میرنیوز

گذر بازیگران "سلمان فارسی" از صحرا به دریا افتاد/ کاراکتر جذامی داستان که عکسی از آن موجود نیست

 گذر بازیگران "سلمان فارسی" از صحرا به دریا افتاد/ کاراکتر جذامی داستان که عکسی از آن موجود نیست 2021-06-21T11:51:56+04:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "سلمان فارسی" این روزها چندین قسمت را فیلمبرداری کرده و در راه مازندران است تا بخشی دریایی را جلوی دوربین ببرد، کاری که در شاهرود و شهرک نور پیگیری شده و پس از ساخت دکورهای خرابه‌های شام، فیلمبرداری در این دکورها ادامه پیدا کرد. همچنین از ابتدای سال جاری، گروه سازنده سریال "سلمان فارسی" به‌منظور لوکیشن‌یابی به چند کشور از جمله لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند و بعد از ارزیابی نهایی و با در نظر گرفتن همه جوانب، سفرهای خارجی به‌منظور تکمیل فصل بیزانس سریال در سال جاری پیش می‌رود.

همزمان و به‌موازات فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت دکورهایی در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته تا پایان سال جاری، فیلمبرداری بیزانس به اتمام می‌رسد و فیلمبرداری فصل ایران دوران ساسانی آغاز خواهد شد. سریال "سلمان فارسی" که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر گرامی اسلام صلّی الله علیه و آله و سلّم می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر 1398 در کویر شهداد کرمان آغاز شد و با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی به هفدهمین ماه ساخت خود رسیده است.

اولین اعلام پخش سریال سلمان فارسی

بسیاری از مخاطبان منتظرند کار جدید داود میرباقری کارگردان‌ سریال‌های "امام علی(ع)" و "مختارنامه" را ببینند؛ اعلامِ پخش در سال 1405 از تلویزیون، چشم‌اندازی را مشخص کرد که مخاطبان بدانند میرباقری و هنرمندانِ سریال "سلمان فارسی" طبق این زمان‌بندی تعیین‌شده، 40 قسمت را برای پخش آماده می‌کنند. در این گزارش قدری به جزئیات جدید این سریال با تصاویری از گریم‌های برخی از بازیگرانش می‌پردازیم.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

بازیگر تونسی و نقش راهب

یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های زمان حاضر تلویزیون این روزها در شاهرود به فیلمبرداری‌اش ادامه می‌دهد، کاری که از 20 هزار بازیگر بهره می‌برد که از سراسر کشور شناسایی شده‌اند و مرحله به مرحله جلوی دوربین داود میرباقری خواهند رفت. کنار فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی و بخشی از بازیگران دیگر، نام هشام رستم به‌عنوان بازیگر تونسی بیشتر به چشم می‌خورد، بازیگری که حضور در دنیای تصویر را در 40 سالگی و با حضور در یک تله‌فیلم ایتالیایی آغاز کرد. رستم تا کنون در بیش از 60 فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به فیلم‌‌هایی همچون "بیمار انگلیسی"، "کنت مونت کریستو" و "طلای سیاه" اشاره کرد. او امسال علاوه بر حضور در سریال "سلمان فارسی"، در سریال تونسی "27" هم ایفای نقش کرده است.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

البته باید در مراحل دیگر فیلمبرداری هم منتظر دیگر نام‌های خارجی از بازیگران  یونانی و مراکشی باشیم که به جمع بازیگرانِ سریال "سلمان فارسی" ملحق خواهند شد، سریالی که با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، در شاهرود به فیلمبرداری‌‌اش ادامه می‌دهد و به‌تازگی، شجاع‌نوری بازیگر نقش اصلی هم جلوی دوربین میرباقری رفته است. در مرحله بیزانس علاوه بر حضور تاجرِ داستان یعنی فرهاد اصلانی و رسانه‌ای شدن تصاویر نقش‌آفرینی محمدرضا هدایتی با لباس هندی‌ها، علی دهکردی هم جلوی دوربین میرباقری رفته است، هنوز جزئیاتی از نقش او مطرح نشده است اما هشام رستم بازیگر تونسی سریال سلمان، نقش "راهب" را ایفا می‌کند. اسقف را هم مرحوم چنگیز جلیلوند به‌عنوان برگِ زرینی در کارنامه‌اش به‌یادگار گذاشت.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

بازیگر نقش اصلی "سلمان"؛ ماسکی که برداشته نشد!

درباره شجاع‌نوری یک نکته لازم به یادآوری است که او بارها در نقش‌های تاریخی، ایفای نقش کرده است و شاید بعد از "روز واقعه" نزدیکترین اثر نقش عبدالمطلب فیلم "محمد رسول‌الله(ص)" مجید مجیدی باشد که نقشی به‌یادماندنی از خودش به یادگار گذاشت. حالا او نقش میانسالی سریال "سلمان فارسی" را بازی می‌کند. چندی پیش او را در جشنواره جهانی فیلم فجر دیدیم که به‌خاطر گریمِ سریال "سلمان فارسی" ماسکِ خودش را برنداشت تا نسبت به حضورش در این سریال، تعهد کامل را داشته باشد، البته از گریمِ این بازیگر و علی دهکردی هم هنوز رونمایی نشده است.

