میرنیوز

وزیر ارتباطات: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است/فضای مجازی می‌تواند ابزار نشر فرهنگ ایثار و شهادت باشد

 وزیر ارتباطات: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است/فضای مجازی می‌تواند ابزار نشر فرهنگ ایثار و شهادت باشد 2021-09-12T08:35:24+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آئین وداع با پیکر مطهر محمد اینانلو شهید مدافع حرم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: باعث خشنودی است که در ابتدای دوران خدمتگزاری در این وزارتخانه مهم و راهبری این توفیق نصیب من شد که در این محفل نورانی حاضر شوم و به‌واسطه روح بلند این شهید عزیز و بزرگوار و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس بتوانیم کارهای خود را با تبرک و توسل به روح بزرگ این شهدای عزیز پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:

 

وی افزود: من در ابتدا به خانواده شهید اینانلو تبریک می‌گویم که این افتخار را داشته‌اند تا یکی از مجاهدان این سرزمین را در دامان خود پرورش دهند و ما امروز به وجودشان افتخار کنیم. این واقعاً جای تبریک دارد که حاصل و ثمره عمر آدم چنین جوان برومندی باشد که از همه زندگی خود بگذرد تا مسیر انقلاب و نظام انقلاب اسلامی تداوم پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه خوشا به سعادت کسانی که پایان عمرشان به شهادت ختم می‌شود گفت: آخر عمر همه ما مرگ است؛ کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ (هر نفسی طعم مرگ را خواهد چشید). خوشا به حال آن‌هایی که وقتی در منزل ابدی‌شان قرار می‌گیرند سربلندند و در روز قیامت خداوند به وجودشان می‌بالد.

زارع پور با طرح این سوال که چه کنیم که به این مرحله برسیم؟ گفت: به اعتقاد من زمان‌شناسی و تکلیف‌مداری دو عنصری است که می‌تواند عاقبت ما را ختم به خیر کند؛ اینکه در هر برهه‌ای بدانیم تکلیف ما چیست و به آن تکلیف عمل کنیم. زمانی در هشت سال دفاع مقدس عرصه جهاد و شهادت تکلیف ما بود و اجازه ندادیم در آن دوره یک وجب از خاک سرزمینمان به دست بیگانگان بیفتد و توانستیم استقلال کشورمان را حفظ کنیم؛ و در دوره‌ای دیگر تکلیفان حضور در میدان سازندگی بود و روز دیگر در عرصه‌های علمی.

وی با بیان اینکه امروز جبهه جدید در فضای مجازی است، گفت: حفظ استقلال کشور در این فضای مهم و راهبردی تکلیف و وظیفه‌ای است که بر دوش تک‌تک اعضای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه جوانان نخبه این کشور قرار دارد تا بتوانیم در این برهه از زمان از فرهنگ، امنیت و اقتصادمان در این فضا حفاظت کنیم و بلکه بتوانیم از ابزار فضای مجازی برای نشر فرهنگی که همین شهدا برای آن جانشان را کف دستشان گذاشتند_ یعنی فرهنگ ایثار و شهادت_ استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ده‌ها شهیدی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: تک‌تک این شهدا می‌توانند سرمایه‌ای برای ما باشند که بتوانیم این مسیر سخت، پر پیچ‌وخم و حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه جهاد، ایثار و شهادت احتیاج داریم که تجلی آن در کار و مجاهدت در حل مشکلات کشور و مردم ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی گفت: امیدوارم به برکت روح شهدا این توفیق نصیب ما شود تا بتوانیم تکلیف‌مان را درست انجام دهیم و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و همه‌کسانی که برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی زحمت کشیدند بتوانند سرشان را با افتخار بالا بگیرند.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پدر شهید اینانلو در کنار پیکر فرزند شهیدش بابیان اینکه خدا را شاکریم که مدیران جهادی سر کار هستند و قدر شهدا را می‌دانند گفت: امروز شاهد حضور مدیران جوانی هستیم که می‌توانند راه شهدا به‌ویژه فرزند شهید ما را ادامه دهند.

وی خطاب به فرزندش گفت: محمدم این مدیرانی که سر کار آمده‌اند قول می‌دهند که با اقدامات و عملکردشان، من و امثال من که پدر شهید هستیم نزد مردم شرمنده نباشیم.

پدر شهید اینانلو گفت: از همه‌کسانی که امروز در این مراسم شرکت کردند درخواست می‌کنم که مسیر شهدا را پیش بگیرند و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

واحدهای مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی تا آبان راه‌اندازی می‌شود

واحدهای مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی تا آبان راه‌اندازی می‌شود
2021-09-19T17:01:38+04:30
مدیر پروژه ساخت واحد مرکاپتان زدایی میعانات گازی پارس جنوبی با اشاره به اینکه دوره بازگشت سرمایه این واحدها زیر یک سال است، از پیشرفت ۹۱.۹۶ درصدی و راه‌انداز...

رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۰ به ۶.۲ درصد رسید

رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۰ به ۶.۲ درصد رسید
2021-09-19T16:48:18+04:30
طبق اعلام بانک مرکزی، رشد اقتصادی کشور در بهار ۱۴۰۰ با نفت به ۶.۲ و بدون نفت به ۴.۷ درصد رسید.

پرداخت ۴۴۰۰ میلیارد معوقات کادر درمان از یارانه‌ها

پرداخت ۴۴۰۰ میلیارد معوقات کادر درمان از یارانه‌ها
2021-09-19T15:58:17+04:30
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان از معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.

ماجرای مکاتبات حاشیه‌ساز درباره محموله «بوش»

ماجرای مکاتبات حاشیه‌ساز درباره محموله «بوش»
2021-09-19T15:58:16+04:30
به دنبال حواشی پیش آمده در رابطه با مجوز وزارت اقتصاد برای ترخیص محموله لوازم خانگی بوش اخیرا این وزارتخانه به گمرک ایران تاکید کرده که مکاتبات اخیر بین خو...

تهران معادل ۱۱۰ روز کمبود آب دارد

 تهران معادل ۱۱۰ روز کمبود آب دارد
2021-09-19T16:01:36+04:30
وزارت نیرو گزارش داد که تهران معادل ۱۱۰ روز کمبود آب دارد و همیاری تمامی نهادها و دستگاه‌های کلان، راهکار حل بحران کم‌آبی است.

خبر خوش برای کادر درمان/ معوقات از سوی سازمان هدفمندی پرداخت شد

 خبر خوش برای کادر درمان/ معوقات از سوی سازمان هدفمندی پرداخت شد
2021-09-19T15:48:17+04:30
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: ۴۴هزار و سیصد میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان پرداخت شد.

وظیفه اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه‌ای

 وظیفه اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه‌ای
2021-09-19T15:48:16+04:30
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: استراتژی سازمان این است تا بر مسایل کلان، ملی و با اهمیت کشور تمرکز شود.

شرایط واردات موز تغییر کرد

 شرایط واردات موز تغییر کرد
2021-09-19T15:48:16+04:30
واردات موز به‌ازای ارز به‌دست‌آمده از صادرات سیب درختی مجاز و این شرط به دیگر شرایط واردات این محصول اضافه شد.

۲۰۰ هزار تن روغن خام به دلیل بلاتکلیفی ارزی در گمرک مانده

 ۲۰۰ هزار تن روغن خام به دلیل بلاتکلیفی ارزی در گمرک مانده
2021-09-19T15:48:16+04:30
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود ۲۰۰ هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده ...

وظایف اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه‌ای

وظایف اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه‌ای
2021-09-19T15:01:38+04:30
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: استراتژی سازمان این است از نگاه سطحی و جزیی فاصله بگیرد و افق دید سازمان را بر اساس نگاه کلان و با اهمیت کشور تمرکز کند.

ممنوعیت ۶۰۰ برند چینی در آمازون

ممنوعیت ۶۰۰ برند چینی در آمازون
2021-09-19T14:51:39+04:30
آمازون ممنوعیت بیش از ۶۰۰ برند چینی در این فروشگاه اینترنتی به دلیل نظرات قلابی را تایید کرد.

نیاز برق کشور چگونه تامین شد؟

نیاز برق کشور چگونه تامین شد؟
2021-09-19T14:51:38+04:30
در نیمه اول سال جاری تقاضای انرژی برق ۱۰٫۹۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته که در همین مدت میزان مصرف انرژی برق ۶.۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. ۹۹ درصد از این ...

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی
2021-09-19T14:51:38+04:30
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود ۲۰۰ هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده ن...

قیمت زمین باید حذف شود تا کارگران صاحبخانه شوند!

قیمت زمین باید حذف شود تا کارگران صاحبخانه شوند!
2021-09-19T14:51:37+04:30
یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه باید قبول کنیم که به نسبت رشد جمعیت در کشور مسکن نساختیم، تاکید کرد: اگر قیمت زمین حذف شود کارگران می توانند صاحب خانه شوند...

سرمایه گذاری خارجی در ایران طی چند سال اخیر؛ تقریبا صفر!

سرمایه گذاری خارجی در ایران طی چند سال اخیر؛ تقریبا صفر!
2021-09-19T14:51:37+04:30
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد ایران در طول این سال‌ها تقریبا صفر بوده و باید برای عبور از این شرایط فکری اسا...

میدان گازی چالوس می‌تواند یک چهارم پارس جنوبی ظرفیت داشته باشد/ چالش‌های بهره‌برداری چیست؟

میدان گازی چالوس می‌تواند یک چهارم پارس جنوبی ظرفیت داشته باشد/ چالش‌های بهره‌برداری چیست؟
2021-09-19T14:48:22+04:30
یک کارشناس صنایع نفت و گاز با تشریح شرایط فنی و اقتصادی میدان گازی چالوس، گفت: برداشت از میدان گازی چالوس به دلیل عمق بالای آب و دسترسی اندک به آب های آزاد پ...

برنامه دولت برای جبران کسری بودجه بزودی اعلام می شود

برنامه دولت برای جبران کسری بودجه بزودی اعلام می شود
2021-09-19T14:48:22+04:30
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: به زودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد.

