میرنیوز

معرفی خریداران و تحریم‌کنندگان نفت روسیه

معرفی خریداران و تحریم‌کنندگان نفت روسیه 2022-03-22T12:39:29+04:30

به گزارش ایسنا، در حالی که کشورهای معدودی نظیر آمریکا، کانادا و استرالیا واردات نفت روسیه را ممنوع کرده اند اما بعضی از خریداران در اروپا برای اجتناب از لطمه دیدن شهرتشان و مشکلات حقوقی احتمالی، از خرید نفت روسیه خودداری می کنند.

آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد به دنبال حمله نظامی مسکو به اوکراین و تحریم‌های اعمال شده، ۲.۵ میلیون بشکه در روز نفت و فرآورده های نفتی روسیه در آوریل ممکن است نتوانند به بازار راه پیدا کنند. آمار مقدماتی نشان می دهد بارگیری نفت در بنادر غربی روسیه اوایل آوریل کاهش پیدا خواهد کرد. رویترز در گزارشی به بررسی اقدامات اعلام شده از سوی کشورها و شرکتهای انرژی بزرگ اروپایی پرداخته است.

چه کسانی هنوز نفت روسیه را می‌خرند؟

بلغارستان

یک مقام دولتی بلغارستان گفت: پالایشگاه نفتاکیم بِرگِس که متعلق به شرکت لوک اویل روسیه است، ۴۰ درصد نفت غیرروسی پالایش می کند و اگر لازم باشد این میزان را به ۱۰۰ درصد افزایش می دهد اما در حال حاضر هیچ جایگزینی برای قطع خرید نفت روسیه وجود ندارد.

چین

چین دومین خریدار بزرگ نفت روسیه پس از اتحادیه اروپاست و آژانس بین المللی انرژی اعلام کرده که صادرات نفت دریابرد روسیه به چین ممکن است افزایش پیدا کند. شرکت پترولجستیک از صادرات نفت بیشتر توسط روسیه به مقصد چین خبر داده است.

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا که متشکل از ۲۷ کشور عضو است، برای ۴۰ درصد از واردات گاز و ۲۷ درصد از واردات نفت خود به روسیه وابسته است اما قصد دارد تا پایان ماه برنامه ای را برای توقف استفاده از سوخت‌های فسیلی روسیه در بلندمدت اعلام کند.

فرانسه

نفت روسیه ۹.۵ درصد از مجموع واردات نفت فرانسه در سال ۲۰۲۱ بوده است اما انجمن صنعت نفت فرانسه اعلام کرد فرانسه از امکانات لازم برای یافتن عرضه جایگزین برخوردار است. این کشور در حال فاصله گرفتن از وابستگی به دیزل روسیه است که حدود یک چهارم از واردات در سال ۲۰۲۰ را تشکیل داد.

آلمان

نفت روسیه حدود ۱۴ درصد از خرید نفت پالایشگاه میرو در آلمان بوده که تا ۱۷ مارس فعالیت عادی داشت. پالایشگاه پی سی کی شوئت آلمان که ۵۴ درصد آن متعلق به شرکت روس نفت است و پالایشگاه لونا که عمده سهام آن متعلق به شرکت توتال انرژیز است، با نفت روسیه که از طریق خط لوله دروژبا منتقل می شود، خوراکشان تامین می شود.

هلنیک پترولیوم

بزرگترین پالایشگر نفت یونان اعلام کرد نفت روسیه حدود ۱۵ درصد از خوراک این پالایشگر در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ را تامین کرد و می تواند با گریدهای مشابه از خاورمیانه جایگزین شود. این پالایشگر قرار است نفت بیشتری از عربستان سعودی دریافت کند.

هندوستان پترولیوم

به گفته منابع آگاه، این پالایشگر نفت دولتی هند دو میلیون بشکه گرید نفتی اورال را برای بارگیری در مارس خریداری کرده است.

ایندین اویل

بزرگترین پالایشگر نفت هند سه میلیون بشکه گرید نفتی اورال روسیه را برای تحویل در ماه مه خریداری کرده است.

ISAB

بزرگترین پالایشگر ایتالیا که متعلق به گروه سوئیسی لیتاسکو است و توسط لوک اویل کنترل می شود، تا چهارم مارس به شکل عادی فعالیت می کرد. این پالایشگر گریدهای نفتی مختلفی را پالایش می کند.

شرکت MOL

این گروه نفتی مجارستانی ۱۵ مارس اعلام کرد خط لوله دروژبای روسیه همچنان نفت خام عرضه می کند. ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان مکررا با تحریم‌ها علیه نفت و گاز روسیه مخالفت کرده است.

