X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

۷۰ درصد مخازن سدهای کشور پر است/افزایش ۳۰درصدی بارش ها

۷۰ درصد مخازن سدهای کشور پر است/افزایش ۳۰درصدی بارش ها 2020-05-23T11:57:57+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، رضا اردکانیان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال در سطح کشور بیش از ۳۰۰ میلی متر بارش داشته ایم، گفت: وقتی این رقم را با سال گذشته مقایسه می‌کنیم، حدود ۵ تا ۶ درصد کمتر است، اما وقتی با متوسط درازمدت ۵۰ ساله مقایسه می‌کنیم، بیش از ۳۰ درصد متوسط درازمدت بیشتر است.

وی رقم بارش‌های امسال را قابل ملاحظه توصیف کرد و گفت: رقم بارش‌های امسال حتی از پیش بینی‌های همکاران ما در سازمان هواشناسی کشور که در ابتدای سال آبی برای فصل پاییز و زمستان داشتند، بیشتر است.

به گفته این مقام مسوول توانستیم بعد از سیلاب پارسال اقدامات وسیعی را برای آماده شدن در ترسالی و مقابله با سیلاب‌ها به اجرا در بیاوریم. از ۵۰ میلیارد متر مکعب حجم مخازن کشور ۷۰ درصد از آب شیرین پر است و آن ۳۰ درصد هم برای مدیریت تسکین سیلاب‌ها اختصاص یافته است. پیش بینی می شود در خرداد ماه هم بارش‌ها ادامه داشته باشد.

وزیر نیرو از مردم خواست تا همچنان در مصرف آب مراعات لازم را داشته باشند تا تابستان آرامی را پیش رو داشته باشیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

بزرگترین میدان نفتی لیبی تولید را از سر می‌گیرد

 بزرگترین میدان نفتی لیبی تولید را از سر می‌گیرد
2020-06-07T10:17:50+04:30
یک مقام رسمی لیبی امروز (شنبه) اعلام کرد که بزرگترین میدان نفتی این کشور به تدریج تولید را که به علت محاصره نیروهای مخالف دولت تقریبا پنج ماه متوقف شده بود،...

قرعه کشی طرح فروش فوری خودروهای سایپا آغاز شد

 قرعه کشی طرح فروش فوری خودروهای سایپا آغاز شد
2020-06-07T10:17:49+04:30
دومین مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری ۲۵ هزار دستگاه خودرو آغاز شد.

اوپک پلاس کاهش تولید تاریخی خود را یک ماه دیگر تمدید کرد

اوپک پلاس کاهش تولید تاریخی خود را یک ماه دیگر تمدید کرد
2020-06-07T09:57:55+04:30
تولیدکنندگان بزرگ نفت عضو گروه اوپک پلاس، توافق کردند کاهش تولید نفت خود را که ابتدا برای دو ماه برنامه‌ریزی شده بود، برای یک ماه دیگر تمدید کنند.

بسته ۲۱ میلیارد دلاری گروه ۲۰ برای مقابله با کرونا

بسته ۲۱ میلیارد دلاری گروه ۲۰ برای مقابله با کرونا
2020-06-07T09:47:55+04:30
کشورهای عضو گروه ۲۰ متعهد شدند بودجه مشترک خود برای مقابله با کرونا در سطح جهان افزایش دهند.

آتش زنندگان مراتع به ۱۰ سال حبس محکوم می‌شوند

آتش زنندگان مراتع به ۱۰ سال حبس محکوم می‌شوند
2020-06-07T09:44:37+04:30
یک مقام مسئول گفت: طبق مکاتبات انجام شده با دادستان کل کشور، مقرر شد مجازات افرادی که به صورت عمدی جنگل‌ها و مراتع را به آتش می‌کشند، به حداقل ۱۰ سال حبس محک...

مدیرکل «دفتر محیط زیست و سلامت غذا» وزارت جهاد منصوب شد

مدیرکل «دفتر محیط زیست و سلامت غذا» وزارت جهاد  منصوب شد
2020-06-07T09:44:37+04:30
علیرضا رفیعی پور، در حکمی از سوی کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، به سمت مدیرکل «دفتر محیط زیست و سلامت غذا» وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

بازگشت تقاضای نفت در بزرگترین واردکننده نفت جهان/واردات نفت خام چین به رکورد تاریخی خود نزدیک شد

بازگشت تقاضای نفت در بزرگترین واردکننده نفت جهان/واردات نفت خام چین به رکورد تاریخی خود نزدیک شد
2020-06-07T09:44:36+04:30
واردات نفت خام چین در ماه می، ۱۳ درصد نسبت به ماه آوریل جهش کرد و به ۱۱.۱۱ میلیون بشکه در روز رسید.