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی/ رسوب ٢٠٠ هزارتن روغن در بنادر

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی/ رسوب ٢٠٠ هزارتن روغن در بنادر
2021-09-19T14:34:58+04:30
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود ۲۰۰ هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده ن...

شرکت‌های هواپیمایی دست از تخلف نمی‌کشند/ بلیت دوطرفه تهران ـ نجف نیست

 شرکت‌های هواپیمایی دست از تخلف نمی‌کشند/ بلیت دوطرفه تهران ـ نجف نیست
2021-09-19T14:41:38+04:30
در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین طی امروز خبر داده که مردم امکان خرید بلیت را ندارند. ایرلاین‌های داخلی فقط بلیت یک‌طرفه تهر...

روش اندازه‌گیری امواج دکل موبایل/موارد بالاتر از استاندارد را اعلام کنید

روش اندازه‌گیری امواج دکل موبایل/موارد بالاتر از استاندارد را اعلام کنید
2021-09-19T14:24:57+04:30
افرادی که نسبت به میزان تشعشعات حاصل از دکل‌های موبایل و امواج الکترومغناطیس نگران هستند، می‌توانند میزان این امواج را در سامانه اندازه‌گیری شدت امواج الکترو...

شرکتهای هواپیمایی دست از تخلف نمی‌کشند/ بلیت دوطرفه تهران - نجف نیست

 شرکتهای هواپیمایی دست از تخلف نمی‌کشند/ بلیت دوطرفه تهران - نجف نیست
2021-09-19T14:14:53+04:30
در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین طی امروز خبر داده که مردم امکان خرید بلیت را ندارند. ایرلاین‌های داخلی فقط بلیت یکطرفه تهرا...

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی/ رسوب ٢٠٠ هزارتن روغن در بنادر!

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی/ رسوب ٢٠٠ هزارتن روغن در بنادر!
2021-09-19T13:54:58+04:30
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود ۲۰۰ هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده ن...

درخواست عجیب جهاد کشاورزی از گمرک/۱۰ درصد کالای اساسی باقیمانده از ترخیص درصدی را توقیف نکنید

 درخواست عجیب جهاد کشاورزی از گمرک/۱۰ درصد کالای اساسی باقیمانده از ترخیص درصدی را توقیف نکنید
2021-09-19T14:01:34+04:30
یک مقام وزارت جهاد کشاورزی خواستار عدم توقیف ۱۰ درصد باقیمانده از ترخیص درصدی کالاهای اساسی شد.

سازمان برنامه و بودجه ۳ پروژه مرتبط با انضباط بودجه کشور را مورد توجه قرار دهد

 سازمان برنامه و بودجه ۳ پروژه مرتبط با انضباط بودجه کشور را مورد توجه قرار دهد
2021-09-19T14:01:34+04:30
رئیس دیوان محاسبات کشور تاکید کرد، سازمان برنامه و بودجه ۳ پروژه مرتبط با انضباط بودجه کشور را مورد توجه قرار دهد.

واگذاری مدیریت هفت‌تپه به بانک‌های ملی و صادرات/ معرفی هیئت مدیره جدید تا هفته آینده

 واگذاری مدیریت هفت‌تپه به بانک‌های ملی و صادرات/ معرفی هیئت مدیره جدید تا هفته آینده
2021-09-19T14:01:34+04:30
عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حداکثر تا هفته آینده هیئت مدیره جدید شرکت هفت‌تپه معرفی خواهد شد و مدیریت شرکت به وزارت اقتصاد (بانک ملی...

تداوم افت بورس در روزهای اوراق فروشی دولت

 تداوم افت بورس در روزهای اوراق فروشی دولت
2021-09-19T14:01:34+04:30
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۲۹هزارواحدی مواجه شد.

اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی: فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز شد

 اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی: فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز شد
2021-09-19T14:01:34+04:30
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای جدید از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی خبر داد. دیروز این سازمان اطلاعیه‌ای با همین مضمون منتشر کرده است.

طرح واردات خودرو با بازار چه کرد؟

 طرح واردات خودرو با بازار چه کرد؟
2021-09-19T14:01:33+04:30
فعالان بازار خودرو معتقدند زمزمه آزادسازی واردات خودرو باعث شده تا همه به نوعی منتظر ارزانی خودرو باشند و دست از معاملات بکشند.

شرایط واردات موز اعلام شد

شرایط واردات موز اعلام شد
2021-09-19T13:44:58+04:30
به دنبال تعیین تکلیف واردات موز، وزارت جهاد کشاورزی شرایط ترخیص محموله‌های این کالا را به گمرک ایران اعلام کرده که در اهم آن تاکید بر واردات از محل ارز حاصل ...

چند نفر کمک ودیعه مسکن گرفتند؟

چند نفر کمک ودیعه مسکن گرفتند؟
2021-09-19T13:44:58+04:30
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی از پرداخت کمک ودیعه مسکن به بیش از ۲۵۰ هزار نفر تاکنون خبر داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)