میرنیوز

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟! 2021-01-11T10:26:26+03:30

به گزارش ایسنا، با وجود همه‌گیری جهانی بیماری کرونا و لغو بسیاری از رویدادهای فناوری طی سال گذشته، تصمیم بر این شده است که نمایشگاه سالانه الکترونیک مصرفی موسوم به CES در سال ۲۰۲۱ نیز برگزار شود، اما این بار به صورت آنلاین.

هر ساله خبرنگاران، غرفه‌داران و سرمایه‌گذاران معمولاً در نمایشگاه‌های لاس وگاس که مملو از تلویزیون‌های غول پیکر، ماشین‌های هوشمند و ربات‌ها است، به کاوش می‌پردازند، اما نمایشگاه  CES امسال به دلیل شیوع کووید-۱۹ برای اولین بار در تاریخ ۵۴ ساله خود آنلاین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه CES ۲۰۲۱ به طور رسمی از دوشنبه ۱۱ ژانویه(فردا) تا پنجشنبه ۱۴ ژانویه برگزار می‌شود، اما امسال بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. شرکت‌های حاضر به جای پر کردن یک مرکز همایش عظیم با غرفه‌های بزرگ و رنگارنگ، امسال جدیدترین محصولات خود را به صورت آنلاین و به صورت نمایشگاه‌های مجازی از طریق پخش مستقیم یا فقط انتشار اخبار، رونمایی می‌کنند.

انجمن الکترونیک مصرفی که یک انجمن غیرانتفاعی برگزار کننده این رویداد چهار روزه است، می‌گوید ۱۸۰۰ غرفه‌دار از سراسر جهان امسال در این "رویداد دیجیتالی" شرکت خواهند کرد که این تعداد در مقایسه با ۴۰۰۰ غرفه‌دار حضوری که سال گذشته در نمایشگاه شرکت داشتند، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این رویداد مجازی به شرکت‌های فناوری از کشورهایی که قبلاً هرگز در آن شرکت نکرده‌اند، امکان شرکت در این نمایشگاه را می‌دهد.

اما مورد انتظارترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES ۲۰۲۱، تلویزیون‌ها، لپ تاپ‌ها، رایانه‌های شخصی(Pc)، تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم جانبی، ربات‌ها به خصوص ربات‌های سرآشپز، تجهیزات تناسب اندام، پهپادها، نسل جدید شبکه موسوم به ۵G، فناوری‌های متصل خانگی یا فناوری‌های خانه هوشمند و البته فناوری‌هایی نظیر ابزارهای ضد عفونی کننده و ماسک‌های هوشمند هستند که قرار است ما را در دوران شیوع بیماری کرونا کمک کنند تا از این شرایط دشوار به سلامت و با کمترین آسیب عبور کنیم.

در ادامه به بررسی اجمالی مورد انتظارترین فناوری‌ها در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

تلویزیون‌ها

تلویزیون‌ها چه از لحاظ اندازه و چه به معنای واقعی اغلب بزرگترین محصولات الکترونیکی در نمایشگاه CES هستند و جای تأسف دارد که امسال نمی‌توان آنها را از نزدیک دید، اما این موضوع باعث نشده است که تولیدکنندگان تلویزیون از رونمایی جدیدترین تلویزیون‌های خود امتناع کنند. امسال شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ال‌جی و سونی از مورد انتظارترین شرکت‌ها در این حوزه هستند.

به نظر می‌رسد بزرگترین اتفاق در سال ۲۰۲۱ در حوزه تلویزیون‌ها استفاده از فناوری Mini-LED است که در جدیدترین تلویزیون‌های ۸K و ۴K شرکت سامسونگ موسوم به Neo QLED به همراه تلویزیون‌های QNED شرکت ال‌جی استفاده می‌شود.

