میرنیوز
به گزارش ایسنا،بنابراعلام تلینا، هر مرکز تماس شامل بخش های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی از جمله زیر ساخت شبکه و اینترنت، سرور، مرکز تلفن، گوشی، هدست، اپلیکیشن های متنوع، میز کانتر و... است.
اصلی ترین بخش در هر مرکز تماس، حضور نیروهای آموزش دیده و متخصص به منظور پاسخگویی هر چه بهتر به ارباب رجوع است. سازمان ها از طریق بخش منابع انسانی اقدام به جذب افراد با توانایی های ارتباطی متنوع می کنند و بعد از طی دوره آموزشی در جایگاه مناسب به خدمت می گیرند.
مرکز تماس قلب تپنده سازمان به شمار می رود. در بسیاری از کسب و کارها همیشه اولین ارتباط به منظور خرید یا دریافت خدمات از طریق ارتباط تلفنی انجام می شود.
مهم ترین مزیت داشتن مرکز تماس برای سازمان ایجاد سازوکار مناسب به منظور بالا بردن کیفیت سرویس دهی تلفنی، بالا بردن رضایتمندی مشتری، تسریع در امور مشتریان و در نهایت ارائه خدمات روابط عمومی مطلوب محسوب می شود. اما راه اندازی مرکز تماس برای برخی کسب و کارها و سازمان ها امری هزینه بر است.
هزینه جذب و استخدام نیرو، آموزش، مدیریت، زیرساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و مکان فیزیکی و بسیاری دیگر از هزینه های جاری مجموعه ها را به این نتیجه می رساند تا به راهکار دیگری جز مرکز تماس هم بیاندیشند.
کانتکت سنتر شباهت بسیار زیادی به کال سنتر دارد با این تفاوت که از امکانات بیشتری بهره می برد. به دلیل آنچه در بخش مزایا و محدودیت های کال سنتر گفته شد سازمانها به این نتیجه رسیده اند که امور مربوط به کال سنتر خود را به شرکت دیگری که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند محول کنند.
کانتکت سنترها در حقیقت به کال سنتر بسیار بزرگ با امکانات و نیروهای آموزش دیدهای گفته می شود که با عقد قرارداد با سازمان اقداماتی نظیر پاسخگویی تلفنی، تبلیغات، معرفی محصول، سنجش رضایتمندی مشتری، خدمات جمعآوری، تجزیه و تحلیل دادههای آماری را ارائه میدهند.
. امکان استفاده از خطوط تلفن متنوع
. استفاده از اپراتورهای آموزش دیده و مسلط به زبان ها و گویش های مختلف
. استفاده از چت، ایمیل و پیامک متنی
. امکان پاسخگویی در ساعات کاری مختلف
. کاهش هزینه های جاری
. تفکیک اپراتورها بر حسب تماس های ورودی و خروجی
. پشتیبانی از سیپ ترانک
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار میشود
همکاری خاتمالانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
عزم فولادیها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل
بیمهگر حج تمتع مشخص شد
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
ادامه ریزش قیمتها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد
تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
"ریرا "در آستانه تجاریسازی شد
۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است
ثبتنام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت
دلار مبادلهای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد