میرنیوز

آیا از "تبلیغات وقت‌گیر بین سریال‌ها" هم سهم رایگانی به تولید ایرانی می‌رسد؟

 آیا از "تبلیغات وقت‌گیر بین سریال‌ها" هم سهم رایگانی به تولید ایرانی می‌رسد؟ 2021-07-28T21:16:06+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی‌عسکری رئیس صدا و سیما در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حرف‌های قابل توجهی را درباره حمایتِ رسانه ملّی از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی مطرح کرده است. 

او با اشاره به اینکه در این چند سال بهترین تولیدات رسانه ملی به موضوع تولید و صنعت پرداخته‌اند، گفته است: در همه برنامه‌ها و حتی در خبرها، جلوه‌ای از پیشرفت کشور به تصویر کشیده می‌شود و سعی می‌کنیم رسانه ملی همواره تصویرگر حرکت روبه‌جلوی کشور باشد.

علی‌عسکری با تأکید بر اینکه برنامه‌های رسانه ملّی برای بالا بردن انگیزه تولیدکنندگان داخلی است، گفت: رسانه ملی برنامه‌های متعددی در این زمینه در نظر گرفته است؛ مثلاً در برنامه «میدان» افرادی نظیر پرورش‌دهندگان کرم ابریشم یا صیفی‌کارها و... را که در کارشان موفق بودند، معرفی کردیم که این کار نشان می‌دهد بدون دخالت کشور خارجی هم می‌توان به تولید و فعالیت پرداخت؛ مثلاً در شبکه ایران‌کالا تولیدکنندگان طی یک رقابت سالم برای یکدیگر رجز می‌خوانند و تولید خود را در معرض دید مردم قرار می‌دهند که خیلی‌ها طی همین فرایند دیده شده و رشد کرده‌اند، کسانی که از یک تولیدی کوچک آغاز کرده و امروز به جایگاه‌های خوبی رسیده‌اند.

رئیس صداوسیما همچنین به تبلیغات رایگان اشاره کرد که بارها مورد سؤال خیلی از رسانه‌ها بوده که به چه شرکت‌ها و کارخانجات و مؤسسه‌های تولیدی تعلق می‌گیرد. او در این دیدار با اشاره به این تبلیغ رایگان، گفت: برای این کارخانه‌ها آنونس تبلیغاتی رایگان ساختیم و با مدیرانشان گفت‌وگو کردیم، تولیدکنندگانی که به علت محدودیت مالی، حتی قادر نبودند در روزنامه یک صفحه تبلیغات بکنند.  انصافاً رسانه ملی در بحث تولیدات داخلی کارهای بسیاری کرده است، چون اعتقادم این است که ایران باید به یک کشور پیشرفته صنعتی تبدیل شود.

او با اشاره به گزارش‌های تحقیقی که در خبر تلویزیون پخش می‌شود، گفت: این روزها رسانه ملی برنامه‌ای با نام «خبرنگاری تحقیقی» دارد که هفته‌ای دو بار پخش می‌شود، مثلاً موضوع صادرات سنگ به چین یا صادرات گازوئیل به فلان کشور را بررسی می‌کند. شما با تعیین کردن یک رابط می‌توانید در این زمینه به ما کمک کنید که موضوعات را به ما اطلاع دهید تا دوستان خبرنگار تحقیقی ما بیایند و شما هم شواهد و مستندات خود را عرضه کنید و با همکاری هم به تولید بسته‌های گزارشی برسیم تا بتوانیم مؤثر باشیم و گرهی از مشکلات کشور باز کنیم.

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , عبدالعلی علی عسگری ,

علی عسکری با اشاره به اثرگذاری تبلیغات رسانه ملی در زمینه تولید گفت: خیلی از کارخانه‌ها در حال کارند، اما به‌محض تبلیغ در رسانه ملی یک خیزش بلند برای آن‌ها رخ می‌دهد و این نشان‌دهنده اثر بالای تبلیغ در رسانه ملی است.

وی از دو برنامه ویژه رسانه ملی در زمینه تولید که قرار است پخش شود، خبر داد و افزود: رسانه ملی در این زمینه دو برنامه ویژه دارد؛ نخست پرداختن به شرکت‌های دانش‌بنیان که در شبکه 3 پخش خواهد شد و دوم شبکه‌های علم و فناوری که به‌زودی شاهد آن‌ها خواهیم بود.

رئیس رسانه ملی سپس توصیه کرد: در زمینه پشتیبانی از تولید، شبکه‌های استانی نیز فعال باشند.

