میرنیوز

اعلام شرایط عضویت در باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران

اعلام شرایط عضویت در باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران 2021-07-16T14:58:04+04:30

به گزارش ایسنا، دکتر فرشته امین ضمن بیان این مطلب گفت: مهمترین هدف باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران، شناسایی دانش‌آموزان توانمند و نخبه سراسر کشور و استعدادیابی و توانمندسازی آنها است تا به دانش‌آموزان کمک کنیم در مسیر خود انتخاب‌های درستی داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس، سنجش استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان و ارائه مشاوره به آنها جهت کمک به توسعه فردی و برنامه‌ریزی مسیر تحصیلی و شغلی، توان‌افزایی، حمایت و هدایت دانش‌آموزان مستعد، خلاق و نوآور در حوزه‌های علمی و فرهنگی، شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد و نخبه برای ادامه تحصیل در دانشگاه تهران، برقراری تعامل مناسب با وزارت آموزش و پرورش برای هدفمندسازی و ارائه خدمات مناسب به دانش‌آموزان در سراسر کشور، معرفی رشته‌های تحصیلی و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران و شناسایی، حمایت و هدایت دانش‌آموزان مستعد و نخبه در مناطق محروم کشور مهمترین اهداف باشگاه را تشکیل می‌دهند.

مدیر باشگاه دانش‌آموزی با اشاره به فعالیت‌های باشگاه در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: باشگاه دانش‌آموزی در چند حوزه فعالیت دارد که بخشی از آنها فعالیت‌های دائمی هستند، همانند برنامه روزی با دانشگاه که هرسال برگزار می‌شود و یا بازدید از دانشکده‌ها و پردیس‌ها که البته در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا این بازدیدها صورت نمی‌گیرد. یکسری فعالیت‌های خاص هم داریم و در این زمینه بسته‌هایی تحت عنوان «بسته‌های خدمات» طراحی شده است که استعدادیابی و روان‌سنجی، ارتقای سطح تمرکز و کاهش اضطراب، توسعه مهارت‌های کسب و کار دانش‌آموزی، توسعه فردی، توسعه مهارت‌های کسب و کار دیجیتال و آشنایی با دانشگاه تهران از عناوین این بسته‌ها هستند.

دکتر امین با اظهار اینکه این بسته‌ها بر مبنای الگوبرداری از واحدهای مشابه در دانشگاه‌های معتبر دنیا تهیه شده‌اند، گفت: بسته‌های خدمات، مدت و محتوای مشخص دارند و ورودی‌ها و خروجی‌های آنها تعریف شده است و در طول سال برای دانش‌آموزان علاقه‌مند، ارائه می‌شوند. در کنار این بسته‌ها، تعدادی برنامه‌های موردی هم وجود دارد همانند اولین لیگ کسب و کار دانش‌آموزی که از فروردین ماه امسال آغاز شده است و دو مرحله «استعدادیابی» و «توانمندسازی» دارد. در مرحله استعدادیابی سه فاز جداگانه ارائه شده است. فاز اول، «ارزیابی شناختی» دانش‌آموزان بود که فروردین ماه برگزار شد، در این فاز، دانش‌آموزان باید یکسری بازی آنلاین انجام می‌دادند و ما بر اساس آن توانستیم توانمندی‌های شناختی آنها را ارزیابی کنیم.

عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در ادامه سخنان خود بیان کرد: «فاز دوم، مبتنی بر «شایستگی‌های رفتاری» است که قرار بود در مردادماه سال جاری به‌صورت حضوری برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد و احتمالاً در اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد. در این فاز، فضایی هماهنگ شده و دانش‌آموزان در تیم‌های ۵ تا ۶ نفره در اتاق‌های مجزا قرار خواهند گرفت و یکسری بازی‌هایی را به‌صورت گروهی انجام خواهند داد، به طور مثال لگو بازی می‌کنند و یا با ماکارانی سازه‌ درست می‌کنند و در نهایت بر اساس ۶ شایستگی ارزیابی خواهند شد. اینها شایستگی‌های نرم هستند و جنبه عمومی دارند و به موفقیت دانش‌آموزان در بازار کار در حرفه‌ها و مشاغل مختلف کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فاز سوم اولین لیگ کسب و کار دانش‌آموزی مسابقه‌ای با عنوان «ایده تو ایده برتر» است که به‌صورت آنلاین در شهریورماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این بخش از تعدادی سازمان بین‌المللی و داخلی چالش‌هایی را دریافت می‌کنیم، این چالش‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت تا آنها نظرها و ایده‌های خود را ارائه دهند. برای ارزیابی و بررسی این ایده‌ها، تیم‌های داوری از سازمان‌های مربوط با ما همکاری خواهند کرد تا بهترین ایده‌ها انتخاب شوند. بر این اساس، برای آن دسته از دانش‌آموزانی که توانسته‌اند ایده‌های برتری ارائه دهند، شرایط کارآموزی در سازمان‌ها فراهم می‌شود و البته این هم کمکی خواهد بود تا دانش‌آموزان با محیط‌های مختلف کاری آشنا شوند. پس از مرحله استعدادیابی، یک دوره Mini MBA نوجوانان داریم که در آن یکسری مهارت‌های نرم خاص همچون خلاقیت، کارگروهی، رهبری و مباحث تخصصی حوزه کسب و کار آموزش داده می‌شود.

مدیر باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران ادامه داد: بخشی از این دوره هدایت دانش‌آموزان در جهت تبدیل ایده به عمل است، یعنی دانش‌آموزان یاد می‌گیرند تا ایده‌هایی که دارند را بتوانند عملیاتی کنند و در این مرحله افرادی به‌عنوان مربی آنها را هدایت خواهند کرد. در نهایت نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان در حوزه‌های عملی و یا نظری در پایان دوره برگزار خواهد شد.

دکتر امین با عنوان اینکه امسال پنجمین دوره برنامه روزی با دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در برنامه امسال شرایطی را ایجاد خواهیم کرد تا دانش‌آموزان به‌صورت آنلاین وارد سیستم شوند و بتوانند مطالب و محتوای مورد نیاز در ارتباط با پردیس‌ها و دانشکده‌های مختلف شامل آلبوم عکس و کلیپ‌های معرفی، تور مجازی و معرفی رشته‌ها و غیره را ببینند و اگر دانشکده‌ها برنامه خاصی برای معرفی و یا سخنرانی نیز بخواهند ارائه دهند در این قسمت قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است، برنامه روزی با دانشگاه سه سال حضوری بود، اما سال گذشته به دلیل شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار شد و امسال نیز مجازی خواهد بود.

عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت درباره میزان استقبال دانش‌آموزان از برنامه روزی با دانشگاه تهران گفت: سه سال نخست به دلیل اینکه دانشجویان می‌توانستند در دانشگاه حضور یابند استقبال بسیار خوبی صورت گرفت. برای برگزاری این برنامه با مدارس و آموزش و پرورش هماهنگ می‌شد و بیش از ۵ هزار دانش‌آموز در این روز، از پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران بازدید می‌کردند. هر دانشکده و پردیس بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه‌های مجزایی را از جمله سخنرانی اعضای هیأت علمی، معرفی دانشکده و برنامه‌های سرگرمی ارائه می‌داد و بازدید دانش‌آموزان از صبح تا بعد از ظهر آن روز به طول می‌انجامید، اما متأسفانه بعد از سال سوم به دلیل بحران کرونا دیگر امکان برگزاری حضوری فراهم نشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در سال گذشته برنامه‌ها در دو بخش به‌صورت آفلاین و آنلاین ارائه شد که سخنرانی رئیس دانشگاه تهران، برخی مدیران و محتوای مکتوب معرفی دانشکده‌ها آفلاین در سایت مربوط قرار گرفت و یک روز هم برنامه آنلاین ارتباط با معاون آموزشی و اعضای هیأت علمی را داشتیم که دانش‌آموزان می‌توانستند وارد اتاق‌های مشخص هر دانشکده و پردیس شوند و سؤال‌های خود را مطرح کنند.

