میرنیوز

مافیای اقتصادی وزیر را درباره "طرح سامانه توزیع اقلام اساسی" تهدید کردند

 مافیای اقتصادی وزیر را درباره "طرح سامانه توزیع اقلام اساسی" تهدید کردند 2022-02-27T14:56:06+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین نشست رسالات جامعه ایمانی مشعر با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، دبیر این نشست، محمدصادق خیاطیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام نظری‌منفرد سخنران مذهبی این نشست و نیز با حضور جمعی از وعاظ مطرح کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

محمدصادق خیاطیان با حضور در جمع خطبای چهارمین نشست رسالات با اشاره به چهار مأموریت اصلی آن مرکز گفت: اولین مأموریت ما تبیین گفتمان دولت است، بر این اساس دولت‌های مختلف در ادوار گذشته گفتمان جامعه مدنی، گفت‌وگوی سیاسی، گفتمان عدالت یا گفتمان اعتدال و گفت‌وگوی سیاست خارجی مطرح شد. گفتمان باید برآمده از ویژگی‌ها و عملکرد خود رئیس دولت باشد بر این اساس  مهم‌ترین ویژگی دکتر رئیسی مردمی‌بودن، عدالت‌محوری و فسادستیزی است. مأموریت دوم و مهم مرکز پژوهش‌های استراتژیک دولت، ایجاد بستری برای ارتباط مداوم و مستمر نخبگان با بدنه دولت است. مأموریت سوم مرکز تحقیقات و پژوهش‌های استراتژیک دولت توجه به مسائل راهبردی کشور است که این مسائل به صورت ارجاعی از طریق رئیس جمهور یا به صورت راهبردی مطرح می‌شود. مأموریت چهارم مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت رصد سیمای عمومی دولت از دید جامعه است، بر این اساس نظر و افکار مردم نسبت به برخی از سیاست‌ها پایش شده و در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار می‌گیرد.

وی افزود: سامانه‌ای فراهم خواهد شد تا نخبگان در خصوص محور عدالت و مردمی‌بودن، اظهار نظر کرده و تولید محتوا کنند. همچنین همایشی در سال آینده با عنوان عدالت و جمهوریت برگزار خواهد شد که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی اجتماعی به این موضوع خواهد پرداخت.

برگزاری همایش عدالت و جمهوری

خیاطیان ادامه داد: لذا گفتمان عدالت و جمهوریت به عنوان گفتمان غالب دولت سیزدهم بر اساس ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی انتخاب شد. بر این اساس سامانه‌ای فراهم خواهد شد تا نخبگان در خصوص محور عدالت و مردمی‌بودن، اظهار نظر کرده و تولید محتوا کنند. همچنین همایشی در سال آینده با عنوان عدالت و جمهوریت برگزار خواهد شد که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی اجتماعی به این موضوع خواهد پرداخت.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تصریح کرد: مأموریت دوم و مهم مرکز پژوهش‌های استراتژیک دولت، ایجاد بستری برای ارتباط مداوم و مستمر نخبگان با بدنه دولت است. همان‌طور که می‌دانیم نخبگان در بخش‌های مختلف فردی، گروهی، نهادی، حوزوی و دانشگاهی تقسیم‌بندی می‌شوند. اگر بتوانیم شبکه‌سازی خوبی از ظرفیت نخبگانی کشور ایجاد کنیم، بسیاری از مسائل حل خواهد شد. حقیقتاً اعتقاد داریم که اگر حلقه میانی متشکل از نخبگان کشوری و ارتباط جامعه و مردم از طریق این حلقه‌های میانی با دولت برقرار شود، اتفاق بسیار مهمی رخ خواهد داد.

وی افزود: مأموریت سوم مرکز تحقیقات و پژوهش‌های استراتژیک دولت، توجه به مسائل راهبردی کشور است که این مسائل به صورت ارجاعی از طریق رئیس جمهور یا به صورت راهبردی مطرح می‌شود، به عنوان مثال مسأله جمعیت اگر یک موضوع راهبردی برای کشور باشد، باید برای آن چاره جدی اندیشید. وقتی از موضوع گسترش جمعیت صحبت می‌شود کیفیت آن نیز مطرح است لذا برای داشتن جمعیتی باکیفیت باید به سراغ نخبگان کشور مانند طلاب رفت متأسفانه وضعیت اقتصادی امروز کشور به گونه‌ای است که حتی برخی از خانواده‌های طلاب نیز در بحث فرزندآوری به چالش افتادند.

