میرنیوز

برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی/ برگزاری ۸۲ نشست ترویجی و ۵۵ سمینار

برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی/ برگزاری ۸۲ نشست ترویجی و ۵۵ سمینار 2021-12-17T10:37:46+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه دومین همایش مجازی علوم انسانی- اسلامی پژوهش و فناوری مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی- اسلامی با همکاری معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی در این مراسم، به تشریح برخی از محورهای مهم پیوست جدید احکام اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: در پیوست این احکام تاکید رهبر معظم انقلاب بیشتر بر حوزه فرهنگ است و آن نیز بخاطر عقب افتادگی در این حوزه است.

وی با بیان اینکه همچنین در پیوست احکام اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی رهبر معظم انقلاب بر انجام کار قرارگاهی تاکید کرده‌اند، تصریح کرد: اگر چه این مهم برای نخستین بار نیست اما در این حکم الزامی ایجاد شده تا فعالیت‌ها به صورت قرارگاهی دنبال شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در متن و احکام جدید همچنین بر نگاه نو، اراتقاء نگاه و بازسازی و تحول و نگاه ویژه، همه جانبه و اساسی به آموزش و پرورش به عنوان پایگاه تعلیم و تربیت نسل جوان تاکید شده است.

حجت الاسلام عاملی گفت: از پیوست‌های دیگر در این حکم توجه به فضای مجازی است که در این حکم رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی این مأموریت را داده‌اند که در حوزه سواد مجازی و آسیب‌های فضای مجازی با همکاری شورای عالی فضای مجازی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین در پیوست احکام اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر تشکیل کارگروهی در شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای اجرای وظایف، اهداف و اولویت‌ها، ساختار حقوقی شورای عالی و طراحی نظام قرارگاهی و ضمانت اجرایی مصوبات تاکید شده تا به نوعی جایگاه شورای عالی فرهنگی و رابطه آن با قوای سه گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی فضای مجازی و ضمانت اجرایی برای مصوبات انجام شود.

حجت الاسلام عاملی تاکید کرد: در دور جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی چرخش‌های تحولی استخراج شده و در این زمینه نیز پیشنهادهای تخصصی گروه‌های نخبه فرهنگی و اجتماعی و بخش‌های مختلف از جمله شورای عالی تخصصی حوزوی، نخبگان علوم انسانی و اسلامی با محوریت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گرفته شده که به زودی جمع بندی می‌شود.

برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی

وی همچنین در سخنان خود از تمام گروه‌ها و نخبگان دانشگاهی در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی درخواست کرد هرگونه پیشنهاد خود در مورد جایگاه، ضمانت اجرایی و وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی با رویکرد قرارگاهی و واکنش سریع به مسائل اجتماعی به به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین از همکاری‌های رئیس پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی دفتر تبلیغات در برگزاری همایش علوم انسانی – اسلامی، پژوهش و فناوری قدردانی و خواستار ارائه نتایج نشست‌های علمی و کرسی‌های ترویجی برگزار شده توسط دبیرخانه مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی- اسلامی شد

برگزاری ۸۷ نشست علمی در همایش علوم انسانی- اسلامی، پژوهش و فناوری

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین لک زایی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی نیز با ارائه گزارشی از دومین همایش همایش علوم انسانی- اسلامی پژوهش و فناوری اظهار داشت: مجموع نشست‌ها و کرسی‌های ترویجی برگزار شده در این همایش ۸۷ نشست علمی یا کرسی ترویجی بوده که این برنامه‌ها همچنان تا پنجم دیماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: مجموع سخنرانی‌های استادان توسط دبیرخانه مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی- اسلامی در همایش از جمله ارائه کننده بحث، ناقد، دبیرعلمی، افتتاحیه و اختتامیه ۲۷۸ سخنرانی بوده است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان کرد: در این زمینه هفت نشست علمی یا کرسی ترویجی توسط پژوهشگاه قرآن و حدیث، چهار نشست علمی توسط پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)، دو نشست علمی توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ۱۲ نشست علمی و کرسی ترویجی توسط پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ۲۹ نشست توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ۱۹ نشست توسط پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، پنج نشست توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) و ۹ نشست توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی برگزار شده است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به ظرفیت‌های موجود در این پژوهشکده اشاره کرد و گفت: هر پژوهشکده از این پژوهشگاه می‌تواند حداقل یک مساله و مشکل در کشور را بررسی و برای رفع مسائل و مشکلات آن به صورت علمی دستاوردهای خود را ارائه کند.