مدیر باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران به تشریح برنامه‌های پنجمین دوره روزی با دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: تفاوت برنامه امسال با سال گذشته در این است که در برنامه سال گذشته کل برنامه به جز یک قسمت ارتباط با معاون آموزشی دانشکده‌ها آفلاین بود، اما امسال در نظر داریم تا بخش‌های مختلف برنامه همچون سخنرانی رئیس دانشگاه و دیگر مسئولان ذیربط نیز به‌صورت آنلاین برگزار شود. بعد دانش‌آموزان به پردیس‌ها و دانشکده‌ها هدایت شوند. جهت معرفی به پردیس‌ها و دانشکده‌ها تأکید شده است که فقط متن در اختیار ما نگذارند، بلکه درخواست کردیم تا کلیپ معرفی دانشکده، رشته‌ها، بروشورهای گویا و تور مجازی هم تهیه کنند، یعنی وقتی دانش‌آموزی وارد سایت و دانشکده می‌شود، افزون‌بر متن نوشتاری می‌تواند کلیپ‌های مربوط را هم ملاحظه کند. به طور کلی در برنامه امسال برای ارزیابی دانش‌آموزان به‌گونه‌ای محتواها غنی‌تر هستند تا با اطلاعات بیشتری بتوانند تصمیم بگیرند. یکسری شرایط سرگرمی و مسابقه هم فراهم شده تا در کنار کسب اطلاعات خاطرات خوشی برای آنها از برنامه این روز، باقی بماند.

دکتر امین با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از برگزاری برنامه روزی با دانشگاه تصریح کرد: در برنامه حضوری به طور خاص ارزیابی این برنامه صورت گرفته و خروجی و گزارش‌های آن نیز ارائه شده است که نشان‌دهنده آن است دانش‌آموزان مشتاق و علاقه‌مند بودند تا این برنامه اجرا شود، همچنین مدارس نیز خیلی استقبال کردند. با توجه به اینکه دانشگاه تهران به‌عنوان دانشگاه مادر کشور است و بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا وارد این دانشگاه شوند و اینکه درهای این دانشگاه به روی آنان گشوده می‌شود و می‌توانند این فضا را از نزدیک ببیند و برنامه و محتواها نیز در اختیارشان قرار می‌گرفت، برای آنها جذابیت داشت و همیشه استقبال زیادی می‌شد. در کل با توجه به تجربه‌های سال گذشته، می‌توان گفت این برنامه با استقبال خوبی همراه بوده است و به طور مداوم از ما می‌خواهند تا در روزهای بیشتر و شرایط خاص‌تر و حتی در طول سال تحصیلی برای مدارس و دانش‌آموزان برگزار کنیم.

وی همچنین تجربه دوران دانشجویی» را از برنامه‌های در دست تهیه باشگاه دانش‌آموزی برشمرد و عنوان کرد: «این برنامه، برای نیمه دوم سال در دانشکده‌های مختلف برگزار خواهد شد تا بر اساس آن دانش‌آموزان بتوانند یک تجربه چند روزه دانشجویی در رشته‌های مختلف داشته باشند. البته با توجه به شرایط کرونا این بستگی به نحوه و شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها دارد، اما در نظر داریم با این برنامه، دانش‌آموزان به‌صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر و از نزدیک با شرایط و محیط آشنا شوند.

عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با بیان اینکه در باشگاه سه نوع عضویت عادی، افتخاری و ویژه داریم، گفت: عضویت عادی به‌گونه‌ای است که یکسری مدارک اولیه و مشخصات، معرفی‌نامه مدرسه و کارنامه از دانش‌آموزان اخذ می‌شود که بر اساس آنها ارزیابی‌هایی در مورد دانش‌آموزان صورت می‌گیرد و در نهایت خدماتی را به صورت رایگان و یا اینکه با حداقل هزینه به آنها ارائه می‌شود. اعضای ویژه، کسانی هستند که در ارزیابی‌ها امتیاز بالای ۹۰ درصد به دست می‌آورند و برای آنان تسهیلات ویژه‌ای را درنظر می‌گیریم. کاوش استعداد و بحث جذب نخبگان به دانشگاه تهران یکی از اهداف باشگاه است و در این راستا اعضای افتخاری، مدال‌آوران و المپیادی‌ها هستند و تمرکز ما بر این است که بتوانیم آنها را به سمت دانشگاه تهران هدایت کنیم.

