میرنیوز

رامبد جوان به کرونا مبتلا شد/ آیا در "خندوانه" تغییری ایجاد می‌شود؟

 رامبد جوان به کرونا مبتلا شد/ آیا در "خندوانه" تغییری ایجاد می‌شود؟ 2021-07-21T16:50:25+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیگیری از روابط عمومی "خندوانه" نشان می‌دهد که رامبد جوان کارگردان و مجری این برنامه تلویزیونی به کرونا مبتلا شده است. 

تستِ این بازیگر، مجری و کارگردان دو روزِ قبل مثبت شده و در قرنطینه به سر می‌برد. همچنین از بقیه عوامل برنامه هم امروز تست گرفته شده و تا فردا نتیجه آن اعلام می‌شود. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز تصمیم قطعی برای چند قسمت باقی مانده "خندوانه" قبل از محرم و صفر گرفته نشده که بدونِ رامبد جوان، چه تمهیدی را خواهند اندیشید.

َآیا این چند قسمت ضبط شده برنامه تا قبل از محرم و صفر روی آنتن خواهد رفت یا چند قسمت پایانی بدون او و با برگزاری چند رقابتِ ادابازی، این فصل به پایان خواهد رسید.

باید دید که با قرنطینه شدن رامبد جوان ضبط برنامه با چه تغییراتی مواجه خواهد شد؟

علی صبوری از کمدین‌های برنامه "خندوانه" با گذاشتن متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را رسانه‌ای کرد.

برنامه "خندوانه" با اجرا و کارگردانی رامبد جوان و به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

یادی از آهنگی که برای همیشه ماندگار شد / علی ای همای رحمت به روایت محمد اصفهانی

 یادی از آهنگی که برای همیشه ماندگار شد / علی ای همای رحمت به روایت محمد اصفهانی
2021-07-29T12:16:00+04:30
روز عید غدیر خُم است و شنیدنِ آهنگ «علی ای همای رحمت» به شدت توصیه می‌شود، آهنگی که با صدای محمد اصفهانی برای همیشه ماندگار شده است.

منزلت غدیر در میان آیات قرآن و کلام اهل بیت(ع)/ شیوه صحیح جهانی کردن پیام غدیر

 منزلت غدیر در میان آیات قرآن و کلام اهل بیت(ع)/ شیوه صحیح جهانی کردن پیام غدیر
2021-07-29T12:16:00+04:30
غدیر بزرگ‌ترین امتحان امت پیامبر(ص) است که معیار تشخیص حق و باطل بوده و بصیرت مردم در طول تاریخ از طریق آن شناخته می‌شود و امتحان دیروز و امروز ما به حساب م...

چگونه ابقای امام علی (ع) بر امامت به ولایت امام زمان (عج) منجر می‌شود؟

 چگونه ابقای امام علی (ع) بر امامت به ولایت امام زمان (عج) منجر می‌شود؟
2021-07-29T12:16:00+04:30
آن چه به عنوان حکم خداوند متعال در روز غدیر از سوی پیامبر(ص) اعلام شد، در حقیقت دستور بر ابقای ولایت در نظام عالم بود تا روز قیامت.

سروده‌هایی در مدح "حضرت علی" (ع): حاکمی مثل علی در دل این امت نیست، جز علی هیچکسی لایق این خلعت نیست

 سروده‌هایی در مدح "حضرت علی" (ع): حاکمی مثل علی در دل این امت نیست، جز علی هیچکسی لایق این خلعت نیست
2021-07-29T12:02:39+04:30
با فرارسیدن عید بزرگ شیعیان، عید غدیر خم، نوسروده‌هایی از شاعران آیینی کشورمان منتشر می‌شود.

مریم سعادت: مردم هنوز درباره دردسرهای عظیم با من حرف می‌زنند/ دوست دارم سریال‌های قدیمی را ببینم

 مریم سعادت: مردم هنوز درباره دردسرهای عظیم با من حرف می‌زنند/ دوست دارم سریال‌های قدیمی را ببینم
2021-07-29T12:02:39+04:30
بازیگر قدیمی سینما وتلویزیون می‌گوید وقتی با مردم در کوچه و خیابان روبرو می‌شود درباره سریال "دردسرهای عظیم" با او صحبت می‌کنند.

نماهنگ "صبح غدیر" منتشر شد

 نماهنگ "صبح غدیر" منتشر شد
2021-07-29T12:02:39+04:30
همزمان با فرارسیدن عید بزرگ غدیر نماهنگ «صبح غدیر» با صدای علی اکبر قلیچ منتشر شد.

آداب و فضیلت غدیر در بیان امام رضا (ع) / پذیرایی ملائک از مؤمنان در روز ولایت

 آداب و فضیلت غدیر در بیان امام رضا (ع) / پذیرایی ملائک از مؤمنان در روز ولایت
2021-07-29T12:02:39+04:30
روز هجدهم ذی‌الحجه مصادف با روز عید غدیر و یا به تعبیر روایات، روز «عید الله الأکبر» یا «یوم الولایة» است.

