ادامه پیدا کرده تا یَوم معلوم که معلوم نیست این یوم معلوم کی هست، قابل محاکمیت خدا بود. پروردگار متعال آدم را به عنوان خلیفه معرفی فرمود و همه‌ی موجودات را مکلّف به سُجود کرد در برابر این‌ها، که اوج خضوع و تسلیم در برابر خلیفه‌ی خدا بود.

حجت الاسلام صدیقی عنوان کرد: تأسیس حکومت مطلقه‌ی خدا بود و ملائکه همه به یاد داشتند و به تبعه‌ی ملائکه همه‌ی موجودات بودند؛ الّا ابلیس.او مستکبر بود، آن استکبار مانع پذیرش حاکمیت خلیفه‌ی خدا شد.سکولار از آنجا شروع شد. سکولار یعنی خلاف نظام آفرینش حرکت کردن، خودکامه بودن و خلاف مسیر فطرت خود را نشان دادن. در طول تاریخ اتباع شیطان کثرت عددی داشتند و همواره در مقابل انبیا و حکومت پیامبران سعی خودشان را کردند و چون غالب بشریّت گرفتار طبع و طبیعت است فطرت تحت الشعاع قرار می‌گیرد. لذا اکثر مردم درطول تاریخ پرچم‌دارشان شیطان بوده است.

از بیّنات دین مسئله‌ی ولایت امیر المومنین (ع) است

دبیر کل بنیاد غدیر ادامه داد: گروه‌ها، حزب‌ها، این‌ها عَصبیّت را دامن زدند. جریان راست، چپ، این طرفی آن طرفی مشاهده کردید، اصلاحاتی، همه اینها تعصَّبات را رسانده و متعصّبین را به امامت شیطان مقابل توحید قرار داده است.وجود مبارک خاتم انبیا یا محمد مصطفی (ص) که دیگر آخرین پیام را، آخرین کلاس را، آخرین برنامه‌ی توحیدی را برای همیشه‌ی زندگی بشر آورده بود. لذا مسئله حکومت دینی را متفاوت با سبک کار انبیا مثلاً در یک جریان تبلیغاتی فراگیری انجام داد، که پرچم‌داری خلیفه خدا و تکامل خلافت همه‌ی انبیا قابل انکار نباشد. و حجّت را بر همگان تمام کرده باشد. و اینکه حضرت رسول در عصر مأموریت الهی همواره تبلیغ توحید را در بستر ولایت تبلیغ کرده. روز اولی که مأمور شد آیه «وَأَنْذِرْ عَشِیرَتَکَ الْأَقْرَبِینَ» پیام آور شد که مشهور به یوم الدار است، آنجا که قولو بالله می‌گفت، اولین کسی که مرا تصدیق کند و ایمان بیاورد او وزیر من است. بعد از من خلیفه و وصی من است. یعنی نشان داد که اسلام، توحید از علی و حاکمیت خلیفه الله انفکاک ندارد، یک حقیقت است.

حجت الاسلام صدیقی توحید را سکه‌ای عنوان کرد که دو رویش اسلام و قرآن قرار دارد و اظهار داشت: کلمه‌ی لا اله الا الله یک روی این سکه و روی دومش علی ولی الله هست، ولایت استمرار حاکمیت خدا و تجلّی ربوبیّت خداست. اینهایی که منکر رسالت هستند یا منکر ولایت هستند و گیر توحیدی دارند اینها مثل بت پرستان هستند. بت پرستان خالقیّت را قبول دارند اما ربوبیت را قبول ندارند. اینها در تحلیل همین گونه هست که ربوبیّت خدا را قبول ندارند. و خداوند منّان هم دین قوی را، دین زندگی ساز را، مستحکم عرضه کرده که هر کسی قبول نکرد «لِیَهْلِکَ مَنْ هَلَکَ عَنْ بَیِّنَةٍ وَیَحْیَیٰ مَنْ حَیَّ عَنْ بَیِّنَةٍ» لذا غدیر خورشید ولایت است، غدیر «ذلک الکتاب لا ریب فیه» هست. هر کسی که گرفتار رِیب هست مرض آن باعث شده. نه گیری و نه ابهامی در این قضیه است.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: از بیّنات دین مسئله‌ی ولایت امیر المومنین هست، هم در آیات قرآن کریم و هم در سیره‌ی پیغمبر خدا. اگر این اهمیّت را ما خودمان باور کنیم و تأمل کرده و به اجتهاد برسیم که جریان هدایت بشر بدون حضور خلیفه‌ی خدا عملی نیست. بدون یک قدرت بازدارنده و یک قدرت محرّکه، اجرایی نیست. این احکام وسیعی که در قرآن کریم در ابعاد مقابله با در ارتباط با دشمن شناسی و در مقابله با دشمن حدود هزار آیه در قرآن وجود دارد. اگر قدرتی، حکومتی وجود نداشته باشد در مقابل دشمن چیکار کند؟ یا خودِ امر به معروف، تغییر امر به معروف، مگر می‌شود آدم قدرت نداشته باشد و به کسی امر کند؟

