میرنیوز

دلیل وقوع حادثه برای نیروهای برق کرمان از زبان مدیرعامل توانیر+اسامی جانباختگان

 دلیل وقوع حادثه برای نیروهای برق کرمان از زبان مدیرعامل توانیر+اسامی جانباختگان 2021-05-04T13:05:31+04:30

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته در اثر طوفان و سیل ، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی های شدید نقطه ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد.

ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل 20 تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و در پی بی برق شدن 300 خانواده روستایی، 6 نیروی برق کرمان که برای امدادرسانی و وصل مجدد برق اعزام شده بودند، جان خود را از دست دادند.

محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل توانیر با اشاره به بارندگی شدید در شمال کرمان که باعث وقوع سیلاب درمنطقه راور و گلباف و قطع برق تعدادی روستا  در این مناطق شده بود، گفت: در پی این اتفاق، گروه های عملیاتی به منظور برقدار کردن مناطق خاموش شده در همان ساعات اولیه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه با تشدید مجدد بارندگی، نیروهای عملیاتی اعزام شده در حال کار روی شبکه برق در سیلاب گرفتار شدند که در این میان شش تن از همکاران ما در توزیع برق شمال کرمان جان خود را از دست دادند.

متولی زاده با تسلیت به خانواده های همکاران داغدار کرمان، این حادثه را به همه صنعت برق تسلیت گفت و افزود: برق، صنعتی لحظه ای است و همکاران ما در سراسر کشور همواره خود را در معرض شدیدترین سختی ها قرار می دهند تا پایداری شبکه برق حفظ شود.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام توانیر، اسامی جانباختگان حادثه شب گذشته بدین شرح است:

علیرضا جعفری نژاد  برقکار اتفاقات، مسلم دهقانی برقکار بهره برداری، محسن توکلی مسئول اتفاقات، علی توسلی برقکار بهره برداری، محمد میرزاحسینی راننده بالابر و مصطفی ابراهیمی  راننده خودرو خدمات.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

سقوط سهام تکنولوژی شاخص‌های سهام آمریکا را پایین کشید

سقوط سهام تکنولوژی شاخص‌های سهام آمریکا را پایین کشید
2021-05-11T08:59:56+04:30
شاخص‌های سهام آمریکا در پایان معاملات دیشب (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) با سقوط سنگین سهام تکنولوژی از رکوردهای اخیر خود پایین آمدند.

قیمت نفت خام پایین آمد/ برنت ۶۷ دلاری شد

قیمت نفت خام پایین آمد/ برنت ۶۷ دلاری شد
2021-05-11T08:59:55+04:30
قیمت نفت خام در معاملات امروز، سه‌شنبه، در حالی افت کرد که سرمایه‌گذاران با نگرانی تحولات هند را دنبال می‌کنند.

حد نصاب صندوق‌های درآمد ثابت در اوراق بهادار تامین مالی اسلامی ابلاغ شد

 حد نصاب صندوق‌های درآمد ثابت در اوراق بهادار تامین مالی اسلامی ابلاغ شد
2021-05-11T09:06:35+04:30
سازمان بورس حد نصاب سرمایه‌گذاری صندوق‌های درآمد ثابت در اوراق بهادار تامین مالی اسلامی را به کلیه مدیران صندوق ها ابلاغ کرد.

برقراری پرواز فوق العاده ایران ایر به پاریس + شرایط پذیرش مسافر

 برقراری پرواز فوق العاده ایران ایر به پاریس + شرایط پذیرش مسافر
2021-05-11T09:06:35+04:30
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز فوق‌العاده این شرکت به پاریس با اعمال چند شرط برای پذیرش مسافر خبر داد.

هفت تپه، شروع کار مجلس در حمایت از ‎جامعه کارگری است

 هفت تپه، شروع کار مجلس در حمایت از ‎جامعه کارگری است
2021-05-11T09:06:35+04:30
نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد: شکرخدا که در پیگیری حق کارگران هفت تپه شرمنده نشدیم. این شروع کار ما در حمایت از ‎جامعه کارگری است.

