میرنیوز

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۲/۱۵| بارش باران و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها/ هشدار امواج ۳ متری در سواحل شمالی و جنوبی

 هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۲/۱۵| بارش باران و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها/ هشدار امواج ۳ متری در سواحل شمالی و جنوبی 2021-05-05T09:38:55+04:30

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان،‌ آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. در مناطق کوهستانی و مستعد بارش تگرگ و صاعقه دور از انتظار نیست.

همچنین در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران پیش بینی شده است. از بعدازظهر امروز و طی روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش محسوس دما روی می‌دهد و دریای خزر نیز در این مدت مواج پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز،‌ سواحل شمالی، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، مناطقی از استان‌های اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است.

روز جمعه در کل نوار شمالی و مناطقی از شرق فارس، اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. شنبه هفته آینده گستره بارش‌ها مربوط به نیمه شرقی کشور است و در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی شدت خواهد داشت.

یکشنبه هفته آینده علاوه بر شمال سیستان و بلوچستان در خراسان جنوبی، یزد و مناطقی از اصفهان بارش روی می‌دهد. در شمال غرب،‌ دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌قزوین و البرز،‌غرب سواحل دریای خزر و استان‌های همدان، مرکزی و قم به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران پیش بینی می‌شود.

توصیف سامانه اول: افزایش ارتفاع موج

نوع مخاطره: افزایش ارتفاع موج بین 1.5 تا 2.5 متر

منطقه اثر: شرق تنگه هرمز و شرق هرمزگان و غرب سیستان و بلوچستان.

اثر مخاطره: احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک و تورهای ماهیگیری.

توصیه: ممنوعیت در شنا، محدودیت تردد قایق های کوچک و شناورهای سبک و سنگین صیادی و رعایت احتیاط در صنایع فراساحل.

توصیف سامانه دوم: افزایش ارتفاع موج

زمان شروع: صبح چهارشنبه 1400/02/15

زمان پایان: اواخر وقت پنجشنبه 1400/02/16

نوع مخاطره: ارتفاع موج حداکثر تا 2 متر، فراساحل حداکثر تا سه متر.

منطقه اثر: دریای خزر و مناطق دور از ساحل و ساحلی گیلان، مازندران، گلستان.

اثر مخاطره: احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک و تورهای ماهیگیری.

توصیه: ممنوعیت در شنا، محدودیت تردد قایق های کوچک و شناورهای سبک و سنگین صیادی و رعایت احتیاط در صنایع فراساحل.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای توقف اینستاگرام کودکان

نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای توقف اینستاگرام کودکان
2021-05-11T07:30:01+04:30
چهل و چهار دادستان کل ایالتی آمریکا از مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک خواستند از طرح ساخت نسخه ویژه اینستاگرام برای کودکان دست بکشد. ...

ریزش دوج کوین با وجود حمایت مجدد ایلان ماسک

ریزش دوج کوین با وجود حمایت مجدد ایلان ماسک
2021-05-11T07:30:00+04:30
دوج کوین نتوانست مقاومت ۰.۵ دلاری خود را حفظ کند.

دنبال پول هستیم نه خرابکاری!

دنبال پول هستیم نه خرابکاری!
2021-05-11T07:30:00+04:30
گروهی از خلافکاران سایبری که مسئول حمله باج افزاری به بزرگترین شبکه خط لوله بنزین آمریکا هستند، اعلام کردند تنها می خواهند پول به دست بیاورند و دنبال مختل کر...

نرخ بیکاری ترکیه بلاخره کم شد

نرخ بیکاری ترکیه بلاخره کم شد
2021-05-11T07:29:59+04:30
پس از چهار ماه افزایش متوالی، نرخ بیکاری ترکیه به نزدیکی ۱۳ درصد کاهش یافت.

استفاده هفت تولیدکننده چینی محصولات اپل از کارگران اجباری

استفاده هفت تولیدکننده چینی محصولات اپل از کارگران اجباری
2021-05-11T07:29:59+04:30
یافته های یک تحقیقات حاکی از آن است که هفت شرکت چینی تولیدکننده محصولات اپل از کارگران اجباری استفاده می کنند.