به مسائل راهبردی باید از نگاه آینده‌اندیشی توجه داشت

خیاطیان عنوان کرد: همچنین به مسائل راهبردی باید از نگاه آینده توجه داشت که این موضوع می‌تواند به انگیزش و حضور نخبگان کمک کند؛ به عنوان مثال تشکیل یا دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی از جمله مسائل آینده است که می‌تواند در زمره موضوعات راهبردی دسته‌بندی شود. امروز اگر به مسأله فرار مغزها اشاره می‌شود، هم از درون، فرآیندهای رانشی وجود دارد و هم از بیرون از کشور فرآیندهای کششی که موجب می‌شود به فرار مغزها سرعت ببخشد.

وی افزود: مأموریت چهارم مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت رصد سیمای عمومی دولت از دید جامعه است. بر این اساس نظر و افکار مردم نسبت به برخی از سیاست‌ها پایش شده و در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ادامه داد: در دولت سیزدهم اصل و هدف ما انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن است. شاید در این میان تصمیمات جزئی غلطی گرفته شود، اما نباید به این بهانه، دنبال عافیت‌طلبی بود چرا که هدف اصلی ما تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است. خواهش من از شما خواص و منبری‌ها این است که اگر مشکلاتی وجود دارد ایستادگی کنیم و کنار نکشیم و با تأثیر کلام و نفوذی که در میان مردم دارید از آحاد جامعه بخواهید که همه با هم با امید به آینده، تلاش کنیم و پای آرمآن‌های انقلاب بایستیم.

افزایش تأمل‌برانگیز حقوق هیئت علمی‌ها، دولت را درگیر چالش کرده است

خیاطیان افزود: امروز دولت سیزدهم در شرایطی بر سر کار آمد که وضعیت بسیار اسفباری بر بخش‌های مختلف حاکمیتی حکمفرما بوده‌است. در روزهای پایانی دولت دوازدهم در اقدامی عجیب و تأمل‌برانگیز، حقوق هیأت علمی دانشگاه‌ها را افزایش چشم‌گیری دادند؛ مانند این مین‌گذاری‌ها وجود دارد که امروز دولت را درگیر چالش‌های مختلفی کرده است.

در مورد انتصابات دولت نیز با توجه به آن که وجهه مردمی برای دولت اهمیت داشت، مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت پیشنهاد داد تا سامانه‌ای طراحی شود و خود مردم برای انتخابات وزرا پیشنهاداتی دهند که در مدت‌زمانی کوتاه وب‌سایتی تعبیه شد و خوشبختانه جمعیت آماری بالایی از مردم مشارکت کردند که آمار آن به تفکیک حضور نخبگان دانشگاهی، حوزوی، صنعتی و غیره وجود دارد.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تصریح کرد: اما بحث انتصابات بسیار پیچیدگی‌های خاصی دارد که باید به بررسی نظرات مجلسی‌ها، استان‌ها و مراکز مختلف توجه داشت، اما در این میان یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای آقای رئیس جمهور نداشتن یک لکه سیاه فساد اقتصادی در افراد است، به گونه‌ای که اگر فردی پیشنهاد می‌شد که از بیشترین توانمندی‌ها و تجربه کاری برخوردار بود، به واسطه وجود یک شبهه فساد مالی، رئیس جمهور از انتصاب آن فرد امتناع می‌کردند. بر همین اساس انتصابات در سطح اول وزرا با توجه به خط قرمز ریاست جمهور با موضوع فسادستیزی به خوبی انجام شده، اما به نظر من در لایه‌های دوم و سوم این رویه به خوبی امتداد نداشت. دلیل این موضوع این است که در لایه‌های دوم و سوم انتصابات بر اساس سلیقه وزیر اتفاق افتاد و نظر مردم مورد توجه قرار نگرفت. یکی از ویژگی‌های مثبت آقای رئیس جمهور مشورت بالا و در دسترس بودن است به گونه‌ای که شخص و اغلب نامه‌ها را مطالعه می‌کنند. بر همین اساس زمینه خوبی برای مشورت‌دادن نخبگان وجود دارد تا بتوانند دولت را در مسیر سخت خود کمک کنند. یکی از نظرات آقای رئیس‌جمهور این است که در زمینه اجرا از افرادی استفاده شود که نسبت به آرمآن‌های انقلاب سفت و سخت عمل کنند اما در زمینه مشورت دست افراد و طیف‌های مختلف سیاسی را برای مشارکت باز بگذارید.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری افزود: جهاد تبیین به عنوان پاشنه آشیل انقلاب اسلامی ایران مطرح است، بر این اساس امروز با سند و استدلال می‌توان فهمید که در اتاق فکرهای دشمن طوری عمل می‌شود که مردم تصور کنند دولت ناکارآمد است. بر این اساس مافیای اقتصادی، ماجرای میوه، مرغ و گوشت شب عید را علم کرد. من به قیمت این اقلام کاری ندارم، اما پیش از این، مردم باید کرامت انسانی خود را زیر پا می‌گذاشتند و در صف‌های طولانی برای دریافت مرغ با قیمت پایین می‌ایستادند. بر این اساس همکاران ما در وزارت جهاد کشاورزی، سامانه هوشمند توزیع اقلام اساسی را راه‌اندازی کردند تا ضمن رسیدن ساده این اقلام به دست مردم، کرامت آن‌ها نیز حفظ شود.

