میرنیوز

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان تکمیل ظرفیت کنکور ۲ دانشگاه اعلام شد

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان تکمیل ظرفیت کنکور ۲ دانشگاه اعلام شد 2020-05-11T12:18:23+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، زمان و محل انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیتهای عمومی از معرفی‌شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

به دنبال اطلاعیه ۲۵ اسفند ۹۸ پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۸ که در ردیف ‌معرفی‌شدگان هر یک ‌از رشته‌های‌ تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت قرارگرفته‌اند، درصورتی که برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه مراجعه کرده و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ تکمیل ظرفیت اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط، قبولی‌ قبلی آنان‌ لغو شده و باید در رشته قبولی جدید (تکمیل ظرفیت) ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند.

بنابراین ، امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی قبلی میسر نیست. داوطلبان لازم است در این خصوص دقت و توجه لازم بعمل آورند.

داوطلبان بومی استان های اعلام شده که در ردیف معرفی ­شدگان قرارگرفته ­اند، چنانچه در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کنند و در ردیف پذیرفته ­شدگان نهایی رشته­ های مربوطه قرار بگیرند، در صورت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته­ های تحصیلی دوره روزانه نیستند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی رشته‌های مربوط پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و گزینش علمی نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت ­های عمومی معرفی شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خورستان در رشته­ های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان درمرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در دو بخش مجزا خواهد بود.

الف) نحوه تکمیل و ارسال فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی گزینش

آن دسته از داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ را که اسامی آنان در ردیف معرفی­ شدگان هریک از رشته محل‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شده است باید موارد زیر را رعایت کنند:

پس از تهیه نسخه پرینت «فرم اطلاعات فردی» از سایت سازمان سنجش آموزش کشور (فرم شماره ۱)، نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس و مدارک خواسته شده در فرم مزبور اقدام و به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از زمان انتشار این اطلاعیه، به وسیله پست پیشتاز به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی خود ( نشانی مندرج در جدول شماره ۱) ارسال کنند.

لازم است در تکمیل «فرم اطلاعات فردی» دقت کافی معمول شود و مسئولیت هر گونه نقص و... در تکمیل فرم، به عهده داوطلب است.

عدم تکمیل فرم و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی، به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه های مذکور بوده و برابر مقررات تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

معرفی شدگان تکمیل ظرفیت موظفند علاوه بر حضور در مصاحبه اختصاصی براساس استان بومی، طبق بخش «نحوه تکمیل و ارسال فرم اطلاعات بررسی صلاحیت های عمومی گزینش» در اسرع وقت با در دست داشتن فرم شماره (۱) و سایر مدارک مربوط، جهت طی مراحل بررسی صلاحیت ­های عمومی و مصاحبه گزینش ضمن هماهنگی قبلی، به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی خود (تلفن و نشانی مندرج در جدول شماره ۱) مراجعه کنند.

حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته­ های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می­ شود. مسئولیت آن نیز صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.

ب): اقدامات لازم برای انجام بخشی از مراحل گزینش و مصاحبه اختصاصی

مصاحبه جزئی از شرایط قانونی در مراحل آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان است و انجام مصاحبه اختصاصی، صرفاً در مهلت مقرر مندرج در این اطلاعیه امکان پذیر است. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

معرفی شدگان دقت کنند چنانچه تغییری در مراکز مجری مصاحبه ایجاد شود متعاقبا از طریق اداره کل آموزش وپرورش استان بومی داوطلب اعلام خواهد شد.

عدم حضور در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه وسایر مراحل گزینش آن به هر دلیل،به منزله انصراف از تحصیل در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان تلقی می شود و مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.
از معرفی شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره (۲) راهنمای انتخاب رشته و دفترچه آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ و اطلاعیه ­های اصلاحی بعدی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور باشند. در غیر این صورت انجام مصاحبه علمی - اختصاصی، منتفی خواهد بود.

شرایط شامل (کسب نمره علمی کل ۶۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل ۱۴ در دوره متوسطه­ دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (متولدین اول مهر ۷۶ به بعد) است و شرط حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.

