میرنیوز

تنورِ داغ برنامه‌های نوروزی سیما با بازگشتِ پرماجرای رامبد جوان

 تنورِ داغ برنامه‌های نوروزی سیما با بازگشتِ پرماجرای رامبد جوان 2021-03-20T10:20:12+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سه قسمت اولیه "خندوانه" هفته گذشته روی آنتن رفت و آرام آرام وارد فضای نوروزی می‌شود. بر این اساس رامبد جوان و همراهانش که با خندوانه در فصل هفتم به آنتن برگشته باتغییرات اساسی در فرم و با حفظ ساختار محتوایی در ایام نوروز از چهارشنبه تا جمعه ساعت 23 میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد شد.

شبکه‌های سیما در سال 1400 با ویترین جذابی از برنامه های شاد، جنگ، مستند، مسابقه، انیمیشن و ... روزهای بهاری را برای مخاطبان خود رقم می‌زنند.

رامبد جوان , برنامه تلویزیونی خندوانه , تلویزیون , صدا و سیما , شبکه نسیم , شبکه یک , شبکه دو , شبکه شما , شبکه امید , شبکه سه سیما , شبکه پنج , شبکه نمایش , شبکه قرآن , شبکه سلامت , شبکه افق , شبکه مستند ,

جزئیات برنامه‌ها به تفکیک در ادامه آمده است:

1. مسابقه

شبکه یک با مسابقه ایران

- ویژه برنامه نوروزی «دستپخت» در نوروز 1400 با حضور صاحبان 6 شغل. (گروه‌های شرکت کننده در این مسابقه را خانواده مرزبانان، اورژانس، آتش‌نشانی، پرستاری، هواپیمایی، و راه‌آهن تشکیل می دهند که در 3 گروه 6 نفره  باهم رقابت می‌کنند. این مسابقه که فضایی شبیه مسابقات لیگ و جام فوتبال دارد 6 تیم به 2 گروه الف و ب با هم رقابت می‌کنند و به تیم‌های برنده اول تا سوم به ترتیب جوایز نقدی 30 ، 15 و  6 میلیون تومانی داده می‌شود.)

-  ساعت و روز پخش: از شنبه 30 اسفند 99 تا  13 فروردین 1400 هر شب ساعت 18.

- مسابقه «ایران» به صورت هر شبی در ایام عید نوروز از ساعت 19:45 با اجرای سعید شیخ‌زاده پخش و ساعت‌های 7 و 15 روز بعد بازپخش می‌شود. 

شبکه دو با محاکات

- مسابقه «محاکات» در ایام نوروز با اجرای منصور ضابطیان و حضور فلورا سام، رسول نجفیان و سوگل مشایخی هر شب ساعت 23 روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 13:30 خواهد بود.

- مسابقه تلفنی «دو در دو» به صورت زنده با محوریت سنجش اطلاعات عمومی، هوش و استعدادیابی هر شب ساعت 21:10 روانه آنتن می‌شود.

شبکه سه با ستاره‌ساز، زوجی‌نو و سیم‌آخر

- مسابقه «زوجی نو» از 30 اسفند هر شب ساعت 19:45 با اجرای باربد بابایی.

- مسابقه «ستاره ساز» هر شب از ساعت 23:45 با جرای حسین اسدی و عباس قانعی و با حضور داوران این مسابقه، خداداد عزیزی، فیروز کریمی، سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی فضای شاد ورزشی؛ زمان پخش از 30 اسفندماه

- مسابقه «سیم آخر» با ساختاری کاملاً جدید و متفاوت و رقابت دو گروه همزمان.

شبکه پنج تحت سیطره "پنج ستاره"

- مسابقه «پنج ستاره» با اجرای ابوالفضل آقاخانی شب‌های نوروز 1400 بعد از خبر ساعت 24.

