میرنیوز
به گزارش ایسنا، حضور در منازل به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، به افزایش استفاده از اینترنت برای فعالیتهای مختلف از جمله دورکاری کارمندان و برگزاری کلاسهای آموزشی آنلاین و پرداختن به فعالیتهای اینترنت اوقات فراغت منجر شد. از طرفی ارائه اینترنت رایگان ۱۰۰ گیگابایتی برای اینترنت ثابت هم استفاده از اینترنت را افزایش داده و که در مواردی منجر به افت کیفیت و نارضایتی کاربران شد.
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایتهای مردمی در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راهاندازی شده است. کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی میتوانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایتهای خود را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.
همچنین با راهاندازی سامانه نتسنج پلاس هر ایرانی در هر مکانی میتواند ببیند که چه شرکتهایی خدماتشان ارائه میشود؟ کیفیت پوشش چیست؟ میزان سرعتی که میتواند دریافت کند چقدر است؟ شکایات مردم در آن منطقه چه بوده است؟ و اندازهگیریهای کیفی چه میگوید؟ همچنین علاوه بر اطلاعات رگولاتوری، نظراتی که کاربران منعکس میکنند هم در این سامانه وجود دارد و هر یک از کاربران در هر نقطه از کشور میتوانند انتخاب کنند که کدام اپراتور چه سرویسی میدهد و از نظرات سایر مردم هم مطلع شوند.
در این راستا پیمان قرهداغی - مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری- با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنیبر حفظ حقوق مشترکان بهعنوان مهمترین اولویت رگولاتوری اظهار کرد: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است. شکایتهای اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداریشده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شدهاند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده میشود.
از مشترکین درخواست میکنیم درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروختهشده و سرعت دریافتی، حجم خریداریشده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفههای ترجیحی برای سایتهای داخلی و پیامرسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را به طور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://195.cra.ir ثبت کنند. همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه میتوانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام
منبع : خبرگزاری ایسنا
شرط تحویل خودرو صفر در مراکز اسقاط اعلام شد
برخورد دوگانه در صنایع غذایی و عدم فهم مشترک از نیازها
قیمت طلا و سکه امروز ۷ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد
صدور ۴ هزار و ۷۱۴ گواهی تمکن مالی الکترونیک در ۸ ماه
۲۹۴۱۸ خودرو از گمرک ترخیص شد
ورود دومین محموله شمش نقره به خزانه بورس کالا
جزئیات تورم خوراکی ها در آبان؛ گوجه ۷۹ درصد گران شد!
۴۶.۸ میلیارد دلار ارز واردات تامین شد
ورود ۲۴ همت پول حقیقی به کارگزاریها
تقاضای صرفهجویی در مصرف گاز بهمعنای مصرف نکردن نیست
۳۱ هکتار از اراضی ملی استان تهران طی ۱۰۰ روز رفع تصرف شد
سوخت ورودی به نیروگاهها امکان قاچاق شدن ندارد
مصوبات کارگروه بازگشت ارز ابلاغ شد
پرداخت تسهیلات ارزی کوتاهمدت برای واردات دارو
صعود بورس؛ شاخص کل ۱۱ هزار واحد رشد کرد
تورم کالاهای صادراتی اعلام شد
فهرست ارزش گمرکی آیفون برای پرداخت هزینه رجیستری منتشر شد
مالیات سیگار ۵۰ درصد افزایش یافت
اتابک: ارز حاصل از صادرات باید در اختیار تولیدکننده باشد
کاهش ۲.۱ درصدی تورم تولیدکننده برق
کاهش ۶۰ درصدی ذخایر نیروگاهی علت خاموشی های پاییزی بود؟
دو دیدار مهم همتی با وزرای اقتصاد و سرمایه گذاری عربستان
وزیر راه: آماده همکاری با دیگر کشورها در حوزه دریانوردی هستیم
۳۸ هزار دستگاه خودرو از گمرکات ترخیص شد
ابلاغ نحوه واگذاری ارز حاصل از صادرات به دیگران
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهارشنبه ۷ آذر
هشدار هواشناسی کشاورزی و اعلام وضعیت سطح نارنجی
حمایت شرکت پالایش و پخش از کسب و کار جایگاهداران
رشد تولید برق نیروگاههای حرارتی در کنار کاهش مصرف سوخت
کاهش ۱۲ درصدی ورودی سدهای کشور نسبت به پارسال