"سلمان فارسی" مهم‌ترین سریال تاریخی تلویزیون پس از "مختارنامه" است که به‌کارگردانی داود میرباقری زمستان 1398 کلید خورد و همچنان هم در حال تولید است؛ مجموعه‌ای که بخش اعظمی از ظرفیت هنر تصویر و نمایش کشور را به خود معطوف کرده است و بازیگرانی شناخته‌شده در آن به ایفای نقش می‌پردازند که تاکنون فقط از گریم چند نفر از آن‌ها رونمایی شده است.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

فرهاد اصلانی و تاجری در سلمان فارسی

** فرهاد اصلانی که پیش از این با ایفای نقش ابن‌زیاد در "مختارنامه" و همچنین بازی در "امام علی(ع)" با میرباقری همکاری کرده بود، این روزها در سریال "سلمان فارسی" هم به ایفای نقش می‌پردازد. شاید او جزو اولین‌های سریال به‌حساب می‌آید که با نقش یک تاجر جلوی دوربین داود میرباقری رفت.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

چنگیز جلیلوند و اسقف سریال

** سال گذشته بود که با استاد چنگیز جلیلوند تماس گرفتیم؛ هم از حال او و هم از احوالات کارهایش آگاه شویم اما آنجا ناخودآگاه با ابتلایش به بیماری کرونا مواجه شدیم که خودش ابراز امیدواری می‌کرد هرچه زودتر حالش خوب می‌شود و در خدمتِ دوبله و هنر این سرزمین خواهد بود اما اجل مهلت نداد و چندی بعد دار فانی را وداع گفت. او در جریان این گپ‌وگفت درباره حضورش در این سریال تلویزیونی گفت: "سریال ایرانی است که اگر اصالت‌هایش حفظ شود کار خوبی از آب در خواهد آمد مثل کارهای دیگر آقای میرباقری که ماندگار شدند."، داود میرباقری برای آقای دوبله، اسقف را کنار گذاشت؛ نقشی محوری که خودش بسیار این نقش را دوست داشت و می‌گفت "وقتی این نقش پیشنهاد شد سر ذوق آمدم تا هرچه زودتر جلوی دوربین بروم."

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

تبریک امرالله احمدجو به رئیس‌جمهور منتخب

نکته دیگر درباره داستان سریال «سلمان فارسی» است که به‌تعبیر امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان سریال "روزی روزگاری" و نگارشگر فیلمنامه سریال "سلمان فارسی" گفت "سلمان فارسی" از تولد تا ماجرای فتح ایران سریال می‌شود. سریال‌های بی‌سابقه در کشور همچون "سلمان" داود میرباقری خیلی نمی‌تواند مطابق با برنامه جلو برود، زیرا اتفاقاتی پیش‌بینی می‌شود که با فراهم نشدن بسترهای لازم، کار به تأخیر می‌افتد، مثلاً بخش زیادی از دکور باید ساخته شود و زمین بزرگی نیاز داشت که هرکدام به مشکلی برخوردند و برنامه‌ریزی برای شروع تصویربرداری را به‌تأخیر انداخت. قرار است سریال "سلمان فارسی" در 40 قسمت ساخته شود و بخش‌های مختلف و دکورهایی جالب و فضاهایی سورپرایزگونه داشته باشد.

همان بخش فوق‌العاده‌ای که این نویسنده از آن صحبت می‌کند، به‌قول جوانان سورپرایزی بی‌نظیر خواهد بود که مخاطب ایرانی را سر ذوق می‌آورد. او در لابه‌لای صحبت‌های هرچند کوتاهش به "آیت‌الله رئیسی" رئیس‌جمهور منتخب هم تبریک می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که با حضور او گرهِ از مشکلات مردم و مطالبات جامعه باز شود و امید و امیدواری به زندگی‌های مردم برگردد.

مهدی فقیه با نقش یک جذامی

** مهدی فقیه که این روزها در پروژه "جشن سربرون" مجتبی راعی هم به ایفای نقش می‌پردازد و قبلاً هم در سریال‌های تاریخی مثل "ملک سلیمان" از او نقش‌های شگرفی دیده‌ایم حالا مقابل دوربین داود میرباقری هم در نقش "جذامی" ظاهر شده است. باید منتظر بمانیم تا مرحله به مرحله بازیگران خوب سینما، تلویزیون و تئاتر که در شهرستان‌ها و پایتخت تست‌های بازیگری داده‌اند به‌تناسب زمان و نقشی که برای آن‌ها انتخاب شده است به کار اضافه شوند (البته هنوز عکسی از این کاراکتر بیرون نیامده و رونمایی نشده است.)