- مستند مسابقه «راهی شو» نوروز 1400 در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای هر شب ساعت 23. (ارشا اقدسی، سعید فتحی روشن، مهدی امینی‌خواه و محمد سیانکی در هر یک از قسمت‌ها میزبان شرکت‌کنندگان خواهند بود. برخی از مجریان شبکه پنج همچون محمد دلاوری، حسین مولایی، ساسان گلستانه و سعید خزایی به عنوان میهمان، این برنامه تلویزیونی را همراهی کرده‌اند.

همچنین هنرمندانی همچون شهاب عباسی، فرهاد بشارتی، کوروش معصومی، مهدی صبایی، آرش امیر احمدی، وحید شیخ زاده، یزدان فتوحی و ابراهیم شفیعی که غالبا در عرصه طنز فعالیت دارند به عنوان شرکت‌کننده در این برنامه حضور خواهند داشت. جایزه فینال "راهی شو" یک دستگاه موتور سیکلت برقی است که با انتخاب و رای بینندگان به نفر اول اهداء خواهد شد.)

- مسابقه «بر خط شو» با اجرای بهمن هاشمی از 30 اسفند تا 13 فروردین هر شب ساعت 19 تماشایی می‌شود. 

شبکه آموزش با مشاعره و قندپهلو

- مسابقه «مشاعره ایران» در 13 قسمت با اجرای استاد اسماعیل آذر و "قند پهلو" در 13 قسمت با داوری ناصر فیض و شهرام شکیبا و اجرای رضا رفیع.

- مسابقه «77 ساعت» با اجرای کاوه خداشناس و شهرزاد کمال‌زاده؛ (مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیر سلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره‌هایی‌اند که سرگروهی تیم‌های مختلف شرکت‌کنندگان را برعهده دارند.

لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز در کنار دو کارشناس دانشگاهی؛ دکتر عجمی و مهندس اسماعیلی، این مسابقه را داوری می‌کنند. تاکنون دو دور از مسابقه برگزار شده و  دو تیم از بین جوانان شرکت‌کننده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

هر مسابقه با سه گروه سه نفره پیش می‌رود که یک بازیگر همراه دارند. در پایان مسابقه پس از 77 ساعت یکی از این گروه ها به مرحله نیمه نهایی می‌روند. مسابقه دو بخش پیوسته دارد. بخش اول در روشنایی روز و در فضای باز به صورت مسابقات میدانی در کوهستان و جنگل و دریاچه سد شهید رجایی اتفاق می‌افتد. با تاریک شدن هوا گروه‌ها مسابقه را داخل استودیو ادامه می‌دهند.)

شبکه قرآن با مسابقه اسراء

- مسابقه «اسرا» یکی از برنامه‌های پرمخاطب است که فینال این مسابقه استعدادیابی قرآنی با یک دهه قدمت در بخش قرائت، اجرای معارفی، دعاخوانی و مداحی در ایام نوروز هر شب ساعت 21 برای علاقه‌مندان این برنامه پخش می‌شود.

شبکه نسیم با کودک‌شو و شوتبال

- سه مسابقه «کودک شو»، «شوتبال» و «هوش برتر» در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش می‌شوند.

شبکه امید با مسابقه سرود

- مسابقه مجازی «از بیست» به تهیه‌کنندگی حسین لطفی نیک در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای. ( پخش آن از روز جمعه 30 اسفند ساعت 16 آغاز می‌شود.)

- مسابقه علمی مهارتی «اسطرلاب» به تهیه‌کنندگی جواد مزارعی در 14 قسمت 90 دقیقه‌ای از روز شنبه 30 اسفند ساعت 07:30 صبح.

- «بسرا» به عنوان نخستین مسابقه گروه‌های سرود پسران و نقالی دختران با حضور داوران خبره در راستای استعدادیابی نوجوانان علاقه‌مند به این حوزه. ( این مسابقه در 14 قسمت 57 دقیقه‌ای همه‌روزه و از شنبه 30 اسفند ساعت 22:30.)