«معجزه آبخیزداری» |ضرورت رویکرد سیستمی در بخش کشاورزی/ نقش آبخیزداری در جهش تولید چیست؟

 «معجزه آبخیزداری» |ضرورت رویکرد سیستمی در بخش کشاورزی/ نقش آبخیزداری در جهش تولید چیست؟
2021-05-11T08:39:55+04:30
رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی با ضروری دانستن رویکرد سیستمی به مسائل کشاورزی گفت: نمی توان آبخیزداری را در جهش تولید نادیده گرفت.

نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای توقف اینستاگرام کودکان

نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای توقف اینستاگرام کودکان
2021-05-11T07:30:01+04:30
چهل و چهار دادستان کل ایالتی آمریکا از مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک خواستند از طرح ساخت نسخه ویژه اینستاگرام برای کودکان دست بکشد. ...

ریزش دوج کوین با وجود حمایت مجدد ایلان ماسک

ریزش دوج کوین با وجود حمایت مجدد ایلان ماسک
2021-05-11T07:30:00+04:30
دوج کوین نتوانست مقاومت ۰.۵ دلاری خود را حفظ کند.

دنبال پول هستیم نه خرابکاری!

دنبال پول هستیم نه خرابکاری!
2021-05-11T07:30:00+04:30
گروهی از خلافکاران سایبری که مسئول حمله باج افزاری به بزرگترین شبکه خط لوله بنزین آمریکا هستند، اعلام کردند تنها می خواهند پول به دست بیاورند و دنبال مختل کر...

نرخ بیکاری ترکیه بلاخره کم شد

نرخ بیکاری ترکیه بلاخره کم شد
2021-05-11T07:29:59+04:30
پس از چهار ماه افزایش متوالی، نرخ بیکاری ترکیه به نزدیکی ۱۳ درصد کاهش یافت.

استفاده هفت تولیدکننده چینی محصولات اپل از کارگران اجباری

استفاده هفت تولیدکننده چینی محصولات اپل از کارگران اجباری
2021-05-11T07:29:59+04:30
یافته های یک تحقیقات حاکی از آن است که هفت شرکت چینی تولیدکننده محصولات اپل از کارگران اجباری استفاده می کنند.

سردرگمی معامله گران بورسی جهان

سردرگمی معامله گران بورسی جهان
2021-05-11T07:29:58+04:30
بیم و امید نسبت به زمان احیای اقتصادی باعث سردرگمی معامله گران بورسی شده است.

یوان مچ دلار را خواباند

یوان مچ دلار را خواباند
2021-05-11T07:29:58+04:30
ارزش یوان مقابل دلار به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۸ تا به حال رسید.

اختلاف ٦.٢ میلیون تنی آمار تولید و مصرف در فولاد صحت ندارد

اختلاف ٦.٢ میلیون تنی آمار تولید و مصرف در فولاد صحت ندارد
2021-05-11T07:29:57+04:30
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که اختلاف٦.٢ میلیون تنی آمار تولید و مصرف در فولاد صحت ندارد. ...

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت

چند راهکار برای کاهش قیمت گوشت
2021-05-11T07:29:57+04:30
مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام سبک با اشاره به موانع و مصوبات غیر کارشناسی در این حوزه، چند راهکار برای کاهش قیمت دام ارائه داد.

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!

رویارویی یک عرضه اولیه با بازار قرمز بورس!
2021-05-11T07:29:57+04:30
سهامداران بورسی درحالی قرار است روز آینده بعد از مدت ها شاهد یک عرضه اولیه در بازار فرابورس باشند که بازار سرمایه روزهای پرچالشی را پشت سر می گذارد و فشار عر...

وضعیت سفرهای مردم در ممنوعیت کرونایی جدید+ جزییات

وضعیت سفرهای مردم در ممنوعیت کرونایی جدید+ جزییات
2021-05-11T07:29:56+04:30
بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین استانی اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان‌های مختلف کنترل می‌ش...

شرط و شروطی برای بازگشت خارجی ها به بازار لوازم خانگی

شرط و شروطی برای بازگشت خارجی ها به بازار لوازم خانگی
2021-05-11T07:29:56+04:30
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی معتقد است تعامل با کشورها و برندهای خارجی در مجموع مفید است، اما با رعایت سه شرط که اولین و مهم‌ترین آن ممنوعیت پنج ساله واردات ...

