میرنیوز

قیمت سکه تمام بهار آزادی ٩٠ هزار تومان افزایش یافت

قیمت سکه تمام بهار آزادی ٩٠ هزار تومان افزایش یافت 2021-12-01T14:05:57+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ١٠ آذر ١۴٠٠ با ٩٠ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ١٢ میلیون و ۶۴٠ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به ١٢ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان، نیم سکه به ۶ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان، ربع سکه ٣ میلیون و ٧٧٠ هزار تومان و سکه یک گرمی به ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان رسید.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز. ١٧٨١ دلار و ۶۴ سنت و هر گرم طلای ١٨ عیار در بازار تهران به یک میلیون و ٢۶٠ هزار تومان و ٩٠٢ تومان رسید.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

آغاز به کار ۴ پروژه خودکفایی کشور در کودهای فسفاته و پتاسه

آغاز به کار ۴ پروژه خودکفایی کشور در کودهای فسفاته و پتاسه
2022-01-19T12:45:26+03:30
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از آغاز به کار ۴ پروژه خودکفایی کشور در کودهای فسفاته و پتاسه به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال خبر داد.

صاحبان مشاغل بیشتر از کارگران کمک حمایتی گرفتند

صاحبان مشاغل بیشتر از کارگران کمک حمایتی گرفتند
2022-01-19T12:35:23+03:30
نتایج تحقیقی که توسط اقتصاددانان برجسته انجام شد، نشان داد مزایای برنامه برجسته امدادی طراحی شده برای کسب‌وکارهای کوچک در اوج همه‌گیری آمریکا، بیشتر به صاحبا...

خرید جدید مایکروسافت رکورد بزرگترین قرارداد فناوری را شکست

خرید جدید مایکروسافت رکورد بزرگترین قرارداد فناوری را شکست
2022-01-19T12:22:05+03:30
مایکروسافت ناشر بازی ویدیویی Activision Blizzard را در قراردادی به ارزش ۶۹ میلیارد دلار خریداری می کند که بزرگترین قرارداد خرید یک شرکت فناوری از سال ۲۰۱۶ مح...

رکورد تورم انگلیس بعد از ۳۰ سال شکست

رکورد تورم انگلیس بعد از ۳۰ سال شکست
2022-01-19T12:22:05+03:30
آمارهای رسمی امروز (چهارشنبه) نشان داد که تورم قیمت مصرف‌کننده بریتانیا در دسامبر بیش از حد انتظار و به ۵.۴ درصد افزایش یافت که بالاترین رقم در ۳۰ سال گذشته ...

جنجال واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار

جنجال واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
2022-01-19T12:22:04+03:30
رد و بدل شدن خبر مربوط به ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار بار دیگر حواشی ممنوعیت ورود گوشی‌های لوکس را مطرح کرده است، اگرچه این انواع گوشی از نظر تامی...

پس‌رفت در تصویب قوانین مالیاتی بخش مسکن

پس‌رفت در تصویب قوانین مالیاتی بخش مسکن
2022-01-19T12:05:26+03:30
عضو سابق شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور گفت: قوانین مالیاتی بخش مسکن، خصوصاً مالیات‌های تنظیمی، بسیار عقب افتاده است و سال به سال در این زمینه پسرفت کرده‌ایم.

وزارت راه، سوداگران مسکن را سرمایه‌گذار می‌داند

وزارت راه، سوداگران مسکن را سرمایه‌گذار می‌داند
2022-01-19T11:52:06+03:30
مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: متأسفانه در بدنه وزارت راه نگاه درستی نسبت به دلالان مسکن وجود ندارد و این افراد را بعضاً بازارسازان و سرمایه گذاران د...

صادرات نفت عراق به ترکیه متوقف شد

صادرات نفت عراق به ترکیه متوقف شد
2022-01-19T11:52:05+03:30
بزرگترین خط لوله صادرات نفت خام عراق به ترکیه منفجر شد به همین دلیل صادرات نفت عراق به ترکیه به حالت توقف کامل رسیده است.

کیفیت بنزین در کشور استاندارد است؟

کیفیت بنزین در کشور استاندارد است؟
2022-01-19T11:42:04+03:30
مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سوخت توزیعی در جایگاه‌های سطح کشور در چهار مرحله مجزا کنترل می‌شود و بنزین توزیعی در جایگاه ‌های سوخت ک...

