میرنیوز

رکوردشکنی قیمت پالادیوم / قیمت جهانی طلا افت کرد

رکوردشکنی قیمت پالادیوم / قیمت جهانی طلا افت کرد 2021-05-05T09:19:01+04:30

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت پالادیوم در معاملات امروز، چهارشنبه، با نگرانی از کاهش ذخایر این فلز که در ابزارهای کنترل آلایندگی خودروها به کار برده می‌شود، به بالاترین رکورد تاریخ رسید، در حالی که قیمت طلا تأثیر سخنان جانت یلن، در مورد لزوم افزایش نرخ بهره، سقوط کرد.

قیمت هر اونس پالادیوم تا ساعت ۹:۱۳ به وقت تهران، ۰.۸۰ درصد رشد کرد و به ۳,۰۰۱.۵۰ دلار رسید.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، به دنبال سقوط ۱ درصدی در معاملات دیشب، امروز تا این لحظه ۰.۱۲ درصد رشد کرد و به ۱,۷۸۰.۵۶ دلار بازگشت.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا که دیشب ۱ درصد سقوط کرده بود امروز تا این لحظه ۰.۲۹ درصد رشد کرد و به ۱,۷۸۱.۱۰ دلار بازگشت.

قوانین جدید باعث شده است که استفاده جهانی از ابزارهای کنترل آلایندگی افزایش یابد که این تقاضا برای پالادیوم را بالا برده است. در این شرایط نگرانی‌ها از ناکافی بودن عرضه باعث شده است قیمت‌ها به بالاترین سطح تاریخ برسد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

نرخ بیکاری سوییس در حال رسیدن به سه درصد

نرخ بیکاری سوییس در حال رسیدن به سه درصد
2021-05-08T10:17:09+04:30
شمار بیکاران سوییسی به ۱۵۱ هزار نفر کاهش یافت.

ارزهای دیجیتالی در استانه ۲.۵ تریلیون دلاری شدن!

ارزهای دیجیتالی در استانه ۲.۵ تریلیون دلاری شدن!
2021-05-08T10:17:09+04:30
روند صعودی قیمت ارزهای دیجیتالی کمکان ادامه دارد.

روز خوب بورس های جهان

روز خوب بورس های جهان
2021-05-08T10:17:08+04:30
بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.  

افزایش غیرمنتظره نرخ بیکاری آمریکا

افزایش غیرمنتظره نرخ بیکاری آمریکا
2021-05-08T10:17:05+04:30
نرخ بیکاری بزرگ ترین اقتصاد جهان بر خلاف انتظارات افزایش یافت.  

نفت در برابر اکسیژن!

نفت در برابر اکسیژن!
2021-05-08T10:16:43+04:30
وزیر نفت هند روز جمعه از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان نفت خاورمیانه برای تامین اکسیژن پزشکی مایع (LMO) برای کمک به این کشور در مبارزه با بحران کووید ۱۹ ...

رشد هفتگی نفت باوجود بحران کرونای هند

رشد هفتگی نفت باوجود بحران کرونای هند
2021-05-08T10:16:43+04:30
قیمتهای نفت برای دومین هفته متوالی صعود کرد اما تحت تاثیر کندی رشد اشتغال در آمریکا و وضعیت شیوع کرونا در هند بازه معاملاتی محدودی پیدا کردند. ...

درخواست سازمان ملل برای توقف فاینانس پروژه‌های سوخت فسیلی

درخواست سازمان ملل برای توقف فاینانس پروژه‌های سوخت فسیلی
2021-05-08T10:16:41+04:30
دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس اقلیمی، خواستار فاینانس پروژه‌های پاک به جای زیرساخت سوخت فسیلی از سوی بانکها شد.

خوش بینی بازار به افزایش قیمت طلا در هفته جاری

خوش بینی بازار به افزایش قیمت طلا در هفته جاری
2021-05-08T10:16:40+04:30
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد عصبانیت جای خود را به آسودگی خیال داده و تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران غیرحرفه ای به افزایش قیمت طلا در معاملات هفته ...

ایران چهارمین تولیدکننده بزرگ اوپک شد

ایران چهارمین تولیدکننده بزرگ اوپک شد
2021-05-08T10:16:39+04:30
نظرسنجی اخیر آرگوس نشان داد تولید ایران ماه میلادی گذشته به میزان ۸۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت و به ۲.۳۵ میلیون بشکه در روز رسید و ایران از کویت پیش افتاد...