خطر شوک جدید ارزی با لغو تحریم‌ها!

خطر شوک جدید ارزی با لغو تحریم‌ها!
2021-05-11T07:29:55+04:30
رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید در صورت کنار رفتن تحریم‌ها، نحوه مدیریت بازار ارز از سوی دولت اهمیت بسیار زیادی در آینده اقتصادی کشور دارد. ...

امضای ۴ قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور

امضای ۴ قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور
2021-05-10T20:40:02+04:30
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، ۴ قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه الکترونیکی و مخابراتی بنادر کشور با شرکت‌های دانش بنیان امضا شد.

هیچ فولادی گم نشده است

هیچ فولادی گم نشده است
2021-05-10T18:53:16+04:30
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: هیچ فولادی گم نشده و رقم ۲.۶ میلیون تن اعلام شده درباره اختلاف آمار تولید و مصرف صحیح نیست.

۱۵ میلیارد دلار ارز کشور بلوکه شده است

۱۵ میلیارد دلار ارز کشور بلوکه شده است
2021-05-10T18:26:37+04:30
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت:بنابر اعلام بانک مرکزی، نزدیک به ۷ میلیارد دلار در کره جنوبی و حدود ۴ میلیارد دلار در عراق بلوکه شده که با سایر کشورها در مجموع...

واگذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی غیرقانونی است

واگذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی غیرقانونی است
2021-05-10T18:26:37+04:30
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: واگذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی به بخش خصوصی کاملاً غیرقانونی است.

فهرست تولیدکنندگان فولاد مجاز به انجام صادرات اعلام شد

فهرست تولیدکنندگان فولاد مجاز به انجام صادرات اعلام شد
2021-05-10T16:53:18+04:30
مدیر صنایع فلزی وزارت صنعت فهرست واحدهای فولادی مجاز به صادرات محصولات فولادی را به سازمان توسعه تجارت اعلام کرد.

بهره برداری از طرح‌های ملی صنعت برق با اعتبار ۱۳۴۵ میلیارد تومان

بهره برداری از طرح‌های ملی صنعت برق با اعتبار ۱۳۴۵ میلیارد تومان
2021-05-10T16:53:18+04:30
طرح‌های ملی صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری ۱۳۴۵ میلیارد تومان فردا سه‌شنبه با حضور وزیر نیرو همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری می‌رسد.

لزوم توقف انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟

 لزوم توقف انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟
2021-05-10T16:46:36+04:30
در حالی وزارت اقتصاد برای بار دوم بدنبال برگزاری فوری، مجامع سهام عدالت استانی است که این موضوع با واکنش برخی نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و ......

انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟

 انتخابات غیرقانونی مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟
2021-05-10T16:19:56+04:30
در حالی وزارت اقتصاد برای بار دوم بدنبال برگزاری فوری، مجامع سهام عدالت استانی است که این موضوع با واکنش برخی نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و ......

برگزاری انتخابات مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟

 برگزاری انتخابات مجامع سهام عدالت استانی باید متوقف شود/ پشت پرده تحرکات گسترده وزارت اقتصاد چیست؟
2021-05-10T16:06:36+04:30
در حالی وزارت اقتصاد برای بار دوم بدنبال برگزاری فوری، مجامع سهام عدالت استانی است که این موضوع با واکنش برخی نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و ......

کمبود نقدینگی، مهم‌ترین دلیل رکود واحدهای صنعتی

کمبود نقدینگی، مهم‌ترین دلیل رکود واحدهای صنعتی
2021-05-10T15:09:58+04:30
تا پایان سال گدشته بیش از ۹۵۹ هزار نفر در واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیدند مشغول به کار بودند، نزدیک به ۵۰ درصد کل واحدها در صنایع ...

کرونا چه بلایی بر سر ترکیه آورد؟

کرونا چه بلایی بر سر ترکیه آورد؟
2021-05-10T15:09:58+04:30
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید، شیوع کرونا و کاهش تعداد مسافران و گردشگران خارجی، فشار قابل توجهی بر اقتصاد ترکیه وارد کرده است. ...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)