مافیای اقتصادی وزیر را درباره "طرح سامانه توزیع اقلام اساسی" تهدید کردند

وی افزود: اما برخی از سودجویان و مافیا جلوی دولت ایستادند و علناً به وزیر وقت اعلام کردند که اگر این اقلام را نگذارید ما خریداری کنیم، شما را به زمین گرم خواهیم زد و همین اقدامات باعث شد تا بستری علیه اقدامات دولت ایجاد شود و در فضای مجازی بپیچد. همین اتفاق در زمینه سفر آقای رئیس جمهور به روسیه نیز رخ داد که با اسناد می‌توان فهمید تمام این اقدامات برای ناامیدکردن مردم از دولت سیزدهم به صورت از پیش‌طراحی‌شده توسط ایادی دشمن و منافقین انجام می‌شود.

خیاطیان افزود: بر همین اساس باید یک فضای رسانه‌ای ایجاد شود تا ضمن جهاد تبیین جلوی سودجویی دشمنان گرفته شود به عنوان مثال طراحی سایت توزیع اقلام اساسی در راستای کرامت شهروندان و یا توزیع الکترونیکی سفته برای سهولت کار آن‌ها بوده است که اغلب مورد شانتاژ خبری قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم کاری نیست که یک‌شبه به توان انجام داد همان‌طور که می‌دانید بنیان و اساس اقتصاد کشور را نظریات نئولیبرالی دربرگرفته است، لذا باید ابتدا بنیان این اقتصاد ترمیم شود. در این زمینه جناب آقای مخبر به عنوان سرتیم اقتصادی کشور در زمینه اجرایی بسیار قوی عمل کرده و نظرات مختلف اقتصادی را احصاء نموده‌اند که باید بهترین آن‌ها را مورد اجرا قرار دهند.

انتهای‌پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

هفدهمین حراج شمش طلا درحال برگزاری است

 هفدهمین حراج شمش طلا درحال برگزاری است
2024-04-14T14:25:05+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار شده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
2024-04-14T14:11:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله+شرایط

 آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله+شرایط
2024-04-14T14:11:37+03:30
دومین حراج سکه در سال جدید بناست از ساعت ۱۲ فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی آغاز شود.

ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد

 ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد
2024-04-14T14:11:37+03:30
رئیس اتاق ایران گفت: نیروهای رزمنده ایران پاسخ درخوری به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داد و امیدواریم این تنبیه اخلاقی برای همه دنیا باشد.

ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد

 ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد
2024-04-14T14:11:36+03:30
بعد از پاسخ ایران به اسرائیل و کاهش هیجانات در بازار ارز، ریزش قیمت ها در بازار طلا وسکه هم آغاز شده تا جایی که قیمت طلای ۱۸ عیار که تا ۴ میلیون همبالا رفته...

صادرات محصولات کشاورزی و پتروشیمی به روسیه افزایش یافت

 صادرات محصولات کشاورزی و پتروشیمی به روسیه افزایش یافت
2024-04-14T13:45:02+03:30
سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن اشاره به آمار صادرات ایران به روسیه و بلاروس در سال ۱۴۰۲، گفت: صادرات محصولات ایرانی به...

مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند

 مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
2024-04-14T13:45:00+03:30
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای با اشاره به ابطال پروازهای این شرکت اعلام کرد:مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند.

هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان

 هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان
2024-04-14T13:44:58+03:30
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های سیال‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر برای این استان‌ها هشدار سطح قرمز صادر کرد.

شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها/ تکذیب بزرگ‌نمایی رسانه‌های معاند

 شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها/ تکذیب بزرگ‌نمایی رسانه‌های معاند
2024-04-14T13:44:58+03:30
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: به‌هیچ‌وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند ...

گزارش تسنیم از بازار ارز/ دلار ۶۴هزارتومانی هم خریدار ندارد

 گزارش تسنیم از بازار ارز/ دلار ۶۴هزارتومانی هم خریدار ندارد
2024-04-14T13:44:57+03:30
بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، به‌خلاف پیش‌بینی‌ها بازار ارز نه‌تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قرار گرفت.

افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه

 افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه
2024-04-14T12:51:40+03:30
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحد رسید.

۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد

 ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد
2024-04-14T12:51:39+03:30
سهام هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای واگذاری از طریق مزایده آگهی شد.

ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد

 ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد
2024-04-14T12:51:39+03:30
پروازهای فرودگاه‌های مهراباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

گزارش تسنیم از بازار ارز/دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد

 گزارش تسنیم از بازار ارز/دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد
2024-04-14T12:51:36+03:30
بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، برخلاف پیش بینی ها بازار ارز نه تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قرار گرفت.

چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟

 چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
2024-04-14T12:24:52+03:30
انتظار کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی و خرید بالای طلا توسط بانک‌های مرکزی سراسر دنیا از جمله چین از دلایل اصلی افزایش اخیر قیمت طلا در ...

جزئیات خرید توافقی گندم اعلام شد

 جزئیات خرید توافقی گندم اعلام شد
2024-04-14T12:24:50+03:30
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران دستورالعمل خرید گندم داخلی توسط بخش غیر دولتی(خرید توافقی) در سال ۱۴۰۳ را برای اجرا به استانها اعلام کرد.

کاهش فرونشست زمین در برخی مناطق کشور

 کاهش فرونشست زمین در برخی مناطق کشور
2024-04-14T12:11:38+03:30
رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با اشاره به کاهش نرخ فرونشست زمین در برخی مناطق کشور گفت: ممکن است علت این کاهش رسیدن پهنه فرونشست به سطح سخت باشد که البته مور...

پرشدگی سدها به ۶۰درصد رسید

 پرشدگی سدها به ۶۰درصد رسید
2024-04-14T12:11:38+03:30
درحال حاضر با وجود ۳۰ میلیارد و ۸۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در سدهای کشور، ۶۰ درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و ۴۰ درصد این ظرفیت خالی است.

اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام

 اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام
2024-04-14T11:31:47+03:30
بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق العاده ای به وقایعی همچون جنگ درگیری و نااطمینانی سیاسی دارد اما پس از بر طرف شدن این نگرانی اغلب بازارها به روند ...

چطور رشد اقتصادی را سر سفره بیاوریم؟

 چطور رشد اقتصادی را سر سفره بیاوریم؟
2024-04-14T11:05:05+03:30
سرمایه‌گذاری مستمر، بهبود شرایط تجارت و کسب‌وکار و ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش تورم از جمله شروط لازم برای رشد اقتصادی مداوم است و بدون تحقق این موارد نمی‌توا...

جزئیات منابع و مصارف هدفمندسازی/ ۳۱۵ همت سهم یارانه نقدی شد

 جزئیات منابع و مصارف هدفمندسازی/ ۳۱۵ همت سهم یارانه نقدی شد
2024-04-14T11:05:05+03:30
بررسی جداول مربوط به بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می‌دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه‌ها، مبلغ ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و ک...

حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد

 حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد
2024-04-14T11:05:05+03:30
خبری از رونق معاملات در بازار لوازم خانگی نیست و همه خریدهای خود را به ماه های آینده موکول کرده‌اند اما نکته مهم اینجاست توزیع کالاها نیز توسط تولیدکنندگان ...

سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی می‌شود

 سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی می‌شود
2024-04-14T11:05:04+03:30
مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و خواستار عمل کردن سازمان برنامه و بودجه برای تزریق منابع به این صندوق شد.

بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در۱۴۰۲

 بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در۱۴۰۲
2024-04-14T11:05:04+03:30
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به واردات دو میلیارد دلاری بنزین در سال گذشته، از پیش بینی کسری ۳۰۰ همتی بودجه برای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

اختصاصی| جزئیات جداول بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ منتشر شد

 اختصاصی| جزئیات جداول بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ منتشر شد
2024-04-14T11:05:03+03:30
بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

تعطیلی «جهش تولید» در وزارت صمت؟

 تعطیلی «جهش تولید» در وزارت صمت؟
2024-04-14T11:05:03+03:30
در حالی ۲۵ روز از سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» می گذرد، که وزارت صمت هنوز هیچ برنامه مشخصی برای عملیاتی کردن این شعار اعلام نکرده ...

یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد

 یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
2024-04-14T11:05:02+03:30
یارانه سه دهک اول به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد

 شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
2024-04-14T11:05:02+03:30
شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه ایجاد شد.

دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد

 دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد
2024-04-14T11:05:02+03:30
در روز جاری به دلیل وقوع شرایط اضطراری و با استناد به مفاد دستور العمل پذیرش انبار و صدور ، دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد.

مردم نگران تامین بنزین نباشند

 مردم نگران تامین بنزین نباشند
2024-04-14T11:05:02+03:30
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تأکید بر اینکه "موجودی سوخت جایگاهها و مخازن ذخیره تکمیل است"، گفت: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)