میرنیوز

تشکیل یک صنف دیگر برای سینما و رسانه‌ها/ موازی‌کاری با خانه سینما یا تقابل با ساترا؟

 تشکیل یک صنف دیگر برای سینما و رسانه‌ها/ موازی‌کاری با خانه سینما یا تقابل با ساترا؟ 2021-07-18T11:01:33+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اولین تشکیلات مرکزی در حوزه سینما و رسانه‌‌های دیداری کار خود را آغاز کرد.

این اتحادیه نوپا برای حفظ حقوق و دفاع از منافع مشروع و قانونی تولیدکنندگان فعال در حوزه تولید فیلم و سریال به میدان آمده‌اند.

در اطلاعیه‌شان اعلام کرده‌اند "این اتحادیه «اولین تشکیلات مرکزی موضوع مصوبه 520 شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حوزه سینما و رسانه‌های دیداری» متشکل از کلیه مراکز فیلم‌سازی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به‌تازگی اعلام موجودیت کرده است."

حتی در اساسنامه این اتحادیه هماهنگ ساختن تلاش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این هنر و ایجاد انگیزه در جهت سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات و ایجاد زمینه‌های مطلوب برای همکاری ملی در تبادل نظر و تجربیات به‌منظور دستیابی به توسعه پایدار تولید فیلم و سریال، از جمله اهداف تأسیس آن ذکر شده است.

از جمله مهمترین حقوق و وظایف اتحادیه بدین شرح عنوان شده است: تعیین و اعزام نمایندگان قانونی اتحادیه به شوراها، مراجع و مجامع قانونی، ایجاد بانک اطلاعاتی برای تمرکز اطلاعات مربوط به رسانه‌های دیداری کشور در زمینه اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه بازارهای فرهنگی و هنری و همچنین اطلاعات مربوط به برگزاری جشنواره‌ها و سمینارها و غیره، مشارکت در تنظیم سیاست‌ها و استراتژی‌های تولید، توزیع و انتشار آثار در رسانه‌های دیداری کشور با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی و... .

نام‌های شناخته‌شده‌ای به‌عنوان اعضای این اتحادیه آمده است که در هیئت مدیره فعالیت دارند.

محمد‌رضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده مطرح سینما و تلویزیون که کارهای زیادی از او دیده‌ایم خصوصاً "یتیم‌خانه ایران" و یا سریال بحث‌برانگیزِ این روزهای نمایش خانگی، "زخم‌کاری" که محمدحسین مهدویان تهیه‌کنندگی‌اش را به‌عهده دارد. او در سمتِ رئیس هیئت مدیره این اتحادیه نقش‌آفرینی می‌کند.

تلویزیون , صدا و سیما , سینما , ساترا , شبکه نمایش خانگی ,

بهروز مفید نام دیگری است که برخی او را به‌عنوان اولین رئیس شبکه تهران (شبکه پنج سیما) می‌شناسند و اکثراً هم نامش را در تیتراژ برخی از سریال‌ها همچون "بیگانه‌ای با من است" دیده‌اند که تهیه‌کننده شناخته‌شده‌ای به‌شمار می‌رود.

سیدامیر پروین‌حسینی قرار است مدیرعامل این اتحادیه باشد. او در شبکه نمایش خانگی "ساخت ایران" را در کارنامه‌اش دارد و در سینما "اخلاقتو خوب کن" و تلویزیون هم اخیراً "دوپینگ" و پیش‌تر "دارا و ندار" مسعود ده‌نمکی. او مسئولیت هیئت مدیره آیفیک را هم به‌عهده داشت.

علی‌اکبر تحویلیان، فرشته طائرپور، معصومه فرد شاهین و مهدی کوهیان اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره این اتحادیه‌اند. علیرضا حسینی و نادر رضایی هم به‌عنوان بازرس‌های اصلی و علی‌البدل این اتحادیه‌ حضور دارند.

چندی پیش موضوع مطالبه تلویزیونی‌ها و تشکیل صنفی به‌نام "صنف تلویزیون" مطرح شد، صنفی که مشکلات و نیازهای هنرمندان این عرصه را از مراجع ذی‌ربط پیگیری کند، اتفاقی که در سینما هم به‌خوبی پیگیری نمی‌شود و بسیاری از خانه سینما گلایه‌مندند و حتی آن فعالیت‌های مستمر و تأثیرگذار را اتحادیه‌هایی مثل "آیفیک" (انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات فیلم‌سازی ایران) و یا کانون تهیه‌کنندگان و حتی صنوفی مثل فیلم‌سازان و منتقدان داشته باشند.

برخی از بازیگران مثل احمد نجفی که خودش زمانی عضویت در صنوف مربوط به سینما و تلویزیون را به‌عهده داشته است، اعتقاد دارد که تولد صنف جدید راه چاره نیست. او پیش از این درباره صنف‌دار شدن رادیو و تلویزیون به تسنیم  گفته بود: "اگر با ایجاد این نوع صنف‌ها قصد حمایت از هنرمندان و رفع مشکلات را داریم بسیار کار پسندیده و بجایی است اما خودمان هم می‌دانیم کسانی عضو چنین اصنافی می‌شوند که خیلی دغدغه حل مشکلات و حمایت از هنرمندان را ندارند. صنف‌های فعالی را که داریم پویا و کارآمد کنیم بهتر از صنف تازه‌واردی است. همیشه در کلام، ایجاد صنف و تشکل کار خوبی بوده است اما در مرحله عمل هیچ کار صنفی ندیده‌ایم."