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

احترام برومند؛ نقشی که هنوز مشخص نیست

احترام برومند را بسیاری با کارهای او در "رادیو شب"، تئاتر و برخی از کارهای تلویزیونی به‌یاد می‌آورند که این روزها در سریال "سلمان فارسی" به ایفای نقش می‌پردازد. درباره کاراکتر او حرفی به میان نیامده است و احتمالاً در زمره همان شگفتانه‌هایی قرار دارد که به‌هنگامِ پخش و یا پله‌های آخر تولید، از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

سریال , تلویزیون , صدا و سیما ,

محمدرضا هدایتی با لباسِ هندی

محمدرضا هدایتی را اغلب با سریال‌های طنز در تلویزیون می‌شناسند. هدایتی در اولین تصاویری که از سریال "سلمان فارسی" منتشر شد با گریم متفاوتی در سریال میرباقری دیده شد که لباس هندی‌ها است. این تصویر صحنه‌ عبور کاروان سلمان از کنار سپاه روم و ایران (دوران ساسانی) را نشان می‌دهد. برای معماری درست تصویر و ایجاد فضایی قابل باور از تعداد کثیری از بازیگران خارجی با ملیت‌های یونانی، مراکشی، ترکیه‌ای و... استفاده شده است که همگی پس از پایان این فصل به کشورهای خود بازگشتند.

تعداد بازیگران این سریال همانند آثار قبلی میرباقری متعدد است و 1500 شخصیت در سریال پیش‌بینی شده است و بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز بازیگران جدیدی به گروه نپیوسته‌اند؛ چون هر مقطع و زمانی که جلوی دوربین می‌رود به‌تناسب آن فضا، معمولاً داود میرباقری بازیگر یا بازیگران جدیدی را به گروه اضافه می‌کند و باید منتظر ماند و دید که نهایتاً کدام بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون جزو بازیگران این کارگردان کاربلد عرصه سینما و تلویزیون خواهند شد.

شکرخدا گودرزی و نقش کلبی

شکرخدا گودرزی چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اعلام کرد که قرار است جلوی دوربین داود میرباقری برود؛ "قرار است نقش کلبی را بازی کنم؛ تاجری که از اورشلیم، "سلمان فارسی" را تا حجاز می‌آورد و وسط راه، او را به یک یهودی می‌فروشد".

یک نکته جالب درباره بازیگر سلمان فارسی

یک نکته هم جالب است درباره بازیگر نقش سلمان فارسی گفته شود که دوران جوانی را امیر رضایی بازیگر خوب و مستعد جوانی که گفته می‌شود شباهت قریبی به دوره میانسالی سلمان فارسی دارد که علیرضا شجاع‌نوری ایفایش می‌کند. هنوز نمی‌توان درباره این سریال جزئیات بیشتری گفت؛ چرا که بخش‌های مهم و دشواری باقی مانده‌اند؛ مثلِ جنگ‌ها، بخش‌های مکه و مدینه و آن قسمت زندگی سلمان فارسی که حضرت رسول اکرم(ص) را پیدا می‌کند، فعلاً مقدمات معرفی سلمان و این را که چطور شد سر از مدینه درآورد گروه پیش برده‌اند و حدوداً 12، 13 قسمت پیش رفته‌اند و احتمالاً روزهای آینده راهی مازندران خواهند شد تا پلانی دریایی فیلمبرداری کنند و دوباره به شاهرود برمی‌گردند.

آیا سریال به فصل دوم خواهد رسید؟

این سریال در سه دوره تاریخی ایران باستان، بیزانس و روم جلوی دوربین می‌رود و در دو بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر(ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است. گفته می‌شود که ماجرای غدیرخم هم در سریال "سلمان فارسی" روایت خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که تمهیدات "میرباقری" برای روایت داستان‌های سلمان فارسی که در 40 قسمت پیش‌بینی شده است چیست، حتی شاید در صورت لزوم، فصل دومی هم برای ساخت داستان‌های دیگر زندگی و احوالات "سلمان فارسی" درنظر گرفته شود.

مرقد مطهر سلمان فارسی صحابی ایرانی پیامبر اکرم(ص) و از یاران حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در 30کیلومتری جنوب‌شرقی شهر بغداد در شهر مدائن قرار دارد؛ کنار حرم سلمان فارسی مرقد طاهر فرزند امام محمدباقر(ع)، مرقد عبدالله‌بن جابر انصاری و مرقد حُذَیفة‌بن یمان قرار دارند، سلمان فارسی(س) در تاریخ 8 ماه صفر سال 36 هجری قمری درگذشت.

. سریال "سلمان فارسی" به‌تهیه‌کنندگی حسین طاهری و به‌سفارش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله بزرگ‌ترین آثار نمایشی تاریخ کشور محسوب می‌شود. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این سریال الف‌ویژه حدود 5 سال طول بکشد. بازیگران ایرانی و خارجی از کشورهای یونان، مراکش، تونس و... در آن بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/+

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)