X نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

پیام کرونایی دریانوردان ایرانی؛ "ما در کشتی می‌مانیم، شما در خانه بمانید"

 پیام کرونایی دریانوردان ایرانی؛ "ما در کشتی می‌مانیم، شما در خانه بمانید" 2020-03-26T14:43:15+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریانوردان ایرانی کشتی نفتکش HENNA متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران جهت شکستن زنجیره شیوع کرونا در جهان در راستای مسئولیت های اجتماعی و حرفه ای، پیام احساسی خود را با این جمله که "WE STAY ON BOARD ، YOU STAY AT HOME" یعنی "ما در کشتی می مانیم، شما در خانه بمانید"، ابراز کردند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

استرالیا ۸۰ میلیارد دلار دیگر برای حمایت از مشاغل تخصیص داد

استرالیا ۸۰ میلیارد دلار دیگر برای حمایت از مشاغل تخصیص داد
2020-03-30T20:22:50+04:30
نخست‌وزیر استرالیا اعلام کرد که دولت او ۸۰ میلیارد دلار در ۶ ماه آینده برای حمایت از مشاغلی که با شیوع ویروس کرونا در معرض خطر قرار دارند تخصیص می‌دهد.

بحران جهانی غذا بدلیل بیکار شدن کشاورزان قریب‌الوقوع است /لجستیک؛ چالش جدی صنایع فرآوری

بحران جهانی غذا بدلیل بیکار شدن کشاورزان قریب‌الوقوع است /لجستیک؛ چالش جدی صنایع فرآوری
2020-03-30T20:09:44+04:30
فائو در گزارش جدید خود اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا در جهان دسترسی به کارگران و زنجیره‌های تولید را در بخش کشاورزی مختل کرده و می‌تواند امنیت غذایی جهان را ...

بیمه گذاران شخص ثالث نگران عدم دریافت کد یکتا نباشند

بیمه گذاران شخص ثالث نگران عدم دریافت کد یکتا نباشند
2020-03-30T19:36:19+04:30
بیمه مرکزی اعلام کرد: بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند.

بحران غذا در سایه شیوع کرونا/کشاورزان بیکار امنیت غذایی را تهدید می‌کنند

بحران غذا در سایه شیوع کرونا/کشاورزان بیکار امنیت غذایی را تهدید می‌کنند
2020-03-30T19:36:19+04:30
فائو در گزارش جدید خود نوشت: شیوع ویروس کرونا در جهان دسترسی به کارگران و زنجیره‌های تولید را در بخش کشاورزی مختل کرده و می‌تواند امنیت غذایی جهان را تحت تأث...

ذوب آهن اصفهان در تولید ، فروش و صادرات رکورد زد

 ذوب آهن اصفهان در تولید ، فروش و صادرات رکورد زد
2020-03-30T19:16:20+04:30
ذوب آهن اصفهان موفق به ثبت رکوردهایی در تولید ، فروش و صادرات گردید و این موفقیت ها با وجود مشکلات عدیده سال گذشته از جمله کمبود شدید مواد اولیه و نقدی...

اعتبار کارت‌های بازرگانی تا اردیبهشت ۹۹ تمدید شد

 اعتبار کارت‌های بازرگانی تا اردیبهشت ۹۹ تمدید شد
2020-03-30T19:16:18+04:30
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران خبر داد، اعتبار کارت های بازرگانی تا اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

واردات هرگونه کالای دارای مشابه تولید داخل ممنوع شد

 واردات هرگونه کالای دارای مشابه تولید داخل ممنوع شد
2020-03-30T19:16:18+04:30
قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه در سال ۹۹ هیچ کالایی که دارای مشابه تولید داخلی است، اجازه واردات نخواهد یافت، گفت: نقش‌آفرینی قدرتمند شبکه‌های خرده‌فروشی،...

دستور وزارت صمت؛ تعطیلی واحدهای تولیدی مرتبط با کرونا ممنوع است

 دستور وزارت صمت؛ تعطیلی واحدهای تولیدی مرتبط با کرونا ممنوع است
2020-03-30T19:16:17+04:30
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت به بررسی مهمترین اقدامات انجام شده در خصوص تولید اقلام و کالاهای بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و درمان بیماری کرونا پ...

