X نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

سازمان‌های صمت استانها موظف به کمک به سیل‌زدگان شدند

 سازمان‌های صمت استانها موظف به کمک به سیل‌زدگان شدند 2020-03-26T13:36:21+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، افشار فتح الهی در این نامه تاکید کرده است تا خسارت وارده به واحدهای تولیدی سریع توسط سازمان های صمت استانی برآورد و گزارش شود.

در بخشی از متن این نامه خطاب به روسای سازمان های صمت استانی آمده است:

با توجه به وقوع سیل در برخی استان های جنوبی کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و تولیدی انتظار است تمام تلاش خود را برای تخصیص امکانات لازم و تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی و دریافت کمک های لازمه، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در اسرع وقت اعلام شود.

سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از تولید واحدهای خسارت دیده مد نظر قرار دهند.

همچنین گزارش اقدامات انجام شده بصورت منظم به ستاد وزارتخانه ارسال شود و نحوه انجام کار با رصد های منظم پایش بشود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اقتصادی

واردات غلات،سیلوها، کارخانه های آرد و نانوایی ها همچنان فعال هستند

واردات غلات،سیلوها، کارخانه های آرد و نانوایی ها همچنان فعال هستند
2020-03-28T12:22:51+04:30
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره‌های مرتبط نظیر کارخانجات آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند.

ترس از کرونا بورس‌ها را ریزشی کرد

ترس از کرونا بورس‌ها را ریزشی کرد
2020-03-28T12:12:48+04:30
افزایش تلفات ناشی از کووید-۱۹ در جهان باعث ریزش بورس‌ها شد.

حجم تولید کشور از بازار داخل بیشتر است/ حمایت بانک مرکزی ازصادرات

حجم تولید کشور از بازار داخل بیشتر است/ حمایت بانک مرکزی ازصادرات
2020-03-28T12:09:30+04:30
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: بازار ۸۰ میلیونی ایران برای تولیدات واحدهای تولیدی کافی نیست و باید به موضوع صادرات محصولات داخل به بازارهای منطقه‌ای و بین...

اقتصاد «تعاون‌محور» در خدمت جهش تولید

اقتصاد «تعاون‌محور» در خدمت جهش تولید
2020-03-28T12:09:29+04:30
یک مقام مسئول در شبکه بانکی گفت: تحرک بخش تعاون زمینه‌ساز جهش تولید خواهد شد.

بانک مرکزی هند نرخ بهره خود را کاهش داد

بانک مرکزی هند نرخ بهره خود را کاهش داد
2020-03-28T12:09:28+04:30
کمیته سیاست‌گذاری پولی بانک رزرو هند برای تقویت اقتصاد این کشور در مقابل بحران کرونا، نرخ بهره بین بانکی خود را ۷۵ صدم درصد کاهش داد.

پیشنهاد کاهش بودجه عراق به پیمانکاران نفتی خارجی

پیشنهاد کاهش بودجه عراق به پیمانکاران نفتی خارجی
2020-03-28T11:59:29+04:30
عراق به همه شرکت‌های نفتی بین المللی که در این کشور فعالیت دارند، پیشنهاد کرد با توجه به افت شدید قیمت‌ها که به درآمد دولت لطمه زده است، بودجه توسعه میادین ن...

جهش بیت‌کوین به طرف هالوینگ؟

جهش بیت‌کوین به طرف هالوینگ؟
2020-03-28T11:46:09+04:30
بیت‌کوین که بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان شاهد سقوط خود به پله ۵۰۰۰ دلاری بود، حالا در آستانه نزدیک‌ شدن به سومین هالوینگ دوباره در مسیر صعودی قرار می‌گیرد...

طلا آماده افزایش بیشتر قیمت است

طلا آماده افزایش بیشتر قیمت است
2020-03-28T11:32:52+04:30
در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، ۷۱ درصد کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران انتظار داشتند قیمت طلا پس از رشد هفتگی چشمگیر به روند افزایشی خود در هفته جاری ادامه...

تجارت خارجی بدون تماس ترکیه برای مقابله با کرونا

تجارت خارجی بدون تماس ترکیه برای مقابله با کرونا
2020-03-28T11:32:52+04:30
ترکیه تجارت خارجی بدون تماس را برای مهار شیوع ویروس کرونا به اجرا می گذارد.

