میرنیوز

قمی: به کارنامه ۳ ساله سازمان تبلیغات اسلامی نمره قبولی می‌دهم/ بابت عدم حمایت از مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده از کرونا شرمنده‌ام

 قمی: به کارنامه ۳ ساله سازمان تبلیغات اسلامی نمره قبولی می‌دهم/ بابت عدم حمایت از مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده از کرونا شرمنده‌ام 2021-09-13T14:15:23+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نخستین نشست خبری حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پس از سه سال حضور در این سازمان، صبح امروز با حضور جمع زیادی از اصحاب رسانه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

وظیفه اصلی سازمان تبلیغات، نشر خوبی‌ها است

حجت‌الاسلام قمی در ابتدای این نشست با اشاره به رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سعی ما این است که در راستای تحقق اسلام ناب، به سمت علمی‌تر، عمیق‌تر . مردمی‌تر شدن مقوله فرهنگ و هنر گام برداریم.

وی ادامه داد: رسیدن به قله‌های بیانیه گام دوم انقلاب همواره از دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است. وظیفه سازمان تبلیغات در این عرصه، نشر خوبیهاست و به‌عنوان یک خادم در خدمت این جریان خواهیم بود. دشواری‌ها برای رسیدن به قله‌های گام دوم انقلاب زیاد است ما فتوحاتش نیز به مراتب بیشتر است.

سازمان تبلیغات اسلامی , فرهنگ و هنر , قرآن , تسنیم ,

مجموعه نشر‌خوبی‌ها در امتداد فرهنگ دینی است

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه اسلام ناب در عمل، با فطرت انسان‌ها عجین و سازگار است، گفت: تعبیری را مرحوم مطهری دارند که می‌فرمایند فرهنگ ایرانی و فرهنگ اسلامی مثل شیر و شکر به هم پیوند خورده است.

وی ادامه داد: مردم ایران، مردم فرهیخته‌ و به شدت دین‌باورند که این مسأله را افکارسنجی‌ها و پیمایش‌های دقیق جامعه‌شناسانه تأیید می‌کنند. درصد دین‌باوری جوانان این سرزمین بر خلاف تبلیغاتی است که برخی دنبال می‌کنند. اسلام برای سعادت جامعه در نظام تعالی این موضوع را تعبیه کرده است که مراقب همدیگر باشیم. تواصی مفهوم دینی و قرآنی است که باید عملیاتی شود. چه کسی باید تواصی به حق و صبر داشته باشد. یقیناً همه ما باید در این امر شریک باشیم. نشر‌خوبیها در امتداد فرهنگ دینی است. صادقانه، تلقی ما از دین‌داری، افزایش خوبی‌ها است و ترویج خوبیها باید الگو و سرلوحه کارها قرار گیرد.

سازمان تبلیغات اسلامی , فرهنگ و هنر , قرآن , تسنیم ,

در ایجاد ارتباط دوسویه با جامعه مشکل داریم

حجت‌الاسلام قمی در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه فرهیختگان درباره رویکرد سازمان تبلیغات در حوزه خانواده گفت: مناسبت‌محوری و فردمحوری باید در خدمت اصل جریان فرهنگ قرار گیرد. تئاتر، سینما و بانوان و دانش‌آموزی و طلاب و هیئت‌های مذهبی موضوعاتی است که باید با اولویت‌بندی دنبال شوند. حتماً یکی از مسائل مهم در سازمان تبلیغات، موضوع خانواده‌محوری و سبک زندگی اسلامی است. اگر می‌خواهیم سبک زندگی اسلامی را پیاده‌ کنیم باید به مسأله خانواده بپردازیم. نقش زنان و کودکان و مجموعه خانواده در اولویت قرار دارد. امروز یکی از آفاتی که وجود دارد مسأله تک‌فرزندی است. ما باید به سمت خانواده پررونق‌تر حرکت کنیم. سعی داریم در کارهایمان، اثرسنجی داشته باشیم. تلاش کردیم تا ارتباط دوسویه در بدنه جامعه از طریق مختلف، همچون رسانه‌ها و غیره صورت گیرد اما یکی از اشکالات عمده خودمان را در این حوزه می‌بینیم.

