میرنیوز
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی فیلم انیمه شیطانکش بعدِ از واگذاری جایگاه نخست خود در فروش آخر هفته اول، از فیلم کامبت در جدول باکس آفیس آمریکا پیشی گرفت.
انتظار میرود که این انیمه اکشن و ماجراجویی بتواند تا پایان هفته 6 میلیون و 400 هزار دلار فروش داشته باشد در حالی که کامبت بین جمعه تا یکشنبه 6 میلیون و 200 هزار دلار فروش داشته است.
این ارقام به صورت عادی ناامید کننده است اما برای دوران همهگیری کرونا نتیجه وحشتناکی نیست. این موضوع انتظارات جدی را درباره زمان بازگشت فیلمهای سینمایی پرفروشی مانند فیلمهای تجاری یک مکان آرام دو، بیوه سیاه و قسمت نهم سریع و خشن در تابستان ایجاد میکند.
یکی از تحلیلگران باکس آفیس میگوید که در حال حاضر 57 درصد از سینماهای شمال آمریکا در حال فعالیتاند و اگر فیلمهای مذکور و تجاری بتوانند به سینما بازگردند وضعیت باکس آفیس داخلی آمریکا بسیار بهتر خواهد بود.
فیلم شیطانکُش در حال حاضر در یک هزار و 915 سینمای آمریکا در حال اکران است و توانسته در این کشور و کانادا 34 میلیون و 100 هزار تومان بفروشد. این انیمیشن توانست انیمیشن Dragon Ball: Super Broly را با فروش 30 میلیون دلار پشت سر بگذارد و عنوان سومین انیمیشن پرفروش شمال آمریکا را از آن خود کند.
همچنین این فیلم در ژاپن توانست با 368 میلیون دلار عنوان پردرآمدترین انیمیشن را داشته باشد. همینطور این انیمیشن با فروش 423 میلیون دلار در جهان، پردرآمدترین انیمیشن جهان نیز لقب گرفته است.
مورتال کامبت نیز 34 میلیون دلار در دو هفته فروش کرد. این فیلم همزمان در شبکه HBO MAX نیز در حال اکران است. کامبت در سطح جهانی نیز توانسته است 66 میلیون دلار فروش داشته باشد.
تسنیم اضافه میکند نکته جالب اینکه این دو فیلم و انیمیشن محتوای شرقی و ژاپنی دارند و بیشتر حول محور قهرمانان افسانههای ژاپنی ساخته شدهاند.
در جایگاه سوم نیز فیلم گودزیلا در برابر کونگ با اکران در 2 هزار و 753 سالن توانست در پایان هفته اخیر 2 میلیون و 700 هزار دلار فروش داشته باشد که مجموع فروش داخلی آن را به 90 میلیون دلار برساند. فروش جهانی این فیلم نیز به 415 میلیون دلار رسیده است.
فیلم ترسناک جدایی با کسب یک میلیون و 100 هزار دلار از یک هزار و 751 سینما در جایگاه چهارم قرار گرفت.
فیلم اکشن و تریلر هیچکس محصول کمپانی یونیورسال در جایگاه پنجم نیز با فروش یک میلیون و 200 هزار دلار در ششمین هفته فروش خود قرار گرفت. در مجموع این فیلم 23 میلیون دلار فروش داشته است.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری تسنیم
اختتامیه مسابقات قرآن بسیج با حضور عوامل «محفل» برگزار شد
خاموشی: باید خلأها و پیشرفتها در حفظ موقوفات و افزایش منافع آنها بررسی شود
قمی: طرح «زندگی با آیهها» امسال باید گستره بیشتری از مردم را دربرگیرد
معرفی آموزههای امام علی(ع) از اهداف برنامه های ایام میلاد نور است
قمی: امسال طرح «زندگی با آیهها» باید گستره بیشتری از مردم را دربرگیرد
خاموشی: باید خلاها و پیشرفتها در حفظ موقوفات و افزایش منافع آنها بررسی شود
تقی زاده: شعار زندگی با آیه ها در ماه رمضان آینده، «امت پیروز» است
خاموشی: باید مشخص شود در حفظ موقوفات و افزایش منافع آنها، چقدر پیشرفت کرده ایم و چه خلاهایی داریم
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم: شعار زندگی با آیه ها در ماه رمضان آینده، «امت پیروز» است
پورمعین: نرم افزار کاربردی حفظ قرآن کریم رونمایی میشود
محمدرضا پورمعین: سوپر اپلیکیشن موسسه علیین در زمینه حفظ قرآن کریم رونمایی میشود
برپایی نمایشگاه «بانوی بینشان» در ایام فاطمیه دوم
دانشگاه شریف ۵ شب میزبان عزاداران فاطمی میشود
پیوست عدالت از منظر جامعهشناختی مورد بررسی قرار میگیرد
ششمین همایش «کنکاشهای مفهومی درباره جامعه ایران» برگزار میشود
۱۵۰ گواهینامه آزمونهای حفظ مهد قرآن در آبانماه صادر شد
«چلچراغ آیهها در جماران» برگزار می شود
پویش سراسری «بوسه بر دستان پدر» برگزار میشود
شماره جدید فصلنامه اطلاعات حکمت و معرفت منتشر شد
حرم امام علی (ع) در نجف اشرف را از راه دور زیارت کنید
نماهنگ حماسی «منتصرون» محمدحسین حدادیان منتشر شد
کارگاه تخصصی ضبط تواشیح استودیویی برگزار شد
دوره آموزشی تطبیق آموزههای قرآنی در زندگی برگزار می شود
باقرزاده: ۵۸ هزار رقبه وقفی در هشت ماهه اول امسال سنددار شدند
قنبریان:فاطمیه نماد کنش فعالانه زن مجاهد اسلام در دوران کندی شمشیرهاست
قصه سرباز لشکر عمر بن سعد که پس از عاشورا هیچگاه سیراب نشد
چاپ کتاب پایان صهیونیسم و سقوط اسرائیل با همکاری ایران و مالزی
دفتر آیت الله مدرسی به جنایت علیه شیعیان پاراچنار واکنش نشان داد
دبیرخانه ستاد طرح ملی حفظ قرآن کریم تعیین تکلیف میشود
تشرف برندگان پویشهای «فجر عاشقی» و «سفیر آیهها» به مشهد مقدس