قطعا وارد رکود شده‌ایم!

قطعا وارد رکود شده‌ایم!
2020-03-28T11:32:51+04:30
رییس صندوق بین المللی پول گفت با بحرانی بدتر از رکود بزرگ ۲۰۰۹ مواجه هستیم.

رتبه اعتباری کشورهای نفتی تنزل داده شد

رتبه اعتباری کشورهای نفتی تنزل داده شد
2020-03-28T11:32:51+04:30
موسسه اعتبارسنجی "اس اند پی" در بحبوحه ریزش قیمت نفت رتبه اعتبار مالی چندین کشور تولیدکننده نفت شامل عمان، مکزیک، آنگولا و اکوادور را کاهش داد. ...

سقوط قیمت نفت بدون ترمز ماند

سقوط قیمت نفت بدون ترمز ماند
2020-03-28T11:32:50+04:30
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر دورنمای نابودی تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا با وجود تلاشهای سیاستگذاران سراسر جهان، پنج درصد سقوط کرد و پنجمین کاهش هفتگی متوال...

پلوسی: در شرایط اضطراری هستیم!

پلوسی: در شرایط اضطراری هستیم!
2020-03-28T11:32:49+04:30
رییس کنگره آمریکا وضعیت نظام درمانی و اقتصادی کشورش را اضطراری توصیف کرد.

بسته مالی ۵۸ میلیارد دلاری مالزی برای مقابله با ویروس کرونا

بسته مالی ۵۸ میلیارد دلاری مالزی برای مقابله با ویروس کرونا
2020-03-28T11:16:09+04:30
نخست‌وزیر مالزی، محی‌الدین یاسین، بسته مالی ۲۵۰ میلیارد رینگیتی (معادل ۵۷.۹ میلیارد دلار) این کشور را برای مقابله با تأثیرات منفی شیوع کرونا معرفی کرد.

تجارت ۸۵ میلیارد دلاری ایران در سال ۹۸ علی رغم تحریم ها

تجارت ۸۵ میلیارد دلاری ایران در سال ۹۸ علی رغم تحریم ها
2020-03-28T11:16:09+04:30
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، از افزایش تجارت خارجی در سال ۹۸ به ۸۵ میلیارد دلار خبر داد گفت: از این میزان، ۴۱.۳ میلیارد دلار مربوط به صادرات و ۴۳.۷ میلی...

اوراق خریداری شده توسط فدرال‌رزرو از ۵ تریلیون دلار فراتر رفت

اوراق خریداری شده توسط فدرال‌رزرو از ۵ تریلیون دلار فراتر رفت
2020-03-28T11:02:52+04:30
تلاش‌های بانک مرکزی آمریکا برای تقویت اقتصاد آمریکا و باز نگاه داشتن بازارهای مالی این کشور، وارد سطح تاریخی جدیدی شده، سطح دارایی اوراق فدرال‌رزرو حالا به ب...

سقوط سنگین بازارهای وال‌استریت/داوجونز امروز ۹۰۰ واحد دیگر هم سقوط کرد

سقوط سنگین بازارهای وال‌استریت/داوجونز امروز ۹۰۰ واحد دیگر هم سقوط کرد
2020-03-28T11:02:51+04:30
حال و هوای بازارهای مالی امریکا همچنان بهم ریخته است و بازارهای وال استریت با یک سقوط سنگین روبرو شدند تا بخشی از سود بزرگ ۳ روز قبل خود را از دست داده و هفت...

اقتصاد جهان از حرکت ایستاد/دنیا وارد رکود اقتصادی شد

اقتصاد جهان از حرکت ایستاد/دنیا وارد رکود اقتصادی شد
2020-03-28T10:49:29+04:30
کریستالینا جورجیه‌وا، رئیس صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: اقتصاد جهانی حالا به دلیل ویروس کرونا وارد رکود شده است.

اقتصاد جهان از حرکت ایستاد/جهان وارد رکود اقتصادی شد

اقتصاد جهان از حرکت ایستاد/جهان وارد رکود اقتصادی شد
2020-03-28T10:36:10+04:30
کریستالینا جورجیه‌وا، رئیس صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: اقتصاد جهانی حالا به دلیل ویروس کرونا وارد رکود شده است.