سردرگمی معامله گران بورسی جهان

سردرگمی معامله گران بورسی جهان
2021-05-11T07:29:58+04:30
بیم و امید نسبت به زمان احیای اقتصادی باعث سردرگمی معامله گران بورسی شده است.

یوان مچ دلار را خواباند

یوان مچ دلار را خواباند
2021-05-11T07:29:58+04:30
ارزش یوان مقابل دلار به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۸ تا به حال رسید.

اختلاف ٦.٢ میلیون تنی آمار تولید و مصرف در فولاد صحت ندارد

اختلاف ٦.٢ میلیون تنی آمار تولید و مصرف در فولاد صحت ندارد
2021-05-11T07:29:57+04:30
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که اختلاف٦.٢ میلیون تنی آمار تولید و مصرف در فولاد صحت ندارد. ...

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت
2021-05-11T07:29:57+04:30
مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام سبک با اشاره به موانع و مصوبات غیر کارشناسی در این حوزه، چند راهکار برای کاهش قیمت دام ارائه داد.

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!
2021-05-11T07:29:57+04:30
سهامداران بورسی درحالی قرار است روز آینده بعد از مدت ها شاهد یک عرضه اولیه در بازار فرابورس باشند که بازار سرمایه روزهای پرچالشی را پشت سر می گذارد و فشار عر...

وضعیت سفرهای مردم در ممنوعیت کرونایی جدید+ جزییات

وضعیت سفرهای مردم در ممنوعیت کرونایی جدید+ جزییات
2021-05-11T07:29:56+04:30
بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین استانی اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان‌های مختلف کنترل می‌ش...

شرط و شروطی برای بازگشت خارجی ها به بازار لوازم خانگی

شرط و شروطی برای بازگشت خارجی ها به بازار لوازم خانگی
2021-05-11T07:29:56+04:30
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی معتقد است تعامل با کشورها و برندهای خارجی در مجموع مفید است، اما با رعایت سه شرط که اولین و مهم‌ترین آن ممنوعیت پنج ساله واردات ...

خطر شوک جدید ارزی با لغو تحریم‌ها!

خطر شوک جدید ارزی با لغو تحریم‌ها!
2021-05-11T07:29:55+04:30
رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید در صورت کنار رفتن تحریم‌ها، نحوه مدیریت بازار ارز از سوی دولت اهمیت بسیار زیادی در آینده اقتصادی کشور دارد. ...

امضای ۴ قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور

امضای ۴ قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور
2021-05-10T20:40:02+04:30
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، ۴ قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه الکترونیکی و مخابراتی بنادر کشور با شرکت‌های دانش بنیان امضا شد.

هیچ فولادی گم نشده است

هیچ فولادی گم نشده است
2021-05-10T18:53:16+04:30
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: هیچ فولادی گم نشده و رقم ۲.۶ میلیون تن اعلام شده درباره اختلاف آمار تولید و مصرف صحیح نیست.

۱۵ میلیارد دلار ارز کشور بلوکه شده است

۱۵ میلیارد دلار ارز کشور بلوکه شده است
2021-05-10T18:26:37+04:30
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت:بنابر اعلام بانک مرکزی، نزدیک به ۷ میلیارد دلار در کره جنوبی و حدود ۴ میلیارد دلار در عراق بلوکه شده که با سایر کشورها در مجموع...

واگذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی غیرقانونی است

واگذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی غیرقانونی است
2021-05-10T18:26:37+04:30
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: واگذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی به بخش خصوصی کاملاً غیرقانونی است.

فهرست تولیدکنندگان فولاد مجاز به انجام صادرات اعلام شد

فهرست تولیدکنندگان فولاد مجاز به انجام صادرات اعلام شد
2021-05-10T16:53:18+04:30
مدیر صنایع فلزی وزارت صنعت فهرست واحدهای فولادی مجاز به صادرات محصولات فولادی را به سازمان توسعه تجارت اعلام کرد.

بهره برداری از طرح‌های ملی صنعت برق با اعتبار ۱۳۴۵ میلیارد تومان

بهره برداری از طرح‌های ملی صنعت برق با اعتبار ۱۳۴۵ میلیارد تومان
2021-05-10T16:53:18+04:30
طرح‌های ملی صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری ۱۳۴۵ میلیارد تومان فردا سه‌شنبه با حضور وزیر نیرو همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری می‌رسد.

