میرنیوز

قیمت ارزان ترین برنج های موجود در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان

 قیمت ارزان ترین برنج های موجود در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان 2021-04-07T16:34:16+04:30

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم مشاهدات میدانی نشان می دهد، قیمت هر کیلوگرم از ارزان ترین برنج خارجی موجود در بازار 19 هزار تومان (برنج هندی دانه بلند 1121 )  است؛ برنج هندی با وجود داشتن قیمت مصوب 18500 تومانی تا 27 هزار تومان نیز قیمت گذاری شده است.

برنج های ایرانی نیز قیمت های متفاوت و بالایی دارند به طوری که ارزان ترین نوع برنج های ایرانی نمونه های پرمحصولی مانند شیرودی و ندا است؛ بنابر این گزارش قیمت هر کیلوگرم برنج پرمحصولی مانند شیرودی حدود 22 هزار تومان و رمضانی 21 هزار تومان است.

در میان برنج های کم محصول نیز قیمت هر کیلوگرم برنج طارم معطر 26  تا 39 هزار تومان، برنج هاشمی 30 تا 34 هزار تومان، برنج طارم محلی 38500 تومان و برنج هاشمی دودی 42 هزار تومان است.

بنابراین گزارش قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران در این ارتباط گفت: برنج هندی 18هزار و 500 تومان، برنج تایلندی 12هزار و 500 تومان، شکر 8هزار و 700 تومان است و هیچ‌کس حق ندارد گران‌تر بفروشد.

وی با اشاره به توزیع 18 کالای مشمول در همه فروشگاه‌ها تا پایان ماه رمضان به فروشندگان و اصناف توصیه کرد به‌مناسبت ماه مبارک رمضان کالا‌ها را با حداقل سود ممکن عرضه کنند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

تزریق ۴۵ هزار میلیارد ریال اوراق به بانکها در عملیات بازار باز

تزریق ۴۵ هزار میلیارد ریال اوراق به بانکها در عملیات بازار باز
2021-04-12T16:54:21+04:30
بانک مرکزی با تزریق ۴۵ هزار میلیارد ریال نقدینگی در قالب توافق بازخرید با سررسید ۱۴ روزه با حداقل نرخ ۱۹.۸۰ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.

صدور موافقت اصولی برای تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس

صدور موافقت اصولی برای تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس
2021-04-12T16:54:21+04:30
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور موافقت اصولی برای تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس خبر داد و گفت: حجم بازار بدهی به ۲۰۰ ...

تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس

تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس
2021-04-12T16:27:41+04:30
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس خبر داد و گفت: حجم بازار بدهی به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسید...

شامخ اسفند بهبود یافت/ زنگ خطر افت تولید در فروردین ۱۴۰۰

شامخ اسفند بهبود یافت/ زنگ خطر افت تولید در فروردین ۱۴۰۰
2021-04-12T16:01:00+04:30
شامخ کل اقتصاد در اسفندماه به بالاترین رقم در ۱۸ ماه اخیر رسیده و از تداوم رونق اقتصادی در این ماه حکایت دارد؛ اما شاخص انتظارات تولید برای فروردین ۱۴۰۰ وضعی...

«بدترین دولت به‌روایت آمار»/ثبت رکورد ۴۰ساله گرانی مسکن به نام حسن روحانی

 «بدترین دولت به‌روایت آمار»/ثبت رکورد ۴۰ساله گرانی مسکن به نام حسن روحانی
2021-04-12T16:07:42+04:30
در حالی قیمت مسکن طی دولتهای گذشته بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد طی هشت سال رشد داشته که دولت آقای روحانی در این حوزه هم یک رکورد دست نیافتنی ثبت کرده و شاهد رشد ۶۹۰ ...

​اولویت ایران، تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه است

​اولویت ایران، تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه است
2021-04-12T15:34:20+04:30
وزیر کار، ​اولویت کشور را تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه دانست و امضای نقشه راه پنج‌ساله پیرامون همکاری‌های دو جانبه و مشترک با جمهوری عراق را در همین...

فرصت ۱۰ روزه مجلس برای اجرای قانون حمایت از پتروپالایشگاه‌ها

فرصت ۱۰ روزه مجلس برای اجرای قانون حمایت از پتروپالایشگاه‌ها
2021-04-12T15:34:20+04:30
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مهلت ۱۰ روزه این کمیسیون به دولت برای تصویب تنفس خوراک در قانون حمایت از صنایع نفت‌خام و میعانات گازی در هیئت امنای صندوق توسعه ...

مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می‌شود

مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می‌شود
2021-04-12T15:21:02+04:30
وزیر دارایی عراق در دیدار با وزیر تعاون ایران به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره کرد و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می‌شود.

قیمت تخم مرغ به زیر نرخ مصوب رسید

 قیمت تخم مرغ به زیر نرخ مصوب رسید
2021-04-12T15:14:20+04:30
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری به ۱۰ هزار تومان کاهش یافته که ۴ هزار تومان زیر قیمت مصوب خود است، برای تنظیم بازار مجبور...

یک کارشناس: کاهش "نرخ سود" آدرس غلط وزارت اقتصاد به مردم است

 یک کارشناس: کاهش "نرخ سود" آدرس غلط وزارت اقتصاد به مردم است
2021-04-12T15:14:19+04:30
یک کارشناس گفت: همچنان وزارت اقتصاد و برخی فعالان بازار سرمایه اصرار دارند که ریشه این سقوط تاریخی در نرخ سود بانکی و بانک مرکزی است، اما آیا واقعاً تغییرات...

یارانه خواهی سیاست‌مداران از بانک مرکزی/ الان زمان مناسبی برای کاهش نرخ سود بانکی است؟

 یارانه خواهی سیاست‌مداران از بانک مرکزی/ الان زمان مناسبی برای کاهش نرخ سود بانکی است؟
2021-04-12T15:14:18+04:30
یک کارشناس اقتصادی، تلاش دولت برای کاهش نرخ سود بانکی در راستای حمایت از بازار سرمایه و بورس را به مثابه این دانست که قرار است اقتصاد به سیاست یارانه بدهد ت...

وزارت جهاد کشاورزی: بازار مرغ اشباع شد

 وزارت جهاد کشاورزی: بازار مرغ اشباع شد
2021-04-12T15:01:00+04:30
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازار مرغ به حالت اشباع رسیده اما در یکی دو روز آتی به خاطر استقبال از ماه مبارک رمضان، تولید بیشتر از قب...

کاهش ۵۰ درصدی حمل‌ونقل مسافر در نوروز ۱۴۰۰/ممنوعیت ورود مسافر از ۱۳ کشور به ایران

 کاهش ۵۰ درصدی حمل‌ونقل مسافر در نوروز ۱۴۰۰/ممنوعیت ورود مسافر از ۱۳ کشور به ایران
2021-04-12T15:00:59+04:30
وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۵۰ درصدی حمل و نقل مسافر با ناوگان عمومی طی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ورود مسافر از ۱۳ کشور به ایران ممنوع است.

اقتصاددان اصلاح طلب: دست خانواده‌های ایرانی از گوشت کوتاه شده است

 اقتصاددان اصلاح طلب: دست خانواده‌های ایرانی از گوشت کوتاه شده است
2021-04-12T15:00:59+04:30
اقتصاددان اصلاح طلب گفت: تداوم گرانی گوشت قرمز و همچنین افزایش چند ماه گذشته قیمت مرغ، توان خرید این اقلام ضروری را از بسیاری از خانوارها گرفته و دست خانوار...

سخنان آیت الله رئیسی اولین گام درجهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال است

 سخنان آیت الله رئیسی اولین گام درجهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال است
2021-04-12T14:47:40+04:30
چرا بانکها به خود اجازه می‌دهند تا با قوانین خلق الساعه و من درآورده خود به جان ملت و فعالان اقتصادی بویژه تولیدکنندگان بیفتند و برای زیاده خواهی و دریافت س...

حواستان به جوجه‌های یک روزه هم باشد!

حواستان به جوجه‌های یک روزه هم باشد!
2021-04-12T14:31:00+04:30
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بر اساس آمارها میزان جوجه در کشور کم نیست اما سوال اینجاست که چرا باید در این فصل قیمت جوجه یکروزه بالا باشد؟ ...

سُرخی ۱۲ روزه بازار سرمایه/ شاخص بورس باز هم منفی شد

 سُرخی ۱۲ روزه بازار سرمایه/ شاخص بورس باز هم منفی شد
2021-04-12T14:34:19+04:30
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴هزار و ۸۵۷واحد دیگر افت کرد.

قیمت جهانی طلا افت کرد/ هر اونس ۱۷۳۷ دلار

قیمت جهانی طلا افت کرد/ هر اونس ۱۷۳۷ دلار
2021-04-12T14:14:22+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، با تقویت دلار پس از انتشار داده‌های اقتصادی خوب از آمریکا، افت کرد.