چه کسانی بیشترین آسیب را از کرونا دیدند؟

چه کسانی بیشترین آسیب را از کرونا دیدند؟
2020-03-30T17:26:14+04:30
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین معتقد است در شرایط فعلی، دولت باید با ارزیابی دقیق از میزان آسیب وارد شده به بخش‌های مختلف، از اقشاری که بیشترین آسیب را دیدند...

سیزده بدر به جنگل‌ها و مراتع نروید/ یگان حفاظت از ترددها جلوگیری خواهند کرد

سیزده بدر به جنگل‌ها و مراتع نروید/ یگان حفاظت از ترددها جلوگیری خواهند کرد
2020-03-30T17:09:38+04:30
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، نسبت به تردد بی‌مورد در روز سیزده بدر در جنگل‌ها و مراتع هشدار داد.

واردات ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام ۱۰ پرواز هفتگی

واردات ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام ۱۰ پرواز هفتگی
2020-03-30T16:56:18+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از واردات بالغ بر ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام حدوداً ۱۰ پرواز هفتگی خبر داد.

روسنفت دارایی‌های نفتی خود در ونزوئلا را می‌فروشد

روسنفت دارایی‌های نفتی خود در ونزوئلا را می‌فروشد
2020-03-30T15:09:41+04:30
روسنفت با تشدید تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، دارایی‌های خود در ونزوئلا را به روسیه می‌فروشد.

قیمت خرید تضمینی سه محصول کشاورزی تعیین شد

قیمت خرید تضمینی سه محصول کشاورزی تعیین شد
2020-03-30T15:09:41+04:30
قیمت پیشنهادی خرید تضمینی سه محصول کشاورزی شامل چغندرقند، برگ سبز چای و پیله تر ابریشم سال زراعی ۹۸ - ۹۹ توسط اعضای شورای اقتصاد و هیات وزیران تعیین و ابلاغ ...

تعطیلی واحدهای تولیدی مرتبط با کرونا ممنوع است

تعطیلی واحدهای تولیدی مرتبط با کرونا ممنوع است
2020-03-30T15:09:40+04:30
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: به هیچ کدام از واحدهای تولیدی مرتبط با تامین تجهیزات مورد نیاز مقابله با بیماری کرونا، اجازه تعطیلی داده نمی شود.

روز سیزده بدر به جنگل‌ها و مراتع نروید

روز سیزده بدر به جنگل‌ها و مراتع نروید
2020-03-30T15:09:39+04:30
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، نسبت به تردد بی‌مورد در روز سیزده بدر در جنگل‌ها و مراتع هشدار داد.

قلک ارزی؛ یک عید سیل، یک عید کرونا!

قلک ارزی؛ یک عید سیل، یک عید کرونا!
2020-03-30T14:19:41+04:30
عید سال قبل و امسال برای منابع ارزی ذخیره شده نفتی چندان خوشایند نبود و جریان اتفاق‌های رخ داده و هزینه‌های سنگین ناشی از آن دامن صندوق توسعه ملی را نیز گرفت...

نماگر بورس بر قله ۵۴۷ هزار واحدی ایستاد

نماگر بورس بر قله ۵۴۷ هزار واحدی ایستاد
2020-03-30T14:16:18+04:30
شاخص بورس اوراق بهادار تهران با رشد ۲ هزار و ۱۲ واحدی در کانال ۵۴۷ هزارو ۶۶۱ واحد ایستاد.

بهره‌مندی کارفرمایان از حمایت‌های دولت مشروط به حفظ اشتغال موجود

بهره‌مندی کارفرمایان از حمایت‌های دولت مشروط به حفظ اشتغال موجود
2020-03-30T14:16:17+04:30
در دومین جلسه کمیته بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی، پرداخت ۵۰ درصد غرامت دستمزد به کارگران دارای استراحت پزشکی بدون نظر کمیسیون پزشکی سازمان تامین اجتماعی که نیاز...

چه خبر از نسل بعدی اپل واچ؟

چه خبر از نسل بعدی اپل واچ؟
2020-03-30T14:06:38+04:30
تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالاً سری ششم ساعت‌های هوشمند اپل واچ به قابلیت تاچ آی‌دی مجهز خواهد بود.