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز
2020-03-28T10:22:50+04:30
بانک مرکزی امروز (شنبه ۹ فروردین ۹۹) نرخ ۴۷ ارز رسمی را اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۶ ارز از جمله یورو و پوند افزایش، قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر کاهش یافت و بق...

پرواز فوق‌العاده دهلی-تهران، برای بازگرداندن ایرانیان مقیم هند

پرواز فوق‌العاده دهلی-تهران، برای بازگرداندن ایرانیان مقیم هند
2020-03-28T10:09:29+04:30
یک شرکت هواپیمایی ساعت ۳ بامداد فردا پرواز فوق العاده دهلی-تهران را برای بازگرداندن ایرانیان انجام می دهد.

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/رشد نرخ ۲۶ ارز در اولین روز هفته دوم فروردین ماه

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/رشد نرخ ۲۶ ارز در اولین روز هفته دوم فروردین ماه
2020-03-28T10:09:29+04:30
بانک مرکزی امروز (شنبه ۹ فروردین ۹۹) نرخ ۴۷ ارز رسمی را اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۶ ارز از جمله یورو و پوند افزایش، قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر کاهش یافت و بق...

کمک‌های نقدی و غیرنقدی مقابله با کرونا، هزینه مالیاتی قابل قبول محسوب می‌شود

کمک‌های نقدی و غیرنقدی مقابله با کرونا، هزینه مالیاتی قابل قبول محسوب می‌شود
2020-03-28T09:56:10+04:30
رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی اشخاص حقیقی و حقوقی به بیمارستان های دولتی و تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان هزینه قاب...

سقوط ۵ درصدی قیمت نفت با رنگ باختن تقاضای جهانی/کرونا بسته‌های تشویقی را در سایه قرار داد

سقوط ۵ درصدی قیمت نفت با رنگ باختن تقاضای جهانی/کرونا بسته‌های تشویقی را در سایه قرار داد
2020-03-28T09:56:10+04:30
قیمت‌های نفت ۵ درصد سقوط کردند تا پنجمین هفته افت متوالی خود را به ثبت برسانند؛ ضمن اینکه کاهش شدید تقاضای طلای سیاه با وجود ویروس کرونا، تأثیر بسته‌های تشوی...

جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بخش صنوف

جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بخش صنوف
2020-03-28T09:36:13+04:30
یک مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: میادین میوه و تره‌بار، پمپ بنزین‌ها،داروخانه‌ها و فروشگاههای زنجیره‌ای تعطیل نیستند.

نقش بورس در تحقق جهش تولید

نقش بورس در تحقق جهش تولید
2020-03-28T09:26:19+04:30
سال جاری از سوی مقام معظم رهبری "جهش تولید" نامگذاری شد. در این راستا یک کارشناس بورس بر این باور است که بازار سرمایه با توجه به پتانسیلی که دارد م...

ادعای یک کارشناس در مورد قیمت مسکن

ادعای یک کارشناس در مورد قیمت مسکن
2020-03-28T09:26:19+04:30
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه افزایش قیمت خانه در اسفند ماه قابل پیش بینی بود و همه ساله اتفاق می‌افتد​ گفت: این بار رشد نرخ ارز به تشدید قیمتها دامن ز...

ورشکستگی صنایع نساجی، شایعه یا واقعیت؟

ورشکستگی صنایع نساجی، شایعه یا واقعیت؟
2020-03-28T09:26:18+04:30
ورشکستگی و تعطیلی صنایع نساجی موضوعی است که در موارد زیادی از زبان مردم عادی و در کوچه خیابان‌ها شنیده شود، به ویژه درباره کارخانه‌های جنوب تهران که برندهای ...

دستاورد کاری ترامپ در آستانه نابودی!

دستاورد کاری ترامپ در آستانه نابودی!
2020-03-28T09:26:17+04:30
شمار متقاضیان دریافت تسهیلات بیکاری در آمریکا رکورد جدیدی زد.

انتقال نفت خام از گوره به جاسک با اتکا به توان داخلی

انتقال نفت خام از گوره به جاسک با اتکا به توان داخلی
2020-03-28T09:26:17+04:30
مردادماه سال گذشته، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از آغاز عملیات اجرایی طرح احداث خط لوله انتقال نفت خام گوره- جاسک و پایانه جاسک خبر داد. اکنون این طرح ۲...