یکی از راه‌های تبلیغ اسلام ناب، استفاده از فرصت گردشگری است

سوال دیگری از سوی خبرنگار یکی از رسانه‌ها درباره موضوع گردشگری پرسیده شد که حجت‌الاسلام قمی در این باره گفت: یکی از راه‌های تبلیغ اسلام ناب، استفاده از فرصت گردشگری است.

در همه دنیا، گردشگری مذهبی رایج است. با وزیر سابق گردشگری جلساتی داشتیم که البته به دلیل فشار کارها اقدامی صورت نگرفت البته ویروس کرونا نیز بسیاری از فعالیت‌های این زمینه را تعطیل کرده است. ما غیر از گردشگری مذهبی هر آنچه در این حوزه به موضوع فرهنگ و دین وابسته باشد باید ورود کنیم. در مانیفست‌های جهانی رایج است که راوی یکی از وظایفی که دارد تحلیل مناطق گردشگری به توریست‌ها است. ما می‌توانیم بهترین روش را در این حوزه در راستای نشر خوبیها داشته باشیم. چند روز گذشته بوشهر بودم و اصرار کردم که نهاد مقاومت را در حوزه گردشگری این استان داشته باشیم. جلساتی را نیز با وزیر فعلی گردشگری داشتیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد.

سازمان تبلیغات اسلامی , فرهنگ و هنر , قرآن , تسنیم ,

از انتصاب مدیر جوان ضرر نکردیم

رسانه‌ دیگری در حوزه جوانگری این سوال را پرسید که چطور می‌توانیم از جوانان برای ترویج فرهنگ اسلامی بکارگیری کرد؟. حجت‌الاسلام قمی در پاسخ به این سوال گفت: هنر از آن دسته از موضوعاتی است که وقتی به تجربه آراسته می‌شود نتایج محیرالعقولی بوجود می‌آورد. پیشکسوتان باتجربه آثار زیادی را رقم زده‌اند اما در حوزه مدیریت هنری می‌توان گفت شادابی و خلاقیت در مدیریت جوانان در حوزه فرهنگ و هنر تفسیر می‌شود. شاید در حوزه مدیریت جوانان، این مساله قابل بررسی باشد که جوان شاید تصمیمات غیرپخته‌ای را داشته باشد اما انتصاب جوان برای مدیریت حوزه‌های فرهنگی و هنری برکات دیگری هم دارد. انتصاب آقای دادمان در حوزه هنری یکی از این مصادیق است. او آثار متعددی در حوزه نمایشی و غیره دارند. در این سال‌ها از انتصاب مدیر جوان ضرر نکردیم.

آمادگی پذیرش مسئولیت اربعین را داریم

رئیس سازمان تبلیغات در پاسخ به سوال دبیر مجموعه رسانه‌ای عقیق درباره نقش‌آفرینی سازمان تبلیغات در راهپیمایی اربعین گفت: ما درباره محرم و ماه مبارک رمضان و مراسمات مناسکی، مسئولیت محوری داریم. در موضوع اربعین، ما آمادگی برعهده‌گرفتن مسئولیت اربعین را داریم. بهتر است که دست‌کم بخشی از کارها به سازمان تبلیغات سپرده شود. از هیچ کاری برای تسهیل در اعزام زائران اربعین و غیره دریغ نمی‌کنیم اما در حال حاضر، فقط مسئولیت کمک‌رسانی را برعهده داریم.

سازمان تبلیغات اسلامی , فرهنگ و هنر , قرآن , تسنیم ,

زیبایی‌های مکتب را به اقشار مختلف جامعه عرضه می‌کنیم

خبرنگار خبرگزاری فارس از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سوالی درباره مردمی‌شدن فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌ها برای قشرهای مختلف جامعه پرسید که او در پاسخ گفت: اغلب مردم جامعه را متدین و مذهبی می‌بینم. با ادبیات قشر خاکستری و دسته‌بندی جامعه مخالفم. برنامه‌های سازمان تبلیغات باید بتواند اقشار مختلف جامعه را در بر گیرد. اپلیکیشن‌ها و کتاب‌هایی که تولید شده است در این راستا بوده است. یکی دیگر از کارهای همکاران در سازمان تبلیغات، پاگذاشتن به خدمات اجتماعی با کمک شبکه‌های مردمی از جمله هیئت‌های مذهبی است. برطرف‌کردن گرفتاری مردم با کمک امام جماعت که امام مردم عنوان بهتری برای آنهاست، از دغدغه‌های اصلی ما در مساجد است. زیبایی‌های مکتب را در قالب‌های مختلف و متنوع تحسین می‌کنم.