ویژگی­ های جسمانی معرفی شدگان چندبرابر با رعایت بند ۸ بخش ‹ج› شرایط اختصاصی شرایط و ضوابط پذیرش و تربیت دانشجو معلم متعهد خدمت در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی، باید توسط پزشک معتمد واجد شرایط آموزش وپرورش، صرفاً در مهلت مقرر در زمان انجام مصاحبه مورد تأیید قرارگیرد. در غیر این صورت انجام مصاحبه امکان پذیر نخواهد بود.

معرفی داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به آموزش وپرورش جهت بررسی صلاحیت ­های عمومی، اختصاصی و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی به منزله قبولی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تلقی نمی شود.

درصورت تأیید صلاحیت ­های افراد معرفی شده از سوی آموزش و پرورش (موفقیت درمصاحبه اختصاصی و تایید صلاحیت­ های عمومی )، گزینش علمی نهایی آنان در مقایسه با سایر داوطلبان آزمون، براساس ضوابط و نمرات علمی که در آزمون کتبی (کنکور) کسب کرده اند و با در نظرگرفتن اولویت‌های انتخابی داوطلب، توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.

با توجه به اصلاحات دفترچه شماره (۲) آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ به داوطلبان معرفی شده برای انجام مصاحبه تخصصی، توصیه می شود اصلاحات بعدی دفترچه مزبور را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به دقت مطالعه کرده و براساس آخرین اصلاحات اعلام شده، برای مصاحبه اختصاصی اقدام کند.

داوطلبان معرفی شده درصورت عدم تمایل به تحصیل در کد رشته محل انتخابی دانشگاه فرهنگیان می­ توانند در زمان انجام مصاحبه با ارائه درخواست کتبی، نسبت به انصراف از تحصیل در دانشگا ه ­های مزبور اقدام نموده و یا درمراحل مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی شرکت نکنند.

داوطلبی که در شهریورماه سال ۱۳۹۸ برای رشته­ های متمرکز دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی معرفی شده لیکن به دلیل نداشتن شرط «معدل، سن و معاینات پزشکی» مطابق مفاد شرایط وضوابط مندرج دفترچه بخش پیوست دفترچه راهنمای انتخاب رشته­ های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸، از سوی آموزش وپرورش مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. چنانچه در مرحله تکمیل ظرفیت در ردیف معرفی شدگان قرار گیرند از مراجعه برای انجام فرایند مصاحبه به دلیل غیر واجدشرایط بودن، خودداری کنند.

چنانچه داوطلبی در این مرحله به آموزش وپرورش معرفی شده باشد که ویژگی‌های جسمانی داوطلب، نسبت به مراحل قبلی آزمون تغییر کرده است موضوع مجدداَ توسط مرکز مجری مصاحبه صرفاً برای رشته­ های مرحله تکمیل ظرفیت (حسب معرفی داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.   

تغییر رشته وگرایش، تغییر اولویت، تغییر دوره تحصیلی، انتقال وجابه جایی در بین دانشگاه ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

تغییر سهمیه استان محل خدمت قبل از شروع به کار و ایفای تعهد، تحت هر شرایط اعم از تأهل، تجرد، بُعد مسافت، تکفل، سرپرستی خانواده، فوت والدین وغیره ... ممنوع است.

مسئولیت رعایت شرایط و ضوابط عمومی واختصاصی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ و مفاد اطلاعیه ۲۳ بهمن ۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور برای مرحله تکمیل ظرفیت از سوی کلیه داوطلبان متقاضی و همچنین مقررات نظام وظیفه عمومی (داوطلبان ذکور) در مراحل مختلف آزمون مزبور، به عهده آنان خواهد بود.

محل تحصیل پذیرفته شدگان پس از ثبت نام قطعی، توسط پردیس ها در واحدهای تابعه (سطح استان) طبق جدول شماره (۱) صفحه ۳ بخش پیوست دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ تعیین خواهد شد.

جهت شرکت در مصاحبه به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی، شناسنامه، دفترچه درمانی - درصورت وجود- دیپلم ویا گواهی تأیید شده که معدل کل درآن قید شده است ) و یک قطعه عکس ۴ ×۳ که درسال جاری گرفته شده باشد (ترجیحاً عکسی که موقع ثبت نام در آزمون از طریق پست الکترونیکی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است)، الزامی است.

