میرنیوز

مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند/ ضرورت انسجام مجمع نمایندگان

مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند/ ضرورت انسجام مجمع نمایندگان 2021-05-07T15:46:34+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در پیام جمعه این هفته در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های اسلامی ملت و دولتی سرافراز و سربلند است که از تقوای الهی برخوردار باشند، تقوا لازمه ملت، دولت و کارگزاران نظام اسلامی است.

تقوا برای مسئولان نظام امری لازم‌تر است

وی عنوان کرد: البته تقوا برای کسانی که مسئولیت سنگین‌تری دارند امری لازم‌تر است، نظام اسلامی نیازمند مجموعه‌ای از کارگزاران و مدیرانی است که در برابر زرق و برق دنیا دچار لغزش نشوند، قطعاً تنها چیزی که می‌تواند جنبه بازدارندگی داشته باشد تقوا است، علت اینکه در آموزه‌های اسلامی بر پرهیزگاری و تقوا تاکید شده به خاطر جنبه رشد و کمال تقوا در فرد و اجتماع و همچنین قدرت بازدارندگی آن است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: منزلت اجتماعی، مسئولیت داشتن، محل مراجعه مردم بودن و در یک کلام تلاش برای رفع نیازهای مردم یک موهبت الهی است، کسی که در این مسیر تلاش می‌کند مسئولیتی دولتی یا غیر دولتی داشته باشد فرقی ندارد، امام علی (ع) می‌فرماید: کاری که بر عهده تو گذاشته شده طعمه نیست، بلکه امانتی است که بر عهده تو گذاشته شده است، پس هر کس در هر جا و منزلتی که هست و فرصت خدمت رسانی پیدا کرده باید انگیزه اش، انگیزه خدایی و نگاهش، نگاه امانت داری باشد، با خدمتی که انجام می‌دهد خدا را در این زمینه سپاسگزار باشد چرا که این امر موجب رشد و کمال انسان می‌شود و یک توفیق الهی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امام حسن عسگری می‌فرماید: شما را به تقوای الهی و پرهیزگاری در دین توصیه می‌کنم، توصیه می‌کنم به تلاش و جدیت در راه خدا، راست گویی، ادای امانت، سجده‌های طولانی و راز و نیاز با خدا، معاشرت نیکو با همسایگان و…، اینها مجموعه‌ای از تعاملات فردی و اجتماعی است.

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر کار و فعالیتی با امید به موفقیت شروع می‌شود، این امید همراه با انسان است تا به نتیجه نهایی منتهی شود گفت: فعالیت‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بدون امید به موفقیت ره به جایی نمی‌برد، وقتی فرد یا جامعه‌ای امید به موفقیت داشته باشد هیچ گاه در حرکتشان متوقف نخواهند شد، امید به آینده و موفقیت مانند یک موتور محرکه است که هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: امید به آینده و رسیدن به قله‌های فرهنگی و پیشرفت اقتصادی موتور محرکه‌ای است و در هر جامعه و فردی وجود داشته باشد او را به سرانجام می‌رساند، حرکت انبیا در طول تاریخ، فعالیت‌های سازنده اجتماعی، انقلاب اسلامی، تداوم انقلاب تا امروز با موتور محرکه امید به پیروزی و موفقیت محقق شده است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه امروز خط رسانه‌ای دشمن در شبکه‌های اجتماعی، ماهواره‌ها و… برای این است که تصویری نامطلوب و ناکارآمد از نظام اسلامی ارائه دهد، افزود: نظام سلطه چنین القا می‌کند که راه رسیدن به موفقیت راه سازش، مذاکره و تسلیم در مقابل زور گویی های نظام سلطه است و این در حالیست که ما در همین وضعیت موجود با تحریم‌ها و مشکلات جز ۱۰ قدرت برتر نظامی دنیا هستیم، از جهت خودکفایی به نقطه مطلوبی رسیدیم، کشور در تولید انرژی، خودکفایی از بنزین، تولید دارو، شتاب گرفتن برای اختراعات و اکتشافات، فناوری نانو و… به موفقیت‌های چشمگیری نائل شده است.

مقاومت تنها راه موفقیت ملت فلسطین

وی بیان داشت: همه اینها نشانه این است که انسان با امید به موفقیت به قله‌های پیشرفت نائل می‌شود، باید امید به آینده را در دل‌ها زنده نگه داریم، یکی از مصادیقی که توانسته امید به آینده مسیر را روشن کند و ما را صدها گام به جلو پیش ببرد تعیین روز جهانی قدس از سوی امام راحل است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید قدس موضوعی انسانی و اسلامی است و آن را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرده اند افزود: قدس موضوعی تنها عربی و فلسطینی نیست، آزادی قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است، امام راحل فرمود: روز قدس یک روز جهانی است، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، در حقیقت روز قدس روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین عالم بیرون آورد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی با توجه به محدودیت‌های در رابطه با ویروس کرونا، به شکل و شیوه‌های جدیدی این روز را گرامی می‌داریم ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس در درون با مشکلات سختی روبرو است، مخالفین حاکم این رژیم او را تحت فشار قرار داده اند، دولت گذشته آمریکا هم جای خودش را به دولت جدیدی داده و مجموعه این اتفاقات و اینکه مجاهدین فلسطینی، گروههای مقاومت و… به این نتیجه رسیده اند که مذاکره با شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس ره به جایی نمی‌برد، موفقیت خود را در مقاومت می‌بینند، رژیم صهیونیستی و آمریکا در مذاکرات به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