سبک زندگی علوی را همه مان اجرایی کنیم / ‏ ربا جنگ با خداست

وی ادامه داد: ربا جنگ با خداست. مقابله با ربا و رباخور، جز با قدرت امکان دارد؟ معلوم هست که نمی‌شود. یعنی منع به دستورات وحیانی قرآنی دارد، داد و فریاد میزند که حکومت دینی لازم هست. حاکم اسلامی که عدل قرآنی هست، لازم دارد. و الاّ قرآن اجرایی نیست، عملی نیست، مقابله با دشمن یک تئوری بیشتر نیست، قَوام دین به تجدید حکومت اسلامی است. که در رأس هرم خلیفه‌ی خدا وجود دارد. و چون دین دین جامعی هست پیش بینی کرده دوره‌ی غیبت را، برای دوره‌ی غیبت هم غدیر شعار ولایت فقیه هست. بنابراین حکومت اسلامی استثنا پذیر نیست، همان گونه که برای نماز استثنا پذیر نیست حکومت اسلامی هم که روح نماز هست حقیقت امر به معروف و نهی از منکر هست و تحقق احکام اسلامی در ابعاد مختلف زندگی و بشری است دین هیچ وقت تعطیل بردار نیست. اگر امام معصوم باشد جامع بشری باید زیر پرچم امام باشد و اگر امام معصوم به دلیلی در پس پرده‌ی غیبت بود که همه‌ی انبیا غیبت داشتند و همه‌ی ائمه غیبت داشتند علما به جای این‌ها خواهند بود. سنخیت با امام معصوم با مجتهد عادل جامع الشرایط هست که نزدیکترین فرد از نظر صفات موقعیت شجاعت به امام معصوم، می‌شود ولی فقیه. این غدیر استمرار توحید هست تا دامنه‌ی قیام. و وجود مقدّس امام زمان (عج) هم بیان سرّ سفره غدیر و چون با روشن بودن قضیه صد و بیست هزار حاجی را سه روز بنده خداها را در وسط بیابان سوزان نگه داشتند تا این خبر، خبر جهانی باشد. خیلی قدرت تبلیغاتی بالایی بود که پیغمبر خدا به دستور خدا عملی کرد، بعد هم «فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ». حاضرین به غایبین الی یوم القیامت و مکلف شدند تبلیغ کنند تبلیغ کنند این جریان، پرآوازه‌ترین جریان در سلسله‌ی سفرای الهی است تا دامنه قیام.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: مسئله‌ی غدیر، مسئله‌ی حیات اسلام ناب هست. مسئله‌ی تئوری، مسئله مدرسه‌ای و دانشگاهی صرف نیست. یک مسئله‌ی فکری، اخلاقی و عملی است. غدیر در هر سه جبهه بایدحضور داشته باشد. غدیر فکر درست است، غدیر اخلاق شایسته است، و غدیر عمل صالح است با مدل حاکمیّت امیرالمومنین. حضرت امیر علیه السلام در حکومت مدل است، در اخلاق الگو هست در عمل امام است. لذا لازم است که این جریان را به عنوان یک ضرورت حیات بشری تلقی کنند هم خودمان علی را در خانه خودمان و هرجا هستیم سر سفره مولا بنشینیم، سبک زندگی علوی را همه مان اجرایی کنیم در مسائل فردی خودمان، خانوادگی خودمان، بعد هم در بطن جامعه برای طبقات مختلف از فواید آسمانی ولایت علوی خوراک تدارک ببینیم، برای بازاری یک نوع سیره‌ی امیرالمومنین را، یا بیانات امیرالمومنین و کلام بی نظیرشان را، برای نسل دانشگاهی به مقتضای نیازهای دانشگاه، برای حوزه‌ها هم متناسب حوزه‌های علمیه، باید ما برای اینها مبلغ امیرالمومنین باشیم.