وی با تأکید بر اهمیت کیفیت در تولید گفت: نکته‌ای که بسیار مهم است و باید به آن توجه شود، کیفیت است، هرچند تاکنون زیاد روی موضوع کیفیت تمرکز نکرده‌ایم، اما اگر کیفیت کالاها بالا برود، صادرات رشد می‌کند؛ پس باید روی تولیدات تمرکز کنیم تا تولیدات در سطح و تراز جهانی باشد، زیرا در این صورت به بلوغ کامل خواهیم رسید.

صحبت‌های رئیس صداوسیما در حمایت از تولید و تولیدکنندگان و شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها) قابل توجه و تأمل است. چرا که او از حمایتِ تولیدکنندگان و آنونس رایگان و دامنه تبلیغاتی می‌گوید که دربِ آن به رویِ تولیدکنندگان باز است. اما بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان سرمایه داخلی‌اند که نسبت به تبلیغات گسترده برخی از برندهای تبلیغاتی گلایه دارند و از رسانه ملّی درخواست می‌کنند در به روی‌شان باز کند و بتوانند آن‌ها هم کالایشان را در معرضِ نگاه مخاطبان قرار دهند. 

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , عبدالعلی علی عسگری ,

مردم وقتی تلویزیون را روشن می‌کنند و در کنار نقد محتوایی به برخی از برنامه‌ها و سریال‌ها، آگهی‌های بازرگانی مشاهده می‌شود که نه تنها به تعبیر برخی رنگ‌آمیزی و تنوع روی آنتن ایجاد نمی‌کند بلکه مردم را خسته و آزرده کرده و در اکثر اوقات تصمیم می‌گیرند آن برنامه و سریال مورد علاقه‌شان را هم به خاطر تعددِ پخش آگهی‌های بازرگانی، نبینند. البته این انتقاد بارها از سویِ شورای نظارت بر صدا و سیما هم مطرح شده که چرا آنتنِ سیما یکسره در اختیار آگهی‌های بازرگانی است؟ البته بحثِ آگهی بازرگانی، حمایت از تولید و تولیدکننده در رسانه ملّی نیازمند شفاف‌سازی بیشتری است که تا امروز هیچ‌کدام از مسئولین مربوطه درباره قراردادها و نوعِ تبلیغات و آژانس‌های تبلیغاتی منتسب به رسانه ملّی صحبتی نکرده‌اند؛ از طرفی هم باید خروجی آنتن را بررسی کرد که  چقدر با بودجه‌های تخصیص داده شده، همخوانی دارند. 

اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه ایران‌کالا که خودش همیشه نسبت به معضلات و مشکلاتِ آگهی‌های بازرگانی تلویزیون دغدغه داشته و همواره تأکید کرده باید برای بنگاه‌های کوچکِ اقتصادی، تبلیغ رایگان داشته باشیم، در این جلسه هم از تبلیغِ بنگاه‌های کوچک حمایت کرد که راهبرد شبکه ایران کالا است. او تأکید کرد: رئیس صداوسیما در سال 1395 دستور راه‌اندازی شبکه ایران کالا را صادر کرد تا از بنگاه‌های کوچک و متوسط حمایت شود. راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی هزینه بسیار سنگینی دارد، اما علی عسکری گفت با توجه به دغدغه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری نسبت به تولید و صنعت و معدن ضرورت دارد که شبکه‌ای این‌چنین راه‌اندازی بشود.

او همچنین تأکید کرد: در آن زمان هیچ‌کدام از بنگاه‌های تولیدی توان پرداخت برای ساخت تبلیغات نداشتند، پس ما باید رایگان برای آن‌ها تبلیغات درست می‌کردیم، ما نیز به کمک تولیدکنندگان شتافتیم. کار بسیار بزرگی بود. از سال 1395 تاکنون با توجه به شعارهای اقتصادی سال‌ها به کمک تولیدکنندگان رفته‌ایم. ما در سال 1395، 3275 بنگاه را پوشش تلویزیونی دادیم. هدف این بود که هرسال 5 هزار بنگاه را پوشش دهیم، در سال 97، 4739 بنگاه، در سال 98، 7208 بنگاه و در سال 99 به عدد بسیار خوب 10 هزار و 16 بنگاه رسیدیم.