شبکه افق و ناهار فامیلی

- «رخداد» مسابقه ای سیاسی ـ تاریخی است که نوروز 1400 از شبکه افق پخش می‌شود. این مسابقه با هدف آگاهی‌بخشی به عموم مردم نسبت به مسائل سیاسی و تاریخ معاصر ایران تولید شده است.

- مسابقه هیجان‌انگیز «رخداد» هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

- سری دوم مستند مسابقه «ناهار فامیلی» هم در ایام نوروز و در 13 قسمت روی آنتن می‌رود، مسابقه‌ای با حضور همه اعضای یک خانواده پر جمعیت و با هدف چشاندن طعم زندگی در چنین خانواده‌ای به مخاطبان و با رویکرد سبک زندگی اسلامی ایرانی.

شبکه سلامت و شهروند و مافیا

- مسابقه «شهروند و مافیا» با شرکت‌کنندگان خانم برای اولین بار ویژه نوروز است که از 30 اسفند ساعت 19 به روی آنتن شبکه سلامت خواهد رفت.

شبکه مستند با خانه ما

- فصل دهم مستند مسابقه «خانه ما» که مهرماه امسال و در شرایط ویژه کرونایی در قزوین تصویربرداری شد، در نوروز 1400 مهمان شبکه مستند سیما است. در این فصل از مسابقه مستند «خانه ما» شاهد رقابت جذاب 3 خانواده قزوینی هستیم تا در پایان، خانواده برگزیده براساس پس‌انداز خود بتواند برنده جایزه صدبرابری مبلغ پس‌انداز خود شود.

فصل دهم مستند مسابقه «خانه ما» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی امین کفاش و مسلم تهرانی در 10 قسمت تولید شده و از 2 فرودین هر روز ساعت 18 پخش می‌شود.

مستند

شبکه یک و ایرانگرد

- نوروز سال 1400 فصل چهارم مستند جذاب « ایرانگرد» روی آنتن. (فصل چهارم این مستند با پنج دوربین پیشرفته و با کیفیت 4K تصویربرداری و به صورت اچ دی با کیفیت بالا پخش خواهد شد.)

مستند « ایرانگرد» به تهیه‌کنندگی و اجرای جواد قارایی همزمان با نوروز 1400 در 10 قسمت30 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

شبکه دو و پارسین

مجموعه مستند «پارسین» به معرفی مناطق مختلف ایران و آشنایی با آداب و رسوم، فرهنگ‌ها، مشاغل سنتی و جاذبه های طبیعی و گردشگری با محوریت مردم شناسی پرداخته می‌شود. (این مستند در ایام نوروز هر روز ساعت 8 صبح)

شبکه چهار با باغ‌های بهشت

مستندهای جذاب و جدید و بکر برنامه «چهار سوی علم»، هر روز ساعت 15 پخش و ساعت 10 صبح روز بعد بازپخش می‌شود. (شروع پخش از 29 اسفند)

مستندهای «باغ‌های بهشت» در 9 قسمت، مستند «مناطق شکارگران افریقا» در 3 قسمت و مستند «شهرها: حیات وحش جدید طبیعت» نیز در 3 قسمت.

شبکه آموزش با فانوس دریایی

- تامین برنامه شبکه آموزش با مستندهای «شما و طبیعت»، «فانوس دریایی» و «شب رنگی» در 13 روز نوروز. ( «شما و طبیعت» هر روز ساعت 13:15، «فانوس دریایی» هر شب ساعت 22:30 و «شب رنگی» نیز هر شب ساعت 1 بامداد)

شبکه قرآن با مستند عقیق و عبای خاکی

دو مستند جذاب برای ایام نوروز در شبکه قرآن شبکه تدارک دیده شده، یکی «مستند عقیق» با معرفی پیشکسوتان قرآنی در ساعت 18 و «مستند عبای خاکی» با موضوع فعالیت‌های روحانیون ساعت 15:30.

