میرنیوز

قهر با رسانه‌ملی، دهان‌کجی به سرمایه‌های ملی است/ چرا بزرگترین سریال‌ها سهم مدیران قبلی صداوسیما می‌شود؟

 قهر با رسانه‌ملی، دهان‌کجی به سرمایه‌های ملی است/ چرا بزرگترین سریال‌ها سهم مدیران قبلی صداوسیما می‌شود؟ 2020-01-14T13:51:39+03:30

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در دوران‌های مختلف شاهد عوام‌فریبی‌ها و تفرقه‌افکنی‌های برخی از اهالی فرهنگ و هنر بوده‌ایم؛ چه در فتنه 88، آبان و حالا به بهانه همدردی با جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی یک بار دیگر، پست‌هایی برای تشویش اذهان عمومی در فضای‌مجازی منتشر کردند و فعالیت‌هایی برای تحریک هنرمندان از عدم حضور در جشنواره‌ فیلم، تئاتر، تجسمی و موسیقی فجر دیده می‌شود.

البته این تحریک‌ها و موج‌سازی‌ها به تلویزیون و تلویزیونی‌ها هم رسید و با استعفای دو تن از مجریان شروع شد و به "قلقلی" رسید. واکنش قابل تأمل بازیگر خانمی که در کارنامه هنری‌اش به بازی در سریال‌های تلویزیون می‌بالید و حالا از بازی در سریال تلویزیون عذرخواهی می‌کند.

همه اینها به رفتار صادقانه نظام جمهوری اسلامی ایران که بخشی از واقعیت‌های اتفاق افتاده در سقوط هواپیمای اوکراینی را با مردم در میان گذاشتند، برمی‌گردد. ناگفته نماند که فرض‌ها و گمانه‌هایی به میان آمده که جنایت آمریکا را در این سقوط نشان می‌دهد؛ مسجّل شدن این فرض، بی‌آبرویی برای کسانی به بار می‌آورد که با ادعای هنر و هنرمندی و همراهی و همدردی با مردم، حامی امواج مسموم و جنایتکارانه آمریکایی‌هایند.

قبال توجه آقا و خانم بازیگر، مجری و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیونی که هرازچندگاهی خط و نشان می‌کشید؛ حالا با چه رویی مقابل مردم قرار می‌گیرید و یا به برنامه‌ای در تلویزیون می‌روید؛ و خوشحال و سرخوش بر روی سکویی از جشنواره‌ها و همایش‌های هنری حاضر می‌شوید که همه متعلق به این مرز و بومند!

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , سینمای ایران , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

به سراغ سعید تهرانی رفتیم که هم بازیگر تلویزیون و سینما است و هم تهیه‌کننده و کارگردان قدیمی؛ هنرمندی که کارشناس‌ارشد تکنولوژی آموزشی رسانه است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در سریال گمشده، فیلم خاطره و فیلم سربلند اشاره کرد.

تهرانی از سال 1377 دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سعید تهرانی در این سال، بازیگری در سریال "گمشده" به کارگردانی مسعود نوابی محسوب می‌شود؛ همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ایرج راد، رویا تیموریان، دانیال حکیمی و اسماعیل محرابی بر تجارب او افزود.

سعید تهرانی علاوه‌ بر بازیگر به‌عنوان تهیه کننده، کارگردان و نوازنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار سعید تهرانی در حرفه‌ی تهیه‌کننده، فیلم سربلند، سریال بالابلند، سریال بلند گریه کن و سریال تنها خودت مانده‌ای است. مهم‌ترین اثر سعید تهرانی در حرفه‌ کارگردان، فیلم سربلند است. مهم‌ترین اثر او در  نوازندگی، سریال دست بالای دست است.

تهرانی دلیل کم‌کاری‌اش را مافیا و باندبازی می‌داند و البته عدم توجه به قدیمی‌ها و خانه‌نشین شدن بزرگان و حرفه‌ای‌ها به رسم و رسومی تبدیل شده است.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , سینمای ایران , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

مشروح این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

سعید تهرانی بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: جالب است در ابتدای صحبت‌هایم به این جمله اشاره کنم "متأسفانه از طرف مدیران رسانه و صداوسیما به نوعی فراموش شدیم و کم‌کاریم، چون مافیا و باندبازی دست از سر تلویزیون و سینما برنمی‌دارد". با این فضایی که حاکم است و درست کرده‌اند تعجبی ندارد که از جشنواره فجر انصراف می‌دهند یا با تلویزیون خداحافظی می‌کنند.

وی افزود: وقتی آدم‌ها براساس صلاحیت کنار هم قرار نمی‌گیرند و هرکسی وارد صداوسیما می‌شود یکسری موقعیت‌هایی را بدست می‌آورند و به واسطه تلویزیون معروف می‌شوند. این روزها نام‌شان را "سلبریتی" می‌گذارند؛ البته که در تلویزیون بیشتر جولان می‌دهند، چون سینما تعداد معدودی را معروف می‌کند و می‌گذارد معروف شوند.