ظرفیت تولید روغن ۳ برابر نیاز کشور است

ظرفیت تولید روغن ۳ برابر نیاز کشور است
2021-05-08T10:16:39+04:30
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت که ظرفیت تولید روغن سه برابر نیاز کشور است و در زمینه تامین مواد اولیه نیز گشایش‌های خوبی در پایان سال گذ...

چگونه وب‌سایت خود را رفع فیلتر کنیم؟

چگونه وب‌سایت خود را رفع فیلتر کنیم؟
2021-05-08T10:16:38+04:30
برای رفع فیلتر وب‌سایت‌ها، باید به پورتال خدمات الکترونیکی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مراجعه و درخواست رفع فیلتر از آن سایت را ارایه کنید. ...

۴ عامل علیه رشد قیمتها در بازار مسکن + قیمت

۴ عامل علیه رشد قیمتها در بازار مسکن + قیمت
2021-05-08T10:16:38+04:30
در شرایطی که دفاتر املاک از امروز کار خود را آغاز می کنند، چهار عامل افت قیمت ارز، مذاکرات وین، افت انتظارات تورمی و کاهش توان متقاضیان به عنوان چهار وزنه سن...

کرونا هم زورش به باجه‌های عوارضی‌ آزادراه‌ها نرسید

کرونا هم زورش به باجه‌های عوارضی‌ آزادراه‌ها نرسید
2021-05-08T10:16:37+04:30
با وجود مصوبات و ابلاغیه‌های مختلف از سوی دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی، تنها ۳۰ درصد آزادراه‌های کشور ایستگاه‌های عو...

امسال ۷۰ هزار واحد وام ۴۵۰ میلیونی مسکن دریافت می کنند

امسال ۷۰ هزار واحد وام ۴۵۰ میلیونی مسکن دریافت می کنند
2021-05-08T10:13:19+04:30
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن گفت: امسال پرداخت تا ۷۰ هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن را در برنامه داریم.

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال آماده دست دادن همه پول خود باشند

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال آماده دست دادن همه پول خود باشند
2021-05-08T10:13:18+04:30
رئیس بانک مرکزی انگلستان گفت: ارزهای دیجیتال هیچ ارزشی به لحاظ تاریخی نداشته‌اند و افرادی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند باید برای از دست دادن تمام پول خود آ...

سهم دلار و یورو در ذخایر ارزی روسیه بازهم کاهش یافت

سهم دلار و یورو در ذخایر ارزی روسیه بازهم کاهش یافت
2021-05-08T10:13:18+04:30
بانک مرکزی روسیه در گزارش جدید سالانه خود اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ سهم دلار، یورو و پوند را در ذخایر ارزی خود ذخایر ارزی خود کاهش داده و سهم طلا و یوآن را با...

بورس در ماه آینده به کدام سو می رود؟

بورس در ماه آینده به کدام سو می رود؟
2021-05-08T10:03:18+04:30
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی عوامل تاثیرگذار بر این بازار، پیش بینی کرد که وضعیت بازار سرمایه با توجه به توافقات سیاسی و ثبات قیمت دلار و همچنین وضعیت ن...

بحران آب در کلان‌شهرها به کدام سو می‌رود؟

بحران آب در کلان‌شهرها به کدام سو می‌رود؟
2021-05-08T10:03:17+04:30
یک کارشناس حوزه منابع آبی گفت: در شرایطی که کلان‌شهرها با بحران بزرگ و معناداری به نام آب درگیرند، باید به قوانین و راهکارها به طور درست و دقیق توجه شود، به ...

فعلا سفر نروید!

فعلا سفر نروید!
2021-05-08T10:03:16+04:30
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم فعلا و تا بهتر شدن وضعیت کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سفر نروند، گفت: دلیل اینکه ممنوعیت‌های تردد و ...

توفان شن آزادراه کنارگذر شرق اصفهان را مسدود کرد

توفان شن آزادراه کنارگذر شرق اصفهان را مسدود کرد
2021-05-08T09:59:58+04:30
مرکز مدریت راه های کشور اعلام کرد: آزادراه کنارگذر شرق اصفهان به دلیل نبود دید کافی در ۴ روز گذشته، مسدود است.