البته در کنار این صحبت‌ها، باید توجه داشت که "دولت بخشی از بودجه سازمان صداوسیما را منوط به تبلیغات کرده، حال باید این سؤال را پاسخ داد که از تولید داخل با تبلیغات رایگان حمایت کنیم یا اینکه نگاه اقتصادی به تبلیغات داشته باشیم؟" در عین حال مسئولین مربوطه باید بیشتر حواس‌شان به مخاطب باشد؛ اغواگری و گستردگی تبلیغات، مخاطب را خسته کرده است. واقعاً مردم از تعدد پخشِ آگهی بازرگانی مخصوصاً برخی از تبلیغات اصطلاحاً روی اعصابِ بیننده، ناراحت‌اند و می‌گویند "حق ندارید وقت مخاطب را با تبلیغات بگیرید، بلکه باید برنامه با محتوا به مخاطب نشان دهید."

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , عبدالعلی علی عسگری ,

تلویزیون باید جای امنی برای خانواده‌ها باشد؛ برنامه‌ها و سریال‌هایش را درست پیش ببرد و از همه مهم‌تر ناظرین و کارشناسان اندیشه‌ورزی داشته باشد که نگذارند رسانه ملّی به جای دانشگاه شدن به سمت بازار شدن پیش برود. 

عباس مهدوی‌مهر مدیرکل بازرگانی صداوسیما در این جلسه به قراردادهای تبلیغاتی 100 درصد رایگان اشاره کرد و گفت: از سال 1396 تاکنون بر اساس دستور رئیس رسانه ملی برای تمامی تولیدکنندگان کشور به میزان حقوق و مزایایی که پرداخت می‌کنند تا سقف 20 میلیارد تومان قراردادهای تبلیغاتی 100 درصد رایگان منعقد می‌شود و بخش زیادی از همین تبلیغاتی که این روزها پخش می‌شود، آن‌هم بدون هیچ‌گونه آرم و علامت، خود یک نوع حمایت از تولید داخل است که این بودجه هرساله در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تسهیلات ویژه رسانه ملی برای تولیدکنندگان گفت: به همه صادرکنندگان نمونه کشوری علاوه بر امتیازات، تبلیغات رایگان اعطا می‌شود و انتظار داریم که به کمک مجلس بتوانیم به برندسازی و به تولیدکنندگان و صادرکنندگان کمک کنیم.

مهدوی مهر با بیان اینکه در حوزه بازرگانی می‌کوشیم تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند، گفت: رسانه ملی سالانه 3700 تولیدکننده را حمایت می‌کند و قراردادهای کاملاً رایگان با آن‌ها می‌بندد.

حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما هم در این جلسه به تعداد دقایق حمایت رسانه ملی از تولید داخلی اشاره کرد و گفت:  از ابتدای امسال تا به امروز 27 هزار و 600 دقیقه برنامه در زمینه صنعت و معدن در شبکه‌های رادیویی تلویزیونی و استانی در رسانه ملی تولید و پخش‌شده است. از این میزان حدود 8100 دقیقه برنامه رادیویی، حدود 6600 دقیقه برنامه تلویزیونی و 6960 دقیقه نیز در استان‌ها ضبط و پخش شده است. در حوزه خبر نیز 5820 دقیقه برنامه با محوریت تولید و صنعت تولید شده و همه این‌ها نشانگر اهمیت مسئله تولید برای رسانه ملی است.

صحبت‌های مهدوی مهر هم بحثِ ماجرای طرح تبلیغات رایگان در صداوسیما را یک بار دیگر مطرح می‌کند. فراخوانی که برای پخش رایگان آگهی‌های محصولات و خدمات ایرانی در شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شود؛ صاحبان کالا و خدمات ملی برای استفاده از این طرح و برای تولید تیزرهای تبلیغاتی و شرکت در طرح حمایت از کار و خدمات ایرانی می‌توانند به آژانس‌ها و کانون‌های تبلیغاتی که دارای مجوزهای لازم و پروانه فعالیت در حوزه تبلیغات‌اند، مراجعه کنند.

هدف از این طرح که توسط اداره کل بازرگانی صداوسیما انجام می شود حمایت از کالا و خدمات ایرانی عنوان و در مقدمه آن به نامگذاری سال 1396 با عنوان «اقتصاد مقاومتی- تولید- اشتغال» اشاره شد.

البته با صحبت‌های امروزِ مهدوی‌مهر که به چه کسانی اعطا می‌شود و با چه تسهیلاتی، مقداری از ابهامات گذشته برطرف شد. اما لازم است مسئولین مربوطه در بخش‌ آگهی‌ها و تبلیغات بازرگانی صداوسیما درباره نحوه درآمدزایی رسانه ملی، طرح تبلیغات رایگان، قرارداد درصد از فروش و خیلی از موارد دیگر به ابهامات موجود پاسخ دهند تا شاید بخشی از این شائبه‌های موجود در آگهی‌های بازرگانی و حضور پررنگِ اسپانسرها برطرف شود. 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)