شبکه امید با سیاره عجیب

مستند ورزشی «دایره رنگی» با رویکرد معرفی تاریخچه و وضعیت فعلی ایران در رشته‌های ورزشی راه‌یافته به المپیک ژاپن؛ (این مستند در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای از روز شنبه 30 اسفند ساعت 23:30.)

«سیاره عجیب» مجموعه مستندی خارجی درباره حیات وحش و سیاره زمین؛ در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای هر روز ساعت 11 صبح.

شبکه افق با صبحانه عشق

سه مجموعه مستند با عناوین «نبرد برای زندگی»، «ایرانگرد 4» و «صبحانه با عشق» در نوروز 1400.

موضوع مستند «صبحانه با عشق»، ضیافت صبحانه با خانواده شهدا در سراسر کشور خواهد بود.

هر سه مجموعه در 13 قسمت تهیه شده‌اند و زمان پخش آنها به ترتیب ساعت‌های 20، 18 و 11 هر روز است.

مجموعه مستند «ثمرقند» با موضوع خوراکی و شیرینی‌های نقاط مختلف ایران هم در ادامه روی آنتن خواهد رفت.

شبکه مستند با جاسوسی در حیات وحش

مجموعه مستند تلویزیونی «رخ» در گفت‌وگویی با بازیگران سینما و تلویزیون، کارگردانان و هنرمندان عرصه‌های مختلف، به آثار و زندگی آنان می‌پردازد. (در سری جدید این مجموعه که نوروز 1400 روی آنتن می‌رود با چهره‌های هنری مانند مسعود فروتن، عبدالرضا اکبری، محمد فیلی، جلال‌الدین معیریان، علیرضا زرین‌دست، مهری شیرازی، غلامرضا آزادی، بهزاد عبدی، حسین زندباف، محمد فوقانی، شاهد احمدلو، اسحاق خانزادی و ... گفت‌وگو شده است.

فصل جدید «رخ» به تهیه‌کنندگی مازیار هاشمی در 11 قسمت تولید شده و از 30 اسفند هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.)

سریال مستند گردشگری، ایرانگردی «تاج زاگرس» دیگر ویژه برنامه شبکه مستند در ایام نوروز. (این مجموعه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای و از 30 اسفند هر شب ساعت 22 از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت 15 است.)

مجموعه مستند «چجوری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدعلی(پرهام) عمرانی، تولید متفاوت شبکه مستند در نوروز 1400؛ (این مستند سریالی مهارت‌های ساده و در عین حال کاربردی زندگی را به زبانی عامه‌پسند آموزش می‌دهد تا مخاطبان را به انتخاب درست سوق دهد. مجموعه مستند «چجوری» در 13 قسمت تولید شده و از 30 اسفندماه هر روز ساعت 17:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.)

مستند 13 قسمتی «طبیعت وحشی» از 30 اسفند هر شب ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن هم روز بعد ساعت 10 خواهد بود.

مجموعه مستند «عروس ایران» از 30 اسفندماه هر روز ساعت 17 روی آنتن می‌رود. ا

گروه تامین و پخش شبکه مستند هم در نوروز 1400  جشنواره ای از مستندهای روز دنیا را روی آنتن می برد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مجموعه مستندهای «آخرین پایکوبی»، «همه یا هیچ: تاتنهام»، «نجات خودرو»، «یک سیاره بی‌نقص»، «جاسوسی در حیات وحش» و رئالیتی‌شو خانوادگی «خانه ما» اشاره کرد.