۲۵ آیه‌ای که پیامبر در خطبه غدیر علیه منکران امیرالمؤمنین خواند / هشدار رسول خاتم از فتنه سقیفه

 ۲۵ آیه‌ای که پیامبر در خطبه غدیر علیه منکران امیرالمؤمنین خواند / هشدار رسول خاتم از فتنه سقیفه
2021-07-29T12:02:38+04:30
رسول خدا بارها در خطبه غدیر قوم خویش را از هرگونه بدرفتاری با خاندان وحی پرهیز  و آنها را از در افتادن در آتش فتنۀ فتنه‌گرانِ پس از خویش انذا...

نبرد سخت تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا/ تلاش برای صعود

نبرد سخت تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا/ تلاش برای صعود
2021-07-29T10:22:37+04:30
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار مرحله گروهی مقابل ایتالیا صف آرایی خواهد کرد.

رستمیان در جایگاه شانزدهم تپانچه ایستاد/ تکلیف فردا مشخص می شود

رستمیان در جایگاه شانزدهم تپانچه ایستاد/ تکلیف فردا مشخص می شود
2021-07-29T08:35:55+04:30
بانوی تیرانداز ایران با قرار گرفتن در جایگاه شانزدهم رقابتهای تپانچه باید منتظر مسابقه بعدی خود در بخش سرعت باشد.

هانیه رستمیان: سعی می کنم با رکورد بهتر فینالیست شوم

هانیه رستمیان: سعی می کنم با رکورد بهتر فینالیست شوم
2021-07-29T08:09:18+04:30
بانوی تیرانداز تپانچه کشورمان تاکید دارد که می خواهد با کسب رکورد بهتر در قسمت سرعت فینالیست شوم.

افشین فرزام: قایقرانی ایران را از آسیا جدا کردیم 

افشین فرزام: قایقرانی ایران را از آسیا جدا کردیم 
2021-07-29T08:09:17+04:30
سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: با عملکردی که نازنین ملایی داشت در واقع قایقرانی ایران را از آسیا جدا کردیم.

رستمیان در جایگاه دوازدهم تپانچه ایستاد/ تکلیف فردا مشخص می شود

رستمیان در جایگاه دوازدهم تپانچه ایستاد/ تکلیف فردا مشخص می شود
2021-07-29T07:29:18+04:30
بانوی تیرانداز ایران با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم رقابتهای تپانچه باید منتظر مسابقه بعدی خود در بخش سرعت باشد.

نازنین ملایی: طوری پارو زدم که برای فردا هم انرژی داشته باشم

نازنین ملایی: طوری پارو زدم که برای فردا هم انرژی داشته باشم
2021-07-29T07:29:18+04:30
قایقران المپیکی کشورمان پس از پایان کارش در مرحله نیمه نهایی گفت: رقابت این مرحله را به گونه ای برگزار کردم که برای فردا هم انرژی داشته باشم.

نازنین ملایی شانس کسب مدال را از دست داد/ صعود به فینال B روئینگ

نازنین ملایی شانس کسب مدال را از دست داد/ صعود به فینال B روئینگ
2021-07-29T06:09:19+04:30
 دختر قایقران ایران راهی مرحله فینالB مسابقات روئینگ سی و دومین دوره بازیهای المپیک در توکیو شد. 

آیا از "تبلیغات وقت‌گیر بین سریال‌ها" هم سهم رایگانی به تولید ایرانی می‌رسد؟

 آیا از "تبلیغات وقت‌گیر بین سریال‌ها" هم سهم رایگانی به تولید ایرانی می‌رسد؟
2021-07-28T21:16:06+04:30
مردم در کنار نقد محتوایی که به برخی از برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیون دارند، به خاطر آگهی‌های بازرگانی طولانی و خسته‌کننده، در اکثر اوقات تصمیم می‌گیرند آن ...

پایان روز پنجم و ادامه صدرنشینی میزبان/ سقوط ایران به رده ۲۸

پایان روز پنجم و ادامه صدرنشینی میزبان/ سقوط ایران به رده ۲۸
2021-07-28T18:29:17+04:30
پنجمین روز از سی و دومین دوره بازیهای المپیک با ادامه مدال آوری کشورهای مطرح و صدرنشینی میزبان پیگیری شد.

برنامه روز ششم ورزشکاران ایران/ روز دختران روئینگ و تیراندازی

برنامه روز ششم ورزشکاران ایران/ روز دختران روئینگ و تیراندازی
2021-07-28T18:15:59+04:30
در ششمین روز از سی و دومین دوره بازیهای المپیک دو ورزشکار بانوی روئینگ و تیراندازی برای ایران مسابقه می دهند.

خواندن چه کتاب‌هایی برای جوانان سودمند است؟!