وی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری با تیزبینی و هوشمندی بر گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرده اند، گروههای مقاومت به این درک رسیده اند که مذاکرات طولانی و فرسایشی آنها را به نتیجه نمی‌رساند، بلکه سبب کوچک‌تر شدن سرزمین آنها می‌شود، امروز مشاهده می‌کنیم چگونه با صلابت و محکم پاسخ تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس را می‌دهند، روز جهانی قدس منحصر در ایران و کشورهای عربی و مسلمان نیست بلکه در همه کشورها بر آزاد سازی قدس تاکید می‌شود و این در سایه تدبیر و هوشمندی امام راحل و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مردم لرستان نیز با توجه به شرایط کرونایی و استفاده ظرفیت فضای مجازی، خلاقیت گروههای جهادی و انقلابی، دانش آموزی و دانشجویی در پویش‌های مجازی بر قدس به عنوان پایتخت فلسطین و حمایت از گروههای جهادی تاکید می‌کنند و از سخنرانی مقام معظم رهبری بهره مند می‌شوند.

مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طول سه دهه گذشته بر موضوع اقتصاد و اهمیت آن تاکید زیادی داشته اند ادامه داد: ایشان با نامگذاری سال‌ها با موضوع اقتصاد نشان دادند که این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه ایشان بیش از دو دهه قبل فرمودند که جنگ بعدی، جنگ نظامی نخواهد بود بلکه جنگ اقتصادی خواهد بود تصریح کرد: بیانات ایشان جدی گرفته نشد و به آن عمل نشد، نتیجه آن هم وضعیتی است که با آن امروز روبرو هستیم، مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی و لرستان، مردمی بصیر و غیرتمند هستند، حرف صادقانه را می‌پذیرند، در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب، دفاع مقدس و… حضور داشته اند، با انقلاب قهر نیستند و آن را از آن خود می‌دانند، البته از برخی از عملکردها ناخشنود هستند و در این راستا می‌طلبد مردم در خرداد ۱۴۰۰ با انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری و بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا، اقتصاد کشور را به ثبات و مدنظر مقام معظم رهبری برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: در این راستا مسئولان استانی ما در لرستان با توجه به شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» جدی تر برای تولید و اشتغال ورود پیدا کنند، قریب به ۱.۵ ماه از سال جدید گذشته، کارگاه‌های تولیدی داریم که یا تعطیل هستند و یا با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند، می‌طلبد که مسئولان استانی این کارگاه‌ها را دسته بندی و زمانبندی کنند، بخشی از آنها که قابل راه اندازی است را مشخص و زمان برای راه اندازی آنها تعیین کنند، اگر بخواهیم به شکل و شیوه سال‌های قبل ورود کنیم به نتیجه نهایی در زمان مورد نیاز نخواهیم رسید.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر تعیین تکلیف این کارگاه‌ها در مدت زمان محدود از سوی کارگزاران استان لرستان ادامه داد: مسئولان باید پاسخگوی جوانان بیکار استان باشند.

ضرورت انسجام بیشتر نمایندگان

وی با تقدیر از حضور مردم، جوانان و… با وجود محدودیت‌های کرونایی در مراسم شب‌های قدر گفت: حضور مردم کاملاً امید بخش بود، در این روزها شاهد کمک‌های مومنانه، احسان، همدلی و مواسات به صورت وسیع در سطح استان از سوی خیرین، گروههای جهادی و… بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تقدیر از فعالیت و عملکرد کادر درمان، پزشکان، پرستاران و… در سطح استان عنوان کرد: ما نیاز داریم که همچنان اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و همچنین با تزریق واکسن کرونا امیدواریم که مردم به زندگی معمولی خود برگردند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به دیدار با مجمع نمایندگان لرستان، تصریح کرد: در این دیدار هر یک از نمایندگان مطالب و پیگیری‌های مربوط به حوزه انتخابیه خود را بیان کردند، پیگیری در رابطه با تخصیص آب از جمله آنها بود.

وی گفت: این گونه نشست‌ها با نمایندگان می‌تواند کارگشا و راهگشا باشد، در این جلسه به نمایندگان تاکید شد که ظرفیت‌های بیشتری در باب انسجام نمایندگان وجود دارد که نیاز است انسجام و وحدت در میان نمایندگان استان بیشتر شود، ۹ نفر نماینده با همدیگر مسائل اولویت دار استان را پیگیری کنند چرا که این همراهی و همدلی موجب می‌شود که نتایج با سرعت بیشتری حاصل شوند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)