هلند

نه دولت هند نه بندر روتردام، نفت روسیه را تحریم نکرده اند. حدود ۳۰ درصد از نفتی که از طریق روتردام می گذرد، روسی است. حدود ۲۰ میلیون تن نفت و فرآورده‌های نفتی سالانه از این بندر می گذرد.

پی کی ان اورلن (PKN Orlen)

پی کی ان اورلن که بزرگترین پالایشگر لهستان است ۱۱ مارس اعلام کرد به خرید نفت روسیه برای پالایشگاه‌هایش در لهستان، لیتوانی و جمهوری چک ادامه می دهد تا نیازهای انرژی این منطقه را تامین کند اما آماده هر گونه سناریویی شامل تعلیق کامل عرضه از شرق است.

ترکیه

ترکیه نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه را خریداری می کند و قصد توقف آن را ندارد. این کشور با تحریم‌ها علیه مسکو مخالف است. توپاس بزرگترین پالایشگر در ترکیه است.

چه کسانی خرید نفت روسیه را متوقف کردند؟

AMPOL

این پالایشگر استرالیایی اعلام کرد از زمان آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین، نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه را خریداری نکرده است.

بریتیش پترولیوم (BP)

غول نفتی انگلیسی بریتیش پترولیوم ۲۸ فوریه همه برنامه های بارگیری نفت کوره از بندر روسی تامان در دریای سیاه را متوقف کرد زیرا تحریم‌های غرب باعث شد فرآورده‌های روسی جذابیت کمتری برای خریداران پیدا کنند. این شرکت سهامش در روسنفت را واگذار کرده و قراردادهای جدیدی با شرکت‌های روسی برای بارگیری در بنادر روسیه نخواهد داشت مگر این که برای تضمین امنیت عرضه ضروری باشد.

انگلیس

انگلیس واردات نفت روسیه را تا پایان سال ۲۰۲۲ متوقف می کند. نفت و فرآورده‌های نفتی هشت درصد از تقاضای انگلیس را تامین می کنند.

کانادا

کانادا اعلام کرده که واردات نفت روسیه را ممنوع می کند و به دنبال ممنوعیت واردات فرآورده‌های نفتی از این کشور است. کانادا از سال ۲۰۱۹ واردات نفت از روسیه نداشته اما در سال ۲۰۲۱ نفتا، دیزل و بنزین وارد کرده است.

CEPSA

شرکت اسپانیایی CEPSA که متعلق به صندوق دولتی مبادله ابوظبی و شرکت سرمایه گذاری خصوصی کارلایل است، خرید نفت، گاز طبیعی و فرآورده‌های نفتی را متوقف کرده و انتظار ندارد موضع خود را به این زودی تغییر دهد.

انی

گروه انرژی انی که دولت ایتالیا ۳۰.۳ درصد در آن سهم دارد، ۹ مارس اعلام کرد خرید نفت روسیه را متوقف کرده است.

اکوئینور

شرکت انرژی دولتی اکوئینور نروژ در راستای برنامه خود برای توقف فعالیت‌هایش در روسیه، تجارت نفت این کشور را متوقف کرده است. اعلام این خبر به صورت رسمی از سوی اکوئینور چهار روز پس از آن صورت گرفت که اندرس اپدال، مدیرعامل اکوئینور به رویترز اعلام کرده بود این شرکت تجارت نفت روسیه را متوقف کرده است. این شرکت دوشنبه گذشته اعلام کرد تعهدات قراردادی پیش از حمله نظامی روسیه به اوکراین داشته است که تحت آن‌ها، قرار بود چهار محموله نفت روسی را در مارس دریافت کند. دریافت این محموله ها مطابق با نظام فعلی تحریم‌ها خواهد بود. اکوئینور ۲۸ فوریه چند روز پس از آغاز حمله روسیه اعلام کرد از جوینت ونچرهایش با روس‌نفت خارج می شود و از این بابت ۱.۲ میلیارد دلار هزینه متحمل خواهد شد.

GALP

این شرکت نفت و گاز پرتغالی خرید جدید فرآورده‌های نفتی از روسیه یا شرکت‌های روسی را متوقف کرده است.

مرسک (MAERSK)

این گروه کشتیرانی دانمارکی خرید نفت روسیه برای کشتی‌هایش را متوقف کرده است.

نسته (NESTE)

پالایشگاه فنلاندی نسته ۲۸ فوریه اعلام کرد تصمیم گرفته است نفت مناطق دیگر را جایگزین نفتی کند که از روسیه خریداری می کند و قراردادهای جدیدی برای خرید فرآورده های نفتی از روسیه منعقد نخواهد کرد. این شرکت پیش از این دو سوم نفت خام خود را از روسیه خریداری می کرد.