«آخرین پایکوبی» به کارگردانی جیسون ههیر، محصول سال 2020، مجموعه مستندی در ژانر ورزشی است که از 30 اسفند تا 8 فروردین ساعت 16 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

«همه یا هیچ: تاتنهام» مجموعه مستندی ورزشی است با حضور چهره‌های شاخصی مثل خوزه مورینیو، دنیل لیوای، دله الی، هری کین، جف اسکات و توبی آلدرویرلد تولید شده و تام هاردی هم روایت این مستند را بر عهده داشته است. این مجموعه از 9 فروردین در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و هر روز ساعت 16 پخش می‌شود.

شبکه مستند برای علاقه‌مندان به صنعت خودرو نیز مجموعه مستند «نجات خودرو» را در نظر گرفته است که از 30 اسفند تا 14 فروردین ماه هر شب ساعت 20 از شبکه مستند پخش می‌شود.

«یک سیاره بی نقص» مجموعه خارجی دیگری است که نوروز 1400 از شبکه مستند پخش می‌شود. در این مجموعه که دیوید اتنبرو سازنده آن است، به سیاره زمین با ساختاری کاملا متناسب با موجودیت انسان پرداخته شده است. «یک سیاره بی نقص» در 5 قسمت تولید شده است و از 30 اسفند  تا 4 فروردین هر شب ساعت 23 پخش می‌شود.

«جاسوسی در حیات وحش» مجموعه ای از مستندهای حیات وحش دنیا است که به مطالعه رفتار حیوانات می‌پردازد. سری جدید این مجموعه به مناسبت نوروز 1400 از 5 تا 8 فروردین ساعت 23 روی آنتن می‌رود.

مستند «سرزمین سحرآمیز استرالیا» که از 12 تا 14 فروردین ساعت 23 پخش می‌شود، مخاطبان را با شگفتی‌های حیات وحش این منطقه پهناور آشنا می‌کند. «اوکاوانگو رودخانه رویاها» نیز مستندی جذاب از دلتای اوکاوانگو است. این مستند از 9 تا 11 فروردین ماه هر شب ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود.

شبکه ورزش با 5 مستند

 5 مجموعه برنامه مستند ورزشی؛ با پخش مستندهای جدید ورزشی جهان از بخش‌های مختلف فوتبال و مسابقات رانندگی فرمول یک و موتورسواری برای مخاطبان این شبکه به نمایش در می‌آید. مستند «همه یا هیچ، تیم ملی برزیل» و «ساندرلند تا دم مرگ» هر روز ساعت 17، «دنیای موتور» ساعت 19:45، «رانندگی برای بقا (فصل 2)» ساعت 13:30 و «رالی قهرمانی اروپا»، ساعت 21 از مجموعه مستندهایی است که در عید نوروز پخش خواهد شد.

دیگر برنامه‌ها

شبکه یک و سریالیست

«سریالیست» برنامه‌ای است که در آن سریال‌های برتر سال 99 با آرای مردمی انتخاب می‌شوند. «سریالیست» از 30  اسفند، هر شب پس از سریال طنز «نون خ 3» به طور زنده و با اجرای پدرام کریمی پخش خواهد شد. 

شبکه دو؛ کلبه عموپورنگ و شبکه کوچک

«کلبه عموپورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده؛ هر شب ساعت 19 روانه آنتن می‌شود.

 «شبکه کوچک» به تهیه‌کنندگی مسعود صفوی در ایام نوروز هر روز ساعت 15.

 «خاله شادونه در کلبه کوهستان» کاری از امید نجیب‌زاده و با حضور ملیکا زارعی و عروسک‌های مختلف لحظاتی مفرح و شاد برای کودکان فراهم می‌آورد. این برنامه در تعطیلات نوروزی هر روز ساعت 10 صبح.

«کافه بازی» به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان با معرفی بازی‌های رایانه‌ای هر روز ساعت 14:30.

«آسمانی‌ها» کاری از امیر خورشیدی‌فر ویژ‌ه‌برنامه‌ای است که با معرفی شهدای مدافع سلامت.