مساجد و بنیاد غدیر باید به هم متصل شوند

وی ادامه داد: لذا هم باید مساجد را در این جهت به طور مطلق بنیاد بین المللی غدیر، شبکه‌ی مسجد را متصّل به این کانون بکند، همه‌ی مساجد هم خوراک بدهند به این بنیاد، هم از بنیاد ارمغان دریافت بکند، شما باید مطالب نو به مساجد و امام جماعت‌ها بدهید. بعد از مساجد حوزه‌ها هستند، باید نخبه‌های حوزوی را هم شناسایی بکنید هم بروید سراغشان دعوت بکنید، هم نیازهای جامعه را در ارتباط با زندگی علوی شناسایی کنید و از نخبگان حوزوی استمداد کنید که آن‌ها به میدان بیایند و در این بعد حکومتی، اخلاقی، عملی از امیرالمومنین (ع) درس القا بکند و به جامعه منتشر بکند. بعد هم دانشگاه‌ها؛ در دانشگاه‌ها باید شبکه داشته باشید، در دبیرستان باید هسته‌های غدیر تشکیل بدهید، در دبیرستان‌ها و دبستان‌ها باید گروه‌هایی به صورت هسته‌های اصلی در آنجا، مرتب سلسله؟ بنیاد بین المللی غدیر باشند و این فکر علوی را بتوانند توسعه بدهند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: هم تدوین جزوه لازم است، هم کلیپ لازم است، هم شبکه‌های مجازی را فعال کردن در ارتباط با غدیر و به راه انداختن یک سامانه‌ی جامعی که فراورده‌های دانشگاهی، حوزوی، مدرسه‌ای و بازاری را در این سامانه به سمع و نظر توده‌ها برسانند. لذا عاشقان بازاری را باید شناسایی کردو رفت هسته‌های خاصّ غدیری را هم در بازار از طریق عاشقان غدیر شناسایی کرد و متصّل کرد به این شبکه‌ی فرهنگی و علمی و دانشگاهی و حوزوی.در ابعاد مختلف هم در بعد تبلیغی این فراخوان عمومی وقتی با این مقدمات تشکیل بشود، آن ایام غدیر یک شکوه و جلوه‌ی دیگری پیدا می‌کند، تقسیم مسئولیت شده است، شما در همه جا پایگاه دارید و این پایگاه‌ها در ارتباط باهم و نه جزیره‌ای، در ارتباط با هم به میدان می آیند.

فضای تبلیغاتی یک نورافکنی است که اگر خاموش شود دل‌ها تاریک می‌شود

حجت الاسلام صدیقی اظهار کرد: در بعد معارفی هم، هم باید تهاجمی حرکت کرد هم باید تدافعی در میدان حاضر بود، هم بیّنات ولایت را که قرآن و احادیث مشترک بین شیعه و سنی که غیرقابل انکار است را باید استخراج کرد و برای گروه‌های مختلف با زبان هر گروهی اینها را آماده کرد و به عنوان خوراک در میانشان قرار داد و هم باید کارگاه‌هایی تشکیل داد و مربی غدیری، برای هر مدرسه علمیه باید تعدادی شما سهمیه داشته باشید و با تشکیل کارگاه‌های غدیری، یک هفته، ده روز، یک ماه به تناسب نیاز، از اساتید برجسته ای که در این زمینه آمادگی دارند بیایند و از وجودشان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: فضای تبلیغاتی یک نورافکنی است که اگر خاموش شود دل‌ها تاریک می‌شود. در بُعد معرفتی هم تربیت استاد، تربیت مبلّغ به همت بالا نیاز دارد از هنر، از هنر، از هنر غافل نباشید، لذا هم از هنرمندان متدینی که در صدا و سیما یا در شبکه‌ها نخبگی نشان دادند، کلیپ‌های جالبی بلدند، تیتر قشنگ بلدند، اینها را باید شناسایی کرد از آنها کمک گرفت. بعد هم در قشرهایی مثل ورزشکارها، بالاخره اینها طرفدار دارند، اینها را مرتبط کردن با غدیر همراه کنیدبا غدیر، این فضای امیرالمومنین (ع) روی شأن اثر بگذارد.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر ابراز کرد: همه‌ی ورزشکاران با امیرالمومنین (ع) حالا قدما که خیلی هم اشعار امیرالمومنین (ع) خوانده می‌شد، هم خودشان، خودشان را مستند و منتسب به امیرالمومنین (علیه السلام) می‌دانند، جامعه ورزش را باید در میدان غدیر سهیم کرد و این مبلغین شما بروند آنجا در میان آن‌ها استاد برای این جهت تربیت کنند. اینها هم بعد اثرگذاری شأن در جامعه خیلی خاصّ است و هم اینکه خودشان نیاز دارند از نظر ساخته شدن، خودسازی.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)