مدیر باشگاه دانش آموزی با تأکید بر اهمیت تعامل با خانواده دانش‌آموزان اظهار کرد: برای آشنایی با خانواده‌ها به طور معمول هر ساله توسط باشگاه دانش‌آموزی همایشی برگزار می‌شود تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان با برنامه‌های باشگاه آشنا شوند. همچنین یکی از بسته‌های باشگاه بحث ارزیابی بهداشت‌روان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنهاست، در همان ابتدا یک تست بهداشت‌روان از دانش‌آموزانی که می‌خواهند عضو شوند و خانواده‌های آنان برای درج در پرونده الکترونیکی گرفته می‌شود. ما جلسات منظمی را با خانواده‌هایی که فرزندانشان در باشگاه عضو هستند، برگزار می‌کنیم و وضعیت دانش‌آموزان را به خانواده‌ها اطلاع می‌دهیم. در سیستم باشگاه ارتباط با خانواده وجود دارد، یعنی هر خانواده‌ای می‌تواند با کدی که در اختیار دارد وارد سیستم شود و گزارش عملکردی فرزند خود را مشاهده کند. به‌واقع باید گفت اگر تعامل با خانواده نباشد ما موفقیت لازم را کسب نخواهیم کرد.

دکتر امین در پایان سخنان خود ارتباط با خیرین و سازمان‌های داوطلب برای ارائه خدمات بهتر را از برنامه‌های باشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد:تمرکز ویژه بر روی مناطق محروم به‌صورت خاص برای باشگاه و همچنین برای خود من جزو انگیزه‌های اصلی فعالیت است، یعنی دانش‌آموزان نخبه‌ای را شناسایی کنیم که امکانات لازم را در اختیار ندارند و البته باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را در مناطق محروم داشته باشیم. از طرف دیگر اقدام‌هایی همچون تعامل با خیرین و بنیاد حامیان دانشگاه و سازمان‌های داوطلب صورت گرفته است تا با کمک آنها بتوانیم خدمات مناسبی را به این دانش‌آموزان ارائه دهیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار علمی

اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد

اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد
2023-12-03T19:08:50+03:30
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی را از مهمترین ماموریت‌های شورای راهبری هوش مصنوعی دانست و گفت: این شورا با ای...

آتش‌سوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی می‌شود!

آتش‌سوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی می‌شود!
2023-12-03T19:08:49+03:30
پژوهشگران می‌گویند، خاکسترهای حاصل از آتش‌سوزی‌های جنگلی باعث رشد و شکوفایی حیات دریایی می‌شوند.

استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد

استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد
2023-09-25T21:29:51+03:30
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خطر بیماری قلبی برای مردانی که در مشاغل پر استرس کار می‌کنند و احساس می‌کنند از تلاش‌هایشان قدردانی نمی شود، دو برابر بیشتر است.

۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند

۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند
2023-09-25T21:29:50+03:30
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از مشارکت ۲.۵ میلیون نفر اهدا کننده خون در کشور برای تأمین نیاز ۱۰۰ درصدی مراکز درمانی خبر داد.

چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند

چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند
2023-09-25T21:29:50+03:30
تفاهم‌نامه احداث بیمارستان هزار تختخوابی در شرق تهران بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت سینوفارم چین منعقد شد.

راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور

راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور
2023-09-25T21:29:49+03:30
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، از راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد.

وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام می‌کند

وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام می‌کند
2023-09-25T21:29:49+03:30
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از جذب ۴ هزار بهورز و ۵ هزار کارشناس بهداشت و مجموعاً ۹ هزار نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت

زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت
2023-09-25T21:29:48+03:30
زمان اخذ آرای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۰ روز جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه

هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه
2023-09-25T21:29:48+03:30
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.

بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک

بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک
2023-09-25T21:29:48+03:30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم ایجاد نقشه غربالگری و بیماریابی سلیاک در کشور تاکید کرد.

اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک

اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک
2023-09-25T21:29:47+03:30
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با طیف زیادی از بیماری‌های نادر مواجهیم که متاسفانه برای بسیاری از آنها هنوز درمان پیدا نشده و یا اینکه درمان های موجود کفایت نمی...