زمان مصاحبه معرفی شدگان: انجام مصاحبه بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان بومی داوطلب در فاصله زمانی روز یک شنبه ۱۸ خرداد تا روز چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ خواهد بود.

زمان دقیق انجام مصاحبه از داوطلبان معرفی­شده، به وسیله مرکز مجری مصاحبه، تعیین خواهد شد.

معرفی شدگان موظفند با مراجعه به سایت مرکز مجری مصاحبه و یا اداره کل آموزش و پرورش استان بومی از زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شوند. معرفی شدگان لازم است قبل از روز یک شنبه ۱۸ خرداد از طریق سایت اینترنتی و تلفن پردیس مجری مصاحبه، از روز و ساعت دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.

براساس ردیف ۱۱ جدول تعرفه های آزمون سراسری، موضوع مصوبه هئیت وزیران در جلسه ۱۸ آذر ۹۸ به شماره ابلاغی ۱۲۴۴۱۵/ت ۵۵۷۷۸هـ تاریخ ۲۱ آذر ۹۷ هریک از داوطلبان معرفی شده بارعایت موارد فوق، مبلغ ۳۴۰ هزار ریال به حسابی که در زمان مصاحبه اختصاصی اعلام می شود واریز کرده و اصل فیش واریزی را به مرکز مجری مصاحبه تحویل دهند.

از داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته کرده اند مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی به عمل نخواهد آمد. بنابراین این گونه داوطلبان از واریز مبلغ مزبور خودداری کنند، مبلغ واریزی برگشت داده نمی شود.

چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص شود که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت نام، تحصیل و یا استخدام آزمایشی و قطعی، قبولی وی لغو می­ شود و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارتهای ناشی از آن خواهد بود.

با توجه بند ۳ اطلاعیه ۲۳ بهمن ۹۸ پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری ۱۳۹۸ در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی دارای بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد خدمت وزارت آموزش و پرورش هستند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت درگزینش رشته‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت نبودند بر این اساس در صورت معرفی به آموزش و پرورش از مراحل مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت­ های عمومی حذف خواهند شد.

از داوطلبان درخواست می ‏شود جهت انجام مصاحبه اختصاصی در روز و تاریخ تعیین شده در این اطلاعیه و با درنظر گرفتن تذکر زیر جدول بند (۱۳)، به محل تعیین شده مراجعه کنند.

کلیه معرفی شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مکلفند، فرم «اعلام آمادگی برای پذیرش و انجام مصاحبه اختصاصی (فرم شماره ۲)» را تکمیل و در زمان مراجعه برای انجام مصاحبه اختصاصی (در مهلت مقرر) به مرکز مجری مصاحبه در استان بومی خود تحویل دهند. داوطلبانی که دارای مصاحبه قبلی بوده و حدنصاب لازم را کسب کرده­ اند، صرفاً فرم مزبور را تکمیل و به مرکز مجری مصاحبه تحویل دهند.

داوطلبی که در شهریورماه و یا مهرماه سال ۱۳۹۸ برای رشته­ های مختلف تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی معرفی شده و صلاحیت عمومی و تخصصی آنان مورد تأیید آموزش و پرورش قرار گرفته است. باید نسبت به تکمیل فرم پذیرش در مرکز مجری مصاحبه اختصاصی و فرم اطلاعات فردی در هسته گزینش استان بومی (فرم های شماره ۱ و ۲) اقدام کنند. عدم مراجعه به هر یک از مراکز مزبور (هسته گزینش و پردیس مجری مصاحبه اختصاصی)، به منزله انصراف از رشته ­های تکمیل ظرفیت، تلقی خواهدشد.

به موجب کارنامه نهایی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای رشته­ های متمرکز شهریور ماه سال ۱۳۹۸ صادر شده و در کارنامه نهایی آنان برای برخی از کدرشته محل‌های انتخابی، کد (۵) به مفهوم عدم تأیید صلاحیت ­های عمومی درج شده است، چنانچه این داوطلبان نسبت به گزینش درخواست رسیدگی مجدد کرده باشند و متعاقب آن در رشته ­های مرحله تکمیل ظرفیت نیز شرکت کرده اند، درصورت اعلام قبولی همزمان برای دو رشته، ملاک برای تحصیل رشته­ های تکمیل ظرفیت خواهد بود.

