میرنیوز

دو هزار برنامه به همت کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب برگزار می شود

دو هزار برنامه به همت کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب برگزار می شود 2021-02-02T15:16:36+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری تشریح برنامه‌های کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ با حضور حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس کارگروه مساجد دهه فجر در محل سالن جلسات دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ارزانی در این نشست که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ۴۲ سال از وقوع انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این ایام سنگ‌اندازی‌های متعددی صورت گرفته و گویا هر سال پدیده جدیدی است که پیش رویمان قرار می‌گیرد اما مساله آن است که با وجود همه این مشکلات قطار انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل راه افتاد، امروز با مدیریت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر از ایام الهی است، گفت: خداوند در قرآن کریم خطاب به حضرت موسی (ع) تعبیر ایام الله را به کار برده و می‌فرماید: «وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ» (و در حقیقت موسی را با آیات خود فرستادیم [و به او فرمودیم] که قوم خود را از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون آور و روزهای خدا را به آنان یادآوری کن که قطعاً در این [یادآوری] برای هر شکیبای سپاسگزاری عبرت‌هاست).

وی افزود: خداوند انقلاب اسلامی را به عنوان یک نفحه آسمانی و نفحه‌ای که باید از آن صیانت کنیم به ما ارزانی کرد. بنابراین باید این نعمت را پاسداری کرد؛ خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» این سنت الهی است که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر خودشان بخواهند، آنچنان که پدران ما دور هم جمع شدند و امام خمینی (ره) جلوداری کرد تا به اینجا رسیدیم.

حجت الاسلام ارزانی گفت: هرچند که در این مسیر چالش‌ها و تهدیدهای متعددی داشتیم اما آنچه که اهمیت دارد پاسداری است، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم مطرح کردند که: «بسیاری از جوامع دنبال انقلاب نیستند، کشورهایی هم که انقلاب می‌کنند بسیار اندک هستند، بسیاری که انقلاب می‌کنند انقلاب‌شان استمرار ندارد و برخی که انقلاب‌شان استمرار دارد بعد از مدتی ارزش‌هایشان واژگون می‌شود.»، اما در این میان آنچه که در انقلاب اسلامی ایران ارزش دارد مردمی بودن آن است. بیش از چهل و یک سال از وقوع انقلاب اسلامی می‌گذرد و اراده خداوند این بود که این چنین به اکمال برسد و استمرار یابد.

وی در ادامه سخنان با اشاره به کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: این کارگروه متشکل از ۱۵ دستگاه شامل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مساجد و محلات، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ستاد اقامه نماز، صدا و سیما، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان دارالقرآن و همچنین خبرگزاری شبستان می‌شود که به صورت ویژه اقدام به اطلاع رسانی در رابطه با برنامه‌های کارگروه می‌کند.

رئیس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه سال گذشته حدوداً ۱۰ جلسه تا ایام الله دهه فجر در کارگروه برگزار شد، اظهار کرد: امسال اما به دلیل شیوع کرونا تنها به برگزاری یک جلسه اکتفا شد.

حجت‌الاسلام ارزانی گفت: بیش از دو هزار برنامه در سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با محوریت مساجد برگزار می‌شود که بیش از ۹۰ درصد این برنامه‌ها با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود؛ البته هرچند امسال امکان برگزاری برنامه‌ها در قالب سال‌های گذشته نیست اما شیوع این ویروس از جهاتی سبب ساز اتفاقات مختلف شد از جمله حضور گسترده در فضای مجازی که شاید اگر این بیماری اتفاق نمی‌افتاد کشور تا پنج سال آینده نیز به جایگاهی که اکنون در عرصه استفاده از فضای مجازی رسیده است دست پیدا نمی‌کرد و این مصداقی از این آیه از قرآن کریم است که خداوند فرمود: «إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا»، عسر و یسر با هم هستند، هرچند که ممکن است برخی سوال کنند چگونه این دو که متناقض یکدیگر هستند می‌توانند جمع شوند؟ پاسخ و مصداق امروزی آن است که ویروس کرونا عسر و ارتقای فعالیت در فضای مجازی یسر است که در این شرایط حاصل شد.

وی در ادامه به برخی برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های عضو در کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این ایام بحث اعزام روحانیون به نقاط مختلف کشور با رعایت آئین نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود؛ همچنین برگزاری برنامه‌های شادی بخش در سطح مساجد از دیگر فعالیت‌های این ایام محسوب می‌شود، به گونه‌ای که امسال در ۱۰ مسجد شاخص و مرکزی در استان تهران با حضور قاریان برجسته اجرای برنامه قرائت قرآن در چند نوبت برگزار می‌شود تا همه بتوانند استفاده کنند، ضمن اینکه محافل از صدا و سیما نیز منعکس می‌شود.

حجت الاسلام ارزانی تصریح کرد: برگزاری مسابقات متعدد در فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های مختلف با محور ولادت حضرت فاطمه (س) در قالب کلیدواژه‌هایی نظیر زن مسلمان انقلابی، بانوی مسلمان در دستگاه‌های مختلف و همچنین تداوم رزمایش همدلی از جمله اقداماتی است که به همت کارگروه مساجد دهه فجر برگزار می‌شود، ضمن اینکه تمرکز بر خدمات اجتماعی نیز مدل ارزشمندی است که به ویژه در سطح مساجد وجود داشته و در این ایام استمرار می‌یابد که از جمله آنها می‌توان به خدمات درمانگاه‌ها در مساجد اشاره داشت.