نجفی دغدغه بسیاری از هنرمندان را مطرح می‌کند که باید از درونِ تشکیل صنف چنین خروجی بیرون بیاید؛ جلویِ بی‌تعهدی برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان گرفته شود.

برخی از بازیگران هم مثلِ حسین سحرخیز اعتقاد دارد اگر صنف و تشکلی مستقل از خانه سینما تشکیل شود و پویا و فعال به کار خودش ادامه دهد شاید آن موقع جلوی حاکمیت برخی از سرمایه‌گذارهای بی‌تعهد بیگانه با هنر گرفته شود.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون هم با سحرخیز هم‌عقیده است که تشکیل یک صنفِ فعال و پویا و کارآمد می‌تواند تعهد رفته را برگرداند. واقعاً این تشکل و نهاد صنفی بایستی به‌وجود بیاید و کمک کند پیشکسوتانی که آثارشان تأثیرگذار بوده و برای مردم ماندگار است به کار برگردند.

بهروز مفید نائب‌رئیس هیئت مدیره این اتحادیه نوپا و جدید در عرصه سینما و رسانه‌های دیداری  در گفت‌وگو با تسنیم  درباره هدف از تشکیل این صنف جدید، تأکید کرد: این اتحادیه اولین تشکیلات حقوقی در کشور به‌حساب می‌آید که کلیه شرکت‌های فیلم‌سازی می‌توانند به عضویتِ این اتحادیه درآیند. در همه‌جای دنیا اشخاص حقیقی ورود نمی‌کنند و بیشترِ اتفاقات و امورات، حقوقی و منطقی پیگیری می‌شود. در گذشته خانه سینما بیشتر جنبه حقیقی داشت و البته آیفیک و کانون تهیه‌کنندگان را هم در میدان داریم اما برخورد حقوقی و حضور شرکت‌ها باعث می‌شود تهیه‌کنندگانی که توانِ کار ندارند به‌واسطه این شرکت‌ها ورود کنند و کارشان را پیش ببرند.

وی همچنین درباره ورودِ این تشکیلات جدید به اتفاقات اخیر، دعواها و مناقشه‌های نمایش خانگی و ساترا، گفت: در آینده تولیدات سینمایی و غیرسینمایی، پیگیری‌های حقوقی مؤثرتر خواهد بود منتها باید این تشکیلات نوپا به‌مرور قوی‌تر شود. به هر حال این اتحادیه مرکز صنفی است و هر اتحادیه صنفی بایستی پیگیر حقوق اعضایش باشد، این پیگیری به‌جهت تقابل با جایی نیست، ما به‌دنبال تقابل با جایی نیستیم، خانه سینما هم به این شکل پیش نرفت که مقابلِ جایی بایستد. این اتحادیه رسمی است و از طریق ارشاد مجوز فعالیت دارد.

یکی از نکاتی که بسیار مطرح می‌شود بحث موازی‌کاری صنوف و اتحادیه‌هاست که؛ آیا تشکیل صنوف جدید باعثِ موازی‌کاری نمی‌شود؟ این سؤال را بهروز مفید این‌گونه پاسخ داد: احتمالاً یک‌سری موازی‌کاری‌هایی با خانه سینما، کانون و اتحادیه تهیه‌کنندگان که زیرمجموعه آیفیک‌اند، اتفاق بیفتد اما مقطعی است. شاید ناخواسته موازی‌کاری‌هایی را شاهد باشیم که به‌مرور کم‌ می‌شود و حقوقی و منطقی پیگیری‌ها را دنبال خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده شناخته‌شده همچنین درباره وجه تمایز این صنف و اتحادیه نسبت به صنوف دیگر گفت: فعلاً نکته‌اش این است که دربرگیرنده شرکت‌ها است. ما چه در خانه سینما، چه در کانون تهیه‌کنندگان با اشخاص حقیقی در تماسیم اما این اولین بار است شرکت‌ها صاحب تشکلی می‌شوند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا فقط شرکت‌ها مجازند عضوِ این اتحادیه بشوند، افزود: شرکت‌هایی که کارهای مجازی می‌کنند و کلیه رسانه‌های دیداری از این طریق می‌توانند ورود کنند؛ حتی پلتفرم‌های نمایش خانگی هم می‌توانند به عضویتِ این تشکیلات درآیند.

آیا این صنفِ جدید می‌تواند از حق و حقوقِ ضایع‌شده عوامل و هنرمندان سریال‌ساز و برنامه‌ساز تلویزیونی هم دفاع کند یا خیر؛ مفید چنین پاسخ داد: اگر در قراردادهایشان شورای داوری اتحادیه را مبنا قرار بدهند، اتحادیه می‌تواند این حمایت و پیگیری و مطالبه‌گری را داشته باشد. همه‌چیز برمی‌گردد به اینکه در قرارداد، حکمیت را به کجا واگذار کرده باشد؛ خانه سینما، کانون تهیه‌کنندگان و یا این صنفِ جدید. صنوف یکی از وظایف‌ اصلی‌شان، دفاع از اعضای خودشان است.

به‌نظر می‌رسد با حضور برخی از اعضایِ خاص در این هیئت مدیره و تشکیلِ آن همزمان با چالش‌های اخیرِ ارشاد و سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و گرفتنِ کنترل تمام و کمال VODها، تشکیل این صنف معنادار باشد، وقتی خود رئیس صنف، تهیه‌کننده سریال "زخم‌کاری" است و یا اتفاقات دیگر که همه در فعالیت پررنگِ این اتحادیه، بیشتر قابل تحلیل است.

انتهای پیام/+

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)