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم پارس جنوبی پایان یافت

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم پارس جنوبی پایان یافت
2020-06-07T09:34:40+04:30
رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تکیه بر توان نیروی جوان و دانش بومی، عملیات تعمیرات اساسی در کوتاه‌ترین بازه زمانی و با موفقیت به ایس...

کمبود عرضه نفت در ماه‌های آینده

کمبود عرضه نفت در ماه‌های آینده
2020-06-07T09:34:39+04:30
تحلیلگران شرکت ریستاد انرژی انتظار دارند بازار نفت از ماه اوت به بعد حتی با وجود تسهیل محدودیت عرضه توسط اوپک پلاس، دچار محدودیت عرضه شود. ...

تهدید ترامپ علیه اروپا و چین با هدف لغو عوارض بر خرچنگ‌های آمریکایی

 تهدید ترامپ علیه اروپا و چین با هدف لغو عوارض بر خرچنگ‌های آمریکایی
2020-06-07T09:37:50+04:30
ترامپ تهدید کرد اگر اتحادیه اروپا و چین عوارض بر خرچنگ های آمریکایی را بر ندارد، بر خودروهای این اتحادیه و محصولات چینی عوارض وضع می‌کند.

ابهامات واگذاری استقلال و پرسپولیس بیشتر شد

 ابهامات واگذاری استقلال و پرسپولیس بیشتر شد
2020-06-07T09:37:50+04:30
در حالی که چندی پیش معاون وزیر ورزش انتقال دو ورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار را یکی از موثرترین گام‌های خصوصی شدن سرخابی‌ها اعلام کرده، به تازگی مالک باشگاه در...

نبود نظارت عامل بی ثباتی قیمت لوازم خانگی است

 نبود نظارت عامل بی ثباتی قیمت لوازم خانگی است
2020-06-07T09:37:50+04:30
نائب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا قیمت لوازم خانگی در بازار ثبات ندارد و دائم تغییر می کند، گفت: نبود نظارت از...

بزرگ‌ترین اقتصاد اروپایی هفت درصد آب خواهد رفت!

بزرگ‌ترین اقتصاد اروپایی هفت درصد آب خواهد رفت!
2020-06-07T09:21:22+04:30
بانک مرکزی آلمان در گزارشی نوشت روند احیای بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا دست کم دو سال به طول خواهد انجامید.

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به اروپا

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به اروپا
2020-06-07T09:21:22+04:30
شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین از برقراری پروازهای بین‌المللی خود به مقصد کشورهای اروپایی از ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ خبر داد.

اوضاع بزرگترین بازارهای فروش خودرو چطور است؟

اوضاع بزرگترین بازارهای فروش خودرو چطور است؟
2020-06-07T09:21:21+04:30
میزان فروش خودرو در بسیاری از بازارهای بزرگ فروش خودرو در جهان علی الخصوص چین در ماه گذشته میلادی روندی رو به رشد و بهبودی را تجربه کرده این در حالیست که وضع...

آیفون‌های مسروقه از کار می‌افتند!

آیفون‌های مسروقه از کار می‌افتند!
2020-06-07T09:21:21+04:30
شرکت اپل با انتشار بیانیه جدید اعلام کرده است تمامی افرادی که با حمله و شورش به فروشگاه‌های اپل استور در آمریکا محصولات و گوشی‌های آیفون را به سرقت برده‌اند،...

لوفت هانزا از بورس آلمان بیرون انداخته شد!

لوفت هانزا از بورس آلمان بیرون انداخته شد!
2020-06-07T09:21:20+04:30
مدیر بورس فرانکفورت آلمان اعلام کردند سهام شرکت لوفت هانزا را از تابلوی معاملاتی خارج می‌کنند.

مقاومت بلاروس در برابر سلطه نفتی روسیه جدی‌تر شد

مقاومت بلاروس در برابر سلطه نفتی روسیه جدی‌تر شد
2020-06-07T09:21:20+04:30
با اقدام بلاروس برای متنوع کردن منابع واردات نفت و کاهش وابستگی به روسیه، نفتکش حامل نخستین محموله نفت خام آمریکا به مقصد بلاروس به بندر کلایپدا در لیتوانی ر...

۱۰۰ دلاری: محبوب ترین اسکناس جهان

۱۰۰ دلاری: محبوب ترین اسکناس جهان
2020-06-07T09:21:19+04:30
حدود ۸۰ درصد کل اسکناس های ۱۰۰ دلاری در خارج از خاک آمریکا در گردش است.