در صورت قبولی نهایی داوطلبان در گزینش نهایی کدرشته محل های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد. بعد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت، انصراف از رشته قبولی جدید جهت تحصیل در رشته قبلی، امکان پذیر نخواهد بود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار علمی

اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد

اعضای شورای راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند/ایجاد زیر ساخت هوش مصنوعی در دستور کار ۱۰ نهاد
2023-12-03T19:08:50+03:30
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی را از مهمترین ماموریت‌های شورای راهبری هوش مصنوعی دانست و گفت: این شورا با ای...

آتش‌سوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی می‌شود!

آتش‌سوزی جنگلی موجب رشد حیات دریایی می‌شود!
2023-12-03T19:08:49+03:30
پژوهشگران می‌گویند، خاکسترهای حاصل از آتش‌سوزی‌های جنگلی باعث رشد و شکوفایی حیات دریایی می‌شوند.

استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد

استرس کاری ریسک بیماری قلبی را در مردان افزایش می دهد
2023-09-25T21:29:51+03:30
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خطر بیماری قلبی برای مردانی که در مشاغل پر استرس کار می‌کنند و احساس می‌کنند از تلاش‌هایشان قدردانی نمی شود، دو برابر بیشتر است.

۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند

۲.۵ میلیون ایرانی در اهدای خون مشارکت دارند
2023-09-25T21:29:50+03:30
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از مشارکت ۲.۵ میلیون نفر اهدا کننده خون در کشور برای تأمین نیاز ۱۰۰ درصدی مراکز درمانی خبر داد.

چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند

چین در شرق تهران بیمارستان هوشمند احداث می کند
2023-09-25T21:29:50+03:30
تفاهم‌نامه احداث بیمارستان هزار تختخوابی در شرق تهران بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شرکت سینوفارم چین منعقد شد.

راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور

راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور
2023-09-25T21:29:49+03:30
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، از راه اندازی ۶۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد.

وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام می‌کند

وزارت بهداشت برای اولین بار سرایدار استخدام می‌کند
2023-09-25T21:29:49+03:30
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از جذب ۴ هزار بهورز و ۵ هزار کارشناس بهداشت و مجموعاً ۹ هزار نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت

زمان اخذ رأی در انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت
2023-09-25T21:29:48+03:30
زمان اخذ آرای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۰ روز جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه

هوای آلوده و افزایش ریسک سرطان سینه/ درمان سوءهاضمه با زردچوبه
2023-09-25T21:29:48+03:30
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.

بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک

بیماری هزارچهره را جدی بگیریم/ عوارض بیماری سلیاک
2023-09-25T21:29:48+03:30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم ایجاد نقشه غربالگری و بیماریابی سلیاک در کشور تاکید کرد.

اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک

اهمیت تولید محصولات غذایی فاقد گلوتن برای بیماران سلیاک
2023-09-25T21:29:47+03:30
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با طیف زیادی از بیماری‌های نادر مواجهیم که متاسفانه برای بسیاری از آنها هنوز درمان پیدا نشده و یا اینکه درمان های موجود کفایت نمی...

نشست چالش‌های زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار می‌شود

نشست چالش‌های زنجیره تأمین دارو در ایران برگزار می‌شود
2023-09-25T21:29:47+03:30
نشست چالش‌های زنجیره تأمین ایمن و اثربخش دارو در ایران در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم

چگونه از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم
2023-09-25T21:29:46+03:30
شروع فصل پاییز، زمان شیوع بیماری های ویروسی است که سرماخوردگی شایع ترین بیماری فصل سرما است. اما، با رعایت یک توصیه ساده، می توان از ابتلا به این بیماری مصون...

خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است

خرید اعتباری محصولات پتروشیمی به نفع صنعت دارو است
2023-09-25T21:29:46+03:30
رئیس هیئت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی گفت: گران قیمت ترین محصولات مواد پایه پتروشیمی، دارو است.

چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند

چه کسانی پرونده الکترونیک سلامت دارند
2023-09-25T21:29:46+03:30
معاون فنی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: هر کسی که واکسن کرونا تزریق کرده باشد، پرونده الکترونیک سلامت دارد.

بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا

بررسی راهکارهای ورود ایران به بازار دارویی اوراسیا
2023-09-25T21:29:45+03:30
راهکارهای ورود شرکت های داروسازی ایران به بازار دارویی اوراسیا، در یک نشست تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفه‌ای داشته باشد

جامعه پزشکی باید تخصص را همراه تعهد حرفه‌ای داشته باشد
2023-09-25T21:29:45+03:30
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، تخصص و تعهد حرفه‌ای را دو بال جامعه پزشکی برای خدمت به مردم دانست.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم بهداری رزمی
2023-09-25T21:29:45+03:30
وزیر بهداشت، در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جامعه سلامت کشور افتخار دارد که همپای دلاورمردان عرصه نبرد، در جبهه ها حضور داشت.

نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار می‌شود

نشست چالش های قیمت گذاری دارو برگزار می‌شود
2023-09-25T21:29:45+03:30
نشست چالش‌های قیمت‌گذاری دارو، مواد موثره و مکمل‌ها در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعده‌های سالم

دانش آموز بدون صبحانه مدرسه نرود/ میان وعده‌های سالم
2023-09-25T21:29:44+03:30
یک متخصص تغذیه، در خصوص میان وعده دانش آموزان در مدرسه، توصیه هایی ارائه داد.

وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت

وزیر بهداشت زنگ دبیرستان شهید آوینی را نواخت
2023-09-25T21:29:44+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ وزیر بهداشت، زنگ دبیرستان شهید آوینی تهران را به صدا در آورد.

۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند

۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان استخدام می شوند
2023-09-25T21:29:44+03:30
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از جذب ۱۰ هزار نیروی پرستاری در بخش درمان از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان

بازدید سرزده عین اللهی از بیمارستان شفا یحیاییان
2023-09-25T21:29:44+03:30
وزیر بهداشت، به طور سرزده از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شفا یحیاییان تهران بازدید کرد.

۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند

۲۲ بیمار کرونایی در یک هفته گذشته فوت شدند
2023-09-25T21:29:43+03:30
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در یک هفته گذشته ۲۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور فوت شدند.

داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی می‌شود

داروی ایرانی از طریق صادرات به دنیا معرفی می‌شود
2023-09-25T21:29:43+03:30
رئیس سازمان غذا و دارو، راه شناخت تولیدات دارویی کشور در جهان را، صادرات محصولات دانست.

ایران دارای قوی‌ترین نظام سلامت در منطقه است

ایران دارای قوی‌ترین نظام سلامت در منطقه است
2023-09-25T21:29:43+03:30
وزیر بهداشت، با اشاره به کارآمدی حوزه سلامت کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای قوی‌ترین و موفق ترین نظام سلامت در منطقه است.

ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد

ادعای دخالت وزارت بهداشت در انتخابات نظام پرستاری رد شد
2023-09-25T21:29:43+03:30
مسئول هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری، از رشد ۱۵ درصدی نامزدهای دوره ششم انتخابات نظام پرستاری نسبت به دوره قبل خبر داد.

اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد

اورژانس تهران در هفته گذشته ۲۰ هزار مأموریت انجام داد
2023-09-25T21:29:42+03:30
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، با اشاره به مزاحمت تلفنی با اورژانس ۱۱۸، گفت: در هفته گذشته ۲۴۳۰ تماس مزاحم با اورژانس استان تهران داشتیم.

جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است

جهان امروز با کمبود آب و غذای سالم مواجه است
2023-09-25T21:29:42+03:30
وزیر بهداشت، در پیامی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، تمرکز بر اقدامات بهداشت محیط را عاملی موثر بر جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین ناشی از بار بیماری های ...

تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا

تایید موفقیت نخستین واکسن ایرانی کرونا
2023-09-25T21:29:42+03:30
مقاله کارایی واکسن برکت در یکی از برجسته‌ترین مجلات علمی جهان بنام The BMJ هیجده ماه پس از ارسال به چاپ رسید.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)