لزوم توقف انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟

 لزوم توقف انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟
2021-05-10T16:46:36+04:30
در حالی وزارت اقتصاد برای بار دوم بدنبال برگزاری فوری، مجامع سهام عدالت استانی است که این موضوع با واکنش برخی نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و ......

انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟

 انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟
2021-05-10T16:19:56+04:30
در حالی وزارت اقتصاد برای بار دوم بدنبال برگزاری فوری، مجامع سهام عدالت استانی است که این موضوع با واکنش برخی نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و ......

برگزاری انتخابات مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟

 برگزاری انتخابات مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟
2021-05-10T16:06:36+04:30
در حالی وزارت اقتصاد برای بار دوم بدنبال برگزاری فوری، مجامع سهام عدالت استانی است که این موضوع با واکنش برخی نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و ......

کمبود نقدینگی، مهم‌ترین دلیل رکود واحدهای صنعتی

کمبود نقدینگی، مهم‌ترین دلیل رکود واحدهای صنعتی
2021-05-10T15:09:58+04:30
تا پایان سال گدشته بیش از ۹۵۹ هزار نفر در واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیدند مشغول به کار بودند، نزدیک به ۵۰ درصد کل واحدها در صنایع ...

کرونا چه بلایی بر سر ترکیه آورد؟

کرونا چه بلایی بر سر ترکیه آورد؟
2021-05-10T15:09:58+04:30
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید، شیوع کرونا و کاهش تعداد مسافران و گردشگران خارجی، فشار قابل توجهی بر اقتصاد ترکیه وارد کرده است. ...

انجام تست سریع کرونا از مسافران در بندر حقانی+جزییات

انجام تست سریع کرونا از مسافران در بندر حقانی+جزییات
2021-05-10T15:09:57+04:30
مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی از انجام تست سریع کرونا در پایانه مسافری دریایی شهیدحقانی به عنوان قطب مسافری دریایی کشور خبر داد و...

سکوت تلخ شورای رقابت/ حاشیه‌روی با زامیاد!

سکوت تلخ شورای رقابت/ حاشیه‌روی با زامیاد!
2021-05-10T15:09:57+04:30
شورای رقابت که تا پیش از این ذوق زده از برگشت به قیمت گذاری خودرو بود و از عملکرد خود دفاع می کرد، این روزها با صدور دستورالعمل جدید برای افزایش قیمت خودرو و...

حمله سایبری به خط لوله آمریکا توسط یک باند تبهکار انجام شده است؟

 حمله سایبری به خط لوله آمریکا توسط یک باند تبهکار انجام شده است؟
2021-05-10T15:13:17+04:30
حمله سایبری به بزرگترین خط لوله انتقال سوخت در آمریکا آسیب پذیری زیرساخت های مهم انرژی این کشور در برابر حملات هکری را بیش از پیش آشکار کرده است.

ورقهای فولادی ۱۵ درصد گران شد

 ورقهای فولادی ۱۵ درصد گران شد
2021-05-10T15:13:17+04:30
باوجود کاهش نرخ ارز قیمت ورق متاثر از قیمتهای جهانی ۱۰ تا ۱۵ درصد گران شد.

دلار به کانال ٢١ هزار تومانی بازگشت/ نرخ روی ٢١۶۶١ تومان ایستاد

دلار به کانال ٢١ هزار تومانی بازگشت/ نرخ روی ٢١۶۶١ تومان ایستاد
2021-05-10T14:39:58+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) در میانه معاملات امروز دوشنبه ٢٠ اردیبهشت ١۴٠٠ در صرافی های بانکی برای خرید ٢١ هزار و ٢٣٢ و برای فروش ٢١ هزار و ۶۶١ تومان رسید.

انتقاد وزارت راه از بودجه عمرانی ۱۴۰۰ دو ماه بعد از تصویب لایحه!

انتقاد وزارت راه از بودجه عمرانی ۱۴۰۰ دو ماه بعد از تصویب لایحه!
2021-05-10T14:26:38+04:30
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از حذف تبصره ۱۹ از قانون بودجه ۱۴۰۰ در خصوص تأمین مالی پروژه های عمرانی بر اساس مشارکت عمومی- خصوصی انتق...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)