سایه سیاه کرونا بر سر بورس‌های جهان

سایه سیاه کرونا بر سر بورس‌های جهان
2020-03-30T14:06:36+04:30
شاخص‌های بورسی امروز نیز ریزشی بودند.

طرفداران وانت پیکاپ تمام برقی تسلا اهل کدام کشورند؟

طرفداران وانت پیکاپ تمام برقی تسلا اهل کدام کشورند؟
2020-03-30T14:06:35+04:30
تازه‌ترین گزارش ها حاکی از آن است که بیشترین طرفداران پیکاپ تمام الکتریکی و جدید سایبر تراک تسلا بعد از آمریکای شمالی، اهل استرالیا هستند. ...

نگاهی به رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰

نگاهی به رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰
2020-03-30T14:06:32+04:30
رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰ با ظاهر و امکانات جدید قصد دارد نظر و رضایت طرفداران شاسی بلندهای سایز متوسط را به خود جلب کند.

نقش صنعت لیزینگ و تامین مالی در مقابله با کرونا

نقش صنعت لیزینگ و تامین مالی در مقابله با کرونا
2020-03-30T14:06:32+04:30
دبیرکل انجمن ملی لیزینگ ایران مجموعه اقدامات و نقش صنعت لیزینگ کشور در جهت مقابله با ویروس کرونا و جبران خسارات آن، چه در حال و چه پس از کرونا را تشریح کرد. ...

کدام اپلیکیشن‌ها در زمان بحران کرونا رکورد بیشترین دانلود را زدند؟

کدام اپلیکیشن‌ها در زمان بحران کرونا رکورد بیشترین دانلود را زدند؟
2020-03-30T14:06:31+04:30
این گزارش به مروری بر اپلیکیشن‌هایی با بیشترین تعداد دفعات دانلود در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان می‌پردازد. ...

تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه

تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه
2020-03-30T14:06:30+04:30
طبق مذاکرات صورت گرفته، بازار سرمایه با سرمایه‌ای بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان با هدف حمایت از فعالان اقتصادی، آماده تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی کیش است. ...

از دستمزد کارگران چه خبر؟

از دستمزد کارگران چه خبر؟
2020-03-30T14:06:28+04:30
نماینده کارگران در شورای عالی کار احتمال تعیین دستمزد کارگران در هفته جاری را بعید دانست و گفت: به دلیل عدم تعیین دستمزد، بسیاری از کارگران نگران بستن قراردا...

"نوآفرینی" برای استارت‌آپ‌ها

"نوآفرینی" برای استارت‌آپ‌ها
2020-03-30T14:06:27+04:30
طرح "نوآفرین" با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوپا شکل گرفته تا موانع استارت‌آپ‌ها از جمله بیمه، مالیات، سرمایه‌گذاری و مجوز را برطرف کند و به گفته وزی...

وجود ۷۰۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال در شهرهای جدید

وجود ۷۰۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال در شهرهای جدید
2020-03-30T14:06:27+04:30
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از فعال بودن پروژه‌های مشارکتی به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد تومان در شهرهای جدید خبر داد و گفت: سال ۱۳۹۸ با وجود تحریم‌ها، شرایط رکود...

افزایش ۱۵ تا ۷۷ درصدی حقوق بازنشستگان

افزایش ۱۵ تا ۷۷ درصدی حقوق بازنشستگان
2020-03-30T14:02:57+04:30
وزیز تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تحقق وعده اعتبار تخصیصی سازمان برنامه و بودجه، ما می توانیم تقریبا بین ۱۵.۸ درصد تا ۷۷.۳ درصد حقوق بازنشستگان را افزای...

نظام اجاره‌داری حرفه‌ای در گام‌های پایانی/سامانه املاک پس از تکمیل تحویل سازمان مالیاتی می‌شود

نظام اجاره‌داری حرفه‌ای در گام‌های پایانی/سامانه املاک پس از تکمیل تحویل سازمان مالیاتی می‌شود
2020-03-30T13:49:42+04:30
معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی نظام اجاره داری در آینده ای نزدیک خبر داد.