«چشمه زندگی» به تهیه‌کنندگی محمدحسین صابریان با کارشناسی استاد حاج شیخ حسین انصاریان؛ روزهای فرد ساعت 13.

«خوشمزه» هر روز ساعت 18:30.

مجله تصویری «تازه‌شو»؛ روزهای فرد ساعت 9:30 صبح.

«نمادو» هر شب ساعت 18:40.

گلچین «کلاه قرمزی» عروسک محبوب و دوستانش نیز هر شب ساعت 1 بامداد از شبکه دو پخش خواهد شد. همچنین «نغمه‌های آشنا» با محوریت موسیقی‌های خاطره‌انگیز سریال‌های قدیمی، برنامه‌های نام‌آشنا و ... روزهای زوج ساعت 9:30 صبح روانه آنتن می‌شود.

فیلم‌های سینمایی جدید ایرانی و خارجی تحت عنوان «سینما نو» هر روز از 26 اسفند تا 13 فروردین ساعت 17:00 روانه آنتن می‌شود و در «سینما شبانگاهی» نیز هر بامداد ساعت 1:15 بامداد فیلم‌های مختلفی برای بینندگان علاقمند به سینمای ایران و جهان تدارک دیده شده است.

شبکه سه با شوخی‌شوخی

برنامه «شوخی شوخی» با اجرای عبدالله روا همراه گروهی از هنرمندان حوزه صداپیشگی، گویندگی و نویسندگان طنز در 13 برنامه در ایام نوروز.

برنامه «سمت خدا» هر روز ساعت 13:15 با حضور کارشناسان برنامه.

شبکه چهار و نغمه‌های بهار

مجله هنری موسیقیایی «نغمه های بهار» میزبان اساتید بنام و برجسته موسیقی فاخر و اصیل ایرانی؛ از 29 اسفند، هرروز ساعت 14.

«معرفت» با حضور غلامحسین ابراهیمی دینانی و اجرای اسماعیل منصوری لاریجانی؛ این برنامه در ایام نوروز هر روز ساعت 16.

«کتاب خوب» با اجرای ایرج نوذری؛  بهروز رضوی، خسرو معتضد، مجید قناد، جهانگیر الماسی و ارشا اقدسی از جمله میهمان‌های این برنامه‌اند. «کتاب خوب» از روز اول فروردین، هر روز ساعت 17 پخش و ساعت 7 صبح بازپخش خواهد شد.

ویژه‌برنامه‌ نوروزی «چرخ» از 29 اسفند به مدت 16 روز ساعت 19.

«فیلم خانه» به همت تامین برنامه شبکه چهار از 28 اسفند، به مدت 16 شب و هر شب ساعت 20:30 با پخش یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان .

برنامه ترکیبی «ایبکر» از اول فروردین 1400 به مدت 13 شب با اجرای بهرام عظیمی هر شب ساعت 23.

شبکه پنج با نوروزترین نوروز و تهرانگرد

ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» هر شب ساعت 21:30 با حضور هنرمندان تلویزیون، سینما و تئاتر، ورزشکاران، مسئولین و ... 

ویژه برنامه نوروزی«تهرانگرد» در ایام نوروز هر روز ساعت 15:20.

برنامه گزارشی و خبری «در شهر» در نوروز 1400 هر روز ساعت 18:20.

برنامه «عطر عاشقی» در نوروز 1400 با محوریت مهدویت و فلسفه انتظار در اعیاد شعبانیه. (این برنامه در اولین جمعه فروردین 1400 از مسجد مقدس جمکران با حجت‌الاسلام حسینی‌قمی کارشناس مذهبی تماشایی می‌شود. اما دومین برنامه «عطر عاشقی» سیزدهم فروردین ماه از امامزاده هارون بن موسی بن جعفر (ع) شهر کاشان با حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی روی آنتن می‌رود.)

«شهران» از اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروز هر شب ساعت 21.