مروری بر تغییرات بودجه در سالهای اخیر/ چاپ و نشر قانون بودجه بر عهده دولت است یا مجلس؟

 مروری بر تغییرات بودجه در سالهای اخیر/ چاپ و نشر قانون بودجه بر عهده دولت است یا مجلس؟
2021-05-08T10:06:39+04:30
بودجه پس تایید شورای نگهبان قانون اساسی تبدیل به قانون می‌گردد و هرگونه تغییر خارج محدوده و ترتیبات مجاز قانونی مطابق مقررات قانونی در حکم خدشه می‌باشد.

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۲/۱۸| رگبار و وزش باد شدید کشور را در برمی‌گیرد

 هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۲/۱۸| رگبار و وزش باد شدید کشور را در برمی‌گیرد
2021-05-08T09:26:36+04:30
سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشر طی ۲۴ ساعت آینده و تدام بارش باران در برخی مناطق تا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت خبر داد.

تصویب آیین‌نامۀ نشان کیفیت آمارهای رسمی/ سرشماری سنتی از ۱۴۰۵ برچیده می‌شود

 تصویب آیین‌نامۀ نشان کیفیت آمارهای رسمی/ سرشماری سنتی از ۱۴۰۵ برچیده می‌شود
2021-05-08T09:26:36+04:30
دبیر شورای عالی آمار از تصویب آیین‌نامۀ نشان کیفیت آمارهای رسمی کشور در شصتمین جلسۀ این شورا خبر داد.

ورود کمیسیون صنایع مجلس به گران کردن خودرو توسط شواری رقابت/مصوبه گرانی خودرو باید لغو شود

 ورود کمیسیون صنایع مجلس به گران کردن خودرو توسط شواری رقابت/مصوبه گرانی خودرو باید لغو شود
2021-05-08T09:26:35+04:30
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت خبر داد و گفت: شورای رقابت باید در تصمیمش تجدیدنظر ک...

بهترین هفته برای قیمت جهانی طلا در ۶ هفته گذشته/ هر اونس ۱۸۷۳ دلار

بهترین هفته برای قیمت جهانی طلا در ۶ هفته گذشته/ هر اونس ۱۸۷۳ دلار
2021-05-08T09:06:39+04:30
قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تاثیر گزارش اشتغال ناامیدکننده آمریکا رشد کرد و بهترین رشد هفتگی در ۶ هفته گذشته را به ثب...

قیمت نفت خام رشد هفتگی ۲ درصدی ثبت کرد

قیمت نفت خام رشد هفتگی ۲ درصدی ثبت کرد
2021-05-08T09:06:39+04:30
قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) با امید به بازگشت اقتصادی جهان رشد کرد و شاخص‌های نفت به رشد هفتگی خوبی دست یافتند.

نشان کیفیت بر سینۀ آمار رسمی کشور می‌نشیند

نشان کیفیت بر سینۀ آمار رسمی کشور می‌نشیند
2021-05-08T09:06:38+04:30
دبیر شورای عالی آمار از تصویب آیین‌نامۀ نشان کیفیت آمارهای رسمی کشور در شصتمین جلسۀ این شورا خبر داد.

ورود کمیسیون صنایع مجلس به گران کردن خودرو توسط شواری رقابت

 ورود کمیسیون صنایع مجلس به گران کردن خودرو توسط شواری رقابت
2021-05-08T08:59:56+04:30
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت خبر داد و گفت: شورای رقابت باید در تصمیمش تجدیدنظر ک...

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| تغییر سبک زندگی ملت ها با ترویج بازی های رایانه ای غربی

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| تغییر سبک زندگی ملت ها با ترویج بازی های رایانه ای غربی
2021-05-08T08:59:56+04:30
ترویج بازی های رایانه ای غربی در کشور، تهدیدات و آسیب های متعدد فرهنگی اجتماعی به دنبال دارد که در این گزارش بدان می پردازیم.

ذخایر ارز خارجی چین به ۳.۲ تریلیون دلار افزایش یافت

 ذخایر ارز خارجی چین به ۳.۲ تریلیون دلار افزایش یافت
2021-05-08T08:46:33+04:30
ذخایر ارز خارجی چین در ماه آوریل به دنبال ضعف دلار و ادامه جریان ورود سرمایه‌های خارجی ۲۸.۱۵ میلیارد دلار افزایش یافته و به ۳.۱۹۸ تریلیون دلار رسیده است.
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)