حجت‌الاسلام قمی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انتهای سه سال، نمره قبولی را به سازمان تبلیغات می‌دهم. برخی موانع و کم‌توانی‌ها در حوزه‌های مختلف را می‌پذیرم. یکی از وظایف اصلی ما در سازمان، آموزش توانمند‌سازی است. بهترین جا برای آموزش‌ به مجموعه‌های مردمی نیز خود مجموعه‌های مردمی است.

برای حمایت از موسسات قرآنی هیچ کاری نکردیم

سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم درباره مأموریت‌‌های سازمان تبلیغات در راستای رفع آسیب‌های کرونایی به مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی مطرح شد که متن سوال بدین شرح است.

برویم سراغ موضوع کرونا و دردسرهای بی‌پایانش؛ ویروسی که شاید قبل از هر چیز در جهان فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشانه گرفت.  کشور ما را هم با وضعیت اقتصادی‌مان در فرهنگ و هنر حسابی درگیر کرد و روزهای سختی را برای اغلب فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی پیش آورد. یکی از مصادیق آن، تعطیلی بسیاری از موسسات قرآنی است که اتفاقاً در تحت مدیریت سازمان تبلیغات فعالیت می‌کنند. بفرمایید سازمان تبلیغات تا‌کنون در برابر این آسیب‌ها چه کرده است؟ دیگر همه‌مان می‌دانیم کرونا رفتنی نیست و تا مدتی طولانی درگیر این مشکلات خواهیم بود. چشم‌اندازی برای آینده فرهنگ و هنر با وجود کرونا دارید؟

سازمان تبلیغات اسلامی , فرهنگ و هنر , قرآن , تسنیم ,

حجت‌الاسلام قمی در پاسخ به این سوال گفت: یکی از مصادیق آشفتگی، حوزه قرآن است. در سخنانی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتم به‌عنوان یک دغدغه از آن یاد کردم. در حوزه موسسات که بین ما و وزارت ارشاد، کار نسبتاً موازی وجود دارد، در دستگاه‌های دیگر نیز چندین مقوله به همین شکل موجود است. همین امر سبب شد تا در ساختار فرهنگی جدید به آن تمرکز ویژه‌ای کنیم. یکی از مظلوم‌ترین عرصه‌ها، عرصه فعالیت‌های قرآنی است و یکی از مجموعه‌های مردمی که در شرایط کرونایی بسیار صدمه دیدند، همین موسسات قرآنی‌‌اند. متأسفانه منابع سازمان تبلیغات باید در حوزه خودش هزینه شود و صراحتاً می‌گویم در حوزه احیاء، بازسازی و رفع آسیب‌های موسسات قرآنی گام‌های موثری برنداشته‌ایم.

وی ادامه داد: غیر از کمک‌های مردمی، کمک موثری به موسسات قرآنی صورت نگرفت و بابت این، شرمندگی‌ هستم. واقعیت این است که دولت جدید، موضوع موسسات قرآنی را در اولویت‌ها قرار دهد. برخی از فعالان این موسسات، هنرمند هستند اما تلاش‌هایشان مغفول مانده است.

رئیس سازمان تبلیغات همچنین اظهار کرد: کرونا شاید مدت‌ها با ما باشد. کشورهای مختلف دنیا، هیچ فعالیتی را بخاطر کرونا تعطیل نکرده‌اند. دانشگاه، پژوهشکده‌ها و حتی کلیساهایشان را نیز تعطیل نکرده‌اند. به نظر می‌رسد باید راه ادامه زندگی در شرایط کرونایی را پی بگیریم و مراعات‌ها را هم مدنظر قرار دهیم تا این ویروس به طور کامل از بین برود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)