مینی-ال‌ای‌دی‌ها نوید بهبود عملکرد نور پس‌زمینه در ال‌سی‌دی‌ها را می‌دهند که منجر به سطح بهتری از رنگ سیاه می‌شود. این فناوری حتی می‌تواند از نظر کیفیت تصویر با فناوری OLED رقابت کند، با این مزیت که هزینه بسیار کمتری دربردارد.

شرکت‌های سامسونگ و سونی همچنین تلویزیون‌های جدید خود با فناوری میکروال‌ای‌دی(MicroLED) را رونمایی می‌کنند، اما آنها در اندازه ۸۰ اینچ و بالاتر برای مشتریانی که جیب‌های پرپولی دارند، ساخته شده‌اند.

همچنین احتمالاً شاهد ادامه روند سال‌های گذشته برای ارتقای نمایشگرهای ۸K و نمایشگرهایی مانند نمایشگرهای شفاف و تاشو خواهیم بود، اگرچه ممکن است دسته دوم هنوز برای مصرف کنندگان آماده نباشند.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

فناوری ۵G

همانطور که در وب‌سایت نمایشگاه CES ذکر شده است، حدود ۲۰ جلسه مجازی به بررسی چگونگی ایجاد تحول در صنایع مختلف، از صنعت خودرو و شهرهای هوشمند گرفته تا فناوری‌های مراقبت‌های بهداشتی و کشاورزی توسط ۵G می‌پردازد.

فناوری ۵G در بسیاری از محصولات برجسته از جمله تلفن‌های هوشمند حضور دارد، اما مطمئناً هنوز به توانایی‌های بالقوه خود نرسیده است. نمایشگاهCES ۲۰۲۱ می‌تواند نقشه راهی برای بالفعل شدن این توانایی‌ها باشد.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

فناوری سلامت

ابزارهای بهداشتی، تجهیزات تناسب اندام و پوشیدنی‌های ردیاب سلامت مدت‌ها است که در نمایشگاه CES محبوب هستند، اما امسال با توجه به شیوع کرونا بیشتر خواهند شد.

نسل جدید پوشیدنی‌ها فراتر از ردیابی‌های سنتی عمل خواهند کرد. سرویس‌ها و تجهیزات جدید تناسب اندام که ارتباط کاربر را با دیگران برقرار می‌کنند نیز ظاهر خواهند شد.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

لپتاپ، رایانه شخصی و لوازم جانبی

فناوری مورد انتظار دیگر در نمایشگاه CES امسال رایانه‌های شخصی به ویژه لپتاپ‌ها هستند. تمام شرکت‌های مشهور مانند دل، لنوو، اچ‌پی، ایسوس و ایسر قرار است دستگاه‌های جدید خود را برای سال ۲۰۲۱ معرفی کنند. انتظار می‌رود که به‌روزرسانی‌هایی را در لپتاپ‌های مخصوص مصرف کننده و مخصوص بازی مشاهده کنیم.

این تغییرات همچنین شامل ارتقای وب‌کم، پردازنده‌ها، سازگاری بیشتر با فناوری ۵G و طراحی نازک‌تر و سبک‌تر لپتاپ‌ها است.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

خانه هوشمند

در یک تفاوت فاحش نسبت به رویدادهای قبلی نمایشگاه CES، به نظر می‌رسد صحنه فناوری‌های خانه هوشمند بسیار خلوت‌تر است. این موضوع به این واقعیت نسبت داده می‌شود که امسال گوگل و آمازون حضور رسمی در این نمایشگاه ندارند. البته ما هنوز هم انتظار داریم که دستیارهای هوشمند صوتی "اسیستنت" گوگل و "الکسا" آمازون در همه چیز از تلویزیون گرفته تا بلندگو ادغام شوند. بنابراین همچنان حضور گوگل و آمازون احساس خواهد شد، حتی اگر از چیزی به صورت رسمی رونمایی نکنند.