وی افزود: تهیه مستند «ماح» با محور معرفی مسجد طراز اسلامی اقدام دیگری است که به همت کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم تولید شده و در این ایام از رسانه ملی پخش می‌شود؛ همچنین از سوی دیگر رزمایش مواسات و همدلی در قالب‌های مختلف همسو با بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه به همت دستگاه‌های عضو در کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی تداوم می‌یابد.

حجت الاسلام ارزانی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به اجرای ۱۷۰ برنامه ویژه توسط ستاد اقامه نماز افزود: برنامه‌های دیگر نظیر برپایی مسابقات کتاب‌خوانی، وبلاگ‌نویسی، موشن گرافی از یک سو و برگزاری سرود ۴۰ هزار نفری ایران قوی که در سل ۹۷-۹۸ به همت بچه‌های مسجد در سراسر کشور اجرا شد از دیگر اقداماتی است که امسال صورت گرفته و از صدا و سیما نیز پخش می‌شود.

رئیس کارگروه مساجد دهه فجر افزود: عطرافشانی بقاع متبرکه، فراخوان دل نوشته‌ای به سردار سلیمانی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین کاروان قرآنی انقلاب نیز از دیگر اقداماتی است که در ایام صورت می‌پذیرد.

وی در بخش دیگری از مباحث خود به طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و افزود: این طرح از هفته دفاع مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کلید خورد و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، این طرح ملی در واقع به نوعی زیست بوم بچه‌های مسجد است و ما نیز با نام بچه‌های مسجد آن را به ثبت رسانده‌ایم. این سامانه یک فضای اجتماعی است و همه مسجدی‌ها می‌توانند فعالیت‌های خود را در آن ثبت کنند و تاکنون ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در این سامانه ثبت شده‌اند.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری ذیل طرح ملی ایران قوی گفت: در این طرح دوازده رواق ذیل این شبستان‌ها فعالیت می‌کنند که بر اساس فعالیت‌های کانون‌های مساجد طراحی شده‌اند، برخی کانون‌های مسجدی در حوزه فرهنگی، برخی در حوزه هنری و برخی در حوزه‌های نمایش و برخی در حوزه‌های دیگر فعالیت دارند، بنابراین بر اساس نوع فعالیتی که دارند می‌توانند برنامه‌های خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

وی در ادامه مباحث خود اظهار کرد: ۱۶۰۰ گروه سرود، بیش از ۶۰۰-۷۰۰ گروه نمایش و ۱۱۰۰ گروه فیلم و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور ذیل طرح ملی ایران قوی فعالیت دارند که برخی از فیلم‌ها، نمایش‌ها و سرودهای آنها توسط صدا و سیما پخش می‌شود که این مهم از جمله ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است که توانسته فعالیت‌های بچه‌های مسجد را در نقاط مختلف کشور نشان دهد؛ نکته مهم در آن است که زیست بوم بچه‌های مسجد نشان می‌دهد هر مسجد چه کارهایی در کدام نقطه از کشور در عرصه‌های مختلف انجام داده است.

رئیس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما در این زیست بوم (سامانه بچه‌های مسجد) یک زمین بازی درست کردیم تا بچه‌های مسجد بتوانند فعالیت‌های خود را ثبت و به نمایش بگذارند. این زیست بوم عدالت را که از شعارهای انقلاب اسلامی است تا حدی محقق می‌کند؛ مساله آن است که عدالت صرفاً با شعار محقق نمی‌شود بلکه باید برای تحقق آن کار کرد.

وی در ادامه و در تشریح برخی دیگر از فعالیت‌های اعضای کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: طرح هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و همچنین طرح «هر مسجد یک گروه جهادی» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری اجرا می‌شود؛ ضمن اینکه سه سازمان مجمع تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که در نقاط مختلف جهان فعالیت دارند با محور مساجد برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی را طراحی کردند که از جمله آنها می‌توان به برگزاری وبینارها و سمینارها در بستر فضای مجازی اشاره داشت.

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دیگر در حوزه بین‌الملل که توسط کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب برگزار می‌شود، برگزاری برنامه بانوی مسلمان است که با حضور اندیشمندان مختلف جهان برگزار می‌شود تا جایگاه واقعی زن در دین اسلام تبیین و به جهانیان معرفی شود.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه نظام جمهوری ا سلامی باید در خدمت مسجد باشد، به برخی فعالیت‌های ستاد فهما اشاره کرد و گفت: در کنار ۴۰ هزار پایگاه بسیج، حدود ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سراسر کشور فعالیت دارند که در دل مسجد اقدام به جذب نسل جوان به عرصه‌های مختلف معارف دینی، می‌کنند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این راستا تصریح کرد: از جمله دیگر اقدامات ما طرح ملی پایتخت فهما بود که بر اساس فعالیت‌های کانون‌ها شکل گرفت و امسال استان قم به عنوان پایتخت فهما انتخاب شد. تلاش ما این است که بتوانیم به مساجد محجوریت بخشیم تا همه آحاد و اقشار بتوانند به مسجد بیایند و از برنامه‌های آن استفاده کنند، پایتخت فهما و زیست بوم بچه‌های مسجد نیز گامی در راستای تحقق این هدف بود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)