ایران و روسیه تصمیم‌های خوبی در زمینه تجارت گاز گرفتند

ایران و روسیه تصمیم‌های خوبی در زمینه تجارت گاز گرفتند
2022-01-19T11:42:03+03:30
وزیر نفت مهم‌ترین محورهای دیدار با مقام‌های روسیه را تبیین کرد و گفت: تصمیم‌های خوبی در زمینه تجارت گاز گرفته شده است که می‌تواند سبب تحول در منطقه شود. ...

۱۴.۷ میلیون نفر امسال با قطار سفر کردند

۱۴.۷ میلیون نفر امسال با قطار سفر کردند
2022-01-19T11:38:46+03:30
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، جابه‌جایی مسافر توسط راه‌آهن در ۹ ماهه امسال نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۱۱۰ درصدی داشته است.

سقوط بیت‌کوین حتمی است؟

سقوط بیت‌کوین حتمی است؟
2022-01-19T11:28:42+03:30
به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال نمی‌توانند بازده اوراق قرضه را از بین ببرند بنابراین بیت‌کوین با افزایش بازده اوراق قرضه سقوط می‌کند. ...

بنزین موجود در تمامی جایگاه‌ها استاندارد است

بنزین موجود در تمامی جایگاه‌ها استاندارد است
2022-01-19T11:25:28+03:30
مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سوخت توزیعی در جایگاه‌های سطح کشور در چهار مرحله مجزا کنترل می‌شود و بنزین توزیعی در جایگاه ‌های سوخت ک...

سنگ آهن پرچم‌دار افزایش قیمت فلزات صنعتی

سنگ آهن پرچم‌دار افزایش قیمت فلزات صنعتی
2022-01-19T11:15:24+03:30
سنگ آهن با وعده چین برای استفاده بیشتر از ابزارهای سیاست پولی برای تحرک بخشیدن به اقتصاد که دورنمای تقاضا برای فلزات خام را روشن‌تر کرد، رکوددار افزایش قیمت ...

عیدی کارگران را شب تحویل سال ندهید!

عیدی کارگران را شب تحویل سال ندهید!
2022-01-19T11:15:23+03:30
یک فعال کارگری با تاکید بر پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال گفت: در صورتی که کارفرمایی عیدی کمتر از میزان مقرر در قانون و مصوب شورای عالی کار ...

لیست خانه‌های خالی منتشر شد/ اعلام زمان پرداخت مالیات

لیست خانه‌های خالی منتشر شد/ اعلام زمان پرداخت مالیات
2022-01-19T11:02:04+03:30
در حالیکه قانون مالیات‌های خانه خالی از زمان تصویب در آذرماه سال گذشته تاکنون در پیچ و تاب اجرا قرار داشت و وزارت راه و شهرسازی براساس آخرین رایزنی‌ها باید ت...

قیمت نفت از مرز ۹۰ دلار عبور کرد

قیمت نفت از مرز ۹۰ دلار عبور کرد
2022-01-19T10:58:46+03:30
روند افزایشی قیمت نفت در بازارهای جهانی نشان از ادامه دار بودن آن است به طوری که قیمت نفت برنت دریای شمال از مرز 90 دلار گذشته است.

واردات واکسن به ۱۵۵ میلیون دوز رسید

 واردات واکسن به ۱۵۵ میلیون دوز رسید
2022-01-19T10:52:02+03:30
سخنگوی گمرک گفت: با ورود محموله نود و سوم واکسن، به میزان دو میلیون و ۲۰۴ هزار دوز با نشان آسترازنکا، اهدایی کشور اسپانیا، میزان واکسن های وارده به کشور به ...

روغن قنادی‌ها تامین شد

 روغن قنادی‌ها تامین شد
2022-01-19T10:52:02+03:30
اتحادیه صنف قنادان تهران اعلام کرد، کافه قنادی ، قنادی و کارگاه تولید شیرینی داری پروانه کسب که سهمیه روغن خود را نگرفته‌اند به این اتحادیه مراجعه کنند.

افزایش قیمت برق پرمصرف‌ها از ۱ بهمن ۱۴۰۰

 افزایش قیمت برق پرمصرف‌ها از ۱ بهمن ۱۴۰۰
2022-01-19T10:52:02+03:30
بر اساس قانون بودجه سال جاری و مصوبه هیئت وزیران در دی‌ماه امسال، از ابتدای بهمن ماه قیمت برق مشترکان پرمصرف، با تعرفه‌های جدید محاسبه می‌شود.