او ام وی (OMV)

شرکت نفت و گاز اتریشی او ام وی ۱۱ مارس به رویترز اعلام کرد هیچ گرید نفتی روسی را در پالایشگاه‌های اروپایی خود پالایش نمی کند و قصد ندارد در آینده نزدیک چنین کاری را انجام دهد. این شرکت مقادیر اندکی نفت روسیه را در گذشته پالایش کرده است.

پریم (PREEM)

پریم که بزرگترین پالایشگر سوئد و متعلق به محمد حسین العمودی میلیاردر سوئدی است، ۱۱ مارس به رویترز اعلام کرد تمامی سفارش‌های جدید نفت روسیه را به دلیل تحریم‌ها متوقف کرده است. نفت دریای شمال جایگزین واردات از روسیه شده است که تا حدود حدود هفت درصد از خرید نفت این شرکت را تشکیل می داد.

رپسول (Repsol)

شرکت رپسول خرید نفت روسیه در بازار معاملات نقدی را متوقف کرده است.

RWE

این شرکت نیروی آلمانی قراردادهای جدید خرید نفت یا گاز روسیه را متوقف کرده است.

شل (Shell)

شل که بزرگترین بازرگان نفت جهان است، هشت مارس اعلام کرد خرید نفت روسیه را متوقف خواهد کرد و به حضور در پروژه های هیدروکربن روسیه خاتمه می دهد. روس‌نفت نوامبر گذشته اعلام کرده بود سهم شل در پالایشگاه نفت پی سی کی آلمان که نفت روسیه را از خط لوله دریافت می کند، خریداری کرده است. این معامله باید از سوی رگولاتوری تایید شود.

توتال انرژیز

شرکت فرانسوی توتال انرژیز هفت مارس اعلام کرد خرید نفت روسیه را متوقف کرده است با این حال یکی از پالایشگاه‌های این شرکت در آلمان همچنان نفت روسیه را از خط لوله دریافت می کند.

ویوا انرژی

این پالایشگر که در استرالیا تحت برند شل فعالیت می کند، خرید نفت روسیه را متوقف کرده است.

آمریکا

آمریکا که بزرگترین مصرف کننده نفت جهان است، هشتم مارس واردات نفت و فرآورده‌های نفتی را ممنوع اعلام کرد. واردکنندگان تا ۲۲ آوریل فرصت دارند تا محموله‌هایی را که مربوط به قراردادهای پیش از این ممنوعیت هستند تخلیه کنند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

هفدهمین حراج شمش طلا درحال برگزاری است

 هفدهمین حراج شمش طلا درحال برگزاری است
2024-04-14T14:25:05+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار شده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
2024-04-14T14:11:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله+شرایط

 آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله+شرایط
2024-04-14T14:11:37+03:30
دومین حراج سکه در سال جدید بناست از ساعت ۱۲ فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی آغاز شود.

ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد

 ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد
2024-04-14T14:11:37+03:30
رئیس اتاق ایران گفت: نیروهای رزمنده ایران پاسخ درخوری به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داد و امیدواریم این تنبیه اخلاقی برای همه دنیا باشد.

ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد

 ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد
2024-04-14T14:11:36+03:30
بعد از پاسخ ایران به اسرائیل و کاهش هیجانات در بازار ارز، ریزش قیمت ها در بازار طلا وسکه هم آغاز شده تا جایی که قیمت طلای ۱۸ عیار که تا ۴ میلیون همبالا رفته...

صادرات محصولات کشاورزی و پتروشیمی به روسیه افزایش یافت

 صادرات محصولات کشاورزی و پتروشیمی به روسیه افزایش یافت
2024-04-14T13:45:02+03:30
سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن اشاره به آمار صادرات ایران به روسیه و بلاروس در سال ۱۴۰۲، گفت: صادرات محصولات ایرانی به...

مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند

 مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
2024-04-14T13:45:00+03:30
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای با اشاره به ابطال پروازهای این شرکت اعلام کرد:مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند.

هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان

 هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان
2024-04-14T13:44:58+03:30
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های سیال‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر برای این استان‌ها هشدار سطح قرمز صادر کرد.

شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها/ تکذیب بزرگ‌نمایی رسانه‌های معاند

 شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها/ تکذیب بزرگ‌نمایی رسانه‌های معاند
2024-04-14T13:44:58+03:30
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: به‌هیچ‌وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند ...

گزارش تسنیم از بازار ارز/ دلار ۶۴هزارتومانی هم خریدار ندارد

 گزارش تسنیم از بازار ارز/ دلار ۶۴هزارتومانی هم خریدار ندارد
2024-04-14T13:44:57+03:30
بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، به‌خلاف پیش‌بینی‌ها بازار ارز نه‌تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قرار گرفت.

افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه

 افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه
2024-04-14T12:51:40+03:30
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحد رسید.

۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد

 ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد
2024-04-14T12:51:39+03:30
سهام هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای واگذاری از طریق مزایده آگهی شد.

ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد

 ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد
2024-04-14T12:51:39+03:30
پروازهای فرودگاه‌های مهراباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

گزارش تسنیم از بازار ارز/دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد

 گزارش تسنیم از بازار ارز/دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد
2024-04-14T12:51:36+03:30
بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، برخلاف پیش بینی ها بازار ارز نه تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قرار گرفت.

چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟

 چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
2024-04-14T12:24:52+03:30
انتظار کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی و خرید بالای طلا توسط بانک‌های مرکزی سراسر دنیا از جمله چین از دلایل اصلی افزایش اخیر قیمت طلا در ...

جزئیات خرید توافقی گندم اعلام شد

 جزئیات خرید توافقی گندم اعلام شد
2024-04-14T12:24:50+03:30
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران دستورالعمل خرید گندم داخلی توسط بخش غیر دولتی(خرید توافقی) در سال ۱۴۰۳ را برای اجرا به استانها اعلام کرد.

کاهش فرونشست زمین در برخی مناطق کشور

 کاهش فرونشست زمین در برخی مناطق کشور
2024-04-14T12:11:38+03:30
رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با اشاره به کاهش نرخ فرونشست زمین در برخی مناطق کشور گفت: ممکن است علت این کاهش رسیدن پهنه فرونشست به سطح سخت باشد که البته مور...

پرشدگی سدها به ۶۰درصد رسید

 پرشدگی سدها به ۶۰درصد رسید
2024-04-14T12:11:38+03:30
درحال حاضر با وجود ۳۰ میلیارد و ۸۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در سدهای کشور، ۶۰ درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و ۴۰ درصد این ظرفیت خالی است.

اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام

 اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام
2024-04-14T11:31:47+03:30
بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق العاده ای به وقایعی همچون جنگ درگیری و نااطمینانی سیاسی دارد اما پس از بر طرف شدن این نگرانی اغلب بازارها به روند ...

چطور رشد اقتصادی را سر سفره بیاوریم؟

 چطور رشد اقتصادی را سر سفره بیاوریم؟
2024-04-14T11:05:05+03:30
سرمایه‌گذاری مستمر، بهبود شرایط تجارت و کسب‌وکار و ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش تورم از جمله شروط لازم برای رشد اقتصادی مداوم است و بدون تحقق این موارد نمی‌توا...

جزئیات منابع و مصارف هدفمندسازی/ ۳۱۵ همت سهم یارانه نقدی شد

 جزئیات منابع و مصارف هدفمندسازی/ ۳۱۵ همت سهم یارانه نقدی شد
2024-04-14T11:05:05+03:30
بررسی جداول مربوط به بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می‌دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه‌ها، مبلغ ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و ک...

حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد

 حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد
2024-04-14T11:05:05+03:30
خبری از رونق معاملات در بازار لوازم خانگی نیست و همه خریدهای خود را به ماه های آینده موکول کرده‌اند اما نکته مهم اینجاست توزیع کالاها نیز توسط تولیدکنندگان ...

سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی می‌شود

 سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی می‌شود
2024-04-14T11:05:04+03:30
مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و خواستار عمل کردن سازمان برنامه و بودجه برای تزریق منابع به این صندوق شد.

بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در۱۴۰۲

 بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در۱۴۰۲
2024-04-14T11:05:04+03:30
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به واردات دو میلیارد دلاری بنزین در سال گذشته، از پیش بینی کسری ۳۰۰ همتی بودجه برای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

اختصاصی| جزئیات جداول بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ منتشر شد

 اختصاصی| جزئیات جداول بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ منتشر شد
2024-04-14T11:05:03+03:30
بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

تعطیلی «جهش تولید» در وزارت صمت؟

 تعطیلی «جهش تولید» در وزارت صمت؟
2024-04-14T11:05:03+03:30
در حالی ۲۵ روز از سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» می گذرد، که وزارت صمت هنوز هیچ برنامه مشخصی برای عملیاتی کردن این شعار اعلام نکرده ...

یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد

 یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
2024-04-14T11:05:02+03:30
یارانه سه دهک اول به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد

 شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
2024-04-14T11:05:02+03:30
شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه ایجاد شد.

دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد

 دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد
2024-04-14T11:05:02+03:30
در روز جاری به دلیل وقوع شرایط اضطراری و با استناد به مفاد دستور العمل پذیرش انبار و صدور ، دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد.

مردم نگران تامین بنزین نباشند

 مردم نگران تامین بنزین نباشند
2024-04-14T11:05:02+03:30
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تأکید بر اینکه "موجودی سوخت جایگاهها و مخازن ذخیره تکمیل است"، گفت: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)