شبکه آموزش با کارستون و مدرسه تلویزیونی

برنامه «کارستون» در 36 قسمت 5 تا 7 دقیقه‌ای.

«دکتر سلام» در 18 برنامه 30 دقیقه ای و 36 برنامه 5 دقیقه‌ای.

«زنگ 1400» به تهیه کنندگی مجید قره گوزلو در 18 قسمت.

«کی میاد ستاره چینی» با یک برنامه 60 دقیقه‌ای به مناسبت نیمه شعبان و 6 برنامه 30 دقیقه‌ای به مناسبت نوروز.

برنامک «فارسی‌بان» در 6 قسمت 5 دقیقه‌ای.

برنامه «مدرسه تلویزیزیونی ایران» از 4 فروردین تا 13 فروردین از ساعت 9:15 تا 13.

 برنامه آموزشی، سرگرمی در حوزه کودکان با عنوان «لوبیا، عیدا زود بیا» به تهیه‌کنندگی مجید قناد در 9 برنامه از ساعت 15:30 تا 16:30 در روزهای 29 اسفند 99 تا 5 فروردین 1400، 9 فروردین به مناسبت نیمه شعبان و روزهای 12 و 13 فروردین ویژه های نوروزی خود را روی آنتن می‌فرستد.

برنامه‌های «پنجه های کارآمد»، «راهش اینه»، «روزگار ایران»، «قند پهلو»، «رویش»، «قوی شو» و عیدانه طنز «من می‌توانم».

شبکه قرآن با منم بچه مسلمان

ویژه برنامه «منم بچه مسلمان» با اجرای حجت‌الاسلام و المسلمین مقدسیان در ایام نوروز ساعت 16:30.

 «یاد خدا» ساعت 18:45 به صورت روزانه.

«مهدیه ایران» هر روز ساعت 11:30 صبح و  16.

برنامه «روبه راه» هر شب به صورت ویژه از کربلای معلی ساعت 22.

ویژه برنامه «تسبیح» در سحرهای ماه شعبان از ساعت 3:30 بامداد.

ویژه برنامه «خوشبخت» با محوریت خانواده ساعت 10 صبح، برنامه «روزی تازه، حسابی تازه» درخصوص معارف مهدوی و عهد با امام زمان(عج)  با اجرای حاجیلو و رضا اسماعیلی در بقاع متبرکه ساعت 09:15 صبح‌های بهاری و «تلاوت‌های مجلسی» ویژه نوروز 1400 هر شب ساعت 23 با قرائت قاریان بین المللی ایرانی و مصری روی آنتن می‌رود.

شبکه نسیم و خندوانه

سری هفتم برنامه «خندوانه» در ایام نوروز با اجرای رامبد جوان از شبکه نمایش پخش می‌شود.

برنامه پایانی فصل چهارم «دورهمی» نیز با حضور احسان علیخانی همزمان با سال تحویل 30 اسفندماه پخش خواهد شد.

مجموعه پویانمایی «شکرستان» به تهیه کنندگی مسعود صفوی در نوروز 1400 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

شبکه نمایش با 6 باکس اصلی

شبکه نمایش برای عید نوروز 1400 در 6 باکس اصلی از ساعت 11صبح با فیلم‌های خانوادگی، ساعت 13 فیلم‌های سینمای ایران، ساعت 19 فیلم‌های کمدی ایران و جهان، ساعت 21 فیلم‌های جذاب، ساعت 23 فیلم‌های جدید خود و در ساعت یک بامداد فیلم‌های منتخب نوروزی سایر شبکه‌های سیما با مخاطبان خود همراهی می‌کند.

13 فیلم جدید و پخش نخست در سیما با طیف گسترده‌ای از فیلم‌های بین‌المللی و از کشورهای مختلف در ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه امید و جالبه بدونید

برنامه ترکیبی و تولیدی «خانواده امید» در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 20 به مدت 57 دقیقه.