میرکاظمی: بر اجرای مصوبه ستاد اقتصادی در حمایت از بورس تاکید داریم/ لزوم شفاف‌سازی سازوکار اصلاح بودجه و پوشش ناترازی تبصره ۱۴

 میرکاظمی: بر اجرای مصوبه ستاد اقتصادی در حمایت از بورس تاکید داریم/ لزوم شفاف‌سازی سازوکار اصلاح بودجه و پوشش ناترازی تبصره ۱۴
2022-01-19T10:52:02+03:30
رئیس سازمان برنامه و بودجه درحالی بر اجرای مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس تاکید دارد که هنوز سازوکار اصلاح تبصره ۱۴ برای حذف درآمد ناشی ...

آلودگی محصولات کشاورزی ایران تبلیغات منفی دشمنان است/ یک کشتی ذرت برزیلی را برگشت زدیم

 آلودگی محصولات کشاورزی ایران تبلیغات منفی دشمنان است/ یک کشتی ذرت برزیلی را برگشت زدیم
2022-01-19T10:52:02+03:30
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: هیچ یک از محصولات کشاورزی ایران آلوده نیستند و خبر‌های منتشر شده در خصوص آلودگی محصولات کشاورزی ایران تبلیغات...

مالکان واحدهای مسکونی برای مشاهده وضعیت مشمولیت مالیات اقدام کنند/ فرصت پرداخت تا پایان بهمن‌ماه

 مالکان واحدهای مسکونی برای مشاهده وضعیت مشمولیت مالیات اقدام کنند/ فرصت پرداخت تا پایان بهمن‌ماه
2022-01-19T10:52:01+03:30
اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص مالیات بر واحدهای مسکونی خالی منتشر شد.

رقم مالیات هر خانه‌ خالی محاسبه شد/ مالیات ۱۰۰ میلیون تومانی هر خانه خالی واقعیت دارد؟

رقم مالیات هر خانه‌ خالی محاسبه شد/ مالیات ۱۰۰ میلیون تومانی هر خانه خالی واقعیت دارد؟
2022-01-19T10:32:06+03:30
سرپرست دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای سازمان امور مالیاتی از محاسبه و بارگذاری مالیات خانه های خالی و لوکس و خودروهای لوکس در سامانه سازمان امور مالیاتی خبر داد.

دلایل گرانی گوشت در بازار/ اختلال در حمل و نقل و افزایش کرایه‌ها

دلایل گرانی گوشت در بازار/ اختلال در حمل و نقل و افزایش کرایه‌ها
2022-01-19T10:18:47+03:30
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به دلایل گرانی این نوع گوشت در بازار گفت: به دلیل بارندگی در بسیاری از نقاط کشور حمل و نقل مختل شده است.

حمایت دولت از بورس/ مشکلات ریشه‌ای بازار سرمایه را حل می‌کنیم

حمایت دولت از بورس/ مشکلات ریشه‌ای  بازار سرمایه را حل می‌کنیم
2022-01-19T10:18:47+03:30
رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید دولت به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات بازار سرمایه است.

پیش‌بینی نفت ۱۰۵دلاری در ۲۰۲۳

 پیش‌بینی نفت ۱۰۵دلاری در ۲۰۲۳
2022-01-19T10:25:21+03:30
بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساچز پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت در ۲۰۲۳ به‌خاطر عرضه محدود و تقاضای بالا به ۱۰۵دلار در هر بشکه برسد.

قیمت طلا دوباره پایین آمد

قیمت طلا دوباره پایین آمد
2022-01-19T10:08:44+03:30
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای افزایش سریعتر نرخ‌های بهره آمریکا که بازده اوراق خزانه را به بالاترین رکورد دو سال اخیر رساند،...

ضریب نفوذ تلفن ثابت در ایران به چند درصد رسید؟

ضریب نفوذ تلفن ثابت در ایران به چند درصد رسید؟
2022-01-19T10:08:44+03:30
ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور به ۳۴.۸۷ درصد رسیده و بیش از ۳۸ میلیون خط منصوبه را شامل می‌شود که بالغ‌ بر ۳۶ میلیون از این خطوط منصوبه، مربوط به شرکت مخابرات ا...

سایه سنگین چند ابهام بر سر بورس!

سایه سنگین چند ابهام بر سر بورس!
2022-01-19T10:08:44+03:30
یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت این بازار و ابهاماتی که بورس با آن‌ها مواجه است، بر این باور است که رفتار دولت با بازار سرمایه باعث بی اعتمادی سهامدا...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)