ضمن اینکه بسیار محتمل است که شاهد به‌روزرسانی‌های جدیدی در فناوری آشپزخانه و حمام متصل از شرکت‌هایی مانند "کوهلر" یا "موئن" باشیم و شاید برخی از ابزارهای خانگی دیگر مانند دوربین‌های امنیتی و چراغ‌های هوشمند رونمایی شوند. به عنوان مثال، شرکت ال‌جی از یک جاروبرقی رباتیک رونمایی می کند که می‌تواند کیسه زباله خود را به طور خودکار در یک کیسه جداگانه خالی کند.

با حضور میلیون‌ها نفر در خانه، شرکت‌ها امیدوارند که مردم دستگاه‌ها و سیستم‌های هوشمند بیشتری را به اتاق نشیمن، آشپزخانه و سایر مکان‌ها در خانه اضافه کنند و پا را فراتر از محصولاتی مانند یخچال و فریزرهای هوشمند بگذارند و به لوازم خانگی رباتیک هوشمندتر روی آورند.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

ربات‌ها و پهپادها

نمایشگاه CES تاکنون هیچوقت هیجان انگیزترین رویداد برای پهپادها نبوده است، چرا که به عنوان مثال شرکت "DJI" که یکی از بزرگترین نام‌ها در حوزه ساخت و توسعه پهپادها است، تقریباً هرگز محصولات جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی نکرده است. با این حال برندهای کمتر شناخته شده از قاره آسیا اغلب محصولات خود را در CES نمایش می‌دهند و احتمالا در رویداد مجازی امسال نیز دوباره این کار را انجام دهند.

همچنین انتظار می‌رود که شاهد پهپادهای مخصوص سلفی و آنهایی که دارای کاربردهای صنعتی یا غیر عکاسی هستند، باشیم. به عنوان مثال در نمایشگاه سال گذشته شاهد یک پهپاد مخصوص امنیت خانه موسوم به "Sunflower" بودیم که مسئول نگهبانی از خانه است و مدام در اطراف خانه پرواز می‌کند.

از نظر رباتیک نیز می‌توانیم شاهد چندین نوآوری از طیف گسترده‌ای از صنایع مانند خدمات غذایی مانند ربات‌های آشپز و تحویل غذا باشیم. همچنین به احتمال زیاد همانطور که در سال‌های گذشته نیز دیده‌ایم، ربات‌های به اصطلاح همراهی را خواهیم دید که برای همراهی با کودکان یا سالمندان ساخته شده‌اند.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

حمل و نقل

فناوری‌های حمل و نقل در نمایشگاه CES در سال‌های اخیر رونق گرفته بودند، اما این حوزه امسال احتمالا بسیار کم‌صدا شود، زیرا اکثر خودروسازان برنامه‌ای برای حضور در CES ۲۰۲۱ ندارند. با این وجود انتظار می‌رود شنونده برخی از اخبار صنعت حمل و نقل به ویژه خودروهای الکتریکی و خودروهای مفهومی عجیب و غریب باشیم.

به نظر می‌رسد نمایشگرهای بزرگ امسال یکی از موضوعات مورد علاقه خودروسازان باشند. به عنوان مثال شرکت "مرسدس" خودرویی را معرفی کرده است که دارای یک نمایشگری غول پیکر ۵۶ اینچی است که سراسر عرض داشبورد را می‌پوشاند.

علاوه بر این، حتی اگر هیچ معرفی جدیدی برای خودروها وجود نداشته باشد، احتمالاً در مورد فناوری درون خودروها مانند سیستم‌های سرگرمی، نمایشگرهای خودرو و ابزار اتصال خودرو بیشتر خواهیم شنید.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

تحول دیجیتال

حرکت دنیای فناوری در سال گذشته به سمت آنلاین شدن همه چیز رفته است، از دورکاری و کار در خانه گرفته تا آموزش و یادگیری از راه دور، همگی جریان اصلی در سال گذشته بوده‌اند و در ۲۰۲۱ CES نیز خواهند بود.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