«جالبه بدونید» در 14 قسمت 10 دقیقه‌ای هرشب از روز شنبه 30 اسفندماه ساعت 21:45.

سری جدید برنامه «بازی ویزیون» در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای از شنبه 30 اسفند ساعت 17:30.

«به توان خدا» در قالب برنامک‌های 5 دقیقه‌ای در سه بخش اذان‌گاهی.

فصل سوم مجموعه پویانمایی «جوانمردان» اثر «مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت 12 به مدت 25 دقیقه.

سری جدید انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجا» ویژه پخش در نوروز 1400 در 14 قسمت 22 دقیقه‌ای هر روز ساعت 22.

قسمت‌های جدید مجموعه «خنده‌خانه» هر روز ساعت 1:30 به مدت 13 دقیقه.

شبکه افق و برنامه قرن 14

«هاشور» در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 23.

«جنگ دوست داشتنی» در 13قسمت 30 دقیقه‌ای حوالی ساعت 19

سری دوم برنامه گفت‌وگومحور «قرن 14» در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 22.

ویژه برنامه شبکه افق در 5 قسمت 90 دقیقه‌ای؛ ساعت 22 با اجرای علی سلیمانی و صابر خراسانی.

شبکه سلامت با نوش دارو

برنامه «پنجره باز» ساعت 18.

«حال خوب» هر شب ساعت 21.

«نوش دارو» هر شب ساعت 21:30.

شبکه ورزش و نوروز فوتبالی

«بازم مثل همیشه» هر شب ساعت 20.

برنامه «باشگاه» با اجرای مصطفی امامی و الهه پرسون هر روز ساعت 11 صبح.

برنامه «شمارش معکوس» با اجرای سینا هوشمندی هر روز ساعت 19.

«نوروز فوتبالی» ویژه برنامه انتخاب برترین‌های سال فوتبال ایران با اجرای حافظ کاظم زاده و سینا هوشمندی هر روز ساعت 14:30.

برنامه «لذت فوتبال» با اجرای مهدی توتونچی و رسول مجیدی با پخش زنده فوتبال‌های خارجی؛ ساعت 22.

قسمت های منتخبی از برنامه «ویدئو چک» با اجرای عبدالله روا هر روز ساعت 16:30.

هر روز ساعت 16 با برنامه «رنگین کمان ورزش».

برنامه «بسکتبالیست‌ها» هر روز ساعت 6 صبح.

شبکه شما با «زیر گنبد کبود»

برنامه‌های پیشواز سال جدید از پنجشنبه ساعت 20 شروع و با همراهی سه مرکز خلیج فارس، خراسان شمالی و فارس تا ساعت 24 ادامه می‌یابد و در روز جمعه 29 اسفند مجدداً از ساعت 20 تا 24 با همراهی سه مرکز چهارمحال و بختیاری، گلستان و فارس برنامه پیشواز سال نو روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

همزمان با سی‌ام اسفندماه و از ساعت 6، شبکه شما با همراهی مراکز قزوین، مازندران، بوشهر و اصفهان تا زمان تحویل سال به پخش برنامه‌های شاد می‌پردازد و پس از سخنرانی مقام معظم رهبری با همراهی مراکز خراسان رضوی و آبادان در ساعت 16، این ویژه برنامه خاتمه می‌یابد.

ایام نوروز 1400 هم برنامه‌های مختلفی از شبکه شما پخش خواهد شد به طوری که 5 هزار و 140 دقیقه برنامه نمایشی در کنداکتور این شبکه لحاظ شده که شامل جشنواره فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی، مجموعه جدید «قصه‌های سجاد»، مجموعه نوستالوژیک «باجناقلار» و سریال‌هایی از مراکز آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، زنجان و سایر مراکز است.

علاوه بر اینها و برای نخستین بار در نوروز 1400 ویژه برنامه کودک «زیر گنبد کبود» هم از شبکه شما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)