حجت الاسلام و المسلمین لک زایی با تاکید بر اینکه باید پیوست پژوهش، فرهنگی و رسانه‌ای در تمام طرح و برنامه‌های کشور مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: همچنین برقراری ارتباط نهادهای مختلف اجرایی به صورت تخصصی با گروه‌های فعال علمی در دانشگاه‌ها می‌تواند به حل مسائل کمک کند.

براساس این گزارش، در این نشست اعضای حاضر در جلسه و مسئولان پژوهشگاه‌های فعال در علوم انسانی و اسلامی بر تقویت رابطه بین علوم و عمل، تاکید بر تشکیل فرهنگستان علوم انسانی، اجرایی شدن قانون مبنی بر اختصاص بخشی از بودجه به موضوع پژوهش و اجرای پروژه‌های کلان توسط فرهنگستان‌های فعال در کشور تاکید کردند.

تمام طرح‌های فضای مجازی پیوست فناورانه دارد

در ادامه حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی اظهار داشت: بر این باوریم که باید تمام پروژه‌ها پیوست فناورانه داشته باشد و فناوری را نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه هویت مجموعه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های معاونت مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از سال ۹۷ تصریح کرد: این معاونت بیش از هر معاونت دیگر به فناوری و اطلاعات ارتباط مستقیم دارد و تمام تلاش ما این بوده که این همکاری پررنگ‌تر و با کیفیت تر دنبال شود.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از شعارها و مبانی رفتاری ما در این معاونت این است، آنچه انجام می‌دهیم باید در چهارچوب منافع سازمان باشد.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی شکل یافته عالم خیال انسان‌ها است و هرچه پیش می‌رویم عالم مجازی آن را در حال تحقق بخشیدن است گفت: اگر این واقعیت را درک نکنیم و بخواهیم تحلیل، مدیریت و حکمرانی کنیم شکست خورده هستیم.

وی تصریح کرد: امروز باید مجموعه‌های حزب اللهی بیش از پیش خود را در فضای مجازی نشان داده و ضعف‌های موجود فناوری و نیروی انسانی را برطرف کرده و با منطق حقیقی فضای مجازی را دنبال کنیم.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مساله فناوری مساله دوم در فضای مجازی است و به عنوان نقطه ضعف به شمار می‌رود که باید در این زمینه نیز چاره اندیشی و با توجه به منطق فضای مجازی نگاه‌ها تغییر کند.

معاون مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی همچنین در این نشست پیشنهاد داد، از دهم تا هفدهم اسفندماه ۱۴۰۰ همزمان با هفته فناوری نمایشگاهی از دستاوردهای فناوری و فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی

برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی / برگزاری ۸۲ نشست ترویجی و ۵۵ سمینار

در ادامه حجت الاسلام تیموری اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای تبیین فرهنگ پژوهش و توجه به جایگاه پژوهشگران است.

وی با اشاره به سوابق برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بیان کرد: آغاز برپایی این نمایشگاه از سال ۹۴ بود و تاکنون نیز هفت نمایشگاه برگزار شده که شعار امسال در نمایشگاه هفتم، جهاد تبیین در عرصه مجازی با رویکرد مساله محوری بود.

حجت الاسلام تیموری به برنامه‌های اجرا شده در هفته پژوهش اشاره و از مهم‌ترین آن را تجلیل از برگزیدگان و صاحبان نظریه‌های کرسی‌های نظریه پردازی موفق، قدردانی از پژوهشگران، محققان، اعضای هیئت علمی، گروه‌های علمی، فناوران، مجلات برتر و سایر فعالان این عرصه بود.

مسئول برگزاری هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: همچنین در این هفته کارگاه‌های مختلف آموزشی و نقد کتاب به همراه رونمایی از ۲۷۰ آثار چاپ اول دفتر تبلیغات اسلامی انجام و با اختصاص یک روز به عنوان پژوهش و بین الملل توانمندی‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه معرفی و مجله‌های عربی و انگلیسی نیز رونمایی شد.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش را رونمایی از کتاب جهاد تبیین و بیان دستاوردهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در فضای مجازی و فناوری، ارائه آثار پژوهشی و محصولات فناورانه دفتر، کتاب، محصولات و نرم افزارها در قالب غرفه‌های نمایشگاهی و شعب اصفهان و مشهد عنوان کرد.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش، دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه عرضه محصولات فناورانه کشور حضور یافت، بیان کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز در نخستین نمایشگاه تمدن نوین اسلامی که از شنبه هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)