تهرانی با اشاره به اینکه بازیگران سینما در تلویزیون اجرا می‌کنند، افزود: همه دیدیم که بازیگران سینما مدتی آمدند و در کسوت مجری‌گری خودشان را به نمایش گذاشتند. باید بدانند هر ثانیه رسانه‌ ملی میلیاردها تومان هزینه دارد؛ یعنی تولید برنامه، توسعه شبکه و ساخت سریال، هزینه‌های هنگفتی دارد و این هزینه‌ها از بیت‌المال صرف می‌شود. در دوران‌های مختلف، حرف‌های نسنجیده می‌زنند و نسنجیده هم حمایت می‌کنند. بارها پیشنهاد کرده‌ایم وقتی اصول و منطق سیاست را متوجه نمی‌شوید و با ابعاد و زوایای مختلف مسائل سیاسی آشنایی ندارید، وارد این معرکه نشوید!

وی خاطرنشان کرد: در واکنش به اتفاقات اخیر، بازیگران هالیوود بارها اظهارنظر کردند؛ دیده‌ایم کسی مثل "رابرت دنیرو" و سلبریتی‌های خارجی آمریکایی چگونه درباره مسائل جهان و سیاست صحبت می‌کنند و آنها میلیون‌ها دلار به خیریه‌های خارجی و گرسنگان خارجی کمک می‌کنند اما بالعکس سلبریتی‌های ما در اینجا از بیت‌المال پول‌های گزاف می‌گیرند؛ جالب است بدانید که برخی از آنها دستمزدهای میلیاردی می‌گیرند. تفاوت سلبریتی خارجی با سلبریتی ایرانی از آسمان به زمین! اینجا به بهانه همدردی، حقوق مردم، بیت‌المال و سرمایه ملی را ضایع می‌کنند. چقدر هزینه جشنواره‌ها و تلویزیون جمهوری اسلامی می‌شود؟ حتما این دوستان می‌دانند و از زوایایش خبر دارند. چطور بازیگران هالیوود باعث می‌شوند هزینه‌های مملکتی‌شان بازگردد و اینجا خیابان یک‌طرفه است و فقط میلیون‌ها تومان از صداوسیما می‌گیرند.

تهرانی به نامه‌ای اشاره کرد که برای رئیس صداوسیما برای تغییر رویه در سریال‌سازی تلویزیون نوشته است، در ادامه گفت: یک سال گذشته نامه‌ای به آقای علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما نوشتم و حتی برخی روزنامه‌ها منتشر کردند که ما با تهاجم شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای مواجهیم و باید در ساخت سریال‌های تلویزیونی، تغییر رویه دهیم؛ پیشنهاد ساخت سریالی 500 قسمته را دادم که فقط 250 قسمت آن را برآورد کنند و نیمی دیگر را برای شما رایگان می‌سازم. در دنیا دیگر 50 یا 70 قسمت، سریال به حساب نمی‌آید. حتی در ادامه با جا افتادن سریال، حتماً بودجه قبلی سازمان صداوسیما هم برمی‌گشت. اما توجهی نکردند و کماکان روی آنتن همان نوع سریال‌های شبیه به هم و داستان‌ها و ژانرهای اجتماعی نخ‌نما شده و تکراری را می‌بینیم.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , سینمای ایران , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

وی به حضور پررنگ مدیران قبلی صداوسیما در عرصه ساخت و تولید برنامه و سریال اشاره کرد و افزود: شما می‌بینید امروز مدیران قبلی سازمان صداوسیما که بعضاً مدیران شبکه‌های سیما یا مدیر فیلم و سریال شبکه‌ها هم بوده‌اند بزرگترین سریال‌ها را می‌گیرند و کار می‌کنند. سریال "وارش" را چه کسی تولید می‌کند؟ یا "نون.خ" و برخی از برنامه‌ها و سریال‌های دیگر. ما زمانی تهیه‌کننده تلویزیون بودیم که پول نداشت و یا پول نمی‌داد؛ اما الان نظاره‌گریم و کمتر به ما توجه می‌کنند.