نمایشگاهی آرام‌تر و ساکت‌تر

شاید بارزترین موضوع در مورد نمایشگاه CES ۲۰۲۱ این باشد که بسیار آرام‌تر و خلوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. اگرچه گفته شده است که امسال با توجه به برگزاری آنلاین این رویداد، بیش از ۱۸۰۰ شرکت در آن حضور خواهند یافت، اما کاهش فاحش تعداد شرکت‌کنندگان از ۴۰۰۰ شرکت به ۱۸۰۰ شرکت و غیبت برخی نام‌های بزرگ و تاثیر شیوع کرونا بر توسعه فناوری‌ها احتمالا منجر به یک نمایشگاه کم سر و صداتر خواهد شد.

از این گذشته، شیوع بیماری کووید-۱۹ نه تنها زندگی ما بلکه تولید محصولات فناورانه را نیز مختل کرده است. البته قطعا شاهد معرفی دستگاه‌ها و فناوری‌هایی نظیر پوشیدنی‌های ردیاب سلامت یا ماسک صورت هوشمند و دستگاه‌های تنفس مصنوعی پیشرفته خواهیم بود که به طور خاص در واکنش به این همه‌گیری جهانی طراحی شده‌اند.

CES 2021؛ نمایشگاهی بی سروصدا یا محفلی برای نمایش شرکت سامسونگ؟!

از آنجا که قرار است CES ۲۰۲۱ در آخرین روز برگزاری خود میزبان رونمایی از جدیدترین تلفن همراه هوشمند پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S۲۱ باشد، برخی می‌گویند که نمایشگاه CES امسال فقط نمایشگاهی برای نمایش این شرکت است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار علمی

اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد

اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد
2023-12-03T19:08:50+03:30
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی را از مهمترین ماموریت‌های شورای راهبری هوش مصنوعی دانست و گفت: این شورا با ای...

آتش‌سوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی می‌شود!

آتش‌سوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی می‌شود!
2023-12-03T19:08:49+03:30
پژوهشگران می‌گویند، خاکسترهای حاصل از آتش‌سوزی‌های جنگلی باعث رشد و شکوفایی حیات دریایی می‌شوند.

استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد

استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد
2023-09-25T21:29:51+03:30
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خطر بیماری قلبی برای مردانی که در مشاغل پر استرس کار می‌کنند و احساس می‌کنند از تلاش‌هایشان قدردانی نمی شود، دو برابر بیشتر است.

۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند

۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند
2023-09-25T21:29:50+03:30
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از مشارکت ۲.۵ میلیون نفر اهدا کننده خون در کشور برای تأمین نیاز ۱۰۰ درصدی مراکز درمانی خبر داد.

چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند

چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند
2023-09-25T21:29:50+03:30
تفاهم‌نامه احداث بیمارستان هزار تختخوابی در شرق تهران بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت سینوفارم چین منعقد شد.

راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور

راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور
2023-09-25T21:29:49+03:30
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، از راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد.

وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام می‌کند

وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام می‌کند
2023-09-25T21:29:49+03:30
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از جذب ۴ هزار بهورز و ۵ هزار کارشناس بهداشت و مجموعاً ۹ هزار نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت

زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت
2023-09-25T21:29:48+03:30
زمان اخذ آرای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۰ روز جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه

هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه
2023-09-25T21:29:48+03:30
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.

بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک

بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک
2023-09-25T21:29:48+03:30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم ایجاد نقشه غربالگری و بیماریابی سلیاک در کشور تاکید کرد.

اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک

اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک
2023-09-25T21:29:47+03:30
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با طیف زیادی از بیماری‌های نادر مواجهیم که متاسفانه برای بسیاری از آنها هنوز درمان پیدا نشده و یا اینکه درمان های موجود کفایت نمی...