معرفی و عرضه آیفون ۱۲؛ شاید وقتی دیگر

معرفی و عرضه آیفون ۱۲؛ شاید وقتی دیگر
2020-06-07T09:21:18+04:30
به نظر می‌رسد که عرضه سری جدید گوشی‌های آیفون ۱۲ اپل به سه ماهه چهارم سال جاری میلادی موکول خواهد شد.

افزایش حداقل دستمزد کارگران ۲۶ درصد شد

افزایش حداقل دستمزد کارگران ۲۶ درصد شد
2020-06-07T09:21:18+04:30
نشست شب گذشته شورای عالی کار با دو مصوبه مهم پایان یافت؛ مصوبه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران و مصوبه افزایش ۵ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۳۹۹ که پایه حق...

در آخرین نشست اوپک پلاس چه گذشت؟

در آخرین نشست اوپک پلاس چه گذشت؟
2020-06-07T09:21:17+04:30
اوپک و متحدانش شامل روسیه که گروه اوپک پلاس را تشکیل می‌دهند روز شنبه با تمدید کاهش تولید ۹.۷ میلیون بشکه در روز به مدت یک ماه دیگر تا پایان ژوییه موافقت کرد...

دولت چگونه حباب بورس را ترکاند؟

دولت چگونه حباب بورس را ترکاند؟
2020-06-07T09:21:17+04:30
یک کارشناس اقتصادی ضمن بررسی تاثیر آزادسازی سهام عدالت و عرضه ETF توسط دولت در بازار سرمایه، گفت: حباب در بازار شکل گرفته بود اما دولت با عرضه به موقع و عادل...

پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ ۱۲ مدل محصول ایران خودرو پیش فروش می شود

پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ ۱۲ مدل محصول ایران خودرو پیش فروش می شود
2020-06-07T09:21:16+04:30
پیش‌فروش یکساله محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو از فردا آغاز می‌شود. در این طرح گروه خودروسازی سایپا ۹ محصول که سه محصول جدید هم در آن‌ها دید...

مبلغ واریزی بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا آب رفت!؟

 مبلغ واریزی بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا آب رفت!؟
2020-06-07T09:24:30+04:30
واریز بیمه بیکاری به حساب افرادی که در جریان بحران کرونا بیکار شده‌اند،‌در حالی آغاز شده است که برخی مشمولان مدعی شده‌اند مبلغ واریزی به حساب آنها به شدت نا...

قول وزیر کار برای افزایش قابل قبول مستمری بازنشستگان/ توفیقی: دستمزد کارگران منطقی‌تر شد

 قول وزیر کار برای افزایش قابل قبول مستمری بازنشستگان/ توفیقی: دستمزد کارگران منطقی‌تر شد
2020-06-07T09:24:29+04:30
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه افزایش حداقل دستمزد منطقی تر شد گفت: مطابق مصوبه شب گذشته پایه حقوق از یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به یک ...

جزئیات افزایش ۵درصدی مزد حداقل‌بگیران و ۷۸هزارتومانی سایر سطوح/ پرداخت حق مسکن ۳۰۰هزارتومانی از تیر

 جزئیات افزایش ۵درصدی مزد حداقل‌بگیران و ۷۸هزارتومانی سایر سطوح/ پرداخت حق مسکن ۳۰۰هزارتومانی از تیر
2020-06-07T09:24:29+04:30
بر اساس توافق شب گذشته شرکای اجتماعی در شورای‌عالی کار، پایه حقوق کارگران از یک‌میلیون و ۸۳۵هزار تومان به یک‌میلیون و ۹۱۱هزار تومان افزایش یافت، همچنین حقوق...

جزئیات افزایش ۵درصدی مزد حداقل بگیران و ۷۸هزار تومانی سایر سطوح/ پرداخت حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی از تیر

 جزئیات افزایش ۵درصدی مزد حداقل بگیران و ۷۸هزار تومانی سایر سطوح/ پرداخت حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی از تیر
2020-06-07T09:11:09+04:30
بر اساس توافق شب گذشته شرکای اجتماعی در شورای عالی کار، پایه حقوق کارگران از یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان افزایش یافت. همچنین حق...

بورس ۲۲هزار و ۱۳۰ واحد رشد کرد/شاخص به یک میلیون و ۹۰ واحد رسید

بورس ۲۲هزار و ۱۳۰ واحد رشد کرد/شاخص به یک میلیون و ۹۰ واحد رسید
2020-06-07T08:51:15+04:30
بورس در آغاز معاملات امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ۲۲ هزار و ۱۳۰ واحد رشد کرد و شاخص به یک میلیون و ۹۰ واحد رسید.

جزییات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ تمام ارزها ثابت ماند

جزییات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ تمام ارزها ثابت ماند
2020-06-07T08:51:15+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.