بازیگر و تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این اتفاق برای همه تلخ بوده و از یادها هم نمی‌رود اما عجول نباشیم. هنوز ابعاد آن به صورت مشخص و معین مطرح نشده و نمی‌دانیم آیا جنایت آمریکا مسجّل است یا خطای انسانی، نقص فنی بوده و دیگر اتفاقات! یادمان نرود که چندی پیش، باشکوه سردار غیورمان را بدرقه کردیم، هجمه‌ای به سپاه وارد کردند اما هم پایگاه آمریکایی در عراق را شجاعانه منهدم کردند و هم جسورانه و صادقانه جلوی مردم توضیح دادند. به هر حال اتفاق ناراحت‌کننده‌ای است که هموطنانمان در این حادثه جان‌باختند اما چرا باید همکاران ما در تلویزیون، سینما و دیگر بخش‌های فرهنگ و هنر این مملکت،‌ اینگونه غیراصولی و غیرمنطقی با این اتفاق برخورد کنند؟

وی در واکنش به برخورد صداوسیما با کسانی که اینگونه به رسانه‌ملی پشت کردند و گفتند که از حضورمان در این رسانه عذرخواهی می‌کنیم، گفت: من اگر جای مدیران صداوسیما بودم حتماً با این اتفاق، محکم و جدی برخورد می‌کردم. چرا که می‌بینیم برخی به راحتی از این مملکت می‌روند و در جای دیگری کار می‌کنند؛ در واقع بارها دهان‌کجی می‌کنند. هر وقت دلشان می‌خواهد برای صداوسیما خط و نشان می‌کشند اما همین تلویزیونی‌ها دوباره آغوش باز می‌کنند و دوباره با سریال و برنامه به تلویزیون برمی‌گردند. شکل و شمایل مصیبت‌زدگی و اندوه از جانباختن هموطنان‌مان در سقوط هواپیمای اوکراینی، اینگونه نیست! غم بزرگی است اما همدردی به معنای قهر از رسانه‌ملی و یا انصراف از جشنواره فیلم فجر نیست! همین رسانه‌ملی شما را بزرگ کرده و چطور جرأت می‌کنید در شبکه اجتماعی بگویید و بنویسید من دیگر به تلویزیون نمی‌آیم! تلویزیون باید برای خودش ارزش قائل شود و جلوی این هجمه‌ها را بگیرد و با هجمه‌پراکنان و کسانی که این طور به رسانه‌ای که مردم به آن اعتماد دارند و برایش ارزش قائلند، پشت می‌کنند، جدی و محکم برخورد کند.

تهرانی با اشاره به اینکه ما نظاره‌گر بودیم که چه جولانی دادند و انصراف می‌دهند، تصریح کرد:  من تعجب می‌کنم وقتی می‌شنوم انصراف می‌دهند تنها چیزی که یادم می‌آید همان‌هایی‌اند که نظاره‌گر بودیم و نگاه می‌کردیم اینها در تلویزیون جولان می‌دادند حالا باز هم نظاره‌گریم و آنها دارند بر علیه تلویزیون یا سینما جولان می‌دهند. چندبار طرح بردیم و ایراد گرفتند و باز هم به سراغ آنها می‌روند. البته من خیلی کوچکترم قدر عزیزان و بزرگانی را هم نمی‌دانند که خانه‌نشین شده‌اند.  وقتی کسانی که در رأس قدرتند برنامه و سریال تولید می‌کنند به ما نمی‌رسد.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , سینمای ایران , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

وی به انصراف از جشنواره فیلم فجر اشاره کرد که نوعی ترفند و بهانه برخی از کارگردانان و هنرمندان است، افزود: امروز که برخی از کارگردانان دنبال بیرون کشیدن فیلمشان از جشنواره‌اند یا بازیگران و هنرمندان دیگر انصراف می‌دهند؛ در این شرایط چه معنی می‌دهد؟ احتمالاً نمی‌خواهند فیلمشان را رسانه‌ها و منتقدین ببینند یا داوری شود. آیا همین دوستان در زمان اکران هم انصراف می‌دهند یا قهر می‌کنند؟ این رفتارشان بهانه‌ای نشود با وزارت ارشاد جنجال کنند و یادشان باشد که مقابل وزارت ارشاد ایستادند و به جشنواره‌ای نیامدند که وزارت ارشاد متولی‌اش است.

تهرانی تأکید کرد: سقوط هواپیمای اوکراینی دردناک است و واقعاً پرواز سپهبد شهید قاسم سلیمانی ناراحت‌کننده است! دوستان ما بدانید که فردا صبح خورشید طلوع می‌کند و روز دوباره شروع می‌شود؛ ما باید به زندگی ادامه بدهیم آیا رویمان می‌شود یک‌بار دیگر به تلویزیون بیاییم برنامه بگیریم، در برنامه‌ای میهمان شویم و دنبال روی پرده بردن فیلم‌مان در سینمای ایران باشیم! اینها حق‌الناس و بیت‌المال مردم است و شما دردمند مردم نیستید!

وی در پایان افزود: برخی از این سلبریتی‌ها یا بازیگران دیگر که فقط پول گرفتن را بلدند هرگونه که می‌توانند فرافکنی نکنند، باید تفاوت بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما را بدانند. معاونت سیما با معاونت سیاسی متفاوت است. اشتباهاً اهمال شده و هیچ ربطی به معاونت سیما ندارد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)