نشست چالش‌های زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار می‌شود

نشست چالش‌های زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار می‌شود
2023-09-25T21:29:47+03:30
نشست چالش‌های زنجیره تأمین ایمن و اثربخش دارو در ایران در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم

چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم
2023-09-25T21:29:46+03:30
شروع فصل پاییز، زمان شیوع بیماری های ویروسی است که سرماخوردگی شایع ترین بیماری فصل سرما است. اما، با رعایت یک توصیه ساده، می توان از ابتلا به این بیماری مصون...

خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است

خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است
2023-09-25T21:29:46+03:30
رئیس هیئت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی گفت: گران قیمت ترین محصولات مواد پایه پتروشیمی، دارو است.

چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند

چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند
2023-09-25T21:29:46+03:30
معاون فنی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: هر کسی که واکسن کرونا تزریق کرده باشد، پرونده الکترونیک سلامت دارد.

بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا

بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا
2023-09-25T21:29:45+03:30
راهکارهای ورود شرکت های داروسازی ایران به بازار دارویی اوراسیا، در یک نشست تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفه‌ای داشته باشد

جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفه‌ای داشته باشد
2023-09-25T21:29:45+03:30
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، تخصص و تعهد حرفه‌ای را دو بال جامعه پزشکی برای خدمت به مردم دانست.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی
2023-09-25T21:29:45+03:30
وزیر بهداشت، در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جامعه سلامت کشور افتخار دارد که همپای دلاورمردان عرصه نبرد، در جبهه ها حضور داشت.

نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار می‌شود

نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار می‌شود
2023-09-25T21:29:45+03:30
نشست چالش‌های قیمت‌گذاری دارو، مواد موثره و مکمل‌ها در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعده‌های سالم

دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعده‌های سالم
2023-09-25T21:29:44+03:30
یک متخصص تغذیه، در خصوص میان وعده دانش آموزان در مدرسه، توصیه هایی ارائه داد.

وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت

وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت
2023-09-25T21:29:44+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ وزیر بهداشت، زنگ دبیرستان شهید آوینی تهران را به صدا در آورد.

۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند

۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند
2023-09-25T21:29:44+03:30
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از جذب ۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان

بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان
2023-09-25T21:29:44+03:30
وزیر بهداشت، به طور سرزده از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شفا یحیاییان تهران بازدید کرد.

۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند

۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند
2023-09-25T21:29:43+03:30
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در یک هفته گذشته ۲۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور فوت شدند.

داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی می‌شود

داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی می‌شود
2023-09-25T21:29:43+03:30
رئیس سازمان غذا و دارو، راه شناخت تولیدات دارویی کشور در جهان را، صادرات محصولات دانست.

ایران دارای قوی‌ترین نظام سلامت در منطقه است

ایران دارای قوی‌ترین نظام سلامت در منطقه است
2023-09-25T21:29:43+03:30
وزیر بهداشت، با اشاره به کارآمدی حوزه سلامت کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای قوی‌ترین و موفق ترین نظام سلامت در منطقه است.

ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد

ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد
2023-09-25T21:29:43+03:30
مسئول هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری، از رشد ۱۵ درصدی نامزدهای دوره ششم انتخابات نظام پرستاری نسبت به دوره قبل خبر داد.

اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد

اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد
2023-09-25T21:29:42+03:30
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، با اشاره به مزاحمت تلفنی با اورژانس ۱۱۸، گفت: در هفته گذشته ۲۴۳۰ تماس مزاحم با اورژانس استان تهران داشتیم.

جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است

جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است
2023-09-25T21:29:42+03:30
وزیر بهداشت، در پیامی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، تمرکز بر اقدامات بهداشت محیط را عاملی موثر بر جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین ناشی از بار بیماری های ...

تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا

تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا
2023-09-25T21:29:42+03:30
مقاله کارایی واکسن برکت در یکی از برجسته‌ترین مجلات علمی جهان بنام The BMJ هیجده ماه پس از ارسال به چاپ رسید.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)