۴۰۰ هزار میلیارد تومان؛ ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی

۴۰۰ هزار میلیارد تومان؛ ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی
2021-04-12T14:14:21+04:30
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ، ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را ۴۰۰ هزار میلیارد تومان ارزیابی کرد.

بازار مرغ اشباع شده است

بازار مرغ اشباع شده است
2021-04-12T14:14:21+04:30
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازار مرغ به حالت اشباع رسیده اما در یکی دو روز آتی به خاطر استقبال از ماه مبارک رمضان، تولید بیشتر از قبل...

واریز ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت تا پایان ماه رمضان

واریز ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت تا پایان ماه رمضان
2021-04-12T14:14:20+04:30
مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: مرحله دوم واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ تا پایان ماه رمضان انجام می‌شود.

جهش ۸ درصدی سهام علی‌بابا پس از جریمه تاریخی

جهش ۸ درصدی سهام علی‌بابا پس از جریمه تاریخی
2021-04-12T13:47:44+04:30
سهام علی‌بابا، غول خرده‌فروشی آنلاین چین، در اولین واکنش به جریمه بزرگ این شرکت از سوی ناظران چینی در معاملات روز دوشنبه بورس شانگهای ۸ درصد جهش کرد.

راهکار پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید چیست؟

 راهکار پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید چیست؟
2021-04-12T13:54:23+04:30
مرکز پژوهش‌های اتاق ایران جدیدترین گزارش خود را با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها: الزامات و راهکارها» منتشر کرد.

"غم نان" دغدغه کارگران دورکار/ طعم شیرین افزایش دستمزدها را هیچ کارگری درک نمی‌کند

 "غم نان" دغدغه کارگران دورکار/ طعم شیرین افزایش دستمزدها را هیچ کارگری درک نمی‌کند
2021-04-12T13:54:22+04:30
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران درباره مشکلات کارگران گفت: با دورکاری و تعطیلی، کارفرمایان سودجو حقوق و بیمه کارگران را پرداخت نمی کنند.

افزایش حقوق ورودی چقدر موبایل را گران می‌کند؟

افزایش حقوق ورودی چقدر موبایل را گران می‌کند؟
2021-04-12T13:37:37+04:30
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که تاثیر مصوبه افزایش نرخ ارز مبنای حقوق ورودی بعد از اجرا مشخص می‌شود، اما افزایش حقوق ورودی گوشی‌ها...

قیمت دلار ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ به ۲۴ هزار و ۳۶۸ تومان رسید/ هر یورو ۲۸ هزار و ۵۸۳ تومان شد

قیمت دلار ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ به ۲۴ هزار و ۳۶۸ تومان رسید/ هر یورو ۲۸ هزار و ۵۸۳ تومان شد
2021-04-12T13:34:21+04:30
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ برای خرید در صرافی‌های بانکی به ۲۳ هزار و ۸۸۶ تومان و برای فروش به ۲۴ هزار و ۳۶۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افت کرد / هر اونس ۱۷۳۷ دلار

قیمت جهانی طلا افت کرد / هر اونس ۱۷۳۷ دلار
2021-04-12T13:34:20+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، با تقویت دلار پس از انتشار داده‌های اقتصادی خوب از آمریکا، افت کرد.

کاهش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال ۹۸

کاهش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال ۹۸
2021-04-12T13:34:20+04:30
وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزئیات آماری جابه جایی ها با وسایل حمل و نقل عمومی در نوروز ۱۴۰۰، از کاهش ۵۰ درصدی سفرهای بین شهری نسبت به سال ۹۸ خبر داد.

لوازم خانگی بی‌بروبرگرد گران می‌شود!

لوازم خانگی بی‌بروبرگرد گران می‌شود!
2021-04-12T13:24:20+04:30
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی گفت که در صورت اجرای مصوبه تجاری در بودجه ۱۴۰۰ مبنی بر تغییر نرخ ارز محاسبه حقوق ورودی، لوازم خانگی بی‌بروبرگرد گران می‌شود و تب...

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|گوگل چه اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت می‌کند؟

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|گوگل چه اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت می‌کند؟
2021-04-12T13:27:39+04:30
گوگل اطلاعات و داده های مختلفی جمع آوری و مورد داده کاوی با اهداف معین قرار می دهد. در این گزارش به نوع این اطلاعات و داده ها خواهیم پرداخت.
X کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)