میرنیوز
به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی ترافیک کشور و شورای ایمنی، مشورتهایی برای نحوه تردد در قطعه یک آزادراه تهران – شمال صورت گرفته است، اظهار داشت: در این جلسه تمامی سازمانها و ارگانهایی که در طول این قطعه، به مسافران خدمات رسانی میکنند، نظرخواهی در مورد نحوه و زمان تردد خودروها میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: قطعه یک آزادراه تهران – شمال به طور قطع در بهمنماه با حضور رئیسجمهور به بهرهبرداری میرسد و ما پیش از بهرهبرداری چند روز به صورت آزمایشی این آزادراه را باز میکنیم تا تعداد محدودی خودرو از این آزادراه تردد کنند.
وی افزود: در طول این مدت، اگر در این مسیر نقص و یا مشکلاتی وجود داشته باشد، به صورت کامل رفع شود و ایمنی آن به صورت صد درصد تأمین شود.
خادمی یادآور شد: در حالت عادی در آزادراه هیچ محدودیتی برای تردد وجود نخواهد داشت؛ اما در زمانهای پیک ترافیک محدودیتهایی ساعتی برای کاهش بار ترافیک و جلوگیری از پس زدن ترافیک به جاده چالوس اعمال خواهیم کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هنوز تصمیمگیری درباره اعمال ساعتهای محدودیتهای ترافیک گرفته نشده؛ اما به طور قطع پیش از بهرهبرداری کامل در مورد این موضوع و نحوه کار، تصمیمگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ابتدای این آزادراه در اتوبان شهید همت است و انتهای آن به جاده فعلی شهرستانک میرسد که خودروها از آنجا به جاده چالوس هدایت میشوند؛ گفت: بنابراین برای جلوگیری از افزایش بار ترافیک محدودیتهایی را در این قطعه اعمال خواهیم کرد که در این مسیر، مشورتهایی هم با راهداری و پلیس راه صورت خواهد گرفت.
خادمی با اشاره به اینکه در تردد آزمایشی تمامی خودروها میتوانند تردد داشته باشند و نیازی به ثبت نام ندارد، افزود: در بهرهبرداری آزمایشی ساعتهای خاص تردد، خودروها میتوانند از این مسیر عبور کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نرخ عوارض آزادراه تهران – شمال هم گفت: تمامی نرخهای پیشنهادی عوارض در کمیته اعلام شده و با توجه به هزینهای که صورت گرفته و سرمایهگذاریهایی که توسط پیمانکاران انجام شده نرخ عوارض تعیین خواهد شد و هماکنون این نرخ در کمیته هیات دولت در حال بررسی است.
وی تأکید کرد: برای جلوگیری از افزایش بار ترافیک عوارض در این مسیر به صورت الکترونیکی دریافت میشود و هیچگونه توقفی در طول این مسیر برای خودروها وجود ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
فرزین: صنعت لیزینگ نیازمند توسعه است
کسری تجاری ۱.۲ هزار میلیارد دلاری آمریکا
صنعت لیزینگ در ایران توسعه پیدا نکرده است
هدفگذاری تجارت یک میلیارد دلاری ایران و قزاقستان در سال ۲۰۲۵
مشکلات رانندگان ایرانی در قزاقستان به زودی رفع میشود
بیانیه اختتامیه همایش ملی صنعت لیزینگ و تأمین مالی
تحول دیجیتال و هوشمندسازی در صنعت لیزینگ
استانداردهای گزارشگری و مدیریت شرکتهای لیزینگ
بالا بودن هزینههای سربار در حوزه لیزینگ از موانع جدی رشد این صنعت است
نرخ سود بالا و فرآیندهای پیچیده تأمین مالی دو تنگنای مهم صنعت لیزینگ
رئیس مرکز تنظیمگری بانک مرکزی: صنعت لیزینگ در ایران توسعه پیدا نکرده است
ضمانت های اجرایی قانون ساماندهی تجارت مرزی اعلام شد
توافق ایران و عربستان بر توسعه روابط اقتصادی و تسهیل فرآیندهای مالی حجاج
توافق ایران و عربستان با هدف توسعه روابط اقتصادی و مالی
هشدار هواشناسی؛ ورود موج سرد و بارش برف و باران در کشور
لیزینگ واسط بین عرضه و تقاضا است
نقش حیاتی لیزینگ در رشد اقتصادی کشور
لیزینگ واسطع بین عرضه و تقاضا است
رئیس کل بانک مرکزی: صنعت لیزینگ نیازمند توسعه است
دیدار و توافقات وزیر اقتصاد با رئیس صندوق اوپک در عربستان
تولید نفت آغاجاری در دولت چهاردهم افزایش یافت
چقدر گاز در روزهای سرد امسال به نیروگاهها تحویل شد؟
مصرف ۷۳ درصد گاز طبیعی در بخش خانگی
حضور همتی در کنفرانس چالشها و فرصتهای پیش روی اقتصادهای نوظهور
بخش کشاورزی پیشران همکاری مشترک بین ایران و قزاقستان
ریزش ۴۷ هزار واحدی شاخص کل بورس با وجود دلار ۹۰ هزار تومانی
راهاندازی گمرک در منطقه آپرین
واردات خودرو از گمرک خسروی و پرویزخان مجاز شد
توافق گمرک و شرکت راهآهن جهت راهاندازی گمرک در منطقه آپرین
قیمت دلار ۲۸ بهمن؛ دلار به ۷۲ هزار و ۶۳۲ تومان رسید