نشست چالش‌های زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار می‌شود

نشست چالش‌های زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار می‌شود
2023-09-25T21:29:47+03:30
نشست چالش‌های زنجیره تأمین ایمن و اثربخش دارو در ایران در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم

چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم
2023-09-25T21:29:46+03:30
شروع فصل پاییز، زمان شیوع بیماری های ویروسی است که سرماخوردگی شایع ترین بیماری فصل سرما است. اما، با رعایت یک توصیه ساده، می توان از ابتلا به این بیماری مصون...

خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است

خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است
2023-09-25T21:29:46+03:30
رئیس هیئت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی گفت: گران قیمت ترین محصولات مواد پایه پتروشیمی، دارو است.

چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند

چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند
2023-09-25T21:29:46+03:30
معاون فنی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: هر کسی که واکسن کرونا تزریق کرده باشد، پرونده الکترونیک سلامت دارد.

بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا

بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا
2023-09-25T21:29:45+03:30
راهکارهای ورود شرکت های داروسازی ایران به بازار دارویی اوراسیا، در یک نشست تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفه‌ای داشته باشد

جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفه‌ای داشته باشد
2023-09-25T21:29:45+03:30
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، تخصص و تعهد حرفه‌ای را دو بال جامعه پزشکی برای خدمت به مردم دانست.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی
2023-09-25T21:29:45+03:30
وزیر بهداشت، در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جامعه سلامت کشور افتخار دارد که همپای دلاورمردان عرصه نبرد، در جبهه ها حضور داشت.

نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار می‌شود

نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار می‌شود
2023-09-25T21:29:45+03:30
نشست چالش‌های قیمت‌گذاری دارو، مواد موثره و مکمل‌ها در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعده‌های سالم

دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعده‌های سالم
2023-09-25T21:29:44+03:30
یک متخصص تغذیه، در خصوص میان وعده دانش آموزان در مدرسه، توصیه هایی ارائه داد.

وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت

وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت
2023-09-25T21:29:44+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ وزیر بهداشت، زنگ دبیرستان شهید آوینی تهران را به صدا در آورد.

۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند

۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند
2023-09-25T21:29:44+03:30
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از جذب ۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان

بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان
2023-09-25T21:29:44+03:30
وزیر بهداشت، به طور سرزده از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شفا یحیاییان تهران بازدید کرد.

۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند

۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند
2023-09-25T21:29:43+03:30
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در یک هفته گذشته ۲۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور فوت شدند.

داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی می‌شود

داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی می‌شود
2023-09-25T21:29:43+03:30
رئیس سازمان غذا و دارو، راه شناخت تولیدات دارویی کشور در جهان را، صادرات محصولات دانست.

ایران دارای قوی‌ترین نظام سلامت در منطقه است

ایران دارای قوی‌ترین نظام سلامت در منطقه است
2023-09-25T21:29:43+03:30
وزیر بهداشت، با اشاره به کارآمدی حوزه سلامت کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای قوی‌ترین و موفق ترین نظام سلامت در منطقه است.

ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد

ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد
2023-09-25T21:29:43+03:30
مسئول هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری، از رشد ۱۵ درصدی نامزدهای دوره ششم انتخابات نظام پرستاری نسبت به دوره قبل خبر داد.

اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد

اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد
2023-09-25T21:29:42+03:30
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، با اشاره به مزاحمت تلفنی با اورژانس ۱۱۸، گفت: در هفته گذشته ۲۴۳۰ تماس مزاحم با اورژانس استان تهران داشتیم.

جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است

جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است
2023-09-25T21:29:42+03:30
وزیر بهداشت، در پیامی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، تمرکز بر اقدامات بهداشت محیط را عاملی موثر بر جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین ناشی از بار بیماری های ...

تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا

تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا
2023-09-25T21:29:42+03:30
مقاله کارایی واکسن برکت در یکی از برجسته‌ترین مجلات علمی جهان بنام The BMJ هیجده ماه پس از ارسال به چاپ رسید.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)