 خواندن چه کتاب‌هایی برای جوانان سودمند است؟!
2021-07-28T17:56:02+04:30
همه می‌توانند مخاطب کتاب‌هایی باشند که از سبک زندگی شهدا الهام گرفته است. البته اگر می‌خواهیم اولویتی قائل باشیم حتماً جوانان جامعه‌اند. کسانی که در ابتدای ...

سروده‌ای از افشین یداللهی به روایت موسیقی گفتار / یک روز می‌آیی که من دیگر دچارت نیستم+صوت

 سروده‌ای از افشین یداللهی به روایت موسیقی گفتار / یک روز می‌آیی که من دیگر دچارت نیستم+صوت
2021-07-28T17:56:02+04:30
«یک روز می‌آیی» از سروده‌های افشین یداللهی است که با همراهی موسیقی اجرا شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

قرآن حقیقت غدیر را چگونه معرفی می‌کند؟ / تداوم رسالت پیامبر تنها با ولیّ الهی امکان‌پذیر است

 قرآن حقیقت غدیر را چگونه معرفی می‌کند؟ / تداوم رسالت پیامبر تنها با ولیّ الهی امکان‌پذیر است
2021-07-28T17:56:02+04:30
باید بپذیریم خداوند برنامه‌ای تا انتهای حرکت بشریت در نظر دارد و این برنامه تنها با خلیفه‌ای الهی قابل تحقق است؛ همان فردی که باید توانایی ولایت بشریت بسوی ...

ایتالیا نخستین باخت ژاپن را رقم زد

ایتالیا نخستین باخت ژاپن را رقم زد
2021-07-28T17:09:17+04:30
تیم ملی والیبال ایتالیا نوار پیروزی های ژاپن در مرحله گروهی المپیک را قطع کرد.

روز ناداوری و شکست/ نتیجه دور از انتظار والیبال و افسوس شمشیربازان

روز ناداوری و شکست/ نتیجه دور از انتظار والیبال و افسوس شمشیربازان
2021-07-28T15:49:17+04:30
پنجمین روز از سی و دومین دوره بازیهای المپیک امروز چهارشنبه با شکست و توقف تمامی نمایندگان انفرادی و تیمی ایران برابر رقبایشان پایان یافت.

برای جشن عید غدیر کجا بریم؟

برای جشن عید غدیر کجا بریم؟
2021-07-28T15:49:17+04:30
برنامه مراسم جشن و شادی هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اعلام شد.

ونزوئلا یک ست از قهرمان جهان گرفت/ لهستان موقتا در صدر

ونزوئلا یک ست از قهرمان جهان گرفت/ لهستان موقتا در صدر
2021-07-28T15:09:18+04:30
تیم ملی والیبال ونزوئلا در حالیکه یک ست از قهرمان جهان گرفت نتیجه را واگذار کرد.

استکی: دانیال خیلی خوب کار کرد/ در آینده بیشتر از شه‌بخش می شنویم

استکی: دانیال خیلی خوب کار کرد/ در آینده بیشتر از شه‌بخش می شنویم
2021-07-28T14:42:38+04:30
سرمربی تیم ملی بوکس ایران از عملکرد دانیال شه بخش در المپیک تقدیر کرد و گفت: قطعا در آینده از این بوکسور بیشتر خواهید شنید.

دانیال شه بخش: می خواستم طلسم بشکنم که نشد

دانیال شه بخش: می خواستم طلسم بشکنم که نشد
2021-07-28T14:42:37+04:30
ملی پوش بوکس ایران با تاکید بر اینکه با حریق قدری مبارزه داشت، گفت: می خواستم برخی طلسم ها را در بوکس بشکند اما نشد.

دانیال شه بخش از مبارزات بوکس المپیک کنار رفت

دانیال شه بخش از مبارزات بوکس المپیک کنار رفت
2021-07-28T14:15:57+04:30
نماینده ٥٧ کیلوگرم بوکس ایران دومین مبارزه خود در المپیک را به نماینده کوبا واگذار کرد.

انتشار فهرست پروانه‌های صادر شده در سازمان سینمایی+جزئیات

 انتشار فهرست پروانه‌های صادر شده در سازمان سینمایی+جزئیات
2021-07-28T14:22:38+04:30
سازمان سینمایی برای شفاف‌سازی، فهرست تجمیعی پروانه‌های صادر شده ساخت و نمایش در دو بخش سینمایی و غیرسینمایی را منتشر کرد.

تواتر "حدیث غدیر" از نگاه علمای اهل سنت و اعتراف جالب امام محمد غزالی به واقعیت

 تواتر "حدیث غدیر" از نگاه علمای اهل سنت و اعتراف جالب امام محمد غزالی به واقعیت
2021-07-28T14:09:21+04:30
حدیث غدیر خم به روایت بسیاری از بزرگان و فحول اهل سنت، حدیثی متواتر، صحیح و یقینی است و کلام غزالی در این زمینه صراحت بر